Het lukt me niet om klaar te komen

30-11-2014 18:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
He allemaal,



Zoals het onderwerp al zegt, het lukt mij niet om klaar te komen. Heb dus nog nooit een orgasme gehad. Als ik sex heb met iemand dan komt het voor mij niet eens in de buurt. Nou gok ik dat dit bij mij ook komt doordat sex voor mij nog nieuw is, heb vooral one night stands heb gehad. Geeft mij soms toch wat zenuwen en onzekerheden.



Enfin, met de vieb kom ik wel een eind. Ik voel dat het in mijn buik gaat samenspannen en dan wordt het beneden erg gevoelig en hebben mijn spieren daar een eigen leven. En als ik denk dat het orgasme komt dan verdwijnt al het gevoel en voel ik niks meer. Wat ik daarna ook doe - en hoe lekker dit is-, ik kom niet meer terug op dat punt. Met handwerk kom ik er ook niet, het is alleen de vieb die me tot dat punt kan brengen. Daarna is het beneden overigens super nat. Het is niet waterig, een beetje slijmerig en doorzichtig. Voor mezelf probeer ik nu maar te genieten van dat moment waar ik wel tot kan komen, om zo de druk weg te krijgen maar stiekem blijf ik me natuurlijk zorgen maken dat het echte orgasme nooit komt.



Iemand die zich hierin kan herkennen en mij tips kan geven?
Alle reacties Link kopieren
En je denkt niet dat wat je nu voelt het orgasme al is? Het is voor jouw gevoel nog niet het hoogtepunt dus?

Want hoe je beschrijft dat het zo gevoelig wordt en dat je spieren hun eigen leven leiden klinkt het toch wel een beetje als een orgasme. Waarom denk jij nu dat dit het orgasme niet kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf ook last van (gehad). Zelf oefenen en het lijkt mij op een orgasme wat je verteld. Tijdens sex onenightstands/relatie zat ik er ook vaak tegen aan (alleen lukte het wel). Inmiddels lukt het als ik mij echt goed/veilig voel in de relatie. Je moet je compleet kunnen geven...
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vriendin heeft het ook best lang geduurd voor ze zo heerlijk klaar kon komen als nu.

voor mijn, en haar, haar gevoel kwam ze wel klaar, zo ongeveer zoals jij beschrijft in je opening.

Maar is dat alles??



het kan beter en heftiger zo is gebleken, maar ook zij heeft daar tijd voor nodig gehad...

wat voor haar heel goed werkt is het gebruiken van haar spieren rond de vagina, door deze aan te knijpen en te ontspannen is het voor mij een gevoel alsof ze mij aftrekt met haar vagina, voor haar is het erg intens!

tijdens het vrijen wisselt het ook wat af, wat harder bewegen is voor mij het lekkerst, wat rustiger en knijpend is voor haar het ultime. Als ik vole dat ik bijna ga komen ga ik rustiger bewegen, zij neemt het over en knijpt mij klaar. Het gevoel van de zaadlozing is voor haar een teken alle spieren aan te spannen.. waarna ook zij tot een heerlijk orgasme komt. Maar ook dat als ze zich geheel ontspannen voelt en zich op haar orgasme kan concentreren!



dus vertrouwen, ontspanning en een partner die zich aan jou kan en wil aanpassen heb je echt nodig!



doe rustig aan, geniet, en het komt vanzelf goed!
geniet van het leven!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat dat het niet is, omdat het ook niet voelt als een opluchting. Het voelt alsof er iets komt en dan stopt het. Het is een fijn gevoel, maar het is niet geweldig en ultiem zoals het normaal altijd beschreven word.



Met die partner moet het hopelijk wel goed komen. ;) Ik werk op cruise schepen dus dat wordt hopen dat hij naar mijn schip kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks btw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven