Het Gouden Trio

24-02-2017 07:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wetenschappers hebben ontdekt wat de meeste kans geeft op een orgasme bij een vrouw en noemen dit het gouden trio: oraal, intens zoenen en genitale stimulatie. Gecombineerd zou dit goed zijn voor maximaal genot.



https://www.theguardian.c ... le-orgasm-say-researchers
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 15:14:

[...]







Met een persoonlijk plan om tot optimalisatie van de activiteiten te komen."Optimalisatie" is "my middle name"
IMHO
Grimble grumble klinkt toch beter hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 15:21:

Grimble grumble klinkt toch beter hoor.Grimble "optimalisatie" Grumble. Zo noemen mijn bedpartners mij.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 15:16:

[...]





"Optimalisatie" is "my middle name"Fijn piketpaaltjes slaan zodat je met een hands on mentaliteit de koers voor de toekomst kunt uitzetten en tot een maximale ontplooiing kunt komen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 15:24:

[...]





Grimble "optimalisatie" Grumble. Zo noemen mijn bedpartners mij.Eerlijk zeggen, dat fluister je ze zeker ook af en toe in het oor?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 15:26:

[...]



Fijn piketpaaltjes slaan zodat je met een hands on mentaliteit de koers voor de toekomst kunt uitzetten en tot een maximale ontplooiing kunt komen.Hoe weet jij dit? Dit staat letterlijk zo op mijn Tinderprofiel!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 15:26:

[...]



Eerlijk zeggen, dat fluister je ze zeker ook af en toe in het oor?I'm your optimalisator, baby!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 15:29:

[...]





I'm your optimalisator, baby!
Alle reacties Link kopieren
Was dat een belediging of een uitnodiging
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 24 februari 2017 @ 15:30:

[...]



Op deze melodie, hè

https://www.youtube.com/watch?v=ET6j9GENbtE (op 2:28 min., maar al het andere is ook relevant in dezen).



I'M THE ONE AND ONLY OPTIMALISATOR!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 24 februari 2017 @ 15:33:

Was dat een belediging of een uitnodiging [zwoele stem]wat jij wilt dat het was[/zwoele stem]
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 15:35:

[...]





Op deze melodie, hè

https://www.youtube.com/watch?v=ET6j9GENbtE (op 2:28 min., maar al het andere is ook relevant in dezen).



I'M THE ONE AND ONLY OPTIMALISATOR! oh god, hou me tegen.
Kwil niet nitpickerig doen maar er wordt met het klatergouden trio wel voorbij gegaan aan platina combinaties als orale penetratie, masserende handen en intens zoenen van geniale delen etc...
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 15:24:

[...]





Grimble "optimalisatie" Grumble. Zo noemen mijn bedpartners mij.Killercombination nu ik het zo hoor, ik neem onmiddelijk terug wat ik gezegd heb.
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 16:27:

Kwil niet nitpickerig doen maar er wordt met het klatergouden trio wel voorbij gegaan aan platina combinaties als orale penetratie, masserende handen en intens zoenen van geniale delen etc...Das voor gevorderden he. ..
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 16:33:

[...]





Das voor gevorderden he. ..Kzeg niks... ;)
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 16:38:

[...]



Kzeg niks... ;)Te laat!
quote:Nicotientje schreef op 24 februari 2017 @ 17:06:

[...]





Te laat!Whoo, ben ik nu de sigaar, Nicotine?
quote:Magister schreef op 24 februari 2017 @ 18:04:

[...]



Whoo, ben ik nu de sigaar, Nicotine? nog niet.
De lente is weer begonnen, lees ik.
quote:Amand_ schreef op 24 februari 2017 @ 18:36:

De lente is weer begonnen, lees ik.Nooit te vroeg voor Lente Amand!
quote:GrimbleGrumble schreef op 24 februari 2017 @ 12:29:

[...]





Verhip! Echt niet? En ik altijd maar denken dat braaf het standaardprogramma volgen een garantie voor succes was. Ik doe dat dus altijd wel. Geef vooraf aan mijn bedpartner ook altijd een helder overzicht van wat er gaat gebeuren, in een excel-sheet, met tijdsindeling en te verwachten rendement van ieder af te werken onderdeel.



Dan weet allebei je waar je aan toe bent, toch?Oh man. Ik zie het helemaal voor me, jij vult vooraf dat geniale excelletje in voor alle betrokken partijen, en na afloop verticaal en 360 graden evalueren. Vooral zo'n redenmentverwachting lijkt me retegeil om na te bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 24 februari 2017 @ 14:25:

[...]





Inderdaad ronduit verwarrend allemaal. Oraal betekent in deze context leuke dingen doen met je mond maar is weer niet van toepassing als twee monden met elkaar leuke dingen doen want dat heet het zoenen. Het mag pas oraal genoemd worden als je niet je lippen op haar lippen zet, maar op haar lippen zet, wat dan ook een vorm van genitale stimulatie is, Zo is ook penetratie van de lippen een vorm van orale en genitale stimulatie maar mag niet worden verward met penetratie van de genitaliën wat ook onder genitale stimulatie zou kunnen vallen, ware het niet dat er hiervoor (speciaal voor mannen) een expliciet onderscheid wordt gemaakt waardoor deze vorm van niet-orale penetratie misschien wel de genitaliën stimuleert maar toch specifiek wordt uitgesloten bij genitale stimulatie.



Ik denk dat ik met je mee doe en mijn tanden in je tepels zet dan zijn we van het hele gezeik af. Ik ben overigens wel benieuwd hoe dit er uit ziet in excel

Duidelijk.

En doe maar lekker mee.

GG, maak jij even een sexelletje?
quote:LostWandress schreef op 24 februari 2017 @ 19:21:

[...]



Duidelijk.

En doe maat lekker mee.

GG, maak jij even een sexelletje?





<-- tanden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven