Hoe te brengen?

23-04-2012 21:25 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Ben een 40-jarige man, en gelukkig getrouwd.

Nog altijd elkaars 1e in alles.

Heb een goed sexleven, maar heb nog altijd een fantasie die ik niet durf te vertellen aan mijn vrouw.

Mijn fantasie is om samen met mijn vrouw naar een parenclub te gaan.

Maar niet om de reden die de meesten nu zullen denken, want zelf heb ik geen behoefte aan een andere vrouw.

Mijn fantasie, die ook wel werkelijkheid mag worden, is om mijn vrouw eens te zien genieten van een andere man of mannen.

En dan voornamelijk omdat ik haar ook de ervaring gun, en omdat ik weet dat ze enorm kan genieten van een langdurige penetratie, hetgeen ik haar soms niet kan geven. (heel wisselend)



Ik heb het al eens aangekaart, maar zij denkt dan dat ik een geintje met haar uithaal.

Hoe kan ik dit serieus naar haar brengen?



ram.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het op een serieuze toon te brengen. En hou rekening mee dat zij die fantasie niet heeft en leg je daar dan bij neer.



Een nee, die fantasie deel ik niet en ik wil dat niet is een legitiem antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut, dat is ook mijn idee.



ram.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze gek is op lange penetratie wil niet zeggen dat ze die van een andere man dan haar eigen (jij dus) wil. Ik zou er niet aan moeten denken namelijk..



Ik zou echt benadrukken dat het jou gaat om haar en niet om een verkapte fantasie van jouw kant. Soms is er heel veel mogelijk...
Alle reacties Link kopieren
Eens met rozenstruikje. Zeg het gewoon tegen haar. En dan niet half lachend of tijdens de seks, maar op een rustig moment.
Alle reacties Link kopieren
Ga e rniet van uit dat je vrouw blij is met jouw fantasie, anders had ze dat zelf vast wel aangegeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat nobel dat jij naar een parenclub wilt om haar een lange penetratie te gunnen zeg. Wie zegt dat de mannen het daar lang volhouden, of dat ze van die mannen geniet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
geef haar 'n leuke tarzan kado en penetreer haar daar langdurig mee



als juliie elkaars eerste zijn en al heel veel jaar bij elkaar, wie weet wat penetratie door 'n andere man dan losmaakt zowel bij haar als bij jou... dat kan wel 'ns veel negatiever uitpakken voor jullie relatie dan je denkt
Alle reacties Link kopieren
Als zij het als probleem zou zien (wat ik niet lees, ik lees eerder dat jij er problemen mee hebt dat je haar af en toe niet zo lang penetreert.) dan had ze wel aan de bel getrokken. Waarschijnlijk heeft ze helemaal geen zin in jouw fantasie. Denkt ze, getver, geen andere vent aan mijn lijf. Niet iedereen vindt het leuk om naar een parenclub te gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Die Tarzan is een goed idee El!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Praat eerst over je fantasie. Sleep haar in geen geval mee als verrassing.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 april 2012 @ 21:43:

Wat nobel dat jij naar een parenclub wilt om haar een lange penetratie te gunnen zeg. Wie zegt dat de mannen het daar lang volhouden, of dat ze van die mannen geniet?Waarom zo negatief tegen TO? Hij wil het toch alleen aankaarten? Hij besteld toch niet per direct een leger negers met ponypiemels?
Bazinga!
Laat haar eens het pc topic lezen, of doe dat samen.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft zeer opmerkelijk dat je wil dat je vrouw eens flink onderhanden wordt genomen door een stel andere kerels omdat je daar zelf in te kort schiet. Ik denk dat je vrij uniek in je soort bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:alfa-man schreef op 24 april 2012 @ 12:00:

Wat mij betreft zeer opmerkelijk dat je wil dat je vrouw eens flink onderhanden wordt genomen door een stel andere kerels omdat je daar zelf in te kort schiet. Ik denk dat je vrij uniek in je soort bent.Al eens van de term cuckolding gehoord? Niet zo uniek hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 24 april 2012 @ 12:02:

[...]



Al eens van de term cuckolding gehoord? Niet zo uniek hoor.Nee, vertel eens...
Alle reacties Link kopieren
Je google stuk, alfa-man?
Trol... zie topic rammie
Alle reacties Link kopieren
En het is nog niet eens 15:00 uur! Een zegen, al die computers in de klas tegenwoordig...



Beste TROLL, van dit soort topics gaan ze misschien nog een beetje over de gieter bij de Libelle, maar op Viva echt niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dus jij wou mij laten nemen?

Door veel mannen?



Ha, wacht jij maar af als je thuiskomt.

De Gay Chippendales wachten je wel op.
Alle reacties Link kopieren
Dank aan allen voor de reacties, ook de minder opbouwende....



Even iets rechtzetten, heb zeker geen klachten van de wederhelft, eerder andersom.

Maar het is gewoon een fantasie van mijzelf.

Ben trouwens geen cucold, want die wil zelf geen sex meer met zijn vrouw.

Zelf tekort schieten....dat zie ik zo niet.

Na 22 jaar samen zijn, dan nog minimaal 3 x per week vrijen met je vrouw, en ze is nog steeds tevreden, dan doe je toch ook wel goede dingen denk ik.

Nee, het is gewoon een fantasie, en ik ga het toch eens opbrengen, zegt zij nee, dan is het ook prima!



Met groet, ram.
Alle reacties Link kopieren
hou ons op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens de fantasie gehad waarbij mijn vriendin door een andere man genomen wordt. Zo vreemd is dat denk ik niet.

Ik wil het alleen als fantasie en zeker niet in het echt.



Geldt ook voor mijn vriendin. Die wil mij soms het gevoel geven dat ik door meerdere vrouwen tegelijk verwend wordt zegt ze en dan gebruikt ze beide handen en mond tegelijk om dat na te bootsen.

Maar ook zij zou het in het echt niet willen.



In fantasie kun je die dingen dan wel (samen) beleven.



Als zij denkt dat je een grapje maakt, dan deelt ze die fantasie waarschijnlijk niet. Of ze deelt hem wel, maar wil er niet serieus op in gaan omdat ze het toch een wat ongemakkelijk onderwerp vindt. En al heeft ze wel die fantasie, dan nog wil ze het misschien niet in het echt. Zij bovenstaande persoonlijke situatie.



Je kunt haar misschien gewoon eens vragen, of ze het vreemd of ongemakkelijk vind dat jij die fantasie hebt. Als dat niet zo is, vraag haar dan of zij die fantasie ook heeft. Stel dat dit zo is, dan kun je vragen of ze dat ook echt zou willen.

Grote kans van niet, maar je kunt er over praten.



Ook sluit ik me aan bij een eerdere reactie dat iets wat je nu een leuke fantasie lijkt, misschien heel anders uitpakt als het daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Er komen dan en na de daad, toch flink wat nieuwe gevoelens los denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Denk er niet te makkelijk over inderdaad....ik heb er ook aan moeten wennen dat mijn partner soms sex heeft met een andere man. Een extra pik/man erbij kan heel opwindend zijn, maar er is ook weer een tijd van gaan. Na zeg maar een uur heb ik het wel gezien en is het weer fijn om samen zijn en de opgedane ervaringen uit te wisselen...
.
Alle reacties Link kopieren
@ TO



Hoe heb je het eigenlijk aangekaart, dat zij dacht dat je een grapje maakte? Het kan namelijk twee dingen betekenen:



1. ze wil het ook graag, maar weet niet zeker of jij serieus bent en doet het af als een grapje om geen buil te vallen. Ze is bang dat je haar 'test'.

2. Ze wil het absoluut niet en denkt, door het onderwerp luchtig weg te lachen, dat deze 'gril' van jou wel weer overwaait.



Enige methode is om op een serieus moment (niet tijdens een flinke sexpartij of in een lollige dronken bui) het onderwerp nogmaals ter sprake te brengen. Denk overigens niet meteen 'nee is nee'. Het kan zijn dat ze nooit serieus heeft nagedacht over de optie om naar een parenclub te gaan en geschokt is door jouw voorstel. Als dit nogal rauw op haar dak valt zal 'nee' voor haar het eerste logische antwoord zijn. Laat haar dan eens inlezen in het parenclubtopic zoals hierboven ook reeds geopperd en bespreek het onderwerp daarna nogmaals. Als het dan nog steeds 'nee' is, dan zul je je erbij neer moeten leggen, maar je gaf al aan dat ook dat geen probleem is.



Suc6
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven