Hoe ouder hoe vaker zin in sex

31-07-2013 18:58 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik mijn man ken, hebben we gemiddeld zo'n 2 tot 4 keer per week sex. Ligt er aan of we veel thuis zijn of niet.



Dat aantal was voor mij altijd voldoende. Ik merk echter sinds een maand of 3 dat ik vaker zin heb. Vrijwel iedere dag wel. Omdat mijn man niet altijd zin heeft of er ook wel eens niet is, komt het dus wel eens voor dat ik zin heb maar het er niet van komt. En daardoor heb ik het masturberen weer "ontdekt'. Ik had dat al jaren vrijwel niet gedaan. Maar door mijn toenemende zin in sex, merk ik dat het wel eens 'nodig' is om mezelf te bevredigen.



Het is nu dus zo dat ik eigenlijk vrijwel iedere dag sex heb of masturbeer. En nu kwam de gedachte bij me op dat dat best eens te maken kan hebben met mijn leeftijd. Ik ben nu ruim de 40 gepasseerd en ik vind dat ik naarmate ik ouder word meer geniet van de sex. Ik vermoed dan ook dat mijn grotere behoefte aan sex een gevolg is van het feit dat ik sex lekkerder ben gaan vinden en dat is dan weer een gevolg van mijn ouder worden.



Ik heb dus het idee dat omdat ik ouder ben, meer behoefte heb aan sex en vroeg me af of andere vrouwen dit ook zo ervaren.

Hoe ouder, hoe meer zin in sex

Totaal aantal stemmen: 68

Klopt (65%)
Nee hoor (18%)
Geen idee (18%)
Hoe ouder hoe geiler, is mijn ervaring (er zal wel een maximumleeftijd aan zitten)
Ben je weer terug?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook, ik kan wel elke dag, helaas mijn SV niet. Ik ben pas 36 en het wordt steeds erger, dus heb laatst al bij P&O al aangegeven dat ik wil gaan verlofsparen;)
TM fokking I
On topic: de theorette zou best eens kunnen kloppen want toen ik 6 was masturbeerde ik nooit.
Ik wist het!
Was je van plan nog ouder te worden dan?
eg wel
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dan masturbeer je iedere dag? BFD. Zolang je het maar niet onder werktijd doet en je collega's ermee belast.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik geloof wel dat het klopt dat je na je veertigste een periode gaat pieken. Ik heb dat denk ik zo'n 8 jaar gehad dat ik er niet genoeg van kon krijgen. Nu zit het weer in wat rustiger vaarwater, en dat vind ik prima zo .
Alle reacties Link kopieren
Schijnt National Orgasm Day te zijn vandaag, dusse, leef je uit!
Nou, ik maak mijn borsten vast nat.
quote:Murdoch schreef op 31 juli 2013 @ 21:12:

Nou, ik maak mijn borsten vast nat.Goed plan, na je veertigste volgt de rest vanzelf .
Alle reacties Link kopieren
Tot je in de overgang komt...
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 31 juli 2013 @ 21:45:

Tot je in de overgang komt...Nou, inderdaad. Wat een ellende.
Misschien is dit zo voor een klein gedeelte zo maar voor de meeste ZEKER niet. Bij mannen wordt je libido na je 25ste langzaam steeds minder met op een gegeven moment ook een dalend vermogen om een erectie te krijgen. Die ontwikkeling maakt iedere man (helaas) door als hij ouder wordt.



Ik ben verder geen vrouw maar afgaande van wat ik om me heen hoor en zie lijkt het dat als er eenmaal kinderen zijn plus carrière, seks nauwelijks meer belangrijk is. 40+ vrouwen om mij heen, met korte nijdige kapsels en suffe manier van kleden stralen in ieder geval absoluut niet uit dat ze nog interesse in mannen hebben (inclusief hun eigen kennelijk). Single moeders hebben meestal geen enkele interesse in een nieuwe relatie en gaan nooit 's avonds uit als ze "vrij" hebben. Ik zie sowieso nooit 40+ vrouwen 's avonds in de stad. In bijvoorbeeld tijdschriften voor de 40+ vrouw (wijlen Esta bijvoorbeeld) wordt nauwelijks nog over seks geschreven. Echt heel veel mannen klagen steen en been dat hun 40+ vrouw nooit meer wil.



Het is volgens mij niet omdat ze er geen tijd meer voor hebben of omdat ze misschien nooit echt ervaren hebben hoe fijn het kan zijn. Ze hebben er lichamelijk/geestelijk gewoon nauwelijks nog behoefte aan, zo lijkt het mij in ieder geval. Het is op. Ik heb de bewering dat de meeste vrouwen hun seksuele piek pas rond hun 40ste beleven nooit bevestigd gezien. De gemiddelde 40+ vrouw zal echt wel beter weten wat ze wel en niet lekker vindt maar de echte drang die ze voelden en het belang dat ze er aan hechten tussen hun 25ste en 35ste is weg. En ja, er zijn vast wel uitzonderingen hier en daar (God zij dank!).



Ik denk verder dat een van de redenen dat veel 40+ mannen vallen op jongere vrouwen niks met uiterlijk te maken heeft maar gewoon met het feit dat er met 40+ vrouwen geen bal meer te beleven valt. Als ik als 40+ man ooit sjans heb is het altijd met veel jongere vrouwen. Veel 40+ vrouwen die ik tegenkom lijken mij wel van ijs. Helaas, want als ik op zoek zou zijn zou ik intuitief een sterke voorkeur voor een leeftijdsgenoot hebben.
Alle reacties Link kopieren
dat komt waarschijnlijk omdat de meeste single 40+ mannen ongelofelijke zeurdozen zijn antoon.
wij slapen nooit.
Oh, 40+ mannen zijn gewoon zeurdozen?? Aha.
Alle reacties Link kopieren
enorme zeurdozen.

en ze verwachten ook nog na al dat gezeur ( ex, alimentatie, zware jeugd, noem maar op) dat je dan geil bent.
wij slapen nooit.
quote:Antoon69 schreef op 31 juli 2013 @ 22:42:

Oh, 40+ mannen zijn gewoon zeurdozen?? Aha.Nou, jouw posting van 22.27 uur heeft een erg hoog zeurgehalte.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, geroldine, scherp.



daar droog je spontaan van op.
wij slapen nooit.
Ik vind Antoon nu wel zielig dat hij voor een zeurdoos wordt uitgemaakt maar ik mag hem niet redden van Robin Norwood
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 31 juli 2013 @ 22:27:

Misschien is dit zo voor een klein gedeelte zo maar voor de meeste ZEKER niet. Bij mannen wordt je libido na je 25ste langzaam steeds minder met op een gegeven moment ook een dalend vermogen om een erectie te krijgen. Die ontwikkeling maakt iedere man (helaas) door als hij ouder wordt.



Ik ben verder geen vrouw maar afgaande van wat ik om me heen hoor en zie lijkt het dat als er eenmaal kinderen zijn plus carrière, seks nauwelijks meer belangrijk is. 40+ vrouwen om mij heen, met korte nijdige kapsels en suffe manier van kleden stralen in ieder geval absoluut niet uit dat ze nog interesse in mannen hebben (inclusief hun eigen kennelijk). Single moeders hebben meestal geen enkele interesse in een nieuwe relatie en gaan nooit 's avonds uit als ze "vrij" hebben. Ik zie sowieso nooit 40+ vrouwen 's avonds in de stad. In bijvoorbeeld tijdschriften voor de 40+ vrouw (wijlen Esta bijvoorbeeld) wordt nauwelijks nog over seks geschreven. Echt heel veel mannen klagen steen en been dat hun 40+ vrouw nooit meer wil.



Het is volgens mij niet omdat ze er geen tijd meer voor hebben of omdat ze misschien nooit echt ervaren hebben hoe fijn het kan zijn. Ze hebben er lichamelijk/geestelijk gewoon nauwelijks nog behoefte aan, zo lijkt het mij in ieder geval. Het is op. Ik heb de bewering dat de meeste vrouwen hun seksuele piek pas rond hun 40ste beleven nooit bevestigd gezien. De gemiddelde 40+ vrouw zal echt wel beter weten wat ze wel en niet lekker vindt maar de echte drang die ze voelden en het belang dat ze er aan hechten tussen hun 25ste en 35ste is weg. En ja, er zijn vast wel uitzonderingen hier en daar (God zij dank!).



Ik denk verder dat een van de redenen dat veel 40+ mannen vallen op jongere vrouwen niks met uiterlijk te maken heeft maar gewoon met het feit dat er met 40+ vrouwen geen bal meer te beleven valt. Als ik als 40+ man ooit sjans heb is het altijd met veel jongere vrouwen. Veel 40+ vrouwen die ik tegenkom lijken mij wel van ijs. Helaas, want als ik op zoek zou zijn zou ik intuitief een sterke voorkeur voor een leeftijdsgenoot hebben.





Oh ik vind jou écht leuk!

Joop Doorsnee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven