hij komt te graag en het plakt teveel!

09-12-2012 13:19 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik een scharrel en het schuivelt een beetje naar een relatie. De sex is fantastisch, maar ik zit met een probleem. Hij komt teveel! En ik heb last van mijn eigen grootspraak.



Voordat we het voor het eerst deden heb ik me tijdens wat geile sexklets laten ontvallen dat ik sperma helemaal niet vies vond en plakkerigheid wel geil. Dat is niet helemaal gelogen, maar toch een beetje nu blijkt dat hij fier door galoppeert met lans in de aanslag en gewoon nog een keer komt.



De eerste paar keer beschouwde ik mezelf als een bofkont, hij heeft tenminste uithoudingsvermogen. Toen heb ik toch maar eens voorzichtig aangekaart dat ik niet iedere keer hoef te eindigen als een plakzuil met topping op mijn gezicht.



Ik ben nu minder het 'mikpunt', maar probleem is, hij komt gewoon drie keer, dus na een half uur zit toch het hele bed er onder (en ik lig daar nog op). Ik merk dat ik nu 'praktische oplossingen' aan het bedenken ben, laten we het de eerste of tweede keer onder de douche doen, dat soort dingen.



Ben ik nou zo'n zeurdoos dat ik het niet fijn vind om door zijn zaad te blijven rollen of hoe lossen jullie dat op in de tweede ronde?



(en zeg aub niet 'gewoon doorslikken', dat wordt eentonig zo lekker is het nu eenmaal niet)
Alle reacties Link kopieren
Ben ik heel ouderwets als ik zeg dat neuken met een scharrel zonder condoom eigenlijk niet zo slim is?



Vast wel, maar het helpt wel tegen de plakbende!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nooit van een handdoek of tissues gehoord?
Ehm, waarom gebruiken jullie geen condooms? Soa-technisch gezien lijkt me dat wel handig ook.
Alle reacties Link kopieren
ik lig in een scheur om je je schrijft leuk!En idd een condoom bij een scharrel zou ik aanraden en idd handdoek onder je billen anders?En klaarkomen in een tissue?Wel uitkijken dat je geen papier mache creert haha




Gewoon handdoekjes naast het bed lijkt me de beste oplossing.



Veel plezier, trouwens
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het hier rechts zag staan, dacht ik dat hij te vaak langs wou komen en zo aan je bleef plakken,
Eerste keer op je buik, borsten, handdoek in de aanslag. 2e keer in je en daar vind je de restjes van in je bed, zodat je de volgende morgen weet dat je pret hebt gehad en de 3e keer doorslikken?
Yuk ja smerig, sperma. Was ideaal toen we een tijdje condooms gebruikten, zo lekker schoon en fris.

Inderdaad een handdoekje of een heel groot bed en dan op verschillende stukjes en dan na afloop hem de boel laten verschonen terwijl jij lekker gaat douchen? :p
Alle reacties Link kopieren
Drie keer in een half uur een flinke ontlading? Ik beschouw mezelf als aardig potent maar ik moet duidelijk mijn meerdere erkennen in die scharrel van je. Mijn complimenten



En zoals al opgemerkt, condooms en handdoek dus.




Voor aan de muur?





en







ook binnen handbereik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zowieso erg dom om met een scharrel zonder condooms bezig te zijn. En ook, dat je een '' scharrel '' je hele bed onder laat klieken, bah bah. Ik zou er niet aan moet denken en dan daarna er nog in te liggen.



Je hebt zoveel oplossingen , die je zelf ook wel kon bedenken..

- Handdoekje eronder, tissues gebruiken, condoom laten zitten, laat hem daarin komen!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen hoor ik vloeken over condooms, maar ik vind ze vooral praktisch. Geen plakbende, niet met een handdoek tussen je benen naar de WC hoeven, niet in de plakzooi rollen en geen montagelijm op je gezicht en in je haar.



(Maar als je geen condooms wil, dan zou ik een stapel gastendoekjes in je nachtkastje leggen, en snel even de boel wegvegen voordat je verder gaat.)
Ah! Nu snap ik de term gastendoekjes ineens!
quote:shehot schreef op 09 december 2012 @ 14:04:

Ah! Nu snap ik de term gastendoekjes ineens!
Alle reacties Link kopieren
Bed verschonen na de daad. Deed ik altijd met scharrels (ook van aftrekken komt sperma).



Als ik geen zin heb in een plakkerige doos vraag ik vriend om op mij te komen ipv in mij.
Alle reacties Link kopieren
Het hele bed vol?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n stofzuiger voor vloeistoffen bij de hand/ bij het bed houden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dan krijg je een plakkerige stofzuiger, zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
de mensen die zich om mijn gesoandheid zorgen maken kan ik geruststellen, we zien elkaar al enkele maanden, zijn wel opgevoed en onderwezen, maar hebben 'niet echt een relatie'.



Wellicht moet ik inderdaad gewoon handdoekjes (gastendoekjes is een goede therm thomaaas) bij de hand houden en me iets minder aanstellen. Ik vind dat zo niet-sexy, het onderbreekt de 'flow' een beetje.
Beste TO: Uithoudingsvermogen is iets heeeeeeel anders dan vaker kunnen komen......
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 09 december 2012 @ 13:49:

Drie keer in een half uur een flinke ontlading? Ik beschouw mezelf als aardig potent maar ik moet duidelijk mijn meerdere erkennen in die scharrel van je. Mijn complimenten

NIet in een half uur, maar wel in een uur of anderhalf. En de laatste ladiing is iets kleiner. Hij zweet ook tegen die tijd
quote:janesa schreef op 09 december 2012 @ 14:29:

de mensen die zich om mijn gesoandheid zorgen maken kan ik geruststellen, we zien elkaar al enkele maanden, zijn wel opgevoed en onderwezen, maar hebben 'niet echt een relatie'.







En omdat je elkaar al een paar maand ziet is dat het bewijs dat geen van beide een SOA heeft?



Of komt het omdat jullie wel opgevoed en onderwezen zijn....neeeeeeh mensen die naar school zijn geweest krijgen geen SOA's

Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 09 december 2012 @ 14:33:

[...]





En omdat je elkaar al een paar maand ziet is dat het bewijs dat geen van beide een SOA heeft?



Of komt het omdat jullie wel opgevoed en onderwezen zijn....neeeeeeh mensen die naar school zijn geweest krijgen geen SOA's

[afbeelding]Doordat we wel opgevoed en onderwezen zijn hebben we ons laten testen en het aanvankelijk wel met condoom gedaan. Maar er is meer dan sex met penetratie, mensen komen op allerlei manieren klaar weet je, is ook hartstikke leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cookie-Dough schreef op 09 december 2012 @ 13:32:

Toen ik het hier rechts zag staan, dacht ik dat hij te vaak langs wou komen en zo aan je bleef plakken, Ik dacht hetzelfde.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven