Hoe gevaarlijk is ass to mouth?

28-07-2015 19:54 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik vraag me af of- en hoe gevaarlijk het voor je gezondheid is als je pijpt nadat de penis in je anus is geweest.

Zonder condoom en zonder te wassen dus.



Ik heb het over je eigen anus, niet die van iemand anders.



Google geeft me niet veel duidelijkheid.



Het is een openbaar forum, dus reacties dat mensen het onsmakelijk vinden, zullen vast niet uitblijven.

Maar zelf ben ik dus puur op zoek naar (gefundeerde) informatie over speciafieke gevaren.



Bedankt vast en groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Bah bah
Komttt
Alle reacties Link kopieren
Gatver! Gelukkig heb ik net mijn tortilla op
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
En wat een rare avatar heb jij.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij zeer ongezond. En goor, maar dat terzijde....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik snap niet waarom jij je dit af vraagt. Is even goed wassen zo'n probleem dan? Ik vind het ook wel walgelijk hoor en ben blij dat ik ook al gegeten heb.
Volgens mij is dat los van soa's niet per se schadelijk voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 28 juli 2015 @ 19:58:

Gatver! Gelukkig heb ik net mijn tortilla op



Met bruine bonensaus?



Ik zou er echt niet aan moeten denken, ook al is het je eigen stront. Blegh
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme, waarom zou je zoiets willen. Echt vies. Waar is de kotssmiley als je em nodig hebt?



Ik denk dat je de e-coli bacterie er mee op kan lopen.
If you can dream it, you can do it.
poep-bacterie lijkt mij niet zo gezond. E-coli.
Jemig mensen. Reageer gewoon inhoudelijk. To vindt dat niet vies of raar, en dat mag. Ze vraagt gewoon naar de risiso's, wat verstandig is. Geen reden om je persoonlijke voorkeuren dan door iemands strot te duwen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:01:

Jemig mensen. Reageer gewoon inhoudelijk. To vindt dat niet vies of raar, en dat mag. Ze vraagt gewoon naar de risiso's, wat verstandig is. Geen reden om je persoonlijke voorkeuren dan door iemands strot te duwen lijkt me.



Wat is er niet inhoudelijk aan melden dat ze er de E-coli bacterie van kan oplopen?



En dat mensen hun mening hierover uiten, dat mag, anders moet je het niet op het forum zetten
If you can dream it, you can do it.
De rutgerstichting heeft nog verschillende websites zie ik. Kan ze mobiel nu even niet allemaal doorspitten maar ik denk wel dat zij je een gedegen antwoord kunnen geven. Als het niet op hun sites staat kun je ze ook mailen met je vraag.
Alle reacties Link kopieren
@ Sidroth



Maar dan moet je die soa wel al onder de leden hebben lijkt me? Je kunt m.i moeilijk iets van jezelf oplopen wat je niet hebt toch?



En hoe kom je er bij dat het verder geen kwaad kan? Heb je daar een bron van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:01:

Jemig mensen. Reageer gewoon inhoudelijk. To vindt dat niet vies of raar, en dat mag. Ze vraagt gewoon naar de risiso's, wat verstandig is. Geen reden om je persoonlijke voorkeuren dan door iemands strot te duwen lijkt me.Inderdaad. Vermoeiend al die semi-lollige reacties steeds die geen antwoord geven op de vraag maar een oordeel
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:01:

Jemig mensen. Reageer gewoon inhoudelijk. To vindt dat niet vies of raar, en dat mag. Ze vraagt gewoon naar de risiso's, wat verstandig is. Geen reden om je persoonlijke voorkeuren dan door iemands strot te duwen lijkt me.Alsof hier bij andere topics inhoudelijk gereageerd word en ja ik vind het vies, walgelijk en vind het ook nodig dit in dit topic te zeggen
quote:mel.nl schreef op 28 juli 2015 @ 20:04:

[...]





Wat is er niet inhoudelijk aan melden dat ze er de E-coli bacterie van kan oplopen?



En dat mensen hun mening hierover uiten, dat mag, anders moet je het niet op het forum zettenDat zie ik welgeteld 1 iemand melden. De rest reageert alleen met 'ieuw ranzig'.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al geprobeerd in het Engels te zoeken?



https://www.google.com/se ... uth+sex&ie=utf-8&oe=utf-8
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:01:

Jemig mensen. Reageer gewoon inhoudelijk. To vindt dat niet vies of raar, en dat mag. Ze vraagt gewoon naar de risiso's, wat verstandig is. Geen reden om je persoonlijke voorkeuren dan door iemands strot te duwen lijkt me.

Daar denkt TO vast anders over



Verder geen tips, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
E.Coli en een hoop andere bacteriën. Worden grotendeels wel om zeep geholpen door maagzuur maar kunnen ook goed zijn voor een paar uur/dagen diarree en braken.



En je mening uiten mág. Maar ongevraagd je mening uiten zonder dat het iets bijdraagt is gewoon best dom. Dit is geen discussietopic, to stelt een vraag. Op die vraag is gewoon een feitelijk antwoord.
Heb je hier iets aan?



http://www.spitsnieuws.nl ... 2/poep-eten-niet-ongezond

(en nee, je eet geen poep, maar het gaat in beide gevallen om de bacterien die je binnenkrijgt)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:05:

[...]



Dat zie ik welgeteld 1 iemand melden. De rest reageert alleen met 'ieuw ranzig'.



Ik zie er sowieso 2 onder elkaar staan.



En gelukkig plemp jij nooit je mening hier neer
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
@ Bijzonder,



Heb alle reguliere Nederlandse voorlichtingsites die ik kon vinden reedsch doorgespit, maar deze handeling wordt nergens benoemd of de risico`s besproken.



Maar bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip Zarah, thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven