Het Gouden Trio

24-02-2017 07:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wetenschappers hebben ontdekt wat de meeste kans geeft op een orgasme bij een vrouw en noemen dit het gouden trio: oraal, intens zoenen en genitale stimulatie. Gecombineerd zou dit goed zijn voor maximaal genot.



https://www.theguardian.c ... le-orgasm-say-researchers
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Tegelijkertijd?
Yeah right, sex leren van de wetenschap... Het wordt pas echt interessant wanneer ze erachter komen dat het fysieke orgasme helemaal niet belangrijk is (behalve bij voortplanting)...
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 24 februari 2017 @ 07:35:

Tegelijkertijd?Ja natuurlijk, we leven in moderne tijden hè. Je roept gewoon wat hulp in om wat leuks voor je vrouw te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 07:48:

Yeah right, sex leren van de wetenschap... Het wordt pas echt interessant wanneer ze erachter komen dat het fysieke orgasme helemaal niet belangrijk is (behalve bij voortplanting)...Misschien niet belangrijk maar wel verdomde lekker
quote:montblanc schreef op 24 februari 2017 @ 07:35:

Tegelijkertijd?Tsja.. dat vraag ik me ook af.... Misschien noemen ze het daarom gouden trio?
Alle reacties Link kopieren
Dat verhaal is me te lang voor de vroege morgen.

Is het nodig dat ik een oproepje plaats voor wat extra tong?
Ik moest denken aan trio Hellenique..
quote:Corona67 schreef op 24 februari 2017 @ 08:27:

Ik moest denken aan trio Hellenique..





Hopelijk gebeurt je dat niet al te vaak..
quote:sandra1905 schreef op 24 februari 2017 @ 08:31:

[...]







Hopelijk gebeurt je dat niet al te vaak..Ze hadden een geweldige hit hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 februari 2017 @ 08:32:

[...]



Ze hadden een geweldige hit hoor

Ik weet niet waar het over gaat en ik wil het niet weten ook!

Klinkt als iets waar je juist impotent van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Lees het artikel: niet tegelijkertijd (hoewel die optie natuurlijk ook niet uitgesloten is )quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 07:48:

Yeah right, sex leren van de wetenschap... Het wordt pas echt interessant wanneer ze erachter komen dat het fysieke orgasme helemaal niet belangrijk is (behalve bij voortplanting)...



Meer dan 80% van de vrouwen waar ik seks mee gehad heb was het hier absoluut niet mee eens. De rest kon geen orgasme krijgen (hoewel ik braaf het gouden trio uitvoerde, terwijl ik er toen nog geeneens van wist).



Het probleem van het onderzoek is dat er een causaal verband gelegd wordt dat niet per de door de data ondersteund wordt. De correlatie tussen orgasme en het gouden trio kan ook betekenen dat vrouwen die makkelijker een orgasme krijgen meer zin hebben in gevarieerde seks.
IMHO
quote:Corona67 schreef op 24 februari 2017 @ 08:32:

[...]



Ze hadden een geweldige hit hoorAch schat..
quote:stellar schreef op 24 februari 2017 @ 07:56:

[...]





Misschien niet belangrijk maar wel verdomde lekkerMisschien bestaan er wel lekkerdere dingen...
Grappig dat de conclusie is dat mannen wellicht wat aan informatie ontberen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 08:36:

Lees het artikel: niet tegelijkertijd (hoewel die optie natuurlijk ook niet uitgesloten is )





[...]





Meer dan 80% van de vrouwen waar ik seks mee gehad heb was het hier absoluut niet mee eens. De rest kon geen orgasme krijgen (hoewel ik braaf het gouden trio uitvoerde, terwijl ik er toen nog geeneens van wist).



Het probleem van het onderzoek is dat er een causaal verband gelegd wordt dat niet per de door de data ondersteund wordt. De correlatie tussen orgasme en het gouden trio kan ook betekenen dat vrouwen die makkelijker een orgasme krijgen meer zin hebben in gevarieerde seks.



Erm .. de optie 'tegelijkertijd' is toch wel aardig uitgesloten. Je mag mij anders uitleggen hoe je tegelijkertijd intens aan het zoenen bent en tevens orale seks hebt.



En of we het nou heel serieus moeten nemen als er uit een diepgravend onderzoek de volgende open deur wordt ingetrapt:

"vrouwen die frequent een orgasme hebben, hebben een grotere kans dat ze meer bevrediging uit hun relatie halen"



Ik stel me dat 'team van onderzoekers' toch altijd een beetje voor als een stel opgewonden schooljongetjes die hun biologie-stage misbruiken om schunnige vragen te mogen stellen.
Yep
quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 09:24:

[...]



Ik stel me dat 'team van onderzoekers' toch altijd een beetje voor als een stel opgewonden schooljongetjes die hun biologie-stage misbruiken om schunnige vragen te mogen stellen.
uit het artikel: based on responses from more than 52,000 participants aged between 18 and 65 who were in a relationship with one person.



Ik vraag me wel af waar die 52.000 vrouwen een man met twee tongen vandaan hebben gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga verder onderzoek doen.
koekies zijn lekker
UIt: Differences in Orgasm Fre quency Among Gay, Lesbian, Bisexual, and Heterosexual Men and Women in a U.S. National Sample, http://link.springer.com/article/10.100 ... 017-0939-z

Compared to women who orgasmed less frequently, women who orgasmed more frequently were more likely to: receive more oral sex, have longer duration of last sex, be more satisfied with their relationship, ask for what they want in bed, praise their partner for something they did in bed, call/email to tease about doing something sexual, wear sexy lingerie, try new sexual positions, anal stimulation, act out fantasies, incorporate sexy talk, and express love during sex. Women were more likely to orgasm if their last sexual encounter included deep kissing, manual genital stimulation, and/or oral sex in addition to vaginal intercourse.
Het hoeft dus niet allemaal tegelijk. Scheelt weer een hoop acrobatiek gelukkig.
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 07:48:

het fysieke orgasme helemaal niet belangrijk is (behalve bij voortplanting)...Nee hoor, ook zonder orgasme kunnen vrouwen gewoon zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 07:48:

Yeah right, sex leren van de wetenschap... Het wordt pas echt interessant wanneer ze erachter komen dat het fysieke orgasme helemaal niet belangrijk is (behalve bij voortplanting)...

Zonder dat fysieke orgasme zouden er zeker vrouwen zijn die niets aan voortplanting zouden willen doen. Het is dus wel degelijk van belang

Is het alleen nog de vraag of die voortplanting wel in het belang is van dat balletje wat we zo grondig aan het verkloten zijn
quote:sandra1905 schreef op 24 februari 2017 @ 09:44:

Het hoeft dus niet allemaal tegelijk. Scheelt weer een hoop acrobatiek gelukkig.



En extra partners die je er eventueel bij zou moeten vragen.

Hoop minder gedoe dat gouden trio als aanvankelijk leek. Kan ik me tenminste weer op eentje concentreren.

Stiekum wel een beetje opgelucht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven