Hoe heb je nou lange seks?

28-10-2014 14:32 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, niet dat de seks niet goed is, maar na maanden lang een kwartiertje seks voor het slapen gaan wil ik wel eens wat anders.



Hier op het forum lees ik regelmatig dat mensen gerust een uur of langer seks hebben.



Hoe doen jullie dat?



Ons seksleven in het kort:

Ik pijp hem, hij likt mij,

Dan doen we een stuk of drie standjes en dan komt hij.

Einde van de seks en hij valt als een blok in slaap.



Nu wil ik gewoon eens langer seks, hij kan zijn orgasme prima ophouden, dat is het probleem niet, maar volgens mij vindt hij hetwel prima zoals het nu gaat.



Heb al vaker aangekaart dat ik het lekker vindt om tussen de penetratie door gevingerd/gebeft te worden of hem oraal te verwennen. Hij doet hier echter niks mee, en als ik het wil doen, wisselt hij snel van standje.



Nu wil hij het best eens proberen, die lange seks.



Maar hoe doen jullie dat nou? Pijpen jullie dan ook echt een half uur? Vriendlief staat op knappen na 5 minuten, dus dan moeten we wat anders gaan doen.



Alvast bedankt voor jullie input, ik wil gewoon eens langer genieten dan een kwartier.
Alle reacties Link kopieren
Passie schat, passie
Sporten, conditie opbouwen.
Een lang voorspel, opgeilen en meerdere keren klaarkomen.

Een korte pauze tussendoor en hoppa de volgende ronde.

Wij weten eigenlijk niet beter, voor ons komt een vlugertje net zo weinig voor als voor jullie lange seks.
Alle reacties Link kopieren
Voor hem is het te gevoelig om na het klaarkomen verder te gaan....



Wisselen jullie ook veel tussen de standjes en de penetraie/oraal bevredigen?
Alle reacties Link kopieren
Beginnen met zoenen, knuffelen, ontdek niet alleen elkaars intieme delen, zoek ook eens verder naar erogene zones, hals, rug, het stukje vlak boven je billen. Masseer elkaar, streel elkaar, zoen elkaars hele lijf. Als je teveel kronkelt kan hij je misschien even vastbinden.. (alleen maar om je stil te laten liggen hoor ) maak er een spel van, een ontdekkingstocht. Seks is niet alleen het stimuleren van tepels, klit en pik. Het is nieuwsgierigheid naar elkaars en je eigen genot en zijn/haar lijf eigen maken zodat je precies weet hoe je iemand knettergek kan krijgen.



Succes.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:nodime schreef op 28 oktober 2014 @ 14:54:

Voor hem is het te gevoelig om na het klaarkomen verder te gaan....



Wisselen jullie ook veel tussen de standjes en de penetraie/oraal bevredigen?

Ik vind het allemaal zo plastisch klinken.

Waar is de lust, de lol?
...
Alle reacties Link kopieren
Een keer op een andere plek ?
Alle reacties Link kopieren
Hier begint het voorspel al met smsjes, flirten onder het eten, knuffelen op de bank, even teasen. Onder de douche het eerste lichamelijke contact en soms de eerste penetratie of pijpen en beffen. In bed gaan we verder met voorspel, soms een filmpje er bij. We wisselen verschillende standjes door oraal enz, en mocht ik eerder klaarkomen dan verwacht bevredig ik vrouw lief en zij mij totdat ik weer verder kan. En voor je het weet ben je 2 uur verder
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Misschien tantra proberen om weer een connectie met elkaar te krijgen?
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Wat Rooss zegt. Maak er een spel van.

En erogene zones stimuleren kan op verschillende manieren. Aaien, drukken, wrijven, knijpen of (zachtjes) slaan. Bijten.



Een pauze doet het hier ook goed. Samen nippen van een wijntje terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt. Pure seks als je het mij vraagt.

En als de seksspeeltjes-doos open gaat zijn we zo weer een uur verder.
Alle reacties Link kopieren
Sex voor het slapen gaan hoort verboden te worden.



Als je nou eens begint met het journaal van acht uur over te slaan en in plaats daarvan je billen op zijn schoot plaatst terwijl hij op de bank zit. Dan ben je al snel een half uurtje zoenen en kroelen verder. Vervolgens schenk je rustig een glaasje wijn in....
Een vent die als een blok in slaap valt nadat ie is gekomen is een remedie tegen langdurige seks. Dus dat meteen in slaap vallen zul je hem moeten afleren. Beetje soezen kan nog net, maar de tussentijd doorbrengen met tedere momenten kan natuurlijk ook. Lekker drankje erbij, voor wie rookt een sigaret, strelen, massage, beetje kletsen, beetje plagen, zolang je maar met elkaar bezig blijft is het goed.



Tot de zin in een volgende ronde zich aandient. Meestal is zij daar eerder klaar voor dan hij ( ), dus dan krijgt zij misschien een befbeurt extra. En daarna weer in knuffel-modus. Als het érg lang duurt eens afwisselen met de plakboel een beetje opfrissen, of een hapje halen uit de koelkast.



Op zo'n manier kun je uuuuren doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
De ene keer even snel tussendoor, gewoon omdat dat leuk is, maar een andere keer kunnen we er zo maar 1,5 uur mee bezig zijn.



Ik denk dat het sleutelwoord variatie is.

Die variatie bestaat dan enerzijds in het afwisselen van met elkaar bezig zijn, maar anderzijds ook doordat er geen 'vast patroon' wordt gehanteerd qua volgorde of standjes. En de ene keer een quicky en de andere keer lekker lang bezig zijn.



's Avonds laat, op een doordeweekse dag, vlak voor het slapen is een 'no go' voor mij. Dan ben ik moe en wil ik slapen.

Je mag me er wel voor wakker maken en eigenlijk de hele dag is een goed moment, dus momenten zat op een dag.

En als ik in het weekend 's avonds aan mijn haren naar de slaapkamer worden getrokken, dan vind ik het ook prima als ik 1,5 uur later lekker in slaap kan vallen zonder een wekker te hoeven zetten
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 28 oktober 2014 @ 14:47:

Een lang voorspel, opgeilen en meerdere keren klaarkomen.

Een korte pauze tussendoor en hoppa de volgende ronde.

Wij weten eigenlijk niet beter, voor ons komt een vlugertje net zo weinig voor als voor jullie lange seks.



:-)

Ik was laatst, na een hele dag sexting, naar mijn nieuwe scharrel voor een vluggertje. Dacht even 20 min en dan ben ik weer weg. Nou niet dus, uur en een kwartier later was ik weer op doorreis, hele planning in de war! Hij beschouwde het ook nog oprecht als een vluggertje, de schat.



Maareh, hij houdt ontzettend van beffen en ik van pijpen, en niet van 69 dus dat duurt al snel een half uur/uur. Vervolgens nog verschillende standjes maakt het dat we als snel 1,5 uur bezig zijn.

Even snel is ons tot op heden nog niet gelukt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 28 oktober 2014 @ 15:41:

Sex voor het slapen gaan hoort verboden te worden.



Als je nou eens begint met het journaal van acht uur over te slaan en in plaats daarvan je billen op zijn schoot plaatst terwijl hij op de bank zit. Dan ben je al snel een half uurtje zoenen en kroelen verder. Vervolgens schenk je rustig een glaasje wijn in....Eensch!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef echt geen uren seks meer hoor na 10 jaar. Half uurtje 3 kwartier en 1x komen vind ik genoeg. En nee dat is niet saaie seks, maar ook met speelgoed en lingerie. En soms een vluggertje, heel soms...
Ik denk dat het begint met het alle 2 te willen en dan samen een manier zoeken hoe dat het beste werkt.



Ik ben bang dat als jouw vriend wel tevreden is met een kwartiertje en dan wil slapen, dat het een hopeloze missie is om langer seks te willen.



Het begint met communiceren dus en hopelijk bereik je daarmee dat jullie het ook alle 2 echt willen.
Alle reacties Link kopieren
Of geil hem op via whatsapp als hij onderweg naar huis is, doe iets sexy's aan wat makkelijk uit kan en als hij de drempel overstapt hem begroeten met intens zoenen en jezelf dicht tegen hem aandrukken. Beetje teasen etc.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid, we sturen elkaar de hele dag door lieve/ geile berichtjes. Soms zo erg dat ie al met een stijve binnen komt lopen. Fijn dat ie geil van me wordt, maar vaak duurt de seks dan alleen maar korter.



We knuffelen en zoenen de hele avond op de bank en ik laat ook regelmatig mn hand over zn lul glijden dan.



Echter zorgt dit niet voor langere seks, we belanden in bed en een kwartier later is het weer over.



Misschien moet ik zelf duidelijker maken wat ik wil, dus echt tijdens de seks tegen hem zeggen dat ik graag gebeft wordt en de penetratie langer uitstellen en tussenpozes invoeren?



We roken en drinken allebei niet, dus dat wordt tussen door een sapje nemen, maar hoe stoppen jullie dan? Als een van de twee gekomen is? en dan even pauze en weer verder?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof jouw vent seks heeft puur om klaar te komen, nu hebben meer mannen die drive wel dus echt vreemd is dat niet.



Ik zou letterlijk en figuurlijk het heft in handen nemen en bepalen hoe jullie seks hebben. Als hij dat leuk vindt dan gaat ie er hopelijk vanzelf in mee.
quote:nodime schreef op 28 oktober 2014 @ 16:50:

Even voor de duidelijkheid, we sturen elkaar de hele dag door lieve/ geile berichtjes. Soms zo erg dat ie al met een stijve binnen komt lopen. Fijn dat ie geil van me wordt, maar vaak duurt de seks dan alleen maar korter.Langdurige seks is niet uitsluitend afhankelijk van de duur van de eerste keer. Het is vooral afhankelijk van de gedeelde wens om daarna nog seksueel actief te blijven, iets anders te doen of te gaan slapen. Wil je een langdurige seks-sessie dan heb je leuke seks-gerelateerde ideeën nodig om de tussentijd(en) op te vullen. It's as simple as that. Om het even wat werkt voor jullie zolang het maar werkt voor BEIDEN.
Alle reacties Link kopieren
Precies, wat Geve zegt.



Waarschijnlijk is hij gewoon klaar en dan is het op, over en uit. Als je allebei nog/weer zin hebt kan je van voor af aan beginnen, blijf lekker naakt in bed liggen, doe kaarsen aan, haal olie tevoorschijn en geef hem een lekkere massage (of duw de fles in zijn hand). Nogmaals, ik mis passie en nieuwsgierigheid, het concentreert zich op beffen pijpen en neuken dan ehm mja, letterlijk klaar dus.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat Roos zegt inderdaad, klaar betekent niet per se klaar. Daar denkt hij volgens mij anders over.

Andere manier zodat hij niet te snel komt, ga zelf bovenop zitten, kun jij het tempo bepalen. Of, als jullie dat leuk vinden, bind hem is een keer vast aan bed.

Seks is niet enkel seks, ook elkaar beter leren kennen, spelen, genieten van elkaar en niet enkel het klaarkomen, etc.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je het voorspel alvast ergens anders beginnen. Soms begint dat bij ons al als ik sta te koken. Daarna gaan we gewoon eten, beetje knuffelen op de bank en daar begin echt de vrijpartij. Vanaf de bank door naar bed en zo ben je wel even een tijdje bezig. Door dat teasen wordt het ook nog eens extra geil.

Of wordt een goed aangeschoten samen, wil ook wel eens goed doen.



En het klinkt heel onromantsich, maar seks inplannen kan ook werken. Weet je waar je je op kan verheugen en kan je elkaar de hele dag al ophitsen. Dat maakt ook geil.



Of je maakt er een spelletje van met briefjes waarop je schrijft wat je gaat doen. En dat doe je dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven