Hoe iemand oppikken?

29-12-2012 00:41 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single maar heb wel geregeld behoefte aan een beetje genegenheid, aandacht en plezier in bed. De oplossing zou dan kunnen zijn iemand oppikken in de kroeg. Vanavond ben ik naar de kroeg gegaan, en er waren best knappe mannen, maar ik heb veel mannelijke vrienden waarmee ik uitga waardoor geen enkele potentiele man me benadert. Ik vind het zelf ook wat asociaal om zomaar op een andere man af te stappen en de vriend waarmee ik uit ben in zijn uppie op zijn barkruk achterlaten. dus vanavond heel gezellig gekletst met een goede bezette vriend waar ik verder ook niets in zie, en helaas geen ONS gevonden.



Wat te doen? alleen nog met vrouwen uit? alleen de kroeg in vind ik eng, tenminste wel een kroeg waar je niet kunt dansen. dan zit ik daar wat mooi te zijn en op mijn brakrukje in de rondte te staren. Heeft iemand tips?



Ik sta nu buiten dit te typen op mijn mobiel omdat ik in dubio ben of ik nog alleen naar de volgende kroeg ga, ik zou eigenlijk naar huis toe maar ik wilde zo graag samen met iemand thuiskomen.... eigenlijk heb ik morgen weer vroeg dingen te doen dus beter dat ik gewoon ga slapen...
datingsites, chatsites, enz
Alle reacties Link kopieren
sekddatingsites vind ik wat smoezelig en serieuze datingsites..... eigenlijk sta ik daar op met het doel de liefde van mijn leven te vinden. juist daar seks zoeken... neuh, does not compute, ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 29 december 2012 @ 00:49:

sekddatingsites vind ik wat smoezelig en serieuze datingsites..... eigenlijk sta ik daar op met het doel de liefde van mijn leven te vinden. juist daar seks zoeken... neuh, does not compute, ofzo.

Waarom zou dat niet samen gaan? Is 't zo zwart-wit? Je kunt op een datingsite staan om 'de ware' te vinden, maar ook om via zo'n site aantrekkelijke mannen tegen te komen waar je geen relatie mee wilt (wat wederzijds is), maar die wel erg leuk zijn in bed.

ik zou niet vantevoren al zeggen dat je seks zoekt, want dan hebben ze gelijk al hele verwachtingen die je mss niet waar kunt maken (omdat je diegene in werkelijkheid mss helemaal niet aantrekkelijk vindt).
anoniem_78074 wijzigde dit bericht op 29-12-2012 01:06
Reden: minder persoonlijk
% gewijzigd
wat je water geeft, groeit
Alle reacties Link kopieren
O, en waarom ga je dan niet naar een kroeg waar je kan dansen? Dat is idd ook een goede manier om iemand 'op te pikken'.
wat je water geeft, groeit
Alle reacties Link kopieren
Ga je wel eens met vriendinnen stappen? Dan lijkt het me een stuk aannemelijker dat je aanspraak krijgt, en toch minder eng dan alleen.. Je geeft zelf al aan dat je mannelijk gezelschap in dit geval toch een handicap is, gebonden of niet...
Alle reacties Link kopieren
@chocokat: tja, ik zie dat idd vrij zwart-wit, ik zou het vervelend vinden als mijn naam op de datingsite rondwaart van 'die lust er wel pap van en is een slet'. dan houd ik het liever gescheiden. zou dat echt kunnen denk je, voor meerdere doelen op een datingsite? ik zie bijv. Lexa als meer voor de seks en Parship ofzo toch een stuk serieuzer..... Ik ga daar denk ik wel wat mee doen, dankjewel! waarom ik niet naar de danskroeg ging was omdat het vrij vroeg was, dan is er nog niks te dansen in de stad, om een uur (de kenners weten dan wel om welke stad het gaat), en de bewuste vriend van vandaag houdt absoluut niet van dansen.



@Sensual_D: ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vriendinnen, en oproepjes online zijn nooit succesvol uitgepakt, ofwel het lag aan mij of ik vond de vrouw in kwestie mwah.



ik ga het dan toch maar online proberen. zucht. ik ben ook maar een mens met simpele behoeftes.
Jeetje, zelfs mij lukte dat vroeger nog wel eens. Probeer eens oogcontact en een glimlach
Alle reacties Link kopieren
-

-

-
anoniem_107035 wijzigde dit bericht op 29-12-2012 01:50
Reden: verhaast
% gewijzigd
quote:Rozijntjes schreef op 29 december 2012 @ 01:45:

Jij bent zóóó duidelijk een manWie? TO?
Alle reacties Link kopieren
-

-

-
anoniem_107035 wijzigde dit bericht op 29-12-2012 01:55
Reden: overhaast
% gewijzigd
TO is bijna 5 jaar lid en gezien de postgeschiedenis echt geen trol hoor.
Alle reacties Link kopieren
O ok, excuses dan, ik las het woord 'oppikken' en daarna 'ik vond de vrouw in kwestie mwah' en trok mijn conclusies, overhaast blijkbaar
quote:Rozijntjes schreef op 29 december 2012 @ 01:47:

[...]

Een oproep voor vriendinnen. Die dan in het echt niet leuk genoeg waren om vriendinnen mee te zijn. Zie hier geen trol in hoor...
quote:Rozijntjes schreef op 29 december 2012 @ 01:50:

O ok, excuses dan, ik las het woord 'oppikken' en daarna 'ik vond de vrouw in kwestie mwah' en trok mijn conclusies, overhaast blijkbaarJa nogal. Beter lezen
Alle reacties Link kopieren
Ga voor de barkeeper. Die willen vaak geen vastigheid maar een ons... ja hoor.
Alle reacties Link kopieren
I'm a sucker for bartenders, haha :P. Hangt er een beetje van af hoe laat ik wil eindigen want de tijden dat ik pas om zes uur naar huis wil zijn wel een beetje voorbij. Houd het als b-optie in mijn achterhoofd. eerst een wat lossere houding aannemen tov datingsites.
Alle reacties Link kopieren
Doe net alsof je op iemand wacht, en ondertussen rondkijken en oogcontact maken (evt met barman?) dan als je een gesprekje hebt, doe je net of je een berichtje krijgt met 'Ach wat zonde! Ze komt niet meer' en TADA je blijft alleen over met die leuke man



De rest gaat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ach, bij mannen wil een "man wat ben ik geil" het ook wel doen hoor. Durf je dat niet verbaal speel het dan. Beetje dronken doen, vinger langs je decolete, langs je been wrijven als de man in kwestie kijkt en werken met de ogen. Werkt altijd (voor one nighters dan)
quote:nina1966 schreef op 29 december 2012 @ 02:22:

Ach, bij mannen wil een "man wat ben ik geil" het ook wel doen hoor. Durf je dat niet verbaal speel het dan. Beetje dronken doen, vinger langs je decolete, langs je been wrijven als de man in kwestie kijkt en werken met de ogen. Werkt altijd (voor one nighters dan)Voor de assholes die alleen aan hun eigen plezier denken waarschijnlijk wel. Als je als vrouw ook een leuke tijd wil hebben moet je dat soort mannen toch maar laten voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet met 2 mannen (of meer) uit, dan ben je dat "ik laat hem alleen" ook direct uit de weg gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 29 december 2012 @ 04:27:

[...]





Voor de assholes die alleen aan hun eigen plezier denken waarschijnlijk wel. Als je als vrouw ook een leuke tijd wil hebben moet je dat soort mannen toch maar laten voor wat het is.Het gaat haar niet om een leuke tijd maar om een goeie beurt, daar zijn die assholes perfect voor. Ze verwachten niets van je, hebben voldoende ervaring om het je naar de zin te maken en je kunt ze zo de deur uittrappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 29 december 2012 @ 10:07:

Het gaat haar niet om een leuke tijd maar om een goeie beurt, daar zijn die assholes perfect voor. Ze verwachten niets van je, hebben voldoende ervaring om het je naar de zin te maken en je kunt ze zo de deur uittrappen.Het is wat rauw geformuleerd, maar het klopt.
Alles is liefde
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst ik stap wel in de auto richting het hoge noorden (alhoewel dat voor mij niet zo ver is) maar ik ben geen *sshole dus... (sta ik alleen in mijn mening dat Guinnevere beter kan krijgen?)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is elkaar gezelligheid en een mooie nacht bezorgen een vorm van vrijwilligerswerk. Waarom zijn daar nog geen websites voor dan? Je komt als tijdelijk-gelukszoeker inderdaad al snel in de wereld van schimmige en al dan niet compleet fake websites, of op reguliere websites waar je daaaagenlang moet 'aftasten' met mailtjes en foto's en ellenlange profielen, terwijl je gewoon nú een lekker ruikend smakelijk iemand in je bed wil!



Maarrrrr... Als ik (een man) sta te praten met een leuke meid en ze laat zomaar out of the blue vallen dat ze geil is dan heb ik al gegeten en gedronken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven