Hoe doe je anaal?

20-11-2015 09:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare vraag, maar ik wil graag anaal proberen. Ik lees weleens dat als je het goed doet en je goed voorbereid, het geen pijn doet. Heeft iemand tips? Do's and dont's?
niet geschoten is altijd mis
Vooral glijmiddel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel en ontspannen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Het doet gerust wel een beetje pijn meestal, ondanks voorbereiding. Maar dat kan ook wel weer part of the game zijn.
...
Inderdaad glijmiddel, ontspannen en langzaam opbouwen. Eerst met vingers beetje teasen.
quote:Rooss4.0 schreef op 20 november 2015 @ 09:17:

Het doet gerust wel een beetje pijn meestal, ondanks voorbereiding. Maar dat kan ook wel weer part of the game zijn.Een beetje pijn is fijn zeg maar.
Do: glijmiddel



Don't: na neuken van het poepertje de lul nog in het kutje schuiven
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je van tevoren goed gespoeld bent.

Er zijn flesjes in de winkel waarmee je kan spoelen.



Gebruik glijmiddel en soms kan het ook fijn zijn om eerst je vingers te gebruiken.

En zeker niet daarna nog een keer vaginaal gaan.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen. En je lichaam positioneren op een manier zodat je anus beter gespreid is. Om het maar zo te zeggen, dan gaat het makkelijker. En misschien boven op hem zitten gehurkt. Dan heb je zelf meer controle. Mannen willen vaak te snel en te diep.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik één van de weinigen die het helemaal niks vindt met glijmiddel. Doe mij maar spuug.
...
Ik ook niet. Spuug of mijn eigen vocht werkt prima. Spoelen doe ik ook niet aan. Ik heb nog nooit viezigheid gezien.
Alle reacties Link kopieren
x flink tuffen en langzaam erin :P
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Eerst met vinger of een kleine buttplug erin zonder teveel beweging. Daarna voorzichtig een stukje met de pik erin en als ze gewend (kan zo een minuut of langer duren)is kun je langzaam gaan bewegen. En met glijmiddel idd
Ik spoel wel altijd, voelt prettiger.

Glijmiddel is voor een beginner prettiger denk ik, wel op siliconen basis btw.



Tja en rotzooi... part of the deal, maar gebeurt zelden



En de dame bepaald ritme en snelheid
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd vaseline voordat ik mijn dildo inbreng.
Sja, maar jij doet dan ook een helm op als je op je snorfiets zit, Willem.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 20 november 2015 @ 09:28:

Do: glijmiddel



Don't: na neuken van het poepertje de lul nog in het kutje schuiven



Of anaal met condoom en vaginaal zonder. Of een vers condoom

Afhankelijk van de relatie status
Alle reacties Link kopieren
Je kunt uiteraard oefenen met een buttplug. Als je een beetje een zware hebt (Bv metaal) dan kan je vriendje hem voelen als je doggystyle doet. Ook lekker.

Als je van te voren een klysma zet dan spoel je schoon vanbinnen. Vind dat altijd een prettiger idee.

En dan: ontspan (makkelijker gezegd dan gedaan) en ga op je linker zijkant liggen. Dit is het beste voor de 1e keer. Dit heeft te maken met Hoe je darmen (ja klinkt vies) liggen. Vandaar dat artsen en verpleegkundigen een hoge klysma altijd zetten als je patiënt op de linker zij ligt!

Na een tijdje zul je merken dat het steeds beter gaat.

Oja, in het begin vond ik zo vooraan in de anus erin-eruit erg pijnlijk, terwijl er gewoon diep in en daar bewegen minder pijn deed. Denk doordat je de kringspier dan niet telkens opnieuw hoeft te rekken. Wellicht hebben meerdere mensen dit?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Hoe geiler, hoe makkelijker het gaat,

Mijn vriendin heeft eerst geoefend met een puttplug.

Ik maak haar goed geil, stop er eerst 1 vinger in en als ik merk dat ze het lekker vindt dan 2 vingers en rek het een beetje op.

Ik gebruik altijd een condoom en veel glijmiddel.

De positie is ook belangrijk waarbij je er makkelijk in kan.

Stop mijn penis er een klein beetje in en let goed op haar reactie, pas als ze onsannen is en erg geil stop ik hem verder en wacht dan even. Ik ga langzaam erin en er uit (niet helemaal) en voel of ze onspannen is. In het begin doet het een beetje pijn bij haar en dat is voelbaar maar van korte duur. Daarna stoot ik pas door. Het is een samenspel tussen beide partners. Erg lekker om te doen.

Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik had eens na veelvuldig buttplug gebruik dat ik een scheet liet en er poep mee kwam. Waarschijnlijk omdat de boel te ver opgerekt was. Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 22 november 2015 @ 16:28:

Ik had eens na veelvuldig buttplug gebruik dat ik een scheet liet en er poep mee kwam. Waarschijnlijk omdat de boel te ver opgerekt was. Herkent iemand dit?



Nou Willem, humor is een aphrodisium en ik ben er van overtuigd dat jij je leven eenzaam doorbrengt.

Alle andere reageerders, dank jullie wel! Ik heb het inmiddels geprobeerd en het viel mij niet tegen. Oefening baart. :-)
niet geschoten is altijd mis
Ik heb het 1 keer geprobeerd maar ik doe het nooit meer. mijn man vond het wel lekker maar dan heeft hij toch dikke pech.
quote:hmd1988 schreef op 23 november 2015 @ 13:55:

[...]





Nou Willem, humor is een aphrodisium en ik ben er van overtuigd dat jij je leven eenzaam doorbrengt.

Alle andere reageerders, dank jullie wel! Ik heb het inmiddels geprobeerd en het viel mij niet tegen. Oefening baart. :-)Heel goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 21 november 2015 @ 12:34:

Je kunt uiteraard oefenen met een buttplug. Als je een beetje een zware hebt (Bv metaal) dan kan je vriendje hem voelen als je doggystyle doet. Ook lekker.

Als je van te voren een klysma zet dan spoel je schoon vanbinnen. Vind dat altijd een prettiger idee.

En dan: ontspan (makkelijker gezegd dan gedaan) en ga op je linker zijkant liggen. Dit is het beste voor de 1e keer. Dit heeft te maken met Hoe je darmen (ja klinkt vies) liggen. Vandaar dat artsen en verpleegkundigen een hoge klysma altijd zetten als je patiënt op de linker zij ligt!

Na een tijdje zul je merken dat het steeds beter gaat.

Oja, in het begin vond ik zo vooraan in de anus erin-eruit erg pijnlijk, terwijl er gewoon diep in en daar bewegen minder pijn deed. Denk doordat je de kringspier dan niet telkens opnieuw hoeft te rekken. Wellicht hebben meerdere mensen dit?



Ik heb dat ook.

Wanneer de penis er in zit en dan bijna er uit gaat, en weer terug naar binnen ( niet diep ) dat is het in het begin een beetje pijnlijk.

Volgens mij ligt dat idd aan de kringspier die dan weer samen trekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel minder word wanneer je veel anale sex hebt.

Wij doen het maar zelden, (3 x per jaar misschien ) dus moet wel elke keer opgebouwd worden wanneer wij het doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven