Hoe vaak pijp je je vriend/man klaar?

25-03-2017 17:28 1062 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak laat je je man klaarkomen door hem tot het hoogtepunt te pijpen? Ik ben benieuwd hoeveel geluk ik heb met mijn vriendin (die me bijna elke dag op die manier laat klaarkomen). Hoe zit dat met de rest van Nederland?

Hoe vaak pijp je hem tot hij klaarkomt?

Totaal aantal stemmen: 326

elke dag (8%)
paar keer keer per week (11%)
paar keer per maand (25%)
paar keer per jaar (21%)
nooit (35%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 27 maart 2017 @ 17:00:

[...]





In dat geval verdienen jullie elkaar en is het goed dat jullie elkaar gevonden hebben.Fijn!
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 16:58:

[...]





Tja, ik gun mezelf dan weer om anderen te neuken. Het is een keuze.





Ik ook! En daar geniet ik ook enorm van. Maar wel op open en eerlijke basis, ik zou mijn man nooit zo willen voorliegen en bedriegen. Gewoon omdat ik hem daarvoor te veel respecteer en hem nooit zou willen kwetsen.

Lijkt me ook vrij normaal in een vaste relatie/huwelijk. Maargoed, blijkbaar vindt jij jouw vriendin dat niet waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 17:01:

[...]





Ik ook! En daar geniet ik ook enorm van. Maar wel op open en eerlijke basis, ik zou mijn man nooit zo willen voorliegen en bedriegen. Gewoon omdat ik hem daarvoor te veel respecteer en hem nooit zou willen kwetsen.

Lijkt me ook vrij normaal in een vaste relatie/huwelijk. Maargoed, blijkbaar vindt jij jouw vriendin dat niet waard. Ik zie dat dus niet zo als jij, beter zo dan dat we allebei ongelukkig zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 16:49:

[...]





Ja, ze was toch bang dat ze jaloers zou worden. En dat ik het als een manier zag om anderen te neuken, niet alleen om iets samen mee te maken. Wat natuurlijk waar is, maar ja, logisch dat je bij een trio de andere vrouw wil neuken.



Onlangs zei ze opeens dat ze er misschien in de toekomst toch open voor zou staan, maar ik moet het nog zien.

Nou nee hoor, dat is niet perse logisch. Als ik een trio heb met mijn partner is dat omdat wij dat beide fijn en geil vinden en hij vind het geiler om mij bezig te zien met haar.

Hij zit niet handen wringend te wachten tot hij zijn pik in haar kan duwen en loos te gaan. We doen het ook echt met z'n drieën en voor ons drieën.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:02:

[...]





Ik zie dat dus niet zo als jij, beter zo dan dat we allebei ongelukkig zijn.



Het gaat er ook niet om hoe ik dat zie.. ik vraag me alleen wel af hoe jouw vriendin dat ziet.

Maar daar heb jij schijt aan. Jij hebt schijt aan haar en haar mening. En dat vind ik dus pure armoe en ook wel sneu voor jullie allebei.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 15:41:

[...]





We hebben een uitzonderlijk liefdevolle relatie. Ik hoef geen leven zonder bedrog.



Kan iemand me even weg dragen?

Thanks.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2017 @ 17:03:

[...]



Nou nee hoor, dat is niet perse logisch. Als ik een trio heb met mijn partner is dat omdat wij dat beide fijn en geil vinden en hij vind het geiler om mij bezig te zien met haar.

Hij zit niet handen wringend te wachten tot hij zijn pik in haar kan duwen en loos te gaan. We doen het ook echt met z'n drieën en voor ons drieën.Bij ons zou het echt met ons tweeen en voor ons tweeen zijn. Ik zit natuurlijk niet handen wringend te wachten. Ik vind het ook geil om haar bezig te zien, maar vind het ook lekker om de andere vrouw te neuken.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 17:05:

[...]





Het gaat er ook niet om hoe ik dat zie.. ik vraag me alleen wel af hoe jouw vriendin dat ziet.

Maar daar heb jij schijt aan. Jij hebt schijt aan haar en haar mening. En dat vind ik dus pure armoe en ook wel sneu voor jullie allebei.We zien het anders, wij zijn allebei gelukkig nu en dat is heel erg fijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 27 maart 2017 @ 17:07:

[...]





Kan iemand me even weg dragen?

Thanks.Ik vind een leven met bedrog prima, bedoelde ik.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:00:

[...]





Mij proberen over te halen om mijn zondige leven te eindigen is inderdaad zinloos, ja.Echt? Hoe kortstondig zijn jouw geneugten op buitensexueel gebied, en hoeveel goed leven krijg je met jouw lieve vriendin? Weeg dat eens tegen elkaar af.
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 27 maart 2017 @ 17:11:

[...]



Echt? Hoe kortstondig zijn jouw geneugten op buitensexueel gebied, en hoeveel goed leven krijg je met jouw lieve vriendin? Weeg dat eens tegen elkaar af.Ik krijg een heel goed leven met mijn vriendin, daar doen de kortstondige geneugten niets aan af (maken het zelfs beter, eigenlijk)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:08:

[...]





Bij ons zou het echt met ons tweeen en voor ons tweeen zijn. Ik zit natuurlijk niet handen wringend te wachten. Ik vind het ook geil om haar bezig te zien, maar vind het ook lekker om de andere vrouw te neuken.Tja, dat werkt niet. Althans als ik de bijkomende vrouw zou zijn dan zou ik dat aanvoelen en mijn spullen pakken.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:08:

[...]



We zien het anders, wij zijn allebei gelukkig nu en dat is heel erg fijn.Je weet dat je niet voor je vriendin kan spreken? Die is namelijk niet op de hoogte van de volledige informatie en kent jou totaal niet goed. Als ze alles zou weten dan zou ze mogelijk ongelukkig zijn. Maar het is inmiddels duidelijk dat jij liever aan je eigen genot en behoeftes denkt dan aan eerlijkheid tegenover je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 27 maart 2017 @ 17:07:

[...]





Kan iemand me even weg dragen?

Thanks.Ik zou liever de uitleg horen van TO. Of niet.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2017 @ 17:13:

[...]



Tja, dat werkt niet. Althans als ik de bijkomende vrouw zou zijn dan zou ik dat aanvoelen en mijn spullen pakken.We zoeken een submissieve vrouw die dat wel ziet zitten.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsLady schreef op 27 maart 2017 @ 17:15:

[...]



Je weet dat je niet voor je vriendin kan spreken? Die is namelijk niet op de hoogte van de volledige informatie en kent jou totaal niet goed. Als ze alles zou weten dan zou ze mogelijk ongelukkig zijn. Maar het is inmiddels duidelijk dat jij liever aan je eigen genot en behoeftes denkt dan aan eerlijkheid tegenover je vriendin.Zoals de situatie nu is, dat zij het niet weet, zijn we allebei gelukkig. Als zij het wel weet, zou ze inderdaad ongelukkig zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:21:

[...]





Ik zou liever de uitleg horen van TO. Of niet.Ik schreef het verkeerd op. Ik bedoelde: ik vind het niet erg dat bedrog een deel van mijn leven is.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:11:

[...]





Ik krijg een heel goed leven met mijn vriendin, daar doen de kortstondige geneugten niets aan af (maken het zelfs beter, eigenlijk)Dus je bent heel erg op jezelf en je behoeften gefocust, Als je vriendin er niet is, zoek je naar andere bevestiging van je seksuele nood. Bij dikke mensen zeggen ze wel eens, neem een glas water voor je gaat eten, dat remt de trek. Heb jij nog remmen, als je je behoefte op voelt komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 27 maart 2017 @ 17:29:

[...]



Dus je bent heel erg op jezelf en je behoeften gefocust, Als je vriendin er niet is, zoek je naar andere bevestiging van je seksuele nood. Bij dikke mensen zeggen ze wel eens, neem een glas water voor je gaat eten, dat remt de trek. Heb jij nog remmen, als je je behoefte op voelt komen?Nee, waarom zou ik? Ik word er niet dik van, het is niet ongezond.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:23:

[...]





Ik schreef het verkeerd op. Ik bedoelde: ik vind het niet erg dat bedrog een deel van mijn leven is.Maar hoe kun je nu bedrog niet verkeerd vinden? Als je partner dus bewust liegt en daarmee een belangrijk fundament onder een langdurige relatie/samenwerking wegslaat is dat ok?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:32:

[...]





Maar hoe kun je nu bedrog niet verkeerd vinden? Als je partner dus bewust liegt en daarmee een belangrijk fundament onder een langdurige relatie/samenwerking wegslaat is dat ok?Ja, dat vind ik ok. Ik weet niet hoe dat kan.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:32:

[...]





Maar hoe kun je nu bedrog niet verkeerd vinden? Als je partner dus bewust liegt en daarmee een belangrijk fundament onder een langdurige relatie/samenwerking wegslaat is dat ok?Je doet alsof ik echt de enige in de wereld ben die dit doet, maar er zijn volkstammen die vreemd gaan en ik zie elke keer een straat vol met getrouwde mannen bij de hoeren.
-
Alle reacties Link kopieren
Beste Typo, Ik snap dat je een leven wilt met je vriendin en dat je denkt dat het oké is om haar voor dat doel te bedriegen. Ook heb je jezelf wijsgemaakt dat het oké is om seks met een prostituee te hebben waarvan je vermoed dat ze gedwongen wordt. Daarvoor heb je zo je eigen logica ontwikkeld en die lijkt volledig sluitend.

Er is alleen een ding dat daar niet mee in overeenstemming is, iets dat ieder mens bezit en dat onze leidraad is in dit leven. Zonder dat zouden we als soort niet overleven, zijn we beesten voor elkaar die elkaar zonder problemen de vernieling in helpen. Dat 'iets' is ons geweten. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is dat geweten niet iets ons dat gebaseerd is op aangeleerde regels. Het is de diepste kern in onszelf. Het is een gevoel dat ook wel wordt aangeduid als liefde en dat komt uit ons hart.

Ons hart is onze verbinding met elkaar. Je kunt proberen je ervan af te sluiten in je hoofd, maar diep van binnen weet je dat het niet klopt. Je leeft in een zelfbedachte wereld waarin je om je diepste kern heen leeft. Ik snap dat je er oké mee denkt te zijn, maar ik verzeker je dat je het ten diepste niet bent. Er zijn honderden boeken over geschreven, tientallen films over gemaakt en eindeloos veel mensen weten ervan. De liefde.

Je leeft in de waan dat je anderen kunt bedriegen en gebruiken zoals het jou uitkomt. Dat is de waan van je geest. In je hart weet je dat het niet zo is. Nogmaals: lees eens wat boeken over bewustwording, persoonlijke groei. Je zult zien wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:23:

[...]





Ik schreef het verkeerd op. Ik bedoelde: ik vind het niet erg dat bedrog een deel van mijn leven is.



Dat kan. Maar het punt is dat bedrog ook een deel is van háár leven en dat ze dat (nog) niet weet doet daar niets aan af.

Ik vermoed zo maar eens dat zij het wél erg zou vinden/gaat vinden wanneer ze erachter komt..

Gun jij haar dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wandelen_afvallen schreef op 27 maart 2017 @ 17:39:

Beste Typo, Ik snap dat je een leven wilt met je vriendin en dat je denkt dat het oké is om haar voor dat doel te bedriegen. Ook heb je jezelf wijsgemaakt dat het oké is om seks met een prostituee te hebben waarvan je vermoed dat ze gedwongen wordt. Daarvoor heb je zo je eigen logica ontwikkeld en die lijkt volledig sluitend.

Er is alleen een ding dat daar niet mee in overeenstemming is, iets dat ieder mens bezit en dat onze leidraad is in dit leven. Zonder dat zouden we als soort niet overleven, zijn we beesten voor elkaar die elkaar zonder problemen de vernieling in helpen. Dat 'iets' is ons geweten. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is dat geweten niet iets ons dat gebaseerd is op aangeleerde regels. Het is de diepste kern in onszelf. Het is een gevoel dat ook wel wordt aangeduid als liefde en dat komt uit ons hart.

Ons hart is onze verbinding met elkaar. Je kunt proberen je ervan af te sluiten in je hoofd, maar diep van binnen weet je dat het niet klopt. Je leeft in een zelfbedachte wereld waarin je om je diepste kern heen leeft. Ik snap dat je er oké mee denkt te zijn, maar ik verzeker je dat je het ten diepste niet bent. Er zijn honderden boeken over geschreven, tientallen films over gemaakt en eindeloos veel mensen weten ervan. De liefde.

Je leeft in de waan dat je anderen kunt bedriegen en gebruiken zoals het jou uitkomt. Dat is de waan van je geest. In je hart weet je dat het niet zo is. Nogmaals: lees eens wat boeken over bewustwording, persoonlijke groei. Je zult zien wat ik bedoel.Misschien kan ik dat maar beter niet doen? Ik ben gelukkig zo!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven