Hoe vaak pijp je je vriend/man klaar?

25-03-2017 17:28 1062 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak laat je je man klaarkomen door hem tot het hoogtepunt te pijpen? Ik ben benieuwd hoeveel geluk ik heb met mijn vriendin (die me bijna elke dag op die manier laat klaarkomen). Hoe zit dat met de rest van Nederland?

Hoe vaak pijp je hem tot hij klaarkomt?

Totaal aantal stemmen: 326

elke dag (8%)
paar keer keer per week (11%)
paar keer per maand (25%)
paar keer per jaar (21%)
nooit (35%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 27 maart 2017 @ 16:16:

[...]





Ja dat dacht ik ook al, zat relaties waarin dit wel kan. En dat betrappen gaat echt nog wel gebeuren, al blijf ik erbij dat ze heus wel ergens iets doorheeft. Hier kom je niet altijd mee weg...

Vrouwen 'voelen' meestal wel wat inderdaad, zo'n onderbuik gevoel.

Zeker, ik heb zelf ook een open relatie gehad, daarom verbaas ik mij er ook zo over dat mensen het zo moeilijk voor zichzelf en voor hun partner maken. Als zoiets uit komt, een partner die je bedriegt doet dat enorm veel zeer.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 15:41:

We hebben een uitzonderlijk liefdevolle relatie. Ik hoef geen leven zonder bedrog.

Dat is een contradictio in terminis. Liefde = verbinding = een ander niet aandoen wat je niet wilt dat jou wordt aangedaan.



Bedenk maar eens dat je beste vriend je zou bedriegen over iets wat je heel belangrijk vindt (een baan, auto, huis anything). Dat is toch geen echte liefdevolle vriendschap?
Sommige mannen zijn sneu. Prostituees verkrachting terwijl je dat weet



Prostituees bezoeken terwijl je een relatie hebt en je vriendin weet het niet



Zeggen dat relaties waarin de man niet gepijpt wordt geen "goede" relaties zijn
Als de vriendin van TO erachterkomt dat hij vreemdgaat met prostituees, is het dan 'gepijpt' of 'gepepen'?
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 12:19:

[...]





Nogmaals, ik hou er ook niet van om iemand te pijpen bv. Ik hou niet van pikken, sperma etc. Net als mijn vriendin niet gek is op kutjes etc.Je had het over je eigen zaad. Als jij er al van over je nek gaat bij de gedachte waarom zou een ander dat niet mogen?
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 27 maart 2017 @ 15:49:

[...]



Dat geloof ik. Maar je weet ook dat zij er kapot van zou zijn als ze 'het' wist wat je doet met andere dames. Ik geloof dat ze heel veel van je houdt, dat ze je zo graag wil plezieren, en ik geloof ook zeker dat zij blij is met jou. Zou het je lukken om niet meer naar andere dames te gaan voor je plezier. Je bent sexverslaafd, okee, maar er zijn heel veel mensen verslaafd aan verschillende dingen. Het zou je wellicht genoegdoening kunnen geven om niet 'vreemd' te gaan. Denkend aan het feit dat je je vrouwtje dan niet kwetst. En waarom geen therapie? Er gaan mensen voor vreemdere zaken naar therapie hoor, daar hoef je je tegenwoordig niet voor te schamen. En ik vind je topic ook niet vreemd trouwens, op de sexpijler staan wel 'gekkere' onderwerpen. Iedereen mag een topic openen, jij ook.Het zou misschien wel lkunnen om te stoppen, maar ik wil het niet. Je leeft maar een keer. Mijn vriendin is niet gekwetst, want ze weet het niet. Ik zie geen probleem, dus wil ook niet in therapie.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2017 @ 15:52:

Klinkt heel lief en begrijpend Noisekick, jouw bericht.

Maar ik denk dat TO oke is met wie hij is en wat hij doet. Hij ziet dit niet als probleem.Dit, inderdaad.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2017 @ 16:13:

Hij heeft waarschijnlijk nog nooit een reden gehad om het te willen of moeten veranderen.

Nog nooit betrapt oid.

Ik snap alleen niet waarom hij geen partner zoekt die er geen probleem mee heeft, bijvoorbeeld een open relatie.

Maar misschien is dit juist extra spannend, het hele schimmige.Nee, ik zou graag een open relatie willen, maar ik moet ook nog iemand leuk vinden! En mijn huidige vriendin is absoluut met wie ik verder wil en niemand anders. En zij wil geen open relatie.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 27 maart 2017 @ 16:16:

[...]





Ja dat dacht ik ook al, zat relaties waarin dit wel kan. En dat betrappen gaat echt nog wel gebeuren, al blijf ik erbij dat ze heus wel ergens iets doorheeft. Hier kom je niet altijd mee weg...Alles kan, maar ik heb 20 jaar evaring en dat gaat met niet gebeuren.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2017 @ 16:19:

[...]



Vrouwen 'voelen' meestal wel wat inderdaad, zo'n onderbuik gevoel.

Zeker, ik heb zelf ook een open relatie gehad, daarom verbaas ik mij er ook zo over dat mensen het zo moeilijk voor zichzelf en voor hun partner maken. Als zoiets uit komt, een partner die je bedriegt doet dat enorm veel zeer.In het begin hintte ze ook duidelijk erop dat we trios zouden kunnen hebben (met een andere dame), op die manier zou ik toch mijn behoefte kunnen voorzien, dacht ik. Maar ze is erop teruggekomen en sindsdien ga ik weer naar de hoeren.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Wandelen_afvallen schreef op 27 maart 2017 @ 16:20:

[...]



Dat is een contradictio in terminis. Liefde = verbinding = een ander niet aandoen wat je niet wilt dat jou wordt aangedaan.



Bedenk maar eens dat je beste vriend je zou bedriegen over iets wat je heel belangrijk vindt (een baan, auto, huis anything). Dat is toch geen echte liefdevolle vriendschap?Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als zij een ander neukt.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 27 maart 2017 @ 16:34:

Als de vriendin van TO erachterkomt dat hij vreemdgaat met prostituees, is het dan 'gepijpt' of 'gepepen'?Gepijpt
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Elle1976 schreef op 27 maart 2017 @ 16:37:

[...]





Je had het over je eigen zaad. Als jij er al van over je nek gaat bij de gedachte waarom zou een ander dat niet mogen?



Ik hou niet van zaad, ook niet van mijn eigen. Ik hou ook niet van pijpen, moet er niet aan denken om mijn eigen lul te pijpen. Ik neem eraan dat veel hetero vrouwen pijpen en zaad wel lekker vinden, net als veel homo mannen.



Maar in ieder geval, ik vind het helemaal niet geil, en ik kan niet zo veel veranderen aan wat ik geil of niet vind. Gelukkig vind mijn vriendin het wel geil.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 27 maart 2017 @ 16:22:

Sommige mannen zijn sneu. Prostituees verkrachting terwijl je dat weet



Prostituees bezoeken terwijl je een relatie hebt en je vriendin weet het niet



Zeggen dat relaties waarin de man niet gepijpt wordt geen "goede" relaties zijn Dat laaste heb ik niet gezegd. Ik denk dat veel mannen niet tevreden zullen zijn met het seksuele gedeelte van hun relatie als ze nooit gepijpt worden.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 16:44:

[...]





In het begin hintte ze ook duidelijk erop dat we trios zouden kunnen hebben (met een andere dame), op die manier zou ik toch mijn behoefte kunnen voorzien, dacht ik. Maar ze is erop teruggekomen en sindsdien ga ik weer naar de hoeren.Heb je het nog weleens aangekaart, gewoon op een normale manier. Waarom ze het in eerste instantie wel wilde, en later niet?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2017 @ 16:47:

[...]



Heb je het nog weleens aangekaart, gewoon op een normale manier. Waarom ze het in eerste instantie wel wilde, en later niet?



Ja, ze was toch bang dat ze jaloers zou worden. En dat ik het als een manier zag om anderen te neuken, niet alleen om iets samen mee te maken. Wat natuurlijk waar is, maar ja, logisch dat je bij een trio de andere vrouw wil neuken.



Onlangs zei ze opeens dat ze er misschien in de toekomst toch open voor zou staan, maar ik moet het nog zien.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik word moe van jou... Zinloos dit ik ben weg.
Alle reacties Link kopieren
Nog los van je vriendin hè.. gun je jezelf geen eerlijke relatie, die dus niet gebaseerd is op leugens?

Ik vind het zo'n armoe.. ook voor jou.
quote:Elle1976 schreef op 27 maart 2017 @ 16:51:

Ik word moe van jou... Zinloos dit ik ben weg.



Het is inderdaad compleet zinloos.



Vroeg of laat komt het toch wel uit, of niet maar dan denk ik dat ook zij er anderen op nahoudt. En dan verdienen ze elkaar .
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 16:43:

[...]





Nee, ik zou graag een open relatie willen, maar ik moet ook nog iemand leuk vinden! En mijn huidige vriendin is absoluut met wie ik verder wil en niemand anders. En zij wil geen open relatie.Nou dan zit je aardig in de knel (met jezelf) Ook al pijpt zij leuk en aardig goed. Wil je oud worden met deze vriendin, of zie je haar alleen als "huidige partner". En waarom wijs je sexuele therapie af? Vind je het onzin ofzo? of vind je dat jij 'normaal'bent en anderen niet? Of vind je het normaal om meerdere keren gepijpt te worden op een dag, heel normaal? Dat moet iemand die van je houdt maar voor je over hebben? Kan hoor, voor het zelfde geld lebber jij haar elke dag klaar. Maar een relatie komt als het goed is van 2 kanten, met bijbehorende eerlijkheid. Ik snap jou ergens wel, maar toch denk ik dat je ergens een storingkje hebt in je gedachtengang. Niet alles in het leven kan je eerlijk over zijn, true, maar je zou kunnen beginnen met geen bezoeken aan prostituees meer te brengen, als je al weet dat het je partner zou kwetsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 16:53:

Nog los van je vriendin hè.. gun je jezelf geen eerlijke relatie, die dus niet gebaseerd is op leugens?

Ik vind het zo'n armoe.. ook voor jou.Tja, ik gun mezelf dan weer om anderen te neuken. Het is een keuze.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 27 maart 2017 @ 16:54:

[...]





Het is inderdaad compleet zinloos.



Vroeg of laat komt het toch wel uit, of niet maar dan denk ik dat ook zij er anderen op nahoudt. En dan verdienen ze elkaar .Nogmaals: van mij mag ze.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 27 maart 2017 @ 16:55:

[...]





Nou dan zit je aardig in de knel (met jezelf) Ook al pijpt zij leuk en aardig goed. Wil je oud worden met deze vriendin, of zie je haar alleen als "huidige partner". En waarom wijs je sexuele therapie af? Vind je het onzin ofzo? of vind je dat jij 'normaal'bent en anderen niet? Of vind je het normaal om meerdere keren gepijpt te worden op een dag, heel normaal? Dat moet iemand die van je houdt maar voor je over hebben? Kan hoor, voor het zelfde geld lebber jij haar elke dag klaar. Maar een relatie komt als het goed is van 2 kanten, met bijbehorende eerlijkheid. Ik snap jou ergens wel, maar toch denk ik dat je ergens een storingkje hebt in je gedachtengang. Niet alles in het leven kan je eerlijk over zijn, true, maar je zou kunnen beginnen met geen bezoeken aan prostituees meer te brengen, als je al weet dat het je partner zou kwetsen.Nee ik wil echt voor altijd bij haar blijven. Ik wijs therapie af omdat ik geen probleem zie. Het maakt me niet uit of ik normaal ben of niet, dit is wie ik ben. Ik vind het niet normaal om meerdere keren gepijpt te worden per dag, en prijs mezelf bijzonder gelukkig dat dat regelmatig gebeurd.
-
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 16:58:

[...]





Nogmaals: van mij mag ze.In dat geval verdienen jullie elkaar en is het goed dat jullie elkaar gevonden hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elle1976 schreef op 27 maart 2017 @ 16:51:

Ik word moe van jou... Zinloos dit ik ben weg.Mij proberen over te halen om mijn zondige leven te eindigen is inderdaad zinloos, ja.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven