Het duurt te lang

06-06-2007 21:36 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Nou, sinds 2 maandjes heb ik een lief vriendje. Sex is leuk (na 2 jaar sexloos door het leven te zijn gegaan is alles leuk ;-)  



Maar mijn vraag is of het probleem is eigenlijk:



Het duurt zo lang totdat hij klaar komt!



Als we sex hebben duurt het meestal een minuut of 10 totdat hij komt. En dan heb ik het over de eerste keer. Laat staan daarna...

OP een gegeven moment ben ik het ook zat...maar durf hem niet goed te vragen wat ik moet doen opdat de hoogtepunt eindelijk een keer wordt versneld  (Worden mannen eigenlijk wel opgewonden wanneer de vrouw beetje hijgt en kreunt...of is dat genant...Ik weet het niet...hopelijk weten jullie dat wel.)

Ik vraag hem dan wel of het komt doordat hij zich te veel zelf bevredigt, maar hij zegt dat dat het niet is.



Even een voorbeeld: gisteravond heb ik hem eindelijk een keer oraal bevredigd....hij wilde dat zo graag en ik had er ook wel zin in.

Mensen, ik heb serieus een kwartier aan dat ding lopen trekken, zuigen...noem maar op........maar nee hoor, niks... Dus vroeg ik hem hoe lang het nog duurde. Daarop antwoorde hij: 'Ik denk niet dat ik vanavond nog kom' :o 'Je hoeft niet meer hoor als je er geen zin in hebt'



Toen heb ik het ook maar voor gezien gehouden, maar heb hem wel verteld dat ik het 'opmerkelijk' vond....
Alle reacties Link kopieren


En tuurlijk, het is niet gericht om klaar te komen, sex, maar het is wel een uiteindelijke doel waar je beiden samen naar toe werkt.



Ik ga mezelf nu bijna vreemd vinden.:D

De meeste vrouwen komen niet klaar van neuken, daar is andere stimulatie voor nodig.

Ik kom ook niet klaar van neuken. Niet ik het niet zou kunnen , maar puur omdat ik het op een andere manier lekkerder vind. Dus ik kom uiterst zelden klaar d.m.v. neuken.



Ben ik nu raar ?? :o






Nee joh, je bent helemaal niet raar!



Ik kom ook niet klaar van het neuken alleen, except een heerlijke keer (ongeveer 5! jaar geleden, waarbij ik on top zat) Verder moet ik het ook hebben van het hand, mond wrijfdiensten ;-)



Dat was mijn reactie op iemand hier (wiens nick me even ontschoten is) die beweerde dat de meeste mannen die zij kent niet van het neuken alleen klaar kunnen komen. DAT vond ik opmerkelijk....maar goed als zij 't zegt: Het is tenslotte haar woord tegen de mijne :D
Alle reacties Link kopieren




quote: lepa_ana reageerde



te prettig meer.



Maar ja bianca...dat op z'n hondjes....vind ik ook zo lastig...hahaha nou ja lastig.....zie ie mijn grote kont...lijkt me niet zo'n spannend vooruitzicht voor hem :D:$



Dat vinden mannen juist heerlijk. Vraag me niet waarom, maar de meste mannen genieten juist van het "uitzicht"bij op z'n hondjes. Moet je je niet onzeker over voelen...

ik heb ook een grote kont..

 En als het schuurt, btje glijmiddel erbij.
 That's the spirit he !!!
Alle reacties Link kopieren




quote: Krengiserweer reageerde





quote: lepa_ana reageerde



te prettig meer.



Maar ja bianca...dat op z'n hondjes....vind ik ook zo lastig...hahaha nou ja lastig.....zie ie mijn grote kont...lijkt me niet zo'n spannend vooruitzicht voor hem :D:$



Dat vinden mannen juist heerlijk. Vraag me niet waarom, maar de meste mannen genieten juist van het "uitzicht"bij op z'n hondjes. Moet je je niet onzeker over voelen...

ik heb ook een grote kont..

 En als het schuurt, btje glijmiddel erbij.




 That's the spirit he !!!



wat ik zelf altijd er erg geil vind als er op de onder rug een tatoage zit.

Of ben ik nou appart???
Mensen, ik heb serieus een kwartier aan dat ding lopen trekken, zuigen...noem maar op........maar nee hoor, niks... Dus vroeg ik hem hoe lang het nog duurde. Daarop antwoorde
Hm....een doodsteek hoor, om te vragen hoe lang het nog duurt.....Dat soort vragen écht vermijden hoor....vind zijn reactie dan ook op z'n plaats: "Ik denk niet dat ik vanavond nog kom"



Om eerlijk te zijn zal ik met zo'n vraagstelling van jou ook niet meer kunnen komen...
Alle reacties Link kopieren
:o Bizar!
Alle reacties Link kopieren
bedoeld voor miky mike ;-)
:o Bizar!
Huh? Hoezo bizar?
Ahhh, ok....begreep het al ff niet...
Alle reacties Link kopieren
Waroom nou bizar vind dat gewoon mooi.

Heb dat ook bij een tatoage bij een vrouw als het even onderhaar rug zichbaar  is  Op andere plaatsen heb ik dat minder.



Niet dat ik dan gelijk heel erg opgewonden ben maar geweoon even denk oh!!spannend.
Alle reacties Link kopieren


Waroom nou bizar vind dat gewoon mooi.

Heb dat ook bij een tatoage bij een vrouw als het even onderhaar rug zichbaar  is  Op andere plaatsen heb ik dat minder.



Niet dat ik dan gelijk heel erg opgewonden ben maar geweoon even denk oh!!spannend.


:D Het was ook maar een grapje hoor!



Je mag het allemaal mooi vinden!
Alle reacties Link kopieren
Tsja Lepa-Ana,



ik kan het ook niet echt lang vinden, maar als jij er niet van kunt genieten en het voelt schuren dan is het voor jou misschien té lang. Ben altijd van mening dat zodra je vindt 'dat het plafond wel weer eens gewit moet worden' er iets mis gaat. Het is prima en leuk om je voor een man in te zetten, zelfs al kom je er zelf niet van klaar, maar er komt een moment dat het saai wordt (laat staan als het pijnlijk wordt).



Ga hem echter niet vragen 'of het nog lang duurt'. Als een man dat aan een vrouw vraagt die bezig is in de badkamer zich op te tutten, dan wordt dat ook niet in dank afgenomen. Laat staan dan tijdens het vrijen. Maar probeer achteraf eens rustig te vragen of er misschien iets was waardoor het wat langer duurde, of hij het wel lekker genoeg vond, of er iets voor verbetering vatbaar is. Maak gewoon wat tijd om eens rustig te bespreken wat voor hem werkt, maar ook wat voor jou werkt (en als het zo niet werkt, probeer dan samen naar een oplossing te zoeken). Tegen het schuren kun je idd glijmiddel proberen, maar als jij je echt ligt te vervelen, dan kun je misschien wat meer standjes afwisselen (misschien ook een waar jij wel wat bij voelt??? zelfs al kom je niet geheel klaar, als je toch al een soort

'aanloopje' beleefd wordt het al minder snel saai).



Verder kun je natuurlijk altijd eens tussen neus en lippen door vragen waar hij helemaal opgewonden door raakt, wat hem echt helemaal gek kan maken. Vraag hem naar zijn sexuele fantasieën en doe daar wat mee. Hoeft hij niet eens door te hebben dat jij hem misschien wat langzaam vindt.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
10 min. lang? Ok misschien vindt je het wel lang omdat je er niet van geniet? Je kan ook afwisselen toch, even dit standje, even jou even hem enz. enz. Als je wil dat hij snel komt moet je een standje doen waarbij je zeker weet dat dat gebeurt. Bijv. jij bovenop hem maar dan achterstevoren, gegarandeerd succes. Maar volgens mij word het niks als jullie er niet allebei van genieten, dan staat er te veel druk en komt er helemaal niemand.
Alle reacties Link kopieren
Zit me hier ook te verbazen hoor.... 10, 15 minuten lang?? Wij rekken het juist expres als we de tijd hebben, als één van ons 'orgasmische' neigingen begint te krijgen, wisselen we van standje om nog even lekker door te kunnen gaan om dan na zo láng mogelijk genieten heerlijk samen het hoogtepunt te bereiken.... mmmmmmmmmmmm



Enne, veel mannen die niet door neuken of pijpen klaarkomen? Ik geloof best dat dat voorkomt, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt..... dus dat het veel voorkomt geloof ik niet zo...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



10 minuten?? Ik ben jaloers.... was het hier maar 10 minuten!! Een paar keer stoten en het is over en uit....m.a.w. het is ook nooit goed :) (maar het liefst zou ik natuurlijk veeeel langer willen!!)
Alle reacties Link kopieren
quote: Rose Rouge reageerde   maar ik heb dat nog nooit meegemaakt..... dus dat het veel voorkomt geloof ik niet zo...



wel ? heb jij met heeeeeeeeeel veel manen sex gehad om dat zo te kunnen zeggen ?

Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt eigenlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: Rose Rouge reageerde   maar ik heb dat nog nooit meegemaakt..... dus dat het veel voorkomt geloof ik niet zo...

wel ? heb jij met heeeeeeeeeel veel manen sex gehad om dat zo te kunnen zeggen ?

Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt eigenlijk.

Ik heb het maar een paar keer meegemaakt eigenlijk. Ik heb met véél mannen seks gehad maar Doddie en BGB spannen denk ik wel de kroon:D
Alle reacties Link kopieren
quote: persephone83 reageerde





Ik heb het maar een paar keer meegemaakt eigenlijk. Ik heb met véél mannen seks gehad maar Doddie en BGB spannen denk ik wel de kroon:D



Nee, valt best mee , Pers........ ( ik lees op het ervaringen topic hogere aantallen van jongere mensen  die niet swingen )  al moet ik eerlijk zeggen dat ik ze niet tel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ana, ik herken me in je verhaal in die zin dat ik soms ook wel eens de neiging heb meer te streven naar het einddoel dan naar de weg ertoe. Op dat moment focus je je zoveel op het hem laten klaarkomen dat het een uur lijkt te duren en vergeet je eigenlijk te genieten van het hele gebeuren zelf. Is dat wellicht wat er ook bij jou speelt?



Datzelfde heb ik ook wel eens als ik hem pijp of aftrek, dat ik het gevoel heb dat ik hem per se op die manier klaar moet laten komen i.p.v. dat ik ook op een gegeven moment kan stoppen om samen weer iets anders te gaan doen. Terwijl het natuurlijk heerlijk is/kan zijn om samen uitgebreid te vrijen en uiteindelijk als klapper op de vuurpijl te komen. Van mezelf weet ik in ieder geval dat ik soms te snel kom en dat ik zijn hand daarom wel eens bewust wegduw om niet mijn opwinding te verliezen en het nog even uit te stellen om meer van het geheel te genieten.
Alle reacties Link kopieren
hoi



wat ik wel eens doe als t me te lang duurt.........als je onder ligt je hand naar zn lul en dan je vingers eromheen....zeg maar je wijsvinger en je middelvinger en dan druk zetten...........(hoop dat t te begrijpen is haha)

dan word de druk op zn piemel weer groter .........omdat je inderdaad steeds wijder word.



dan komt ie zo...
Alle reacties Link kopieren


ik ken het...

op zich vind ik het niet erg dat het lang duurt, al word ik wel erg droog, maar dat is met wat speeksel snel te verhelpen en kan ik ook weer optimaal genieten.

vind 10 minuten nog niet eens lang hoor, gemiddelde bij ons is een half uur...
Geweldig toch wat zeuren jullie nou ..........................enjoy
Alle reacties Link kopieren




quote: Rose Rouge reageerde   maar ik heb dat nog nooit meegemaakt..... dus dat het veel voorkomt geloof ik niet zo...

wel ? heb jij met heeeeeeeeeel veel manen sex gehad om dat zo te kunnen zeggen ?

Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt eigenlijk.

Nee Bianca, ik heb niet met héél veel mannen seks gehad, maar ik baseer mijn mening mede op de verhalen van mijn vriendinnen, ik heb er in mijn nabije omgeving dus nog niet van gehoord. Dat is de reden waarom ik niet geloof dat het véél voorkomt, er werd immers door iemand gesteld dat veel mannen niet klaarkomen van neuken of pijpen...... mijn bescheiden mening dus dat ik daar niet zo in geloof, mag toch? :R
Alle reacties Link kopieren
Maar ja bianca...dat op z'n hondjes....vind ik ook zo lastig...hahaha nou ja lastig.....zie ie mijn grote kont...lijkt me niet zo'n spannend vooruitzicht voor hem :D:$
Ik denk dat veel vrouwen zich daarin vergissen en daar ten onrechte onzeker over zijn. Ik beland bij tijd en wijle weleens op een erotisch feestje en heb nog geen man meegemaakt die niet opgewonden werd van het uitzicht op 's vrouws derrière bij het op-zijn-hondjes standje. En juist een welgevormd (dus niet al te ielig) achterwerk geeft van die mooie rondingen die zo lekker meedeinen op de maat van De Daad... Dus wat mij betreft is dat juist een pluspunt... :)
Alle reacties Link kopieren
(al vind ik stiekum zaad in me wel erg lekker aanvoelen:$ of ben ik de enige???? )
Nee hoor, ik vind stiekem zaad in me ook wel erg lekker aanvoelen... En niet-stiekem zaad ook... :)
Alle reacties Link kopieren




quote: doddie reageerde





Ik ken overigens maar weinig mannen die van neuken en orale sex klaarkomen. Ze genieten er enorm van maar vaak om klaar te komen moet het tempo zo snel of de druk zo stevig zijn dat dat met een kutje of mond niet zo makkelijk gaat.



Wat is er dan op tegen om ook even met de hand het af te maken.



Zit eigenlijk met verbazing bovenstaande tekst te lezen.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Bij oraal moet je als vrouw precies de goede plekjes weten te vinden, en daar ook nog precies de goede druk uitoefenen (te hard kan au doen, te zacht kan te weinig stimulans geven), wat beide per man kan verschillen. Eigenlijk niet anders dan oraal bij de vrouw dus. Nou zul je dat als vaste partners na een tijdje wel bij elkaar ontdekken, mogen we hopen, maar bij een ONS is dat tuurlijk wat lastiger, hoewel je met verbale en non-verbale signalen wel kunt laten merken of iemand goed zit zeg maar. Dat helpt ook een slok op een borrel, ik hoor ook weleens dat de ander niet of nauwelijks reageert en dat je dan maar moet raden of je goed zit, dat schiet ook niet op dan...



Bij De Daad kan het soms zo zijn dat de vrouw zo nat is dat ze wijder aanvoelt (hoewel nat én toch strak ook vaak genoeg voorkomt bij dezelfde persoon dus ook dat kan per keer verschillen), maar doorgaans lukt het dan wel om een zodanig standje te vinden dat het toch weer strakker voelt (bijv. op zijn hondjes voelt voor mij meestal strakker dan de missionarishouding) en het klaarkomen alsnog geen probleem is. Hoewel het ook geen must is om evengoed een geslaagde avond te hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar antwoord of reacties op topic's in loop der jaren negatiever zijn kwam ik dit/deze topic uit 2007 tegen met een onderwerp wat ik mij ook altijd afvraag: mijn vriend komt bij penetratie in mij over het algemeen snel klaar (ca. binnen 2 minuten). Ik vind prima (daarna heeft hij al snel weer zin in 2e ronde). Hoe denken wij vrouwen daar gemiddeld over? Daarom vind ik topic van lepa_ana zo interessant. Stel je wilt je vriend/man laten klaar komen; wat is dan op zich te kort/goed/te lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven