Hoe krijg ik mijn vriend zover dat hij wel zin heeft/maakt?

07-12-2014 17:27 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik een veel hoger libido heb dan mijn vriend, maar heb al verschillende dingen geprobeert om zijn libido aan te wakkeren..



Helaas lijkt niks te werken en inmiddels raak ik nogal gefrustreerd, dus als iemand nog ideeën heeft??
Roofies?
Hoeveel hoger is jouw libido?

Je accepteert zijn libido, of verbreekt de relatie om iemand te zoeken die beter bij je past.

Je kunt hem niet veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Doe dat maar niet bij iemand die verslaafd is..
Weggaan. Seks is niet het belangrijkste in een relatie eh weinig seks is super frustrerend en kan er voor zorgen dat je gaat denken dat je niet meer aantrekkelijk voor m bent of weetikveel wat. Inmiddels ben ik van mening dat in een goede relatie ook de behoefte aan seks ongeveer gelijk op zal moeten gaan om het gezellig te houden. Tuurlijk kan de een weleens geen zin hebben ofzo maar als er echt een groot verschil in zit gaat dit voor frustratie zorgen zowel bij jou als je partner.
Net zo goed als hij jouw libido niet kan temperen, kan jij zijn libido niet aanwakkeren. Dat zit erin of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best accepteren dat zijn libido lager is dan dat van mij, ik kan best genoegen nemen met 1 a 2 keer per week..



Maar het is gewoon niet bevredigend dat ik altijd degene ben die initiatief toont en overal moeite voor probeert te doen. Waarin ik dan nog vaak word teleurgesteld ook..
Alle reacties Link kopieren
Het punt is vooral dat het echt wel anders is geweest, dat maakt het frustrerend
Alle reacties Link kopieren
En weggaan vind ik overigens geen optie..
Alle reacties Link kopieren
Verslaafd is? Aan wat?
Is er iets veranderd in de relatie?

Ben jij veranderd?
quote:wndaaa schreef op 07 december 2014 @ 17:37:

En weggaan vind ik overigens geen optie..



Dan gefrustreerd in een relatie zitten..

Je probeert al van alles bij hem maar zijn libido wordt er niet beter op. Dus je moet nu wel inzien dat jij zijn libido niet kan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Is een open relatie een idee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als weggaan geen optie is, wat dan wel?

Blijven en je doodongelukkig en gefrustreerd voelen? Wat heeft dat voor een zin?

Je opent hier een topic, dus het problemen moet dus wel enorm zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tja als hij geen zin heeft of kan maken wordt het moeilijk...Ik zou er niet tegen kunnen..
Alle reacties Link kopieren
Ex wilde ook nooit. En ik mocht geen move maken. Knetter frustrerend.



Dat verander je niet. Take it or leave it.
Alle reacties Link kopieren
Er is van alles veranderd.. Mijn vriend is verslaafd aan alcohol en cocaïne. Hij is hiervoor afgekickt, is een jaar clean. Maar verslaafd ben je niet een periode dat blijft je hele leven..



Bovendien heeft hij net een nieuwe baan, is bezig met zijn rijbewijs terug te halen wat allemaal een beetje tegenzit.



En ik snap dat dat van invloed is, maar ik doe constant mijn best om te zorgen dat hij zin krijgt. Probeer er leuk uit te zien, als hij thuiskomt heb ik soms lingerie aan..



Maar niks lijkt te werken. Ik krijg alleen een zucht als reactie en de mededeling dat meneer geen zin heeft. Nou maakt ie in het weekend soms wel zin, maar dat is van zo achterlijk korte duur en zo standaard dat ik er gek van word. En als ik probeer variatie in iets aan te brengen dan is daar ook geen zin voor
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar!

Dit schreef ik net in ander topic, waarbij het juist andersom was:

"Tja ik zit aan de andere kant van het verhaal (als vrouw zijnde)

Net een nieuwe relatie en ik vind hem echt heel leuk, maar ben toch bang dat het verschil in libido maakt dat onze relatie misschien geen stand gaat houden. Vind het echt niet leuk (nu al!) regelmatig "afgewezen" te worden.

Dat belooft weinig goeds voor de toekomst,waarin de seks toch vaak minder word.

Mijn vraag voor mezelf is alleen, heb ik dan zo'n hoog libido? In vorige relatie namelijk precies hetzelfde probleem.

Of zijn we gewoon geen match? Of moet ik minder verwachten/hopen?

Ik kan me de problemen van TO best voorstellen, maar aan de andere kant staan is ook niet makkelijk hoor. Vind het ook moeilijk tot hoever ik kan/mag gaan hem uit te dagen (in de hoop op seks) en wanneer het gewoon te laten gaan/op te geven."

Helaas geen tips dus........ Maar ik lees mee
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf overigens geen open relatie aankunnen..



En ik wil niet weg, want ik houd echt van hem. Wr hebben al zoveel meegemaakt.. Voor zoveel gevochten.. Ik ben niet iemand die snel opgeeft en ik wil dit ook niet zomaar opgeven. Maar mijn ideeën raken op..
Alle reacties Link kopieren
We zijn overigens al 3,5 jaar samen, wonen samen dus vandaar dat ik niet zomaar op wil geven..
Alle reacties Link kopieren
Hij is overigens zelf degene die altijd hoop geeft en zegt morgenochtend of vanavond.. Waarop mijn antwoord toch al is dat dat dan toch niet gebeurt.. Maar net qls gisteren houd ie vol dat ie het wel echt meent maar puntje bij paaltje is er toch geen zin..
Veel hebben meegemaakt, voor veel hebben gevochten en samenwonen vind ik allemaal geen redenen om maar in een relatie te blijven waar het niet goedzit.

Als je in deze relatie blijft, waar word je dan wel gelukkig van?
Alle reacties Link kopieren
Je wilt niks.

Dan houdt het op.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Heeft hij niet zijn libido kapot gesnoven en gezopen?

Wat denkt hij zelf daarvan?
Als jij niet weg wil, dan moet je het dus accepteren. Jammer dan.



Ik heb ook in een wat langere relatie gezeten, waarin dit speelde. Ik had meer zin dan hij en ik hoefde echt geen 5 keer per week. Op een gegeven moment werd seks een verboden gespreksonderwerp en werd ik keer op keer afgewezen. Ik heb er toen voor gekozen om de situatie te accepteren.



Toen uiteindelijk bleek dat meneer regelmatig buiten de deur neukte, had ik spijt als haren op mijn hoofd. Ik heb mezelf jaren lang tekort gedaan.



Ik had geen seks/weinig seks geaccepteerd uit liefde voor hem, en hij at buiten de deur.



Ik heb nu geen relatie, maar ik zou het nooit meer accepteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven