Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
Nah, thanks, think I'll pass.



Ja synthetisch ondergoed hou ik ook niet van. Dat ga je op een begeven moment zelf ruiken aan het eind van de dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madyn schreef op 28 oktober 2016 @ 11:43:

Nah, thanks, think I'll pass.



Ja synthetisch ondergoed hou ik ook niet van. Dat ga je op een begeven moment zelf ruiken aan het eind van de dag.En dat is over het algemeen niet eens zo erg. Na een paar likjes heb je de geur weg gelikt, maar zurig ruikende poepertjes (ja nu blijf ik het zeggen ook) kunnen je zin compleet wegnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 28 oktober 2016 @ 11:32:

[...]





Ik zal het nog erger maken... Ik heb altijd reserve ondergoed, een paar sokken en een neutraal t-shirtje in de kofferbak liggen.



Desalniettemin zoals ik al eerder heb gezegd. Als wij tijdens het vrijen op z'n hondjes een constante walm van poep, plas en zweet mijn neus binnendringt dan zal ik er niet snel iets van zeggen. Dat haalt mij dan compleet uit de roes. In het ergste geval rond ik het snel af, maar ik kom niet in de buurt van de poes of 'poepertje'. Vind je dat echt zo zeikerig? Je mag van mij de proef op de som nemen. Vanavond (19.30) ben ik (zwarte broek, donker blauwe buttondown overhemd) met een date (geen idee wat zij aantrekt) bij jameybennet Beergarden (kerpkplein, Den Haag) dineren. Schuif aan en wie weet als het klikt. Dan mag je ons beide op z'n hondjes nemen, echter één van ons heeft op het werk zitten kakken en z'n 'poepertje' elke met wat droogpapier afgeveegd.



how'bout it?

Ik vond je al een sneuneus maar dat wordt er niet minder op na deze post.

Als je niet tegen de hitte kunt moet je uit de keuken blijven. Seks is vies, take it.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2016 @ 12:04:

[...]



Ik vond je al een sneuneus maar dat wordt er niet minder op na deze post.

Als je niet tegen de hitte kunt moet je uit de keuken blijven. Seks is vies, take it.



Jammer, ik denk dat het had meegevallen.

Leuk dat je de keuken als metafoor gebruikt. De hitte in de keuken is echt wel te verdragen, vooral als het lekkernij oplevert en dat het een kliederboel is maakt mij ook niet uit. Ik ruim het morgen wel op, maar beschimmelde koeling, vlees waarover maden kruipen, of uitwerpselen van kakkerlakken... no thank you ma'am deze sneuert blijft uit deze keuken.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedacht tijdens het toiletteren (nee echt) een oplossing voor je!

Je moet tijdens copuleren gewoon je piemeltje in haar poepertje stoppen! Nu weet ik vanzelfsprekend niet hoe groot jouw piemeltje en haar poepertje zijn maar ook als de verhoudingen ietwat scheef lijken te liggen fungeert jouw piemeltje als een soort van kurkje en dat moet de allerergste geurtjes toch wel binnenhouden denk ik zo.

Het is het proberen waard volgens mij.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2016 @ 12:49:

Ik bedacht tijdens het toiletteren (nee echt) een oplossing voor je!

Je moet tijdens copuleren gewoon je piemeltje in haar poepertje stoppen! Nu weet ik vanzelfsprekend niet hoe groot jouw piemeltje en haar poepertje zijn maar ook als de verhoudingen ietwat scheef lijken te liggen fungeert jouw piemeltje als een soort van kurkje en dat moet de allerergste geurtjes toch wel binnenhouden denk ik zo.

Het is het proberen waard volgens mij.



Ik ben gemiddeld, maar gemiddeld genomen is dat nog steeds vrij groot voor de gemiddelde poepertje. Mag ik het ook met duim of tong proberen? Want daar ben ik ook niet vies van...





mits ph waarde <7.0
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 15:48:

Is dat wel goed voor de pH waarde van je vagina die Zwitsal doekjes?



Overigens denk ik bij de geur van Zwitsal onmiddellijk aan baby's, dus no way dat ik hem dan ga pijpen Haha net war ik dacht! ????
Alle reacties Link kopieren
Ieuw...

Ongewassen. T zal best dat er mensen zijn die er op kikken. ( er bestaan immers zoveel fetishes).

Maar mij niet gezien. Zou me er zelf niet prettig bij voelen.

Maar goed dat er zoveel mensen, zoveel verschillende smaken zijn ( ), op ieder potje past een dekseltje.



En als jullie het beide geen probleem vinden, wie zijn wij dan om daar wat over te zeggen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik proef liever een pik die niet naar zeep smaakt. Dat vind ik pas vies. Een pik die stinkt naar 4 dagen oude zeik pijp ik niet. Zal ik ook nooit ruiken. Daar hangt n.l een onverzorgde man aan vast . Die komt sowieso niet in mijn bed.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij ongewassen!

Het moet smaken naar wat het is en niet naar badschuim!
Alle reacties Link kopieren
Begrijp me niet verkeerd. Het hoeft echt niet vlak voor het moment supreme gewassen te worden. Maar als ik 's ochtends voor het werken douche, dan vind ik het niet lekker om ' s avonds om 22.00 uitgelikt te worden ( na de nodige toiletbezoeken). Andersom vind ik dat ook niet fris.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2016 @ 12:04:

[...]



Ik vond je al een sneuneus maar dat wordt er niet minder op na deze post.

Als je niet tegen de hitte kunt moet je uit de keuken blijven. Seks is vies, take it.

Seks is helemaal niet vies.



Vrouwen (en mannen) die hun kont niet eerst even wassen zijn wél heel erg goor. Kom op zeg..



De eerste die met z'n ongewassen kont in mijn bed durft te komen liggen, trap ik er letterlijk uit. Ik ben zó blij dat dit voor de mannen waar ik op val net zo vanzelfsprekend is als dat het voor mij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 29 oktober 2016 @ 00:44:

[...]



Seks is helemaal niet vies

Daar is mijn bed het the morning after niet mee eens.



De rest van je post vind ik te dom om te quoten. Niemand hier heeft geschreven dat hij/zij van een smerige kerel of vrouw in bed houdt, wel?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 29 oktober 2016 @ 11:26:

[...]



Daar is mijn bed het the morning after niet mee eens.



De rest van je post vind ik te dom om te quoten. Niemand hier heeft geschreven dat hij/zij van een smerige kerel of vrouw in bed houdt, wel?Ach, dat mag jij vinden. Ik vind iedere kerel of vrouw die zich niet eerst wast na toilet bezoek (ongewassen seks heeft dus) gewoon smerig. Volgens mij noemde jij dat smetvrees. Wij denken sowieso heel anders over wat smerig is en niet.
Ik heb in mijn lange geschiedenis werkelijk nog nooit een ranzige smerigheid mogen meemaken. Wel geurtjes, maar daarvan slechts 1 keer een 'punguent stench' ten gevolge van een schimmelinfectie(..). De rest varieert van niet storend tot ronduit opwindend. Ook al ben ik een cunnilinguist, ik pass wanneer afstotende zaken zich manifesteren. Genoeg andere opties. Net zoals dat ik een zoenoloog ben maar pass bij rotte tanden en/of een grafadem...

Ik denk dat trouwens dat hygiëne een hele andere discussie is. Gebrek aan hygiëne zegt iets over de persoon in kwestie...

Zo zul je bij mij nooit een kaasstengel voorgeschoteld krijgen. Die van de AH zijn al niet te vreten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 29 oktober 2016 @ 11:43:

[...]



Ach, dat mag jij vinden. Ik vind iedere kerel of vrouw die zich niet eerst wast na toilet bezoek (ongewassen seks heeft dus) gewoon smerig. Volgens mij noemde jij dat smetvrees. Wij denken sowieso heel anders over wat smerig is en niet.Ik denk dat er verschillende normen zijn inderdaad. Grote kans dat wat zo iemand als Roos normaal vindt aan geurtjes, bij mij niet door de ballotage komt. Smeerpijpen en smetvrezers, goede naam voor een tv programma.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, ik bef mijn vriendin ook na werkdag of nadat ze gesport heeft voor het douchen. Dan proef ik mijn vrouw en niet de Zwitsal mode show. Ook na neuken bef ik mijn vrouw weleens, haar "schoon" likken als naspel.



Geniet ervan dat je vriend van je houd zoals je dus Echt bent.
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een ex vriendje van mij eens vroeg of hij me wilde beffen (dat deed hij al niet vaak.. was in de beginfase) zei hij eerst dat ik me moest douchen. Terwijl ik heel proper van mezelf ben en nooit ruik. WAT een afknapper was dat! Was er vrijwel meteen op uitgekeken...



Ik moet zeggen dat ik wel eens piemels heb gehad die niet fris roken, maar dan spoog ik er gewoon flink op en dan verdween de geur wel. Heb één keer gehad dat het zo erg stonk dat ik aan hem vroeg of ik er een washandje overheen mocht halen. (Vaste scharrel) Dat was geen probleem verder. Wat ik wel heel hinderlijk vind en wat best veel mannen hebben naar mijn ervaring (vrouwen ook vast, maar dat weet ik niet) is een zurige gore kontgeur. Gewoon niet goed schoongemaakt... daar krijg ik kokhalsneigingen van.
Ik snap die mannen dus!!!



Ik heb wel eens seks met vrouwen of in een parenclub gehad en daar rook je gewoon de poeplucht als er een de billen omhoog stak.

Of als je idd een vrouw beft dat je niet haar poes ruikt maar haar anus.

Echt onsmakelijk.



Dat wil je zélf toch ook gewoon niet?



Ik was mij 2x per dag en trek ook 2x per dag een schoon slipje aan, en veeg na het plassen áltijd met een vochtig doekje na (chilly of een eigen merk ofzoiets)

Ik kan me ook oprecht verbazen als ik bij vriendinnen hun vaginale remspoor zie zitten als we bijv naar de sauna gaan en ze hun slip uittrekken.

Hóe dan? Denk ik dan.

Dat is toch super smerig?



Ik smaak en proef dus idd liever naar baby doekjes dan naar poep en plas na een dag broeien. Ik probeer altijd beffeble te zijn, en anders ga ik me even tussendoor 'opfrissen'.



Echt een ongewassen bips of poes: no-go!



(Voor de heren geldt uiteraard hetzelfde, en vergeet het plekje onder je zak niet (een potentieel stink plekje voor mannen )



Ik vind dus niet dat alles maar sexy en geil is. Hell no! Ik vind het zelfs een regelrechte afknapper én persoonlijke belediging als iemand vies is van onderen als we seks gaan hebben!
Welk plekje onder m'n zak?
quote:Dalfx schreef op 21 november 2016 @ 21:44:

Toen ik een ex vriendje van mij eens vroeg of hij me wilde beffen (dat deed hij al niet vaak.. was in de beginfase) zei hij eerst dat ik me moest douchen. Terwijl ik heel proper van mezelf ben en nooit ruik. WAT een afknapper was dat! Was er vrijwel meteen op uitgekeken...



Ik moet zeggen dat ik wel eens piemels heb gehad die niet fris roken, maar dan spoog ik er gewoon flink op en dan verdween de geur wel. Heb één keer gehad dat het zo erg stonk dat ik aan hem vroeg of ik er een washandje overheen mocht halen. (Vaste scharrel) Dat was geen probleem verder. Wat ik wel heel hinderlijk vind en wat best veel mannen hebben naar mijn ervaring (vrouwen ook vast, maar dat weet ik niet) is een zurige gore kontgeur. Gewoon niet goed schoongemaakt... daar krijg ik kokhalsneigingen van.

Ik zal je even meteen uit je droom helpen!

Níemand ruikt na een dag naar bloemetjes tussen de benen.

Onmogelijk.

Ook jij niet, al zou je nog zo graag willen geloven van wel.



Dit bedoel ik dus met arrogant. En dan nog verbolgen reageren als je vriend voorstelt even je te wassen. Hoezo verzin je dat überhaupt zelf niet?



Haal na een dag poepen en plassen en zweten eens je hand flink door je poes en billen en dan ruiken!

Verdubbel dat en dan weet ie ongeveer wat je je man aandoet.

Gewoon wassen dus van te voren en water haalt de geurtjes niet weg!
quote:Amand schreef op 21 november 2016 @ 22:17:

Welk plekje onder m'n zak?Het mannelijk perineum
quote:Drone-Bee schreef op 21 november 2016 @ 15:48:

Tuurlijk, ik bef mijn vriendin ook na werkdag of nadat ze gesport heeft voor het douchen. Dan proef ik mijn vrouw en niet de Zwitsal mode show. Ook na neuken bef ik mijn vrouw weleens, haar "schoon" likken als naspel.



Geniet ervan dat je vriend van je houd zoals je dus Echt bent.

Dus je bent alleen echt als je 'lekker vies' bent, en jij een held omdat je haar zélfs beft terwijl de sperma er nog uitdruipt en bezig is een geurtechnische verbinding aan te gaan.



High five voor jou dan maar (met links, dat wel )
Ook mannen kennen sommige moeilijke woorden hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 21 november 2016 @ 22:21:

[...]



Ik zal je even meteen uit je droom helpen!

Níemand ruikt na een dag naar bloemetjes tussen de benen.

Onmogelijk.

Ook jij niet, al zou je nog zo graag willen geloven van wel.



Dit bedoel ik dus met arrogant. En dan nog verbolgen reageren als je vriend voorstelt even je te wassen. Hoezo verzin je dat überhaupt zelf niet?



Haal na een dag poepen en plassen en zweten eens je hand flink door je poes en billen en dan ruiken!

Verdubbel dat en dan weet ie ongeveer wat je je man aandoet.

Gewoon wassen dus van te voren en water haalt de geurtjes niet weg!Jij gaat gelijk naar het heeeele uiterste ik was mezelf altijd als ik een hele dag heb gewerkt en verwacht al helemaal dat mijn partner dat zou doen - want idd niet fris. Maar in dit geval (misschien had ik het erbij moeten zetten, wist niet dat het relevant was) ging het om een vrije dag waarbij er misschien 5 uur tussen zat van douchen naar de vraag om gebeft te worden. Dat vind ik echt te gek voor woorden en echt een afknapper. Het was onder het mom van "alleen als je hebt gedouched". Hij vond het bij voorbaat al een vies idee geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven