Hoe ouder hoe vaker zin in sex

31-07-2013 18:58 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik mijn man ken, hebben we gemiddeld zo'n 2 tot 4 keer per week sex. Ligt er aan of we veel thuis zijn of niet.



Dat aantal was voor mij altijd voldoende. Ik merk echter sinds een maand of 3 dat ik vaker zin heb. Vrijwel iedere dag wel. Omdat mijn man niet altijd zin heeft of er ook wel eens niet is, komt het dus wel eens voor dat ik zin heb maar het er niet van komt. En daardoor heb ik het masturberen weer "ontdekt'. Ik had dat al jaren vrijwel niet gedaan. Maar door mijn toenemende zin in sex, merk ik dat het wel eens 'nodig' is om mezelf te bevredigen.



Het is nu dus zo dat ik eigenlijk vrijwel iedere dag sex heb of masturbeer. En nu kwam de gedachte bij me op dat dat best eens te maken kan hebben met mijn leeftijd. Ik ben nu ruim de 40 gepasseerd en ik vind dat ik naarmate ik ouder word meer geniet van de sex. Ik vermoed dan ook dat mijn grotere behoefte aan sex een gevolg is van het feit dat ik sex lekkerder ben gaan vinden en dat is dan weer een gevolg van mijn ouder worden.



Ik heb dus het idee dat omdat ik ouder ben, meer behoefte heb aan sex en vroeg me af of andere vrouwen dit ook zo ervaren.

Hoe ouder, hoe meer zin in sex

Totaal aantal stemmen: 68

Klopt (65%)
Nee hoor (18%)
Geen idee (18%)
Alle reacties Link kopieren
Antoon hoe is jouw seks drive nu dan? Zo na je veertigste? Lukt het nog wel een beetje? De mijne gaat overigens top.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 31 juli 2013 @ 22:27:Bij mannen wordt je libido na je 25ste langzaam steeds minder met op een gegeven moment ook een dalend vermogen om een erectie te krijgen. Die ontwikkeling maakt iedere man (helaas) door als hij ouder wordt. De gemiddelde 40+ vrouw zal echt wel beter weten wat ze wel en niet lekker vindt. Als ik als 40+ man ooit sjans heb is het altijd met veel jongere vrouwen.Ja duh, de 40+ vrouwen weten dat ze een potente vent van 40- moeten hebben. Natuurlijk slaan ze jou dan over. Daar komen de vrouwen van 40- ook al jou doende achter. Iedere man word impotent? Ik ken een paar 40+ kerels die geen enkele last van jouw kwaaltjes hebben, dus jouw stelling zegt vooral wat over jou.
Alle reacties Link kopieren
dus als 40+ vrouw moet je geil worden van een 40+ man die hem regelmatig niet omhoog krijgt.





goed dat je t zegt, kan ik daar rekening mee houden.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 31 juli 2013 @ 23:05:

dus als 40+ vrouw moet je geil worden van een 40+ man die hem regelmatig niet omhoog krijgt.





goed dat je t zegt, kan ik daar rekening mee houden.Beschouw het als compensatie voor die borsten die zeker nooit meer zonder kunstmatig ingrijpen omhoog gaan komen?
Dat is weer mooi lullig geregeld dan: net op het moment dat alle wederzijdse attributen vast aan de terugtocht naar de aarde beginnen jenzen we d'r nog even buts hormonen door. Wat is de natuur toch een sadistische hoer.
Er zijn mitigating controls voor het kanaliseren van die buts hormonen hoor; die vrouw is veelal veel beschikbaarder dan ooit, wat het effect van die zakkende borsten grotendeels compenseert bij het verkrijgen van de gewenste stijve piemel jonge god
Oh jammer, ik dacht eindelijk eens tijd om een goed boek te lezen.



What a draaaaaaag it iiiis....
Alle reacties Link kopieren
{...}
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2013 17:04
Reden: hengelen
% gewijzigd
Gevat, Danny. Olijke belhamel.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 moet in een ander werelddeel wonen dan ik. Vanuit mijn perspectief lijkt het alsof vrouwen vanaf de veertig ineens werkelijk alle schroom over zichzelf en hun lichaam hebben afgeworpen, en eindeklijk kunnen genieten van onbekommerde seks.



Enfin, die van mij weigert sinds ik tegen de veertig kwam inderdaad weleens dienst als het me eigenlijk niet uitkomt, maar ik zie echt niet in waarom ik weer met twintigjarigen seks met allerlei onbegrijpelijke grenzen, regels en schaamtes moet hebben, terwijl ik met 40+-vrouwen (maar dan in enkelvoud weer tegenwoordig, zeer tevreden met mijn huidige partner) zonder enige discussie alles kan/mag/moet doen waar ik vroeger nauwelijks van durfde te dromen. In mijn belevingswereld ontvlammen vrouwen van boven de veertig pas echt, ze durven zich te geven, ze willen het beleven, ze laten zich in niets meer weerhouden door valse schaamte.
"Ik zie sowieso nooit 40+ vrouwen 's avonds in de stad. "



Ja duh, wat moet ik in de stad als ik thuis een lekkere vent heb zitten die er ook wel pap van lust?
Bij mij is het wel zo dat ik sinds mijn 35e meer behoefte heb gekregen. Maar het wordt dus nog erger vanaf 40? Ik denk dat ik wel weet waar het bij mij door komt; ik voel me vrijer, meer mezelf.
Alle reacties Link kopieren
@ Antoon69. De mannen van 40+ die ik gehad heb hadden overigens nergens last van hoor. Alles werkte prima. Voordeel is dat deze mannen meer ervaring hebben dan jongere exemplaren en heel goed mij ontzettend wisten te plezieren. Ervaring komt met de jaren.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Kan het er alleen maar mee eens zijn dat t vanaf 40 steeds fijner is , enige rotgeintje van moeder natuur is dat ik op vruchtbare dagen de gehele dag aan sex denk en wil doen, alsof er een' laatste-kans- op- een-bevruchting-daar-moet-je-gebruik-van-maken-klok' afloopt
Niet te lang over nadenken maar gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker aan sex denken kaat. En dan zo leuk je motto erbij: Niet te lang over nadenken, gewoon doen.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Antoon: hier 40+ en semi-alleenstaand moeder. En nog nooit zo genoten van seks als nu.

Merk zelf dus echt veel meer te genieten van seks nu ik ouder ben. Veel meer op mijn gemak met mezelf. Geen gedoe meer over lichaam, overgave en vertrouwen enorm toegenomen met de jaren. De frequentie is hetzelfde denk ik als vroeger, maar het genieten is enorm toegenomen. Maar vriend is ook ontzettend lekker en 40+;-) Wat dat betreft vind ik op alle vlakken 40+ zijn een pre.



Wat Kerol schrijft klopt in ieder geval voor mij. En wat hij zegt, zegt vriend ook.
Alle reacties Link kopieren
Lookatme, zo ervaar ik het ook, ruim 40+ maar de zin is enorm toegenomen en hopelijk blijft dit nog lang zo. Geen gedoe van onzekerheden van je lijf. Heerlijk
Hier een 50+ alleenstaande moeder en ook geen enkele herkenning bij het verhaal van Antoon. Op de 40 up feestjes hier in de stad wordt er flink gedanst en geflirt en zie ik veel aantrekkelijke mensen. Mannen en vrouwen, geen joop doorsnee dus en ook geen vrouwen met suffe kapsels.



En er zijn ook (gelukkig) leuke kroegen waar geen jeugd komt en waar muziek gedraaid wordt uit de jaren 70 en 80.



Ik heb meer sexdrive dan toen ik kleine kinderen had en mannen pikken dat ook op. Net als Waterval ben ik veel meer op mijn gemak met mezelf.

En geen last van overgang hoor, een jaartje wat opvliegers en nu niks geen last meer. Heerlijk.



Soms merkte ik bij het daten dat een man aangaf dat het voor hem niet meer zo hoefde dan werd het niks dus. Want ik wil geen seksloos leven.



Gelukkig is er nu een gezellig seksvriendje, ook 50+.
50 + is lekker!!!
Neuk een kaas.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet dat 40+ mannen graag met een jongere dame gaan, zodat ze nog kunnen laten zien; kijk mij eens potend zijn?!



En ja zeker in mijn seksuele piek, omdat ik me vrijer en ontzettend geliefd voel..
Een goed stel onbespoten aardappelen is dan ook moeilijk te weerstaan, rijp of niet.
quote:Murdoch schreef op 07 augustus 2013 @ 14:44:

Neuk een kaas.Ik denk dat Antoon voor jong belegen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch en blijf genieten!
Alle reacties Link kopieren
Er is niets mis met ouderen en sex zin.

Zou leuk zijn als er serieus op geageerd kan worden,

Ik ben een man en val erg voor veel oudere vrouwen, zo heeft iedereen wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven