Hoe is de schaamhaarmode momenteel?

05-04-2015 19:10 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Recent ben ik gescheiden en eerdaags ga ik seks hebben met een man van 29.



Zelf ben ik 43 en al tien jaar niet meer met een andere man geweest dan mijn ex.



Omdat de man toch aanzienlijk jonger is dan ik, vraag ik mij af wat hij "verwacht"

daar beneden.



Hij is een mooie latino die wellicht 24 jarige latina's gewend is en dat maakt me wel wat onzeker.



Ik houd nu mijn bikinilijn en grote schaamlippen met scheren kaal en knip het driehoekje wat overblijft kort, zeg maar.



Is dit ok? Of ben ik hopeloos ouderwets voor die doelgroep en kom ik beter kaal..
Nou ik vind het zeker wel netter en vooral frisser staan bij vrouwen en mannen.

Maar het is mij nog nooit gelukt zonder ontzettende jeuk,bultjes ingegroeide haren en binnen een tot twee dagen stoppels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 05 april 2015 @ 22:38:

[...]



Probeer het eens.



Ik zit nog in de fase van wannabe-slet.

Maar het zit er aan te komen.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Een Brazilian wax is ideaal voor een speciale gelegenheid.



Het lastige vind ik dat je vervolgens de boel weer moet laten groeien voordat het opnieuw kan, dus dat is geen permanente oplossing.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de huidige baardenmode bij mannen afschuwelijk.

Laten ze downunder ook alles staan ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
20 cm lengte, redt je dat nog tegen die tijd?



lekker glad veel beter
Alle reacties Link kopieren
Als wannabe-slet scheer ik zeker mijn ballen.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Is daar een modebeeld voor dan?

En staat dat dan ook in de Voque, of de Marie Claire?



Dan moet ik toch die blaadjes maar eens gaan kopen

Hoewel, ik heb nog nooit mannen het zien uitproesten en dag vervolgens zeggen, Sum!!! Dat kapseltje wat jij down under hebt zitten is zoóóóóóó 2012
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 05 april 2015 @ 19:15:

Ik heb een vetkuif.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha...wat een onderwerp!! Heerlijk,dit!!

Nou TO...ik denk dat het prima is zoals jij je verzorgd. Kun je niet veel mis mee doen...veel plezier trouwens!

De reacties over " grazen" en " flossen" vind ik hilarisch!!

Zelf hou ik van behaarde mannen en vind het knippen dat mijn man wel eens heeft gedaan een beetje raar uit zien. Gladgeschoren mannen...( behalve gezicht) vind ik echt niet aantrekkelijk.

Zelf ben ik ook nogal wisselend...bikinilijn..streepje...kaal.

Ik mis hier trouwens de meningen van mannen....zijn er nog die van " bush" houden??
Alle reacties Link kopieren
To, doen waar jij je prettig bij voelt. Dan is de seks toch ook lekkerder?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:viva-adam schreef op 05 april 2015 @ 22:56:

Als wannabe-slet scheer ik zeker mijn ballen.Hoe pak je dat eigenlijk aan? Die huid is toch meestal heel los en gerimpeld, hoe trek je zoiets glad genoeg om te scheren? Dan lijkt harsen handiger.
Alle reacties Link kopieren
Bush likt niet lekker.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Pst
F.U.
Als ik in een luie periode zit, en down under alles laat groeien is mijn man echt niet blij. Hij sabbelt graag op gladde lippen en echt niet op harige. En ik wil ook geen harige man. Ik hou van glad en smooth. Maar er zullen ook vast mannen zijn die juist van een behaarde kut houden.

Ik vraag me wel af, zouden die damens ook alles rond de anus laten groeien? Dat lijkt me verre van hygiënisch.
Alle reacties Link kopieren
De huid van de zak lijkt op iets buitenaards. Ga maar kijken van dichtbij. De huid is continue in beweging en dat ziet er heel gek uit. Temperatuur is belangrijk voor behoud van de zaadcellen, daarom is die huid zo bijzonder.



Ballen harsen, oo, sadist! Trouwens een Brasilian, nee dank u, iig nooooit met wax. Hoe lang kun je dan niet zitten, au.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:momodoe schreef op 05 april 2015 @ 23:21:

Als ik in een luie periode zit, en down under alles laat groeien is mijn man echt niet blij. Hij sabbelt graag op gladde lippen en echt niet op harige. En ik wil ook geen harige man. Ik hou van glad en smooth. Maar er zullen ook vast mannen zijn die juist van een behaarde kut houden.

Ik vraag me wel af, zouden die damens ook alles rond de anus laten groeien? Dat lijkt me verre van hygiënisch.Denk je dat vrouwen in de jaren '70 daar allemaal stonken?
Alle reacties Link kopieren
Ik stap na een brasilian gwoon op de fiets. Nergens last van.

Bevallen vond ik erger.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
schaamteloos en walchelijk weer..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een dun streepje voor mooi, verder kaal. Is lekkerder tijdens het sexen en ik heb geen last van bijwerkingen. Bij mannen vind ik kale ballen prettig, verder kort getrimd.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met die jongen aan de hand zeg, om 'm in een ouwe doos van 43 te hangen ...
quote:momodoe schreef op 05 april 2015 @ 23:21:

Als ik in een luie periode zit, en down under alles laat groeien is mijn man echt niet blij. Hij sabbelt graag op gladde lippen en echt niet op harige. En ik wil ook geen harige man. Ik hou van glad en smooth. Maar er zullen ook vast mannen zijn die juist van een behaarde kut houden.

Ik vraag me wel af, zouden die damens ook alles rond de anus laten groeien? Dat lijkt me verre van hygiënisch.



Oh ik dacht altijd dat ik zowat de enige was die dit weg 'moet' halen, of dat ik op zijn minst abnormaal behaard was ofzo. Maar schijnbaar dus niet .

Hoewel het echt maar 7 haartjes ofzo zijn voel ik me toch altijd mannelijk als ik tijdens het scheren voel dat ze er weer zitten (te veel informatie nu?)
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 06 april 2015 @ 00:03:

Ik vind een dun streepje voor mooi, verder kaal. Is lekkerder tijdens het sexen en ik heb geen last van bijwerkingen. Bij mannen vind ik kale ballen prettig, verder kort getrimd.Ja zo'n net streepje (dus wel een beetje bijgeknipt dan?) vind ik ook wel mooi, maar gek genoeg alleen bij donkerharigen. En aangezien ik niet donkerharig ben haal ik alles dan maar eraf .
quote:pommiaan schreef op 06 april 2015 @ 00:11:

[...]





Oh ik dacht altijd dat ik zowat de enige was die dit weg 'moet' halen, of dat ik op zijn minst abnormaal behaard was ofzo. Maar schijnbaar dus niet .

Hoewel het echt maar 7 haartjes ofzo zijn voel ik me toch altijd mannelijk als ik tijdens het scheren voel dat ze er weer zitten (te veel informatie nu?) Welnee joh, gooi het er lekker uit meid
Alle reacties Link kopieren
Haar bij de anus bezit ik niet als licht behaard persoon. En ja, ik heb goed gekeken. Ik heb ook bijna haarloze benen. Dwz ze zitten er wel maar klein en de meeste bijna transparant. Haren op mijn armen heb ik ook bijna niet en onder mijn oksels een paar krullen. Alleen op mijn hoofd heb ik veel haar. Dat zei een kapper een keer tegen me, mijn haar is niet heel dik maar ik heb veel haarfollikels per vierkante centimeter. Hee, misschien moet ik gaan voor een haartransplantatie, hahaha.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:gladoortje74 schreef op 06 april 2015 @ 00:25:

Haar bij de anus bezit ik niet als licht behaard persoon. En ja, ik heb goed gekeken. Ik heb ook bijna haarloze benen. Dwz ze zitten er wel maar klein en de meeste bijna transparant. Haren op mijn armen heb ik ook bijna niet en onder mijn oksels een paar krullen. Alleen op mijn hoofd heb ik veel haar. Dat zei een kapper een keer tegen me, mijn haar is niet heel dik maar ik heb veel haarfollikels per vierkante centimeter. Hee, misschien moet ik gaan voor een haartransplantatie, hahaha.



Oh dat lijkt me echt handig, ik heb best wel wat haren op mijn armen (haal ik weg) en ook wel een beetje rond mijn navel etc. Gelukkig is het allemaal blond en dun, en als ik me eraan stoor in de zomer dan knip ik het gewoon een beetje af.



Leuk, zo'n topic waar je zulke dingen voluit kunt uitspreken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven