hoe sperma opvangen

20-02-2015 13:48 108 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 20 februari 2015 @ 13:55:

In een maatbeker, daarna door de yoghurt.. Heerlijk en gezondik vraag me af of jij jezelf echt grappig of gevat vind ofzo met zo'n reactie
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
Het normaalste is om het met je gezicht op te vangen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Minstens vijf keer per dag pijpen. Zuig hem zo leeg dat er bijna niks meer uitkomt
quote:enisa22 schreef op 20 februari 2015 @ 14:21:

[...]





ik vraag me af of jij jezelf echt grappig of gevat vind ofzo met zo'n reactie



Zo gek is dat niet hoor...lees maar....





Thinkstock.Het mannelijke zaad heeft een gunstige invloed op de intelligentie en het gemoed van vrouwen, zo staat in een nieuw boek te lezen. Sperma bevat immers een reeks chemische stoffen die, zo wijst onderzoek uit, depressie tegengaan en de intelligentie bevorderen. En dat is nog maar het topje van de ijsberg.In het recent gepubliceerde boek 'Why Is The Penis Shaped Like That?: And Other Reflections on Being Human' van auteur Jesse Bering wordt de stelling ondersteund dat vrouwen die regelmatig onveilige seks hebben minder depressief en intelligenter zijn. Bij onveilige seks wordt bijvoorbeeld geen condoom gebruikt en kan het sperma zijn gang gaan.Stoffen die humeur verbeterenSperma bevat naast angstverminderende elementen ook nog andere stoffen die het humeur verbeteren: cortisol verhoogt de genegenheid, estron verbetert het humeur, prolactine is een natuurlijk antidepressivum, melatonine bevordert de slaap en serotonine is het bekendste antidepressivum.Op basis van deze onvolledige lijst van ingrediënten komen wetenschappers tot de hypothese dat vrouwen die onveilige seks hebben minder depressief zijn dan anderen.Een onderzoek onder 293 universiteitsstudentes ondersteunt die hypothese: vrouwen die zonder condoom vrijen neigen minder naar depressie dan zowel vrouwen die vrijen met condoom als vrouwen die geen seks hebben.KeerzijdeHet vrouwelijk lichaam maakt bovendien onderscheid tussen het zaad van een vaste partner en dat van andere mannen. Dat zorgt voor het minder aangename neveneffect dat vrouwen die regelmatig onveilige seks hebben met hun partner dieper in een depressie zakken wanneer die relatie tot een einde komt.Ander onderzoek toont aan dat vrouwen die blootgesteld worden aan sperma beter presteren op kennistests en een hoger concentratievermogen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet zo zeuren, hup deepthroaten zul je.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Gewoon slikken. Het is ook nog gezond met genoeg eiwitten.
Uh gewoon doorslikken?

Al is dat natuurlijk wel erg vrouwonvriendelijk/vernederend/Vivaonwaardig/ordinair 😁
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 20 februari 2015 @ 14:26:

Uh gewoon doorslikken?

Al is dat natuurlijk wel erg vrouwonvriendelijk/vernederend/Vivaonwaardig/ordinair 😁Vooral in India heb ik gehoord.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterhammie schreef op 20 februari 2015 @ 14:20:

[...]





alleen van het lezen moet ik al kokhalzenIk ook
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:11:

[...]

ik wil juist tips zodat het WEL lukt, dat lezen jullie toch :s als je alles maar opgeeft als het niet in 1 keer lukt ....In dat geval is skydiven geen goeie hobby
Alle reacties Link kopieren
quote:strandmeisje schreef op 20 februari 2015 @ 14:39:

[...]





In dat geval is skydiven geen goeie hobby
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik een playboy boekje voor.
Ik ga voor kwantiteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net zeggen een broekzak...
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:stellar schreef op 20 februari 2015 @ 14:26:

Uh gewoon doorslikken?

Al is dat natuurlijk wel erg vrouwonvriendelijk/vernederend/Vivaonwaardig/ordinair 😁hoe slik en pijp je tegelijkertijd dan, je kunt toch pas slikken als je klaar bent?
quote:LouisaVuitton schreef op 20 februari 2015 @ 14:12:

[...]





Dus je vindt het lekker als je ergens kokhals reacties van krijgt? Voor de ander is het fijn maar voor jou niet. Vindt hij het erg als je eerder stopt?jezus man denk dan even na, als iets achterin je keel komt krijg je een kokhals reactie, steek maar eens een vinger achter in je keel. heeft niks met de smaak te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:48:

[...]

jezus man denk dan even na, als iets achterin je keel komt krijg je een kokhals reactie, steek maar eens een vinger achter in je keel. heeft niks met de smaak te maken.En jij wil serieuze reacties? Good luck
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Of je haalt heel even je mond van z'n piemel af, slikt, en doet je mond weer open om de rest op te vangen? Meestal komt het toch niet in een harde straal je keel in gespoten is mijn ervaring.
Ik ga voor kwantiteit.
quote:LouisaVuitton schreef op 20 februari 2015 @ 14:13:

[...]





Je wilt tips waardoor je minder gaat kokhalsen? Tja. ....ja inderdaad ja, ik las al ergens dat je je tong achterin je keel kunt zetten zodat het sperma niet verder kan dan dat, zo zoek ik meer dingen, misschien laat iedereen het er wel half uit lopen of stoppen jullie tussendoor...weet ik het. is gewoon een normale vraag hoor.
quote:Bartele_Broekzak schreef op 20 februari 2015 @ 14:49:

Of je haalt heel even je mond van z'n piemel af, slikt, en doet je mond weer open om de rest op te vangen? Meestal komt het toch niet in een harde straal je keel in gespoten is mijn ervaring.maar ikdacht dat als iemand eenmaal komt je niet van houding moet veranderen en doorgaan tot iemand klaar is ...vind ik zelf ook fijn zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 14:45:

Ik wilde net zeggen een broekzak...
Ik ga voor kwantiteit.
quote:Bartele_Broekzak schreef op 20 februari 2015 @ 14:49:

Of je haalt heel even je mond van z'n piemel af, slikt, en doet je mond weer open om de rest op te vangen? Meestal komt het toch niet in een harde straal je keel in gespoten is mijn ervaring.nee maar omdat ik doorga met pijpen terwijl hij komt duw ik het dnek ik zelf naar achteren
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 14:49:

[...]



En jij wil serieuze reacties? Good luck
Alle reacties Link kopieren
quote:sleeping_sun schreef op 20 februari 2015 @ 14:25:

Gewoon slikken. Het is ook nog gezond met genoeg eiwitten.Dan moet je niet net aan het dieeten zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 14:51:

[...]



nee maar omdat ik doorga met pijpen terwijl hij komt duw ik het dnek ik zelf naar achterenDus dat is je probleem: niet meer doen...
quote:StoraHuntur schreef op 20 februari 2015 @ 13:50:

Ik heb de stofzuiger klaar staan naast mijn bed.Haaaahahahahaaaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven