hoe sperma opvangen

20-02-2015 13:48 108 berichten
-
Ik heb de stofzuiger klaar staan naast mijn bed.
quote:StoraHuntur schreef op 20 februari 2015 @ 13:50:

Ik heb de stofzuiger klaar staan naast mijn bed.heel grappig
Alle reacties Link kopieren
In een maatbeker, daarna door de yoghurt.. Heerlijk en gezond
Alle reacties Link kopieren
quote:toen ik dat deze week wilde doen was het zoveel sperma en moest ik bijna kokhalzen omdat het allemaal achterin mijn keel kwam waardoor ik tijdens het klaarkomen het laatste stukje met de hand afmaakteHij spoot al tot achterin je keel maar je moest toch nog het laatste stukje met de hand afmaken? Goh.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je keel dichthouden.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 20 februari 2015 @ 13:55:quote:toen ik dat deze week wilde doen was het zoveel sperma en moest ik bijna kokhalzen omdat het allemaal achterin mijn keel kwam waardoor ik tijdens het klaarkomen het laatste stukje met de hand afmaakteHij spoot al tot achterin je keel maar je moest toch nog het laatste stukje met de hand afmaken? Goh.Ja, dat verbaasde mij ook wat.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik vang het op in een lijmpotje... kan ik daarna kaarten maken en naar de familie sturen!
Alle reacties Link kopieren
In mijn fantasie, net als jij.
quote:prik schreef op 20 februari 2015 @ 13:55:quote:toen ik dat deze week wilde doen was het zoveel sperma en moest ik bijna kokhalzen omdat het allemaal achterin mijn keel kwam waardoor ik tijdens het klaarkomen het laatste stukje met de hand afmaakteHij spoot al tot achterin je keel maar je moest toch nog het laatste stukje met de hand afmaken? Goh.ja tijdens het komen ga je toch nog even door, dat gedeelte bedoel ik.
graag even serieuze reacties !
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 20 februari 2015 @ 13:50:

Ik heb de stofzuiger klaar staan naast mijn bed.



Zet dan de slang erop en het mondstuk in zijn mond. Ook klaar. Of in een plasbekertje van de apotheek.



Handdoek of badlaken? Misschien nog een idee, of een washandje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:04:

[...]

ja tijdens het komen ga je toch nog even door, dat gedeelte bedoel ik.



Zou ik dus maar laten de volgende keer.



Zo probleem opgelost.
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:05:

graag even serieuze reacties !



Eerder ophouden. Je vindt het niet lekker dus niet doen.



Zo simpel kan het zijn.
keepers handschoenen aan
Alle reacties Link kopieren
je vriend laten aangeven wanneer hij zover is en 'dat laatste stukje' met de hand doen.
quote:LouisaVuitton schreef op 20 februari 2015 @ 14:08:

[...]





Eerder ophouden. Je vindt het niet lekker dus niet doen.



Zo simpel kan het zijn.ik heb niet gezegd dat ik het niet lekker vind, ik zei dat ik kokhals reactie krijg omdat het achterin komt...en eerder stoppen, het is toch juist fijn voor de ander om dan nog even door te gaan?
quote:whiskas007 schreef op 20 februari 2015 @ 14:09:

je vriend laten aangeven wanneer hij zover is en 'dat laatste stukje' met de hand doen.ik wil juist tips zodat het WEL lukt, dat lezen jullie toch :s als je alles maar opgeeft als het niet in 1 keer lukt ....
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:10:

[...]

ik heb niet gezegd dat ik het niet lekker vind, ik zei dat ik kokhals reactie krijg omdat het achterin komt...en eerder stoppen, het is toch juist fijn voor de ander om dan nog even door te gaan?Dus je vindt het lekker als je ergens kokhals reacties van krijgt? Voor de ander is het fijn maar voor jou niet. Vindt hij het erg als je eerder stopt?
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:11:

[...]

ik wil juist tips zodat het WEL lukt, dat lezen jullie toch :s als je alles maar opgeeft als het niet in 1 keer lukt ....Je wilt tips waardoor je minder gaat kokhalsen? Tja. ....
Alle reacties Link kopieren
GEKKIGHEID!
Alle reacties Link kopieren
Je tong een beetje tegen het gaatje houden, zodat het niet achterin je keel spuit. Dan proef je het wel extra goed.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:11:

[...]

ik wil juist tips zodat het WEL lukt, dat lezen jullie toch :s als je alles maar opgeeft als het niet in 1 keer lukt ....Dat vraag je niet. Je vraagt hoe anderen het opvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een serieuze reactie gegeven...
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Dreamer schreef op 20 februari 2015 @ 14:14:

Je tong een beetje tegen het gaatje houden, zodat het niet achterin je keel spuit. Dan proef je het wel extra goed.alleen van het lezen moet ik al kokhalzen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven