Het voelt niet helemaal goed..

11-12-2014 13:10 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil even jullie meningen horen. Oktober is mijn laatste relatie uitgegaan, waarin mijn ex vriend best wel dominant en dwingend kon zijn. Dit wil ik niet meer, vandaar dat ik dit even wil voorleggen om te kijken of ik niet gewoon een beetje overdrijf, omdat ik bang ben dat ik er straks weer veel te diep in zit.



Ik heb sinds een tijdje een nieuwe relatie die heel goed ging, en waarin ik me ook heel fijn voelde. We hebben pas sinds een tijdje seks, niet meteen vanaf het begin. Ik vond de seks met hem heel erg fijn. Hij komt nu een paar keer per week bij mij slapen na het werk, we hebben dan eigenlijk altijd seks. Ik ben de afgelopen dagen heel erg moe, ben druk en er spelen een aantal prive dingen die mij best wel veel energie kosten. De afgelopen twee dagen lagen we dus gewoon normaal in bed, we hadden het een beetje over seks, dat ik het echt heel fijn met hem vind, maar ik viel tussendoor wel steeds in slaap. Op een gegeven moment wordt hij ineens boos en draait zich om en zegt 'Hier heb ik dus niks aan, je zit mij wel op te geilen met je stem en om zo dichtbij te komen liggen, maar vervolgens val je steeds in slaap en komt er dus niks van'. Ik uitgelegd dat ik echt heel moe ben, en eigenlijk echt een keer geen zin had.

Uitgepraat en gaan slapen.



Gisteravond hetzelfde, hij vroeg, 'ben je moe?' ik zei eerlijk dat ik dat wel een beetje was, en hij werd echt ineens heel erg boos 'Dus het is weer hetzelfde als gisteren, ik ga niet twee dagen gefrustreerd rondlopen door jou, zo is er echt niets leuks aan, dit kun je toch niet doen'. Hij was echt boos en 'gekwetst'. Dit vond ik erg en we hebben op een gegeven moment toch seks gehad.. Ik vond het op dat moment wel lekker, maar ik was eigenlijk liever gaan slapen. Hij zegt dat je dat soms gewoon voor elkaar doet en dat hij dit van mijn kant echt niet vond kunnen, om hem twee dagen 'op te geilen' (niet bewust gedaan) en het dan niet te doen.



Ik voel me nu alleen een beetje raar, het is net alsof ik hem seks moet geven omdat er anders een probleem is.. Of vat ik dit te overdreven op?
Zo, wat een afknapper. Ik zou er klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jouw lijf, jouw keuze. Als hij nu al over je grens gaat, doet hij het vaker. Wegwezen met die lul. Ik was er per direct klaar mee geweest.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat jij bestaat wordt hij geil en moet jij dus seks hebben omdat hij anders gefrustreerd en boos wordt. Veel succes met hem de komende tig jaar. Wat een eikel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon een weekje niet doen en dan is het waarschijnlijk einde oefening.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt alleen maar bij je om te neuken.

Natuurlijk vindt ie het dan stom als jij moe bent want dan kan hij geen seks hebben en had hij net zo goed thuis kunnen blijven.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is absoluut niet overdreven. Dit lijkt me geen leuke man. Eens met Istar.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk neemt hij je nog zonder dat je t weet in je slaap...
Alle reacties Link kopieren
eerder neuken?



Hoe oud is dit prijsdier? Vind het namelijk erg kinderachtig gedrag van hem. Beetje huilie huilie doen als hij zijn zin niet krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Oh griezels, dit doet me denken aan mijn ex. Die vroeg op een bepaald moment zelfs wat ik dan naast hem in bed deed.

Ben toen heel demonstratief op het logeerbed gaan liggen.

Seks is leuk, en lekker, maar absoluut geen moeten. Ik vind zijn reactie raar.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Ik vind niet dat je overdrijft. Hij komt op mij over als een grote egoïst.
Alle reacties Link kopieren
Het is pas december...



Hij is niet ok en zeurt. Wegwezen. Hij houdt geen rekening met jou, denkt alleen aan zijn eigen behoefte.
Alle reacties Link kopieren
Of het hem alleen om de seks gaat, dat denk ik niet.. Het was hiervoor ook niet zo, het is pas sinds een paar dagen zo, hiervoor was het ook helemaal geen probleem, dat vind ik dus zo raar.

Maar ik voel me er nu gewoon een beetje rot over, terwijl het eerst altijd zo fijn was.



Ik ben 23 en hij is 27.
Jullie hebben geen relatie. Je bent een neukertje.
Wat een enge vent zeg. De deur uit bonjouren!
Alle reacties Link kopieren
Oktober uitgegaan, sinds een tijdje een nieuwe relatie en sinds een tijdje pas seks.

Lijken me allemaal best korte tijdjes, maar goed dat is jouw keuze. (Of was het toch zijn keus?



" Hij zegt dat je dat soms gewoon voor elkaar doet en dat hij dit van mijn kant echt niet vond kunnen, om hem twee dagen 'op te geilen' (niet bewust gedaan) en het dan niet te doen"

en werkt dat andersom niet dan? Dat je voor elkaar eens je eigen behoefte/zin of hoe je het noemen wil even stil te zetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat je overdrijft, je geeft eigenlijk in je post al aan dat je over je eigen grens bent gegaan door hem wel zijn zin te geven.

In een relatie lijkt het me niet de bedoeling. Hij ,als jouw vriend, hoort ook rekening te houden met jou. Het was immers al uitgelegd en uitgepraat.

Tot de tijd dat het is opgelost, heeft hij altijd nog zijn hand.

Als hij dit niet kan begrijpen, zou ik hem gewoon de deur wijzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 13:17:

Of het hem alleen om de seks gaat, dat denk ik niet.. Het was hiervoor ook niet zo, het is pas sinds een paar dagen zo, hiervoor was het ook helemaal geen probleem, dat vind ik dus zo raar.



Ik ben 23 en hij is 27.Nee dat is niet raar. Hiervoor gaf je aldoor waarvoor hij kwam. Nu geef je al twee dagen niet waarvoor hij komt en dan krijg je dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 13:17:

Of het hem alleen om de seks gaat, dat denk ik niet.. Het was hiervoor ook niet zo, het is pas sinds een paar dagen zo, hiervoor was het ook helemaal geen probleem, dat vind ik dus zo raar.

Maar ik voel me er nu gewoon een beetje rot over, terwijl het eerst altijd zo fijn was.



Ik ben 23 en hij is 27.Natuurlijk gedraagt hij zich niet vanaf dag 1 als een hork want dan valt er niets te scoren. Maar langzaamaan komt zijn ware aard boven, en geloof mij, dat wordt alleen maar erger.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 13:17:

Of het hem alleen om de seks gaat, dat denk ik niet..



Dat denk ik wel.



Het interesseert hem immers geen zak of jij moe bent ja of nee.



Ik zou ervoor bedanken alleen een natte kut te zijn.

Ik ben óók nog een persoon met gevoelens.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Nou, die houdt lekker rekening met je!
Ben nu wel erg benieuwd maar je stem

Je kan hem ook alleen uitnodigen als je ook zin in sex hebt natuurlijk. Is het gelijk duidelijk.
quote:Fame schreef op 11 december 2014 @ 13:23:

[...]





Natuurlijk gedraagt hij zich niet vanaf dag 1 als een hork want dan valt er niets te scoren. Maar langzaamaan komt zijn ware aard boven, en geloof mij, dat wordt alleen maar erger.Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Je houdt jezelf voor de gek. En je praat zijn gedrag goed. Plus een dominantie man die je wil dwingen tot sex...



Je kan op je vingers natellen waar dit heen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Jee, ik kan me echt niet voorstellen dat ik zo tegen mijn man zou doen. En hij ook niet tegen mij, ik heb het in 17 jaar nog nooit meegemaakt in ieder geval.
het is hier binnen beter dan buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven