Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 21 november 2016 @ 22:15:

Ik snap die mannen dus!!!



Ik heb wel eens seks met vrouwen of in een parenclub gehad en daar rook je gewoon de poeplucht als er een de billen omhoog stak.

Of als je idd een vrouw beft dat je niet haar poes ruikt maar haar anus.

Echt onsmakelijk.



Dat wil je zélf toch ook gewoon niet?



Ik was mij 2x per dag en trek ook 2x per dag een schoon slipje aan, en veeg na het plassen áltijd met een vochtig doekje na (chilly of een eigen merk ofzoiets)

Ik kan me ook oprecht verbazen als ik bij vriendinnen hun vaginale remspoor zie zitten als we bijv naar de sauna gaan en ze hun slip uittrekken.

Hóe dan? Denk ik dan.

Dat is toch super smerig?



Ik smaak en proef dus idd liever naar baby doekjes dan naar poep en plas na een dag broeien. Ik probeer altijd beffeble te zijn, en anders ga ik me even tussendoor 'opfrissen'.



Echt een ongewassen bips of poes: no-go!



(Voor de heren geldt uiteraard hetzelfde, en vergeet het plekje onder je zak niet (een potentieel stink plekje voor mannen )



Ik vind dus niet dat alles maar sexy en geil is. Hell no! Ik vind het zelfs een regelrechte afknapper én persoonlijke belediging als iemand vies is van onderen als we seks gaan hebben!Ik vind het persoonlijk wel heel overdreven dit. Twee keer per dag een slipje aan? Dus jij trekt smiddags je nieuwe slip aan ofzo? Aangezien ik mij niet kan bedenken hoe die überhaupt vies kan worden als je jezelf ook nog eens twee keer op een dag wast . En een beetje afscheiding is hardstikke normaal, dat heeft elke vrouw, de een wat meer dan de ander. Daar bestaan inlegkruisjes voor en is ook helemaal niet vies en stinkt ook niet als je gewoon gezond bent. En jij hebt daar dan blijkbaar zoveel last van dat je jezelf 2 keer moet wassen, omkleden én jezelf schoonveegt met doekjes..? Je bent ook maar gewoon een mens hoor haha, jeetje. Hygiëne is belangrijk maar je kan ook doorslaan.
quote:Yggdrasil- schreef op 21 november 2016 @ 22:21:

[...]



Ik zal je even meteen uit je droom helpen!

Níemand ruikt na een dag naar bloemetjes tussen de benen.

Onmogelijk.

Ook jij niet, al zou je nog zo graag willen geloven van wel.



Dit bedoel ik dus met arrogant. En dan nog verbolgen reageren als je vriend voorstelt even je te wassen. Hoezo verzin je dat überhaupt zelf niet?



Haal na een dag poepen en plassen en zweten eens je hand flink door je poes en billen en dan ruiken!

Verdubbel dat en dan weet ie ongeveer wat je je man aandoet.

Gewoon wassen dus van te voren en water haalt de geurtjes niet weg!Och ik kan die geur en smaak wel waarderen. Een kut moet wel naar kut smaken en ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Zolang het een beetje fris is heb ik er geen problemen mee om uitgebreid te likken
koekies zijn lekker
'Een beetje fris' is alleen een heeeeeel ruim begrip klaarblijkelijk!



Ongewassen vind ik gewoon goor!

Voor iedereen, en altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ongewassen vind ik ook helemaal niets! Maar er hoeft geen zwitsaldoekje vlak van tevoren gebruikt te worden
koekies zijn lekker
Ja wat is ongewassen? Als ze 's ochtends gaat douchen vind ik ze 's avonds niet vies ofzo. Dan smaakt ze lekkerder dan wanneer ze net uit de douche komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:al_bundy schreef op 16 juni 2016 @ 14:49:

[...]

Mij boeit het in ieder geval niet, ik duik er gewoon op en in... of d'r doos nou appeltjesfris ruikt/smaakt, of dat de slootkanten nou bijgetrimd zijn of niet, als ik maar eindig met m'n neus in het gras en m'n bek in de sloot !!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Maar likt Al Bundy ook het ongewassen kontgaatje?
Ja natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 22 november 2016 @ 12:14:

Maar likt Al Bundy ook het ongewassen kontgaatje?

Daar maak ík me niet druk om, dit was zinnenprikkelend, vanuit het hart geschreven. Geef mij ook zo'n vent...

Ik had laatst een scharrel die verbaasd was dat er wat haar stond daar
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Lol ik zie een stelletje ontstaan
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil mij helemaal niet beffen...... hij heeft het in het begin ooit 1 of 2x gedaan in een geile bui daarna nooit meer. Wees blij dat hij zo dol op je is, want zo zie ik het. Iemand nog een tip voor mij hoe ik mijn man aan het beffen krijg? En ja, ik schrob me rot en ik ruik echt fris. Als ik het hem vraag geeft hij gewoon geen antwoord heel irri....
zorgen zijn voor morgen...
quote:beppie73 schreef op 22 november 2016 @ 17:28:

Mijn man wil mij helemaal niet beffen...... hij heeft het in het begin ooit 1 of 2x gedaan in een geile bui daarna nooit meer. Wees blij dat hij zo dol op je is, want zo zie ik het. Iemand nog een tip voor mij hoe ik mijn man aan het beffen krijg? En ja, ik schrob me rot en ik ruik echt fris. Als ik het hem vraag geeft hij gewoon geen antwoord heel irri....Slaapt hij op zijn rug?
quote:beppie73 schreef op 22 november 2016 @ 17:28:

Mijn man wil mij helemaal niet beffen...... hij heeft het in het begin ooit 1 of 2x gedaan in een geile bui daarna nooit meer. Wees blij dat hij zo dol op je is, want zo zie ik het. Iemand nog een tip voor mij hoe ik mijn man aan het beffen krijg? En ja, ik schrob me rot en ik ruik echt fris. Als ik het hem vraag geeft hij gewoon geen antwoord heel irri....No
quote:beppie73 schreef op 22 november 2016 @ 17:28:

Mijn man wil mij helemaal niet beffen...... hij heeft het in het begin ooit 1 of 2x gedaan in een geile bui daarna nooit meer. Wees blij dat hij zo dol op je is, want zo zie ik het. Iemand nog een tip voor mij hoe ik mijn man aan het beffen krijg? En ja, ik schrob me rot en ik ruik echt fris. Als ik het hem vraag geeft hij gewoon geen antwoord heel irri....Jammer want het kan zo lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind fris gedoucht het lekkerst. Ik voel mezelf er prettiger bij en vind het ook lekkerder als mijn man zich net gedoucht heeft. Ieder zijn ding, toch?
Mijn vriendin wil ook het liefst fris gedoucht, die snapt niet dat ik haar poesje zo lekker zilt vind smaken.
Ligt er maar net aan. Als ik tussendoor naar de wc ben geweest dan sowiso eerst wassen die handel. Hij hoeft geen urine resten of poepresten naar binnen te krijgen, dat is gewoonweg vies.

Als ik net wakker ben en dus niet naar de wc ben geweest duikt hij er zo tussen en zo heeft hij het ook 't liehfhhhhhs hhhhbhhghhhy
Alle reacties Link kopieren
Liep daar een poes over het toetsenbord Bblientje?
Hatsjikideee...
quote:Bblientje schreef op 23 november 2016 @ 02:22:

Ligt er maar net aan. Als ik tussendoor naar de wc ben geweest dan sowiso eerst wassen die handel. Hij hoeft geen urine resten of poepresten naar binnen te krijgen, dat is gewoonweg vies.

Als ik net wakker ben en dus niet naar de wc ben geweest duikt hij er zo tussen en zo heeft hij het ook 't liehfhhhhhs hhhhbhhghhhy



Getver! Een natte kleffe ochtend poes :-

Zéker als je de avond daarvoor hebt gevreeën.

Echt: ieuw!
Alle reacties Link kopieren
Ja als je gevreeen hebt wel. Maar anders is mijn poes echt niet nat en klef.



Verschilt per poes denk ik
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Zoals Corona al een voorzetje geeft; Als je man slaap op zijn gezicht gaan zitten en hem klemzetten met je benen zodat hij niet weg kan. Dan wild met je poes op zijn gezicht gaan rijden. Maar kijk uit, hij kan ervan stikken.



Je kan er ook wat bier op en in gieten. Misschien dat dat helpt



Succes!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Nou zoetje, kan me voorstellen dat haar man dan kwaad wordt. Haar ervanaf duwt en ruzie als gevolg.

Ik zou er wel over blijven praten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik was wat te enthousiast thanx? :-)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:beppie73 schreef op 22 november 2016 @ 17:28:

Mijn man wil mij helemaal niet beffen...... hij heeft het in het begin ooit 1 of 2x gedaan in een geile bui daarna nooit meer. Wees blij dat hij zo dol op je is, want zo zie ik het. Iemand nog een tip voor mij hoe ik mijn man aan het beffen krijg? En ja, ik schrob me rot en ik ruik echt fris. Als ik het hem vraag geeft hij gewoon geen antwoord heel irri....





Ooh nee, wat een gemis....weet hij dat je het mist?

Het ergste voor een man is een onbevredigde vrouw in bed.....denk ik
--

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven