Hoe is een besneden man?

26-06-2007 20:12 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend moet misschien besneden worden. We weten nog niet, of we het gaan doen. Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het seksueel is met een besneden man. Zijn er vrouwen die ervaring hebben, hoe de vergelijking is?
Alle reacties Link kopieren
Frank
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ( man ) heb me laten besnijden toen ik ongeveer 30 jaar was en ik moet zeggen dat ik er moment spijt van heb gehad. Daarvoor was het altijd een getob met een voorhuid waarin op de meest ongelegen momenten een adertje kon springen. In eerste instantie heeft men het toompje aan de onderkant van de eikel nog gehandhaafd maar dat vond ik niks, want toen hield ik plooitjes waarin zich ongerechtigheden konden ophopen. Een jaar later is ook dit toompje verwijderd zodat mijn penis nu geheel glad is.

Voeg daar bij dat ik balzak en penis plus 2 centimeter daarboven altijd volledig onthaar dan weet ik dat ik mijn vrouw echt helemaal weg is van mijn mannelijke uitrusting. Ze kan er echt met genot naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Up voor Ariane
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Mijn vriend heeft zich in mei laten besnijden. Het viel helemaal niet mee en het heeft best wel wat problemen opgeleverd. Al met al was het nogal pijnlijk en nu na 5 maanden is het bijna weer bijna normaal en ziet zijn piem er weer redelijk strak uit. Bij een erectie staat zijn huid vrij gespannen, voelt hij bij penetratie veel minder en ik wat meer.
Alle reacties Link kopieren
Apache, diezelfde ervaring heb ik inderdaad ook bij mijn vriend. Oraal is voor hem heus wel lekker, maar erop klaar kunnen komen lukt maar zeer moeizaam. De huid van de eikel is echt ongevoeliger geworden. Tijdens penetratie heeft hij daar geen last van gelukkig. Mijn vriend kan wel zijn orgasme erg goed uitstellen en klaarkomen wanneer hij wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een keer het bed mogen delen met een besneden vrouw en ik moet eerlijk bekennen dat de sex een stuk beter was; frisser schoner en hygienischer... het zag er ook nog eens veel mooier uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 31 juli 2007 @ 00:05:

zowel besneden als onbesneden ervaring en mijn mening is dat het qua sex niks uitmaakt voor de vrouw. Wel voor de man. Ik heb zowel een gevoeliger als ongevoeliger eikel de revue horen passeren, dus dat kan beide kanten uit. De ene man wordt dus kennelijk (pijnlijk) gevoeliger en de ander juist minder gevoelig. Mijn vriend is minder gevoelig en ervaart dat hij minder makkelijk handmatig klaarkomt dan vroeger. Tijdens sex ervaart hij geen verschil, dus het zal wel met vocht te maken hebben.Dat merk ik zelf ook, aftrekken heb ik echt opnieuw moeten leren, want het is veel stroever. Maar ik vind het wel veel mooier hoor! Zeker als je als man een lange tuut hebt, brrrr griebel jakkes...



Ik heb hier nog steeds moeite mee.

Met een velletje gaat dat gewoon een stuk makkelijker.

Verder bij de penetratie idd geen verschil.

Volgens mij ligt het ook helemaal niet aan besneden of onbesneden, hoe (on-) gevoelig een man is. Ik denk dat het meer aan de man ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:geheim1972 schreef op 23 oktober 2008 @ 12:31:

[...]





Ik heb hier nog steeds moeite mee.

Met een velletje gaat dat gewoon een stuk makkelijker.

Verder bij de penetratie idd geen verschil.

Volgens mij ligt het ook helemaal niet aan besneden of onbesneden, hoe (on-) gevoelig een man is. Ik denk dat het meer aan de man ligt.



Een besneden pik is vaker minder gevoelig. Heel plat, je krijgt een verharde huid op de eikel.



Je moet het ook op individuele basis bekijken. Het 'startpunt' ligt voor iedereen anders. Net als met bv tepels of de clitoris van een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af waarom mensen zo vaak operatief ingrijpen in hun lichaam. Bij een medische noodzaak, okay, kan ik inkomen. Maar los van dat, ons lichaam is het resultaat van jarenlange evolutie. Het zit onwijs ingenieus in elkaar. Alles in het lichaam, ook de voorhuid, zit daar met een reden.
Alle reacties Link kopieren
Vertroebelde blik van mensen.... Verveling? Ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
De voorhuid had vroeger een functie, voordat we kleren hadden. Nu is het soms zo dat je er meer voordeel van hebt om hem weg te halen. Voor elke man is dat anders.



Arianne, ik heb ook zulke ervaringen gehad, daar heb ik ook een topic over aangemaakt. Het heet "Man besneden, nu problemen." Ik zal het voor je uppen!
Alle reacties Link kopieren
LiefSteenbokje, Leuk dat je reageert. Was het bij hem ook zo strak? Wordt dat langzamerhand beter? Vertel eens hoe nu gaat en hoe hij alles ervaren heeft? Voel jij nu ook meer en hij minder?
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij er precies spannend aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:LiefSteenbokje schreef op 23 oktober 2008 @ 19:52:

De voorhuid had vroeger een functie, voordat we kleren hadden.



de oudste resten van de europese mens zijn ongeveer 800.000 jaar en die droeg al kleren... in die 800.000 jaar zijn er talloze lichamelijke veranderingen geweest (evolutie), maar de voorhuid niet? Pardon my french maar gequote statement is bullshit...



Een voorhuid heeft een functie, juist de voorhuid in combinatie met plassen (urine die de eikel steriliseert) zorgt voor betere hygiene. Net als met een vagina is gebruik van zeep onder de voorhuid/op de eikel not done. Man wat een onzin geloven mensen.
quote:justcurious schreef op 23 oktober 2008 @ 13:37:

Ik vraag me wel eens af waarom mensen zo vaak operatief ingrijpen in hun lichaam. Bij een medische noodzaak, okay, kan ik inkomen. Maar los van dat, ons lichaam is het resultaat van jarenlange evolutie. Het zit onwijs ingenieus in elkaar. Alles in het lichaam, ook de voorhuid, zit daar met een reden.



Dat zeg je nou wel, maar mensen worden genadeloos gelukkig 100 zonder blinde darm, nier, schaamhaar of voorhuid.



Hoewel ik doorgaans probeer het te vermijden ontkom ik er niet aan hier mezelf te quoten:



"Als je als industrieel ontwerper de mens zou hebben bedacht, en je opdrachtgever had je n.a.v. je tekeningen gevraagd:



"Wat is je oplossing tegen het langzaam uitlubberen van het materiaal van de buitenkant?

"Hoe lang zijn de bewegende delen slijtvast?"

"Waar moet dan de baby eruit?"

"Hoe kunnen we voor een reparatie de ingewanden bereiken?"



Hadden de antwoorden je waarschijnlijk je baan gekost!"
Alle reacties Link kopieren
Schoner ! VEEL SCHONER.. geen vieze haartjes die je vind als je uhm pijpt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Dagelijks druipt er niet nader te specificern spul uit jullie doos, de ene schimmel volgt de andere op, en elke maand is het een stinkend bloedbad van jewelste...en toch hebben jullie het lef om een onbesneden pik vies en onhygienisch te noemen!



Whatever!
Alle reacties Link kopieren
Zo, de mannen voelen zich aangesproken geloof ik.



Er zijn nou eenmaal mannen die besneden worden. Welke reden dat heeft doet er even niet toe. Je hebt dus twee verschillende soorten, en TO is nieuwsgierig naar het verschil. En ik vind de besneden lekkerder, en daar ben ik niet alleen in. Dan kan je natuurlijk gaan mokken over dat het niet eerlijk is, of dat het zo verschrikkelijk is, maar dat is het punt hier niet.
Alle reacties Link kopieren
Hanneke, als je besneden pik lekkerder vindt, prima! Maar de onzin over hygiene help ik wel even de wereld uit als je het niet erg vindt..



Wie zegt dat ik mok?
Alle reacties Link kopieren
Besneden is normaliter gewoon hygienischer. Zoek maar na. Dat betekent niet dat een onbesneden penis vies is, maar besneden is wel schoner.
Alle reacties Link kopieren
Hygienischer dan wat? Een uitneembaar kunstgebit is ongetwijfeld ook hygienischer dan die rij tanden die we van nature hebben, tandje trekken dan maar? Het is een volkomen non-issue, zeker als een vrouw erover begint, want die herbergen een nog grotere chemische fabriek daaronder.



Er is nks mis met goedverzorgde genitalien, bij de man niet en bij de vrouw ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Vergezochte vergelijking hoor. Voel je je aangesproken?
Alle reacties Link kopieren
Oh? Leg uit? Waarom is het wel 'normaal' om de voorhuid weg te knippen van een gezonde jongen? Dat ding heeft een functie, anders was het er echt niet. Netzoals tanden, netzoals jouw schaamlippen.



Waarom wil je zo graag weten of ik me aangesproken voel? Wil je horen dat ik 10x afgewezen ben vanwege mijn voorhuid of zo? Dream on! Ik ben blij dat mijn ouders niet zo kortzichtig zijn geweest en mij niet hebben besneden. En mijn bedpartner pijpt er op los. Dus dat is het probleem niet. Ik vraag me gewoon af waar die 'hygiene' onzin vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo overspannen man. Ik heb het er helemaal niet over dat het normaal of niet is om een man te besnijden. Er zijn besneden mannen, en hoe dat komt maakt niet uit. De meeste zijn er best wel tevreden mee. De functie die dat ding heeft kan nooit erg belangrijk zijn, want de meeste besneden mannen missen er niks aan. Die doen ook niet zo hyper over het onderwerp.



Ik denk dat je je aangesproken voelt omdat je zo fel reageert. Alsof je verplicht bent je wat van mijn mening aan te trekken. Ik kom er rond voor uit wat ik fijn vind, en jij gaat je aanstellen. Dat vind ik vreemd, dus daarom vermoed ik dat je je aangesproken voelt.



De hygiene komt van twee kanten. Er zijn genoeg wetenschappelijke studies geweest die uitwijzen dat de voorhuid bacterien herbergt. Besneden mannen laten minder zien op kweekjes. Dat wil niet zeggen dat onbesneden vies is, maar het de hygiene gaat bij besneden mannen meer vanzelf.



De tweede kant is dat je het verschil meestal wel proeft. Ik kan je dat uit eigen ervaring zeggen. Ook als de man zich net gewassen heeft. Maar maak je niet druk, bij jou zal ik het verschil nooit proeven!
Alle reacties Link kopieren
Haa, lekker persoonlijk weer! Meestal kan ik tijdens het beffen ook proeven in welke week de dame in kwestie zit. Bij jou zie ik het tussen de regels door. Exit Hanneke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven