Hij vertelt onze seksverhalen aan vrienden

23-07-2015 01:37 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van anderhalf jaar. Aan het begin van onze relatie heb ik gemerkt dat hij het met zijn vrienden het wel eens over hun seksleven heeft. Nou vind ik dat niet erg want ik praat met mijn vriendinnen ook wel Is over onze bedverhalen.



Maar over sommige dingen hebben we gewoon een afspraak gemaakt. Het Is prima als er over seks gepraat word maar niet helemaal in detail. En sommige dingen moeten gewoon tussen ons blijven. Toen we voor het eerst geëxperimenteerden had ik tegen hem gezegd dat ik wil dat dit tussen ons blijft. En dat had hij dus beloofd. Enkele maanden later kwam ik erachter dat hij het toch aan zijn vrienden had verteld. Ik natuurlijk boos, want hij zei dat hij was vergeten dat wij dat hadden afgesproken. Nouja oké.. Vergeven na een tijdje.



Het Is een tijdje uitgeweest tussen ons. En in die tijd heeft hij weer dezelfde fout gemaakt en weer iets heel intiems van mij aan zijn vrienden verteld. Zelfs zo dat hij er nu een bijnaam aan over heeft gehouden. Nu ben ik kwaad want dit Is al de 2e keer en ik kom er maar niet overheen. Zijn vrienden noemen hem nu zo waar ik bij ben en het verpest dan gewoon mijn dag. En ik word elke keer weer opnieuw boos.



Ik weet niet meer hoe ik deze situatie aan moet pakken.
Uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk uitmaken en die vent afserveren, oftewel bij het grof vuil zetten. Dit is toch echt een giga lamlul eerste klas? Wil je daar echt nog wat mee?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat een sneue vrienden ook..
Alle reacties Link kopieren
Wat een schending van je privacy! Nou ben je lekker mee zeg, ben je nog de kont van de grap ook nog. Ik zou ook pissed of zijn als er in mijn bijzijn grapjes worden gemaakt. Vooral omdat je vertrouwen is beschaamd en je wordt er om uitgelachen waar je bijstaat.

Kans is groot dat jij nog wel ff een item bent in die vriendengroep van die naam kom je niet meer zo snel af. Wat je ook geexperimenteert hebt met hem, niet meer doen dat heeft ie mooi verpest. Ik vraag me af of je deze relatie nog moet willen. Ik zou ook boos zijn. Wat een zak.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu wel heel benieuwd naar die bijnaam .
Alle reacties Link kopieren
En als die vrienden hem zo noemen waar jij bijstaat is helemaal het toppunt! Respectloos! Dat hij dat accepteert dat zij dat doen. Die vent van jou lijkt me een dikke vette 0.
Nu weten mijn vrienden ook veel details van mijn seksleven en ik van hen, maar het zou niet in me opkomen om daar raar over te doen. Wat een kinderschtige mannen, of zijn het 16jarige pubers?



Ik zou klaar zijn met zo'n groep en meteen met vriend. Blijkbaar vertelt hij het op zo'n manier dat het om te lachen wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem niet meer vertrouwen, sommige dingen hoor je voor jezelf te houden, zeker als je daar een afspraak over hebt!
Alle reacties Link kopieren
Die zien we niet weer, wat een fatsoen weer!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou het kwam dus ter sprake toen ze een drankspel deden, dus wat er toen besproken werd zou dan ook tussen die 5 mensen zijn. Maar wonder boven wonder weet onze hele vriendengroep het. Nu heeft hij er wel behoorlijk spijt van. En wilt hij tegen zijn vrienden zeggen dat ze ermee moeten stoppen want hij vind het zelf ook niet fijn. Dus het is ook nog dat hij zijn vrienden daar ook niet in kan vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie? Ik vind dit puberaal gedrag
quote:cicim schreef op 23 juli 2015 @ 02:40:

Nou het kwam dus ter sprake toen ze een drankspel deden, dus wat er toen besproken werd zou dan ook tussen die 5 mensen zijn. Maar wonder boven wonder weet onze hele vriendengroep het. Nu heeft hij er wel behoorlijk spijt van. En wilt hij tegen zijn vrienden zeggen dat ze ermee moeten stoppen want hij vind het zelf ook niet fijn. Dus het is ook nog dat hij zijn vrienden daar ook niet in kan vertrouwen.Waarom heeft hij niet allang gezegd dat ze daarmee moesten ophouden? Hij is net zo betrouwbaar als zijn vrienden. Wil jij een vriend die je niet kan vertrouwen?
quote:Marjo41 schreef op 23 juli 2015 @ 01:50:

Ik ben nu wel heel benieuwd naar die bijnaam .Juist. Waar hebben we het over, TO?
Klinkt als puberaal gedrag, ik ben ook wel benieuwd naar de leeftijd van de betrokken personen.
Alle reacties Link kopieren
quote:1ntern3t schreef op 23 juli 2015 @ 07:51:

Klinkt als puberaal gedrag, ik ben ook wel benieuwd naar de leeftijd van de betrokken personen.





Onze vriendengroep is groot, bestaat uit mensen van alle vormen en maten en lagen van de bevolking.

De jongste is 19 en de oudste tegen de 40.



En ik zie dit ook zomaar bij ons gebeuren. Alleen dan niet als het meisje aangeeft dat zij niet wil dat er wat besproken word.

Maar inderdaad als er wel is wat uitflapt dan kunnen met name de mannen dat als een grapje gebruiken.



Als je vriend het zo vervelend zou vinden had hij er zelf al lang wat van gezegd.

Als er meerdere situaties zijn geweest waarin je hem vraagt er niet met anderen over te praten en dit doet hij wel dan zou het voor mij klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
nou het is duidelijk, niet meer experimenteren.... of zorgen dat je chantabel materiaal hebt van meneer
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat een kleutergedrag zeg, gadver. Beetje opscheppen over het hoe en wat in bed.

Mijn vriend zou het niet zijn, die alles maar doorbrieft aan zijn vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Een zo onvoordelig mogelijke foto van zijn pik maken en meteen naar de GroepsApp, familie en collega's sturen.
Pffff wat een gezeur. Jij laat door grapjes je dag verpesten?

Minder lange tenen hebben en gewoon meelachen. Is vanzelf niet leuk meer.



Als het zo'n schending is dan zet je hem aan de kant
Alle reacties Link kopieren
quote:cicim schreef op 23 juli 2015 @ 02:40:

En wilt hij tegen zijn vrienden zeggen dat ze ermee moeten stoppen want hij vind het zelf ook niet fijn. Waarom heeft hij dat niet allang gedaan dan?
Alle reacties Link kopieren
Niet meer neuken!!! Dat zal hem leren!!
Drankspelletjes? Jullie zijn nog erg jong denk ik?

Dan is het nog stoer om op te scheppen over je eerste sekservaringen.

Lullig voor jou, hij is niet te vertrouwen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 23 juli 2015 @ 01:50:

Ik ben nu wel heel benieuwd naar die bijnaam .



Ik doe een gok en zeg: Assmaster.



Ik heb zoiets vroeger ook aan de hand gehad in mijn vriendengroep. Bijzonder grappig, behalve voor degene waar het over ging.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet meer met hem doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven