hoe sperma opvangen

20-02-2015 13:48 108 berichten
-
quote:LouisaVuitton schreef op 20 februari 2015 @ 16:01:

Ik ga wel serieus in op je vraag. Jij vindt mijn antwoorden blijkbaar niet leuk en je raakt geïrriteerd.



Om het kokhalsreflex te verminderen kun je diep ademhalen of gaan neuriën (ja echt waar). ik heb je reacties maar evne op een rijtje gezet voor je:



reactie 1: Zou ik dus maar laten de volgende keer.



Zo probleem opgelost.



2: Eerder ophouden. Je vindt het niet lekker dus niet doen.



Zo simpel kan het zijn.

3: Dus je vindt het lekker als je ergens kokhals reacties van krijgt? Voor de ander is het fijn maar voor jou niet. Vindt hij het erg als je eerder stopt?

4: Kijk.....je geeft zelf antwoord op je vraag...applaus!



jouw reacties zijn: ermee stoppen, er zomaar van uitgaan dat ik het niet lekker vind, en nogal kortaf doen. nee daar had ik veel aan hoor, bedankt echt :') ik wilde juist een oplossing om het wel te kunnen blijven doen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben jij te jong voor seks, TO.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:lamamma1966 schreef op 20 februari 2015 @ 16:08:

met de achterkant van je tong je keel afsluiten, slikken, door je neus ademen en nog een paar slobbers aan die stok geven...ja dat van die tong ga ik eens proberen, dat hoor ik vaker
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 16:15:

[...]



Ik vind jou een leuke forummer! Erg grappig!

Heb wel medelijden met jouw playboy boekje hoor..



Is niet mijn boekje, slaat op ander topic.



Ik spuit ook niet zo makkelijk, als vrouw zijnde.
Ik ga voor kwantiteit.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 20 februari 2015 @ 16:10:

Begon toch even te twijfelen aan mijn bed prestaties omdat ik dus stop met pijpen als vriend klaar komt. Het spuiten is een soort reactie op het lekkere gevoel maar het gevoel zelf is dan al op de top geweest.

Net even voor de zekerheid nagevraagd bij vriend en die geeft aan dat het hem weinig toegevoegde waarde lijkt.



Het advies om dus gewoon te stoppen en te slikken als hij al klaargekomen is lijkt mij dus een heel goed advies.



Wat zegt je partner ervan?oke ik ga het hem vragen ik dacht dat het bij iedereen zo was , ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat zij dat ook lekker vinden, dan is het mss voor iedereen anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bartele_Broekzak schreef op 20 februari 2015 @ 16:16:

[...]





Is niet mijn boekje, slaat op ander topic.



Ik spuit ook niet zo makkelijk, als vrouw zijnde.Het kan wel, ook in een boekje . Effe mikken enzo haha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Het is juist lekkerder als je doorgaat terwijl hij klaarkomt. Voor hem.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 20 februari 2015 @ 14:23:

Het normaalste is om het met je gezicht op te vangenHihi
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 20 februari 2015 @ 16:22:

[...]





Hihi
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Het laatste stukje een sok erover en meteen doorgaan. Niet vergeten: schone sok nemen.

Dicht knauwen kan ook maar dat wordt hier minder geapprecieerd.
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 16:15:

[...]

ik heb je reacties maar evne op een rijtje gezet voor je:



reactie 1: Zou ik dus maar laten de volgende keer.



Zo probleem opgelost.



2: Eerder ophouden. Je vindt het niet lekker dus niet doen.



Zo simpel kan het zijn.

3: Dus je vindt het lekker als je ergens kokhals reacties van krijgt? Voor de ander is het fijn maar voor jou niet. Vindt hij het erg als je eerder stopt?

4: Kijk.....je geeft zelf antwoord op je vraag...applaus!



jouw reacties zijn: ermee stoppen, er zomaar van uitgaan dat ik het niet lekker vind, en nogal kortaf doen. nee daar had ik veel aan hoor, bedankt echt :') ik wilde juist een oplossing om het wel te kunnen blijven doen.



Kokhalsen is nooit lekker lijkt mij. Je moet vooral geen dingen doen die je niet lekker vindt. Maar goed....laat maar. Mijn intenties zijn goed bedoeld. Jammer dat je het zo negatief opvat.



En nee...ik hoef niet weer een sneer op deze post. Succes ermee....
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 16:28:

[...]



F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 16:00:

[...]

nou weinig hoor, de meestne zeggen dna dingen als "dan doe je het niet" ik heb niemand horen zeggen hoe je het pijpen en slikken moet combineren, ja 1 iemand zij stoppen om te slikken



Als `hippe Viva vrouw` doe je ook geen dingen tegen je wil en zeker niet als je half loopt te koren en over te geven. Alleen het geluid al.



Dus ja, als het antwoord niet is wat je blieft .....



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 februari 2015 @ 16:47:

Als `hippe Viva vrouw` doe je ook geen dingen tegen je wil en zeker niet als je half loopt te koren en over te geven. Alleen het geluid al.

En toch hebben de vrolijke tot-en-met-de-finale-pijpsters het ooit ook moeten leren. Als de kokhalsreactie alleen een somatische reflex is en geen uiting van afkeer valt er wel overheen te oefenen. Vooral blijven oefenen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 20 februari 2015 @ 16:51:

[...]



En toch hebben de vrolijke tot-en-met-de-finale-pijpsters het ooit ook moeten leren. Als de kokhalsreactie alleen een somatische reflex is en geen uiting van afkeer valt er wel overheen te oefenen. Vooral blijven oefenen dus. Oh wat zou ik graag hier op antwoorden maar doe het maar niet
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ahhh Mylene, doe eens gek??
sperma smaakt voor mij als rauwe andijvie. maar ik ben er niet dol op. laat ik dat even voorop stellen



pijpen tot hij gaat lozen doe ik ook.... alle vocht dat vrijkomt, bewaar ik in mijn wang aan de zijkant.

tong stuurt vocht die kant op.



af en toe stop ik met zijn leuter in mijn mond houden en lik ik de penis en de ballen op die manier raak je ook vocht kwijt uit je mond.



keel dichtknijpen alsof je een ng geluid maakt... zoals in baNG... als je niet wilt dat voorvocht naar je keel loopt.

ontspan je tong wat meer... duw je tong meer je onderkaak in... eventueel vocht loopt dan gewoon je keel in omdat de penis dan dieper gaat.



en inderdaad neurien of hummen... omdat je stembanden gebruikt, komt er extra vibratie op de penis.



ik hoop dat je er wat aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lamamma1966 schreef op 20 februari 2015 @ 17:17:

Ahhh Mylene, doe eens gek??Hahahahah, leuk geprobeerd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
O, en als je bezig bent kun je ook overtollig vocht kwijtraken door het op zijn lul te spugen.
F.U.
Vaker doen zodat hij minder zaad per zaadlozing heeft en jij dus minder hoeft door te slikken
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 februari 2015 @ 16:47:

[...]





Als `hippe Viva vrouw` doe je ook geen dingen tegen je wil en zeker niet als je half loopt te koren en over te geven. Alleen het geluid al.



Dus ja, als het antwoord niet is wat je blieft .....



ik doe geen dingen die ik niet wil daarom zoek ik ook een oplossing zodat het goed gaat ;)
quote:viva-adam schreef op 20 februari 2015 @ 17:47:

O, en als je bezig bent kun je ook overtollig vocht kwijtraken door het op zijn lul te spugen.

haha daar heb ik dan weer geen last van



quote:mrsdoubtfire schreef op 20 februari 2015 @ 17:34:

sperma smaakt voor mij als rauwe andijvie. maar ik ben er niet dol op. laat ik dat even voorop stellen



pijpen tot hij gaat lozen doe ik ook.... alle vocht dat vrijkomt, bewaar ik in mijn wang aan de zijkant.

tong stuurt vocht die kant op.



af en toe stop ik met zijn leuter in mijn mond houden en lik ik de penis en de ballen op die manier raak je ook vocht kwijt uit je mond.



keel dichtknijpen alsof je een ng geluid maakt... zoals in baNG... als je niet wilt dat voorvocht naar je keel loopt.

ontspan je tong wat meer... duw je tong meer je onderkaak in... eventueel vocht loopt dan gewoon je keel in omdat de penis dan dieper gaat.



en inderdaad neurien of hummen... omdat je stembanden gebruikt, komt er extra vibratie op de penis.



ik hoop dat je er wat aan hebt.dank voor de tip
quote:viva-adam schreef op 20 februari 2015 @ 16:22:

Het is juist lekkerder als je doorgaat terwijl hij klaarkomt. Voor hem.hmm doe doe jij dat dan met het sperma? neem je hem dan bijv wel minder diep in je mond als hij aan het komen is? of is op dezelfde plek doorgaan toch anders?
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 17:52:

[...]

ik doe geen dingen die ik niet wil daarom zoek ik ook een oplossing zodat het goed gaat ;)



Blijkbaar dus wel want jij moet bijna kotsen en daar is geen oplossing voor is gebleken , heel snel doorslikken kan ik nog bedenken, uitspugen, maar dat zal je ook geprobeerd hebben.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik geloof dat een mede-slikker al antwoord had gegeven maar ik zal t ook nog eens doen: Ja je kan pijpen en slikken tegelijk, gewoon oefenen als je t zo graag wil en laten we redelijk zijn, het gaat nou niet bepaald om grote hoeveelheden dus t kunstje heb je snel genoeg door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven