Het Gouden Trio

24-02-2017 07:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wetenschappers hebben ontdekt wat de meeste kans geeft op een orgasme bij een vrouw en noemen dit het gouden trio: oraal, intens zoenen en genitale stimulatie. Gecombineerd zou dit goed zijn voor maximaal genot.



https://www.theguardian.c ... le-orgasm-say-researchers
IMHO
Laat de thee en trashtv weg en ik ben je man! Euh.....forummer
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 14:09:

Laat de thee en trashtv weg en ik ben je man! Euh.....forummerJij houdt alleen van koekjes?
Koekjes!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 13:59:

[...]





Overzichtelijk. Vet sexy.

En achteraf een evaluatieformulier invullen, uiteraard geheel anoniem.Inderdaad. Die evaluatieformulieren verwerk ik dan weer in kekke infographics die we voorafgaand aan de volgende keer doornemen om onze rendementsdoelen waar nodig bij te stellen.
IMHO
quote:LostWandress schreef op 24 februari 2017 @ 14:00:

Ok, nog steeds te lui om het artikel te lezen. Maar nu de op is veranderd: oraal is toch ook een vorm van genitale stimulatie?

Bij mijn gouden trio valt oraal weg en mag die tong met mijn tepels spelen.



Inderdaad ronduit verwarrend allemaal. Oraal betekent in deze context leuke dingen doen met je mond maar is weer niet van toepassing als twee monden met elkaar leuke dingen doen want dat heet het zoenen. Het mag pas oraal genoemd worden als je niet je lippen op haar lippen zet, maar op haar lippen zet, wat dan ook een vorm van genitale stimulatie is, Zo is ook penetratie van de lippen een vorm van orale en genitale stimulatie maar mag niet worden verward met penetratie van de genitaliën wat ook onder genitale stimulatie zou kunnen vallen, ware het niet dat er hiervoor (speciaal voor mannen) een expliciet onderscheid wordt gemaakt waardoor deze vorm van niet-orale penetratie misschien wel de genitaliën stimuleert maar toch specifiek wordt uitgesloten bij genitale stimulatie.



Ik denk dat ik met je mee doe en mijn tanden in je tepels zet dan zijn we van het hele gezeik af. Ik ben overigens wel benieuwd hoe dit er uit ziet in excel
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Inderdaad. Die evaluatieformulieren verwerk ik dan weer in kekke infographics die we voorafgaand aan de volgende keer doornemen om onze rendementsdoelen waar nodig bij te stellen.

Wauw!

quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Inderdaad ronduit verwarrend allemaal. Oraal betekent in deze context leuke dingen doen met je mond maar is weer niet van toepassing als twee monden met elkaar leuke dingen doen want dat heet het zoenen. Het mag pas oraal genoemd worden als je niet je lippen op haar lippen zet, maar op haar lippen zet, wat dan ook een vorm van genitale stimulatie is, Zo is ook penetratie van de lippen een vorm van orale en genitale stimulatie maar mag niet worden verward met penetratie van de genitaliën wat ook onder genitale stimulatie zou kunnen vallen, ware het niet dat er hiervoor (speciaal voor mannen) een expliciet onderscheid wordt gemaakt waardoor deze vorm van niet-orale penetratie misschien wel de genitaliën stimuleert maar toch specifiek wordt uitgesloten bij genitale stimulatie.



Ik denk dat ik met je mee doe en mijn tanden in je tepels zet dan zijn we van het hele gezeik af. Ik ben overigens wel benieuwd hoe dit er uit ziet in excel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet allemaal gelezen hoor, mijn excuus, ik heb nl koppijn maar begrijp ik nou goed dat ik voortaan moet klaarkomen van zoenen?
...
Hey roos lees even wat ik net getypt heb daar wordt het een stuk duidelijker van denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Inderdaad ronduit verwarrend allemaal. Oraal betekent in deze context leuke dingen doen met je mond maar is weer niet van toepassing als twee monden met elkaar leuke dingen doen want dat heet het zoenen. Het mag pas oraal genoemd worden als je niet je lippen op haar lippen zet, maar op haar lippen zet, wat dan ook een vorm van genitale stimulatie is, Zo is ook penetratie van de lippen een vorm van orale en genitale stimulatie maar mag niet worden verward met penetratie van de genitaliën wat ook onder genitale stimulatie zou kunnen vallen, ware het niet dat er hiervoor (speciaal voor mannen) een expliciet onderscheid wordt gemaakt waardoor deze vorm van niet-orale penetratie misschien wel de genitaliën stimuleert maar toch specifiek wordt uitgesloten bij genitale stimulatie.



Ik denk dat ik met je mee doe en mijn tanden in je tepels zet dan zijn we van het hele gezeik af. Ik ben overigens wel benieuwd hoe dit er uit ziet in excel



Soms ben je wel grappig. Koekje?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei al, ik heb koppijn. En het is mijn bescheiden mening dat jouw stukje daar enorm aan bijdraagt en dan niet in positieve zin



Wat is er overigens mis met pijpen, neuken, vingeren en beffen?

We hebben die wonderschone woorden niet voor niks tot onze beschikking toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Omdat die handelingen het begrip genitale stimulatie niet volledig dekken?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allemaal geniale stimulaties!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 24 februari 2017 @ 14:40:

Ik vind het allemaal geniale stimulaties!





Nice one Roos!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het genialer als je ook nog wat anders kan bedenken
.
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 14:46:

Ik vind het genialer als je ook nog wat anders kan bedenken Ook geniaal.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf ben niet zo van de footfucking en de komkommers maar originele input is altijd welkom natuurlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 14:50:

[...]



Ook geniaal.Niet gaan slijmen he. Over je leeftijd kom ik wel heen en die jarretelles kunnen uit. Maar dit is wel een hobbeltje.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 februari 2017 @ 14:55:

Ikzelf ben niet zo van de footfucking en de komkommers maar originele input is altijd welkom natuurlijk.



In zo'n geval moet je een kwaliteitscultuur tot stand zien te brengen waarin creative thinking gestimuleerd wordt. Dat begint met het creëren van een veilige omgeving, waarin mensen ook originele input dúrven geven - niet direct afwijzend reageren dus, als iemand met iets nieuws komt.



Maar daarnaast toch vooral monitoren en in kaart blijven brengen of die originele input ook komt en of deze het verwachte rendement oplevert. Zie ook mijn eerdere posts in dit topic.
IMHO
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 14:32:

[...]





Soms ben je wel grappig. Koekje?
quote:Rooss4.0 schreef op 24 februari 2017 @ 14:40:

Ik vind het allemaal geniale stimulaties!
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 14:59:i

[...]



Niet gaan slijmen he. Over je leeftijd kom ik wel heen en die jarretelles kunnen uit. Maar dit is wel een hobbeltje.

Was eigenlijk een vriendelijke terechtwijzing met nadruk op ook ipv genialer zoals jij zei. Maar ik ga maar voor het hobbeltje geloof ik.

Kan ik wel mee leven voorlopig.

En voor een Impala zijn hobbeltjes een makkie toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 15:05:

[...]



En voor een Impala zijn hobbeltjes een makkie toch?Hier scoor je weer een puntje
.
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 15:08:

[...]



Hier scoor je weer een puntje
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Inderdaad. Die evaluatieformulieren verwerk ik dan weer in kekke infographics die we voorafgaand aan de volgende keer doornemen om onze rendementsdoelen waar nodig bij te stellen.





Met een persoonlijk plan om tot optimalisatie van de activiteiten te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven