Het Gouden Trio

24-02-2017 07:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wetenschappers hebben ontdekt wat de meeste kans geeft op een orgasme bij een vrouw en noemen dit het gouden trio: oraal, intens zoenen en genitale stimulatie. Gecombineerd zou dit goed zijn voor maximaal genot.



https://www.theguardian.c ... le-orgasm-say-researchers
IMHO
quote:Dreamchild schreef op 24 februari 2017 @ 09:49:

[...]



Zonder dat fysieke orgasme zouden er zeker vrouwen zijn die niets aan voortplanting zouden willen doen. Het is dus wel degelijk van belang

Is het alleen nog de vraag of die voortplanting wel in het belang is van dat balletje wat we zo grondig aan het verkloten zijn

Fysiek orgasme als lokkertje? Voortplanting is een natuurlijk gegeven volgens mij, of is de mens al zover van de natuur verwijderd?

Voor de duidelijkheid, ik heb het over orgasme regulatie...
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 10:07:

[...]



Fysiek orgasme als lokkertje? Voortplanting is een natuurlijk gegeven volgens mij, of is de mens al zover van de natuur verwijderd.

Voor de duidelijkheid, ik heb het over orgasme regulatie...Waarom zou je dat willen reguleren? Of mis ik je point?
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 10:08:

[...]



Waarom zou je dat willen reguleren? Of mis ik je point?

Simpel gezegd, de kunst van uitstellen bv.

Tantra achtige dingen...
Ik ben niet van oraal, dus daar gaat de theorie. Geen ultiem genot voor mij :(
Alle reacties Link kopieren
Staat er ook nog bij hoe die penetratie dan plaats dient te vinden? In welk standje en hoe exact te bewegen? Want dat luistert nogal nauw. Of moet dat nog nader onderzocht worden?
.
quote:zoetjerminder schreef op 24 februari 2017 @ 09:39:

Ik ga verder onderzoek doen.
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 10:11:

[...]



Simpel gezegd, de kunst van uitstellen bv.

Tantra achtige dingen...Oh, hebbes! Thnxz
Nader onderzoek kan waarschijnlijk sowieso geen kwaad
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu het artikel zelf. Maar hoe kom jij erbij om genital stimulation te vertalen met penetratie? Jij moet een man zijn.
.
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 10:15:

Ik lees nu het artikel zelf. Maar hoe kom jij erbij om genital stimulation te vertalen met penetratie? Jij moet een man zijn.



Precies; ook een heel terecht punt aangezien in het artikel juist staat dat penetratie helemaal niet mee telt .. iets over slecht geïnformeerde mannen staat overigen ook in het artikel .. hebben die schooljongens toch weer een punt gemaakt



Overigens zou ik TO niet direct willen kwalijk willen nemen dat hij een man is, wel dat hij met z'n klepel speelt terwijl ie nog niet heeft gekeken waar de klok hangt. Of hoe was dat spreekwoord ook al weer?
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 10:11:

[...]



Simpel gezegd, de kunst van uitstellen bv.

Tantra achtige dingen...



Mee eens dat het simpel is gezegd.



Dus je bedoelde eigenlijk te zeggen dat jouw orgastische tantra achtige kwaliteiten zo verbluffend goed zijn, dat alle andere mensen die denken dat een gewoon orgasme lekker is, gewoon deze kwaliteiten nog niet ervaren hebben?



Dat kan je hier gewoon zeggen zonder in dezelfde zin een 'gewoon orgasme' te degraderen tot een zinloze bezigheid tenzij je nageslacht aan het opwekken bent. Of valt dan misschien onder het uitgooien van een dobbertje als je dat zegt?
Alle reacties Link kopieren
Dat zegt ze niet. Dat maak jij er nu van.



Wel eens dat uitstellen de ervaring zeker kan verdiepen. En dat als je dat niet eens wil proberen, dat je dan een kans laat liggen.
.
quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 10:42:

[...]





Mee eens dat het simpel is gezegd.



Dus je bedoelde eigenlijk te zeggen dat jouw orgastische tantra achtige kwaliteiten zo verbluffend goed zijn, dat alle andere mensen die denken dat een gewoon orgasme lekker is, gewoon deze kwaliteiten nog niet ervaren hebben.



Dat kan je hier gewoon zeggen zonder in dezelfde zin een 'gewoon orgasme' te degraderen tot een zinloze bezigheid tenzij je nageslacht aan het opwekken bent. Of valt dan misschien onder het uitgooien van een dobbertje als je dat zegt?





Sukkeltje ben ik
Ik dacht dat dit een hengeltopic was Grim
Overigens heb ik ergens anders gelezen dat vrouwen klaarkomen hélemáál niet belangrijk vinden, dus dat dit hele onderzoek gewoon overbodig is. Want voor ons gaat seks om héle andere dingen. Orgasmes zijn meer een mannending.
Alle reacties Link kopieren
Waar is Grim eigenlijk?

Aan het oefenen?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 10:48:

Overigens heb ik ergens anders gelezen dat vrouwen klaarkomen hélemáál niet belangrijk vinden, dus dat dit hele onderzoek gewoon overbodig is. Want voor ons gaat seks om héle andere dingen. Orgasmes zijn meer een mannending.Helemaal niet belangrijk is wat overtrokken. Maar het laatste honk halen is zeker niet het doel. Voor de meeste mannen wel.
.
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 10:50:

[...]





Helemaal niet belangrijk is wat overtrokken. Maar het laatste honk halen is zeker niet het doel. Voor de meeste mannen wel.Oh? Heb je ook onderzoek gedaan?
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 10:46:

Dat zegt ze niet. Dat maak jij er nu van.



Wel eens dat uitstellen de ervaring zeker kan verdiepen. En dat als je dat niet eens wil proberen, dat je dan een kans laat liggen.



Wie is 'ze'?

En ja het is mijn interpretatie van wat hij zegt en op basis daarvan kan ik ook zeggen dat ik hem niet wil proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 24 februari 2017 @ 07:35:

Tegelijkertijd?



Dat was ook mijn eerste gedachte



Niks hoor, doe mij maar gewoon keihard neuken .en zn mond mag hij gebruiken voor ruige praat. en de rest van mn lijf,maar niet perse daar.
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 10:48:

Overigens heb ik ergens anders gelezen dat vrouwen klaarkomen hélemáál niet belangrijk vinden, dus dat dit hele onderzoek gewoon overbodig is. Want voor ons gaat seks om héle andere dingen. Orgasmes zijn meer een mannending.Tssssssssssss! Bullshit!
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 10:48:

Overigens heb ik ergens anders gelezen dat vrouwen klaarkomen hélemáál niet belangrijk vinden, dus dat dit hele onderzoek gewoon overbodig is. Want voor ons gaat seks om héle andere dingen. Orgasmes zijn meer een mannending.Ik hoor 't al, jij hebt duidelijk mijn orgastische kwaliteiten nog niet ervaren
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 10:54:

[...]





Wie is 'ze'?

En ja het is mijn interpretatie van wat hij zegt en op basis daarvan kan ik ook zeggen dat ik hem niet wil proberen.Ik reageer op jouw reactie op Magister die het had over uitstellen en tantra.quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 10:42:

[...]

Dus je bedoelde eigenlijk te zeggen dat jouw orgastische tantra achtige kwaliteiten zo verbluffend goed zijn, dat alle andere mensen die denken dat een gewoon orgasme lekker is, gewoon deze kwaliteiten nog niet ervaren hebben?



Dat kan je hier gewoon zeggen zonder in dezelfde zin een 'gewoon orgasme' te degraderen tot een zinloze bezigheid tenzij je nageslacht aan het opwekken bent. Of valt dan misschien onder het uitgooien van een dobbertje als je dat zegt?Maar misschien is Magister ook wel een man. Doet er niet toe. Wat jij hem allemaal in de mond legt verzin je zelf.
.
Waar is die vissende emoticon nou als je 'm het hardst nodig hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven