Het voelt niet helemaal goed..

11-12-2014 13:10 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil even jullie meningen horen. Oktober is mijn laatste relatie uitgegaan, waarin mijn ex vriend best wel dominant en dwingend kon zijn. Dit wil ik niet meer, vandaar dat ik dit even wil voorleggen om te kijken of ik niet gewoon een beetje overdrijf, omdat ik bang ben dat ik er straks weer veel te diep in zit.



Ik heb sinds een tijdje een nieuwe relatie die heel goed ging, en waarin ik me ook heel fijn voelde. We hebben pas sinds een tijdje seks, niet meteen vanaf het begin. Ik vond de seks met hem heel erg fijn. Hij komt nu een paar keer per week bij mij slapen na het werk, we hebben dan eigenlijk altijd seks. Ik ben de afgelopen dagen heel erg moe, ben druk en er spelen een aantal prive dingen die mij best wel veel energie kosten. De afgelopen twee dagen lagen we dus gewoon normaal in bed, we hadden het een beetje over seks, dat ik het echt heel fijn met hem vind, maar ik viel tussendoor wel steeds in slaap. Op een gegeven moment wordt hij ineens boos en draait zich om en zegt 'Hier heb ik dus niks aan, je zit mij wel op te geilen met je stem en om zo dichtbij te komen liggen, maar vervolgens val je steeds in slaap en komt er dus niks van'. Ik uitgelegd dat ik echt heel moe ben, en eigenlijk echt een keer geen zin had.

Uitgepraat en gaan slapen.



Gisteravond hetzelfde, hij vroeg, 'ben je moe?' ik zei eerlijk dat ik dat wel een beetje was, en hij werd echt ineens heel erg boos 'Dus het is weer hetzelfde als gisteren, ik ga niet twee dagen gefrustreerd rondlopen door jou, zo is er echt niets leuks aan, dit kun je toch niet doen'. Hij was echt boos en 'gekwetst'. Dit vond ik erg en we hebben op een gegeven moment toch seks gehad.. Ik vond het op dat moment wel lekker, maar ik was eigenlijk liever gaan slapen. Hij zegt dat je dat soms gewoon voor elkaar doet en dat hij dit van mijn kant echt niet vond kunnen, om hem twee dagen 'op te geilen' (niet bewust gedaan) en het dan niet te doen.



Ik voel me nu alleen een beetje raar, het is net alsof ik hem seks moet geven omdat er anders een probleem is.. Of vat ik dit te overdreven op?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Ik vind het wel fijn om even te lezen. Ik ga het er met hem over hebben dat dit voor mij zo niet hoeft, vooral niet op deze manier waarbij het alleen nog om de seks lijkt te gaan (was hiervoor helemaal niet zo). Ik had vannacht geen zin meer om het erover te hebben.
Weet wel dat je hem niet kunt veranderen of redden. Niet mogelijk.





Ik zou hem aan de kant zetten en eens even goed bedenken op welke mannen ik val en of ik daar op zo'n manier mee door moet gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 13:38:

Bedankt voor de reacties. Ik vind het wel fijn om even te lezen. Ik ga het er met hem over hebben dat dit voor mij zo niet hoeft, vooral niet op deze manier waarbij het alleen nog om de seks lijkt te gaan (was hiervoor helemaal niet zo). Ik had vannacht geen zin meer om het erover te hebben.Bereid je voor op tranen en ander manipulatief gedrag.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als ik de op goed lees dan heb je enkele weken sex en dan elke keer als je bij elkaar bent. De afgelopen 2 keer dat jullie bij elkaar waren had je geen zin. Dat vond hij zo erg dat hij ruzie gaat maken.

Ik zou uit elkaar gaan. Als je nu al niet op 1 lijn zit, wordt het alleen maar meer een probleem.
Zodra je laat blijken dat je hier niet van gediend bent, dan wil hij alleen nog maar praten, zoveel praten dat je oren ervan gaan tuiten.



Trap er niet in!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 11 december 2014 @ 13:18:

Oktober uitgegaan, sinds een tijdje een nieuwe relatie en sinds een tijdje pas seks.

Lijken me allemaal best korte tijdjes, maar goed dat is jouw keuze.





Viel mij ook al op inderdaad....
Alle reacties Link kopieren
quote:eshaaa schreef op 11 december 2014 @ 13:38:

(was hiervoor helemaal niet zo).Wat bedoel je met 'hiervoor'? Jullie zijn net pas bij elkaar toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat een oelewapper zeg.



Ik zou hem veel plezier wensen met zijn linker en rechterhand in zijn eigen bed.
Oké ex was dominant en dwingend, je bent net een blauwe maandag van hem af en je hebt alweer zo'n heerlijk exemplaar aan de haak geslagen. Ik zou de mannen maar eens even laten voor wat ze zijn en aan jezelf gaan werken, want je roept dit gewoon over jezelf af natuurlijk. Daar is heus iets aan te doen (ik zou zeggen; therapie) maar niet terwijl zo'n kutjanus je manipuleert en domineert. Eruit dus met die gast, en zo niet dan niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 11 december 2014 @ 13:18:

Oktober uitgegaan, sinds een tijdje een nieuwe relatie en sinds een tijdje pas seks.

Lijken me allemaal best korte tijdjes, maar goed dat is jouw keuze. (Of was het toch zijn keus?



" Hij zegt dat je dat soms gewoon voor elkaar doet en dat hij dit van mijn kant echt niet vond kunnen, om hem twee dagen 'op te geilen' (niet bewust gedaan) en het dan niet te doen"

en werkt dat andersom niet dan? Dat je voor elkaar eens je eigen behoefte/zin of hoe je het noemen wil even stil te zetten



Dit idd!

Ik zeg EXIT zo een kerel!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is ook allemaal best wel snel gegaan. Mijn ex woont in het buitenland en ging al een tijd niet goed dus dat heb ik wel makkelijk en snel kunnen afsluiten. Ik ben mijn huidige vriend snel tegengekomen, wilde eigenlijk geen nieuwe relatie maar het was heel fijn samen.



We zijn inderdaad nog maar kort samen, met hiervoor bedoel ik, ik wilde geen seks tijdens het daten en in het hele prille begin van de relatie, dat vond hij niet erg. En ik heb hiervoor ook echt weleens een keer geen zin gehad, dat vond hij dan niet echt leuk maar was verder geen probleem. Ik bedoel dus dat het de afgelopen dagen ineens zo extreem lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu van mezelf ook wel in dat ik misschien inderdaad niet echt het beste soort mannen aantrek voor mij op dit moment, en daar moet ik inderdaad zelf iets aan doen.
Ik vind na 2 maanden dat je nog steeds redelijk in een pril begin staat.

Maar dat terzijde, seks is iets tussen 2 mensen en op een moment dat beide mensen dit ook willen. Je kunt als je in eerste instantie geen zin hebt wel zin krijgen door de ander maar nee is nee en blijft nee.

Het idee alleen niet dat hij het niet leuk vindt en nu zelfs boos wordt omdat jij niet wilt is voor de zotte. Het argument 'dat doe je voor elkaar' is ook bizar.

Ik zou wel een heel goed gesprek aangaan want ga zo door en je hebt straks nooit meer zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:curly85 schreef op 11 december 2014 @ 14:00:

Ik vind na 2 maanden dat je nog steeds redelijk in een pril begin staat.

Maar dat terzijde, seks is iets tussen 2 mensen en op een moment dat beide mensen dit ook willen. Je kunt als je in eerste instantie geen zin hebt wel zin krijgen door de ander maar nee is nee en blijft nee.

Het idee alleen niet dat hij het niet leuk vindt en nu zelfs boos wordt omdat jij niet wilt is voor de zotte. Het argument 'dat doe je voor elkaar' is ook bizar.

Ik zou wel een heel goed gesprek aangaan want ga zo door en je hebt straks nooit meer zin.





Dat "goede gesprek" zou mij gestolen kunnen worden na de actie van vannacht.

Alleen de mededeling dat het nu over is.
Alle reacties Link kopieren
Dus je kent hem een week of 5?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
'Hij vond het eerder niet zo'n probleem om geen sex te hebben'



Pffff.



Mijn haren gaan ervan overeind staan. Alsof hij wél een probleem van zou mogen maken. Dat moet je echt niet accepteren. Goed dat je dat nu een beetje door krijgt.



En zoals eerder gezegd: hij gaat echt echt echt niet veranderen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt te maken met een man die aan de hoeveelheid seks afmeet of de relatie goed zit.

Dus bij minder seks is het foute boel in zijn beleving. Dan wijs je hem af, vind je hem blijkbaar niet meer aantrekkelijk.

Dat jij niet wil om reden die met jóu te maken heeft gaat er bij hem niet in blijkbaar.

Beetje simpel gedacht, maar ja, die mannen zijn er.



Niet aan toegeven dus. Niet aan de man of niet aan zijn gedrag.

Ik zou proberen met hem te praten hierover. En als dit er niet met hem te praten valt: afscheid van nemen.

Als hij er nu al een punt van maakt, dan wordt het er zeker niet beter op als jullie een langere relatie gaan krijgen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem twee jaar, maar we hebben nooit iets gehad. We hebben sinds begin november een relatie.



Wil jullie echt bedanken voor de reacties, en ik moet ook naar mezelf gaan kijken want ik wil niet dit soort types blijven aantrekken.
Dump je hem nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 11 december 2014 @ 14:14:

Dump je hem nu?Dumpen! Dumpen!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf meestal te lang in dit soort dingen hangen omdat ik heel erg hoop dat het beter wordt. Maar ik denk dat het het beste is om er nu mee te stoppen, zeker omdat we nog maar net iets met elkaar hebben en er nu al van dit soort dingen gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt echt niet beter hoor. Als hij nu al zeurt en boos wordt...



Ik zou er spontaan frigide van worden.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zie je hem weer/kun je aangeven dat je dit niet wilt?

Ben wel benieuwd naar zijn reactie eigenlijk maar vraag me ook af of de kans er in zit dat hij, door dit korte lontje, agressief kan worden?
quote:dubbeltje4 schreef op 11 december 2014 @ 14:07:

[...]





Dat "goede gesprek" zou mij gestolen kunnen worden na de actie van vannacht.

Alleen de mededeling dat het nu over is.



Totaal eens, gezien vanaf een buitenstaander, maar omdat ik de exacte ins en outs van de relatie niet ken en misschien is er wel nog iets te veranderen, zei ik eerst een gesprek.



Maar lees dat de TO een beslissing heeft gemaakt en ook naar zichzelf gaat kijken en kan alleen maar zeggen: goed gedaan en heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Oi, dat lijkt mij geen fijngevoelig typ.



Ik lees zoiets als: "wijven, die zitten je alleen maar op te geilen, en heb je een hoop moeite geïnvesteerd, dan krijgen ze het in hun kop om je af te wijzen".



Die persoon gaat het niet om jou (om jullie) maar hoe hij zijn ballen geleegd krijgt als hij moet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven