Het Vallei-orgasme

20-12-2013 10:48 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las gisteren een artikel over het Vallei-orgasme.



(Het vallei-orgasme is de Rolls Royce onder de orgasmes. Het golft door je lichaam en kan uren duren. Het zorgt voor meer genot en geeft ook meer energie. Met een vallei-orgasme laad je de accu van je lichaam op. Ontleend aan het Chinese Taoïsme.)



Ik heb waarschijnlijk jaren onder een steen geleefd, of de verkeerde tijdschriften gelezen, maar ik had er nog nooit van gehoord.



Als ik google kom ik altijd bij schrijfster/columniste Marleen Janssen uit die een website heeft waar je een cursus kunt kopen.



Is dit gewoon een ontzettend goeie marketingtruc ? Of zijn er dames die er daadwerkelijk ervaring mee hebben ?
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Uren? Jaja...
Alle reacties Link kopieren
Is het ook voor mannen van toepassing ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogled en als ik het zo lees vergt het nogal wat oefening.

Er gaan dagen voorbij dat ik geen hele dag uit trek voor één orgasme



Ik kan me wel voorstellen dat je urenlang op een bepaald hoog niveau van opwinding zit, maar of je dat dan een orgasme moet noemen...



Zou het net zoiets zijn als Tantra?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
mijn onderbuiksgevoel zegt: wat een gelul
Alle reacties Link kopieren
Best handig, via een vallei orgasme van de ene naar de andere date roetsjen.
Alle reacties Link kopieren
En dat voor 347 euro. Een kóópje.

En met 'niet goed geld terug'-garantie, ik ben benieuwd hoe dat in z'n werk gaat
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat alleen van Platvoet en zijn vriendjes.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
Samen kopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:_tirza_ schreef op 20 december 2013 @ 11:09:

Best handig, via een vallei orgasme van de ene naar de andere date roetsjen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel eens de Ford Ka onder de orgasmes.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord!

Ik moet er niet aan denken om uren te kronkelen van een orgasme..pfffff doe me een lol.

Een molshoop trek ik nog wel, maar een vallei..?
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw Janssen zit in een constante orgasme zo te zien..



Ik denk dat ik het niet overleef als ik uren aaneen klaarkom...



Maarre, als deze info als cursus aangeboden wordt, denk ik dat het wel te googlen valt.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets als bergje op, bergje af bij een bevalling?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 20 december 2013 @ 10:58:

Is het ook voor mannen van toepassing ? Ghehe kan je gelijk je muren behangen met al dat plaksel
Alle reacties Link kopieren
Klopt hoor, net flink wat Tantraworkshops afgerond en zowel de vrouw als de man hebben voorschrijdende orgasme mogelijkheden. Alleen, ik las al diverse reacties gezien vanuit het traditionele "klaarkomen", is dit meer, bij de vrouw en volgens "hun" feedback, vergelijkbaar met het klaarkomen dat een squirtende vrouw ervaart. Ook dan smeken sommige vrouwen "het even rustig aan te doen"...



Gezien de vele "flauwe" opmerkingen, deze site Tantraworkshops

geeft mogelijk ook enige antwoorden en anders googlen op kreten uit deze site!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 december 2013 @ 11:03:

Ik heb even gegoogled en als ik het zo lees vergt het nogal wat oefening.

Er gaan dagen voorbij dat ik geen hele dag uit trek voor één orgasme



Ik kan me wel voorstellen dat je urenlang op een bepaald hoog niveau van opwinding zit, maar of je dat dan een orgasme moet noemen...



Zou het net zoiets zijn als Tantra?Miss. Jij zit er dus erg dicht tegenaan, maar "jullie" als vrouw kunnen enkel er een naam aangeven! Volgens mijn partner(s) is het inderdaad een hoog niveau van opwinding, maar als ze bijvoorbeeld opstaan of willen gaan lopen..... alle lichamelijke gevolgen van zeer heftig klaarkomen!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Maybibi :

"Klopt hoor, net flink wat Tantraworkshops afgerond en zowel de vrouw als de man hebben voorschrijdende orgasme mogelijkheden. Alleen, ik las al diverse reacties gezien vanuit het traditionele "klaarkomen", is dit meer, bij de vrouw en volgens "hun" feedback, vergelijkbaar met het klaarkomen dat een squirtende vrouw ervaart. Ook dan smeken sommige vrouwen "het even rustig aan te doen"...



Het wordt "verkocht" als uren durend orgasme maar het is geen traditioneel klaarkomen....durf het bijna niet te vragen maar...orgasme is niet hetzelfde als klaarkomen ?



ik heb overigens wel vaker gesmeekt nadat ik "gesquirt" heb....maar nog nooit om het even rustig aan te doen :$
Pfffff.... is een xtc pilletje slikken niet veel makkelijker?

Voel je je ook zo, en kost wel wat minder werk
quote:churrro schreef op 20 december 2013 @ 10:58:

Is het ook voor mannen van toepassing ? Ja maar die drogen na 30 minuten volkomen uit en sterven een pijnlijke dood door verschrompeling.
Die naam is al sekslust dodend.
quote:Egidius schreef op 20 december 2013 @ 12:58:

Die naam is al sekslust dodend.Wel handig eigenlijk voor de man. Als mijn vriendin door het vallei gaat dan kan ik weer even een uurtje internetten. Lekker rustig.
Alle reacties Link kopieren
Ilona. Hahaha zou haast zeggen vraag het mn vrouw lol, maar serieus, bij een man kan je "iets dergelijks" ook "doen". Daar heet het "klaarkomen in je hoofd". Ook dan komt de man zonder de spuiten klaar! Dus ook dan orgasme zonder traditioneel klaarkomen! Het wegstrijken van aankomend "klaarkomen" gaat over in orgasme dat zit vooral in de rest van je lichaam/hoofd afspeelt. Dus klaarkomen, spuiten, is dan wat anders dan orgasme.



Wat voel jij als jouw A-spot, het meest "gebruikte" plekje om squirtten op te wekken, heel zacht bewerkt zal worden? Dat kan bij lichte beroering al zeer heftig zijn en als je dat varieert kunnen vrouwen dat uren volhouden en dat gevoel behouden. Enkel "jullie", ik blijf het zeggen, moeten durven los te laten en bepalen zelf of je in die "staat" mag komen. Zolang vrouwen hun drang om te beheersen en grip ergens op te houden niet loslaten, lukt het de partner nooit om jullie eventueel te helpen naar ...
Delen doe je samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven