Hij krijgt hem moeilijk stijf...

02-06-2014 19:58 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst had ik seks met mijn vriend. We zijn vier keer bezig geweest waarvan 1 keer een half uur lang non stop, hij is ook vier keer klaar gekomen. Na de vierde keer kreeg hij hem moeilijk stijf, het duurde best wel lang. Uiteindelijk is een vijfde ronde ook nog gelukt.



Hoe komt het dat het niet meer ging? Ligt het aan de vrouw dat een man m niet meer gemakkelijk stijf kan krijgen?
Goh wat vervelend. Ik denk dat dit een teken is dat het einde verhaal is voor jullie relatie. Succes
Alle reacties Link kopieren
quote:Yaszmin schreef op 02 juni 2014 @ 20:23:

[...]





In vier uur tijd.



Graag normale reacties zonder sarcasme.Nee, het ligt niet aan jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 02 juni 2014 @ 20:26:

[...]



O je twijfelt aan m'n reizen? Zag inderdaad dat je er in meerdere topics mee bezig was! Nee, niet op een van m'n reizen.Ja, frappant, altijd en overal wifi. Wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie reacties heel sarcastisch dames, jullie mogen best normaal reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 02 juni 2014 @ 20:30:

[...]



Ja, frappant, altijd en overal wifi. Wat goed!Ja, ik ben inderdaad 24/7 online! Maand in, maand uit
't kan ook niet gauw goed zijn hè?



(net als je vriend, die kan het ook niet goed doen in jouw ogen)
quote:funky2901 schreef op 02 juni 2014 @ 20:32:

[...]



Ja, ik ben inderdaad 24/7 online! Maand in, maand uitEn ook nog tijd voor je andere hobby? Sjoh, jij bent echt superwoman, respect!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yaszmin schreef op 02 juni 2014 @ 20:23:

[...]





In vier uur tijd.



Graag normale reacties zonder sarcasme.4 keer in 4 uur tijd, waarvan 1 keer een half uur non stop en vijfde keer moest je half uur rusten. Het lijkt wel een wiskunde vraagstuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yaszmin schreef op 02 juni 2014 @ 20:31:

Ik vind jullie reacties heel sarcastisch dames, jullie mogen best normaal reageren.Mijn normale reactie is; hou het dan bij 4 keer ;) ook beter voor jouw ingangetje
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Fame schreef op 02 juni 2014 @ 20:26:

Als je tussendoor je make up niet hebt bijgewerkt is het logisch. Als je er niet lekker uit ziet lukt het niet natuurlijk.Precies. Na elke deep throat even de boel bijwerken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 juni 2014 @ 20:38:

[...]

Precies. Na elke deep throat even de boel bijwerken.Kut! Is heroine-chique weer uit?
quote:B-100 schreef op 02 juni 2014 @ 20:37:

[...]





4 keer in 4 uur tijd, waarvan 1 keer een half uur non stop en vijfde keer moest je half uur rusten. Het lijkt wel een wiskunde vraagstuk.Shit, het is huiswerk; wéér ingetrapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 02 juni 2014 @ 20:40:

[...]



Shit, het is huiswerk; wéér ingetrapt.Hoeveel tijd had yazmin over pijpen?
quote:B-100 schreef op 02 juni 2014 @ 20:43:

[...]





Hoeveel tijd had yazmin over pijpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:B-100 schreef op 02 juni 2014 @ 20:43:

[...]





Hoeveel tijd had yazmin over pijpen?Dat heb ik niet gedaan, dus dat zat niet bij de tijd inbegrepen.
quote:Yaszmin schreef op 02 juni 2014 @ 20:50:

[...]





Dat heb ik niet gedaan, dus dat zat niet bij de tijd inbegrepen.Nou lekker dan, kan ik de tangens-regel ook weer uit het raam pleuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yaszmin schreef op 02 juni 2014 @ 20:50:

[...]





Dat heb ik niet gedaan, dus dat zat niet bij de tijd inbegrepen.Misschien had het geholpen
Je bent zelf een theepot
Wat was de diameter van die pijp?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand mijn cosinus gezien?

Ik ben hem al een tijdje kwijt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, ik ga zo seksen en heb alles klaar gelegd:



Passer: check

Rekenmachine: check

Geodriehoek: check

Barometer: check



TO, morgen kom ik met de oplossing.
Mss gaan we wel wortel"trekken", mmmmmmm
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 juni 2014 @ 20:40:

[...]



Kut! Is heroine-chique weer uit?Dat niet, maar het is een niche-markt. Niet voor iedereen.
quote:Summerdance schreef op 02 juni 2014 @ 21:10:

Heeft iemand mijn cosinus gezien?

Ik ben hem al een tijdje kwijtWaarschijnlijk ligt ie te drijven in die enorme plas zaad die je man intussen heeft geloosd.
Alle reacties Link kopieren
Meneer pastoor moppertdat een kersvers gehuwd stelletje nog geen nakomeling verwacht.



Verrek, zegt de man, moesten we vermenigvuldigen ? Wat stom, nu hebben we de hele tijd afgetrokken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven