Hoe vaak pijp je je vriend/man klaar?

25-03-2017 17:28 1062 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak laat je je man klaarkomen door hem tot het hoogtepunt te pijpen? Ik ben benieuwd hoeveel geluk ik heb met mijn vriendin (die me bijna elke dag op die manier laat klaarkomen). Hoe zit dat met de rest van Nederland?

Hoe vaak pijp je hem tot hij klaarkomt?

Totaal aantal stemmen: 326

elke dag (8%)
paar keer keer per week (11%)
paar keer per maand (25%)
paar keer per jaar (21%)
nooit (35%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:34:

[...]





Je doet alsof ik echt de enige in de wereld ben die dit doet, maar er zijn volkstammen die vreemd gaan en ik zie elke keer een straat vol met getrouwde mannen bij de hoeren.Maar dat maakt het nog niet ok. Dat je vreemdgaat moet je zelf weten, dat zijn keuzes. Maar dat je bedrog wat jou wordt aangedaan als niet bezwaarlijk beschouwt zegt wel iets over een stukje sociaal-emotionele ontwikkeling of gebrek daaraan. Iets wat of aangeboren is of door ervaring is ontstaan. Iets waar je wat mee zou kunnen doen aangezien het je wereldbeeld aardig kan vertroebelen. Met alle discussies hier als gevolg.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 17:41:

[...]





Dat kan. Maar het punt is dat bedrog ook een deel is van háár leven en dat ze dat (nog) niet weet doet daar niets aan af.

Ik vermoed zo maar eens dat zij het wél erg zou vinden/gaat vinden wanneer ze erachter komt..

Gun jij haar dat?Zij vind het zeker verschrikkelijk als ze achter komt. Dat gun ik haar absoluut niet. Maar ze komt er niet achter. Dat is een van de redenen dat ik naar de hoeren ga en niet vreemd ga daarbuiten. Dat heb ik 1 keer gedaan en ik ben er nog steeds nerveus over dat dat uitkomt, daar heb je niet de controle over.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:42:

[...]





Maar dat maakt het nog niet ok. Dat je vreemdgaat moet je zelf weten, dat zijn keuzes. Maar dat je bedrog wat jou wordt aangedaan als niet bezwaarlijk beschouwt zegt wel iets over een stukje sociaal-emotionele ontwikkeling of gebrek daaraan. Iets wat of aangeboren is of door ervaring is ontstaan. Iets waar je wat mee zou kunnen doen aangezien het je wereldbeeld aardig kan vertroebelen. Met alle discussies hier als gevolg.Ik zie het anders. Ik vind dat je ook seks kan hebben met anderen naast je relatie. Ik zou willen dat mijn vriendin dat ook deed. Ik zie seks buiten relatie dus zeker niet als iets bezwaarlijks.
-
Alle reacties Link kopieren
Overigens TO, ik heb een klassiek autistische zoon die exact volgens dezelfde logica redeneert en op die wijze zijn eigen realiteit maakt. Niets mis mee, als je daarvan bewust bent.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:46:

Overigens TO, ik heb een klassiek autistische zoon die exact volgens dezelfde logica redeneert en op die wijze zijn eigen realiteit maakt. Niets mis mee, als je daarvan bewust bent.OK...... nu ben ik autistisch, tuurlijk. Ik snap dat ik seksueel apart in elkaar steek, maar verder ben ik toch echt doodnormaal in de omgang.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:45:

[...]





Ik zie het anders. Ik vind dat je ook seks kan hebben met anderen naast je relatie. Ik zou willen dat mijn vriendin dat ook deed. Ik zie seks buiten relatie dus zeker niet als iets bezwaarlijks.Bedrog en een vrije relatie zijn twee heel verschillende zaken. Belangrijkste aspecten zijn wederzijds goedvinden en consensus. In bedrog vindt je die niet terug.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Heb je dan zo'n koud hart? Het maakt je niet uit, als jij maar tot bevrediging komt? Kom op zeg, dan weet je toch zelf wel dat er iets niet klopt? Die bevrediging is maar kortstondig, dat weet jij ook wel, en zeker omdat ik wel geloof dat je van je vriendin houdt op jouw manier. Besef dat jij ook oud wordt (hopelijk) en dat je dan hoopt en wenst, dat iemand veel van je houdt, omdat je een aantrekkelijk persoon bent om mee om te gaan. Dat wens ik jou ook toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:47:

[...]



OK...... nu ben ik autistisch, tuurlijk. Ik snap dat ik seksueel apart in elkaar steek, maar verder ben ik toch echt doodnormaal in de omgang.Nee hoor, maar je logica is anders dan van de grote gemene deler. Dat impliceert wel dat de wijze waarop je in elkaar steekt afwijkend is. Maar dat zou je toch wel gemerkt moeten hebben in je sociale omgang.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 17:47:

[...]



OK...... nu ben ik autistisch, tuurlijk. Ik snap dat ik seksueel apart in elkaar steek, maar verder ben ik toch echt doodnormaal in de omgang.Laten we voorop stellen dat je niet autistisch bent. Neigt eerder naar narcistisch. En je steekt niet alleen seksueel apart in elkaar, maar kan ook leven met bedrog richting je vriendin. Dat vind ik toch niet echt doodnormaal in de omgang.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:48:

[...]





Bedrog en een vrije relatie zijn twee heel verschillende zaken. Belangrijkste aspecten zijn wederzijds goedvinden en consensus. In bedrog vindt je die niet terug.Dat vind jij, ik zie het anders.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 27 maart 2017 @ 17:50:

Heb je dan zo'n koud hart? Het maakt je niet uit, als jij maar tot bevrediging komt? Kom op zeg, dan weet je toch zelf wel dat er iets niet klopt? Die bevrediging is maar kortstondig, dat weet jij ook wel, en zeker omdat ik wel geloof dat je van je vriendin houdt op jouw manier. Besef dat jij ook oud wordt (hopelijk) en dat je dan hoopt en wenst, dat iemand veel van je houdt, omdat je een aantrekkelijk persoon bent om mee om te gaan. Dat wens ik jou ook toe.Nee, maar ze weet toch van niets? Ze heeft er toch geen last van?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 17:50:

[...]





Nee hoor, maar je logica is anders dan van de grote gemene deler. Dat impliceert wel dat de wijze waarop je in elkaar steekt afwijkend is. Maar dat zou je toch wel gemerkt moeten hebben in je sociale omgang.Hoe is de logica van de gemiddelde getrouwde hoerenloper dan?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsLady schreef op 27 maart 2017 @ 17:55:

[...]



Laten we voorop stellen dat je niet autistisch bent. Neigt eerder naar narcistisch. En je steekt niet alleen seksueel apart in elkaar, maar kan ook leven met bedrog richting je vriendin. Dat vind ik toch niet echt doodnormaal in de omgang.Seksueel narcistisch, dat is zeker waar.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 18:01:

[...]





Dat vind jij, ik zie het anders.Dat geloof ik, maar leg dat eens uit dan vanuit jouw gedachtengan
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 18:02:

[...]





Hoe is de logica van de gemiddelde getrouwde hoerenloper dan?Geen idee, ik ben geen hoerenloper. Maar nogmaals, jij onderscheid je door te stellen dat als mensen jou bedriegen je dat geen enkel probleem vind en je gebruikt dat door het zelf ook te doen. Maar goed, allemaal off-topic. Succes verder met je poll !
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 18:08:

[...]





Geen idee, ik ben geen hoerenloper. Maar nogmaals, jij onderscheid je door te stellen dat als mensen jou bedriegen je dat geen enkel probleem vind en je gebruikt dat door het zelf ook te doen. Maar goed, allemaal off-topic. Succes verder met je poll !Je bedoelt dus dat als ik het NIET goed zou vinden dat zij ook anderen neukt, je het wel normaal zou vinden? Omdat andere hoerenlopers zo denken? Volg je niet
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 18:11:

[...]





Je bedoelt dus dat als ik het NIET goed zou vinden dat zij ook anderen neukt, je het wel normaal zou vinden? Omdat andere hoerenlopers zo denken? Volg je nietNee, ik probeer aan te geven dat ik het vreemd vind dat het jou niet uitmaakt als mensen je bedriegen en je dit schijnbaar niets doet. Waarom mannen hoerenlopen doet er in deze discussie niet toe. In elk soort relatie is bedrog een no-go ongeacht de vorm waarin. De reden waarom jij het normaal schijnt te vinden om mensen die jou vertrouwen te bedriegen is iets wat je voor jezelf moet beantwoorden. Ik ben enkel nieuwsgierig naar de vraag waarom jij het zelf normaal schijnt te vinden om bedrogen te worden.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 19:04:

[...]





Nee, ik probeer aan te geven dat ik het vreemd vind dat het jou niet uitmaakt als mensen je bedriegen en je dit schijnbaar niets doet. Waarom mannen hoerenlopen doet er in deze discussie niet toe. In elk soort relatie is bedrog een no-go ongeacht de vorm waarin. De reden waarom jij het normaal schijnt te vinden om mensen die jou vertrouwen te bedriegen is iets wat je voor jezelf moet beantwoorden. Ik ben enkel nieuwsgierig naar de vraag waarom jij het zelf normaal schijnt te vinden om bedrogen te worden.Ik vind dus dat je best seks met anderen kan hebben, ook al hou je van iemand. Ze hoeft me niet te bedriegen, ze zou het gewoon mogen vertellen.
-
Alle reacties Link kopieren
Nee, to vindt het niet ok om bedrogen te worden, hij vindt het ok dat zijn vrouw met iemand anders neukt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Tuurlijk heb je er geen moeite mee als je partner iets doet waar je a. Geen probleem mee hebt en b. Je datzelfde ook doet.



Maar ik vraag me af of TO het nog steeds zo cool vindt als zijn vriendin stiekem/achter zijn rug om iets doet wat hij écht niet zou willen.

Iets waar hij wel moeite mee zou hebben, iets waar ze bewust tegen hem over liegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 27 maart 2017 @ 18:11:

[...]





Je bedoelt dus dat als ik het NIET goed zou vinden dat zij ook anderen neukt, je het wel normaal zou vinden? Omdat andere hoerenlopers zo denken? Volg je nietWaarom kan je dit niet volgen? Ik zie weerstand tegen jou in dit topic door meerdere forum leden, toch stellen ze je vragen, en een deel daarvan probeert jouw gedachtengang te begrijpen. Maar omgekeerd doe je alsof je neus bloedt, en toon je geen wil om hun gedachtengang te begrijpen. Ik hoor alleen hoe jij het lekker en leuk vind, en de rest kan stikken (bij wijze van). En dan antwoord je heel droog, maar ze weet toch van niks. Dan kan je toch wel nagaan dat mensen zo reageren als ze doen in dit topic.
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 19:12:

Nee, to vindt het niet ok om bedrogen te worden, hij vindt het ok dat zijn vrouw met iemand anders neukt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Tuurlijk heb je er geen moeite mee als je partner iets doet waar je a. Geen probleem mee hebt en b. Je datzelfde ook doet.



Maar ik vraag me af of TO het nog steeds zo cool vindt als zijn vriendin stiekem/achter zijn rug om iets doet wat hij écht niet zou willen.

Iets waar hij wel moeite mee zou hebben, iets waar ze bewust tegen hem over liegt.Dat is een betere vraag inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 19:12:

Nee, to vindt het niet ok om bedrogen te worden, hij vindt het ok dat zijn vrouw met iemand anders neukt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Tuurlijk heb je er geen moeite mee als je partner iets doet waar je a. Geen probleem mee hebt en b. Je datzelfde ook doet.



Maar ik vraag me af of TO het nog steeds zo cool vindt als zijn vriendin stiekem/achter zijn rug om iets doet wat hij écht niet zou willen.

Iets waar hij wel moeite mee zou hebben, iets waar ze bewust tegen hem over liegt.Maar hoe kun je nu bedrog niet verkeerd vinden? Als je partner dus bewust liegt en daarmee een belangrijk fundament onder een langdurige relatie/samenwerking wegslaat is dat ok?



Ja, dat vind ik ok. Ik weet niet hoe dat kan.



Volgens mij zegt TO hier toch duidelijk wat anders.....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 maart 2017 @ 19:19:

[...]





Maar hoe kun je nu bedrog niet verkeerd vinden? Als je partner dus bewust liegt en daarmee een belangrijk fundament onder een langdurige relatie/samenwerking wegslaat is dat ok?



Ja, dat vind ik ok. Ik weet niet hoe dat kan.



Volgens mij zegt TO hier toch duidelijk wat anders.....



Ja natuurlijk zegt hij dat. Dat zou ik ook zeggen als ik hem was.

Maar dat is ook wat ik bedoel: ik geloof niet dat je er nog steeds zo instaat als je écht bedonderd wordt door degene waarvan je denkt dat je hem/haar 100% kunt vertrouwen. Je maatje. Je geliefde.



"Bedonderen" is in to's geval blijkbaar geen vreemdgaan, en dan is het héél makkelijk om te zeggen dat je dat prima zou vinden natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 27 maart 2017 @ 19:12:

Nee, to vindt het niet ok om bedrogen te worden, hij vindt het ok dat zijn vrouw met iemand anders neukt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Tuurlijk heb je er geen moeite mee als je partner iets doet waar je a. Geen probleem mee hebt en b. Je datzelfde ook doet.



Maar ik vraag me af of TO het nog steeds zo cool vindt als zijn vriendin stiekem/achter zijn rug om iets doet wat hij écht niet zou willen.

Iets waar hij wel moeite mee zou hebben, iets waar ze bewust tegen hem over liegt.Ik had het inderdaad specifiek over neuken met iemand anders. Toch denk ik dat veel hoerenlopers er wel moeite zouden hebben als hun vrouw een ander neukt.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 27 maart 2017 @ 19:16:

[...]



Waarom kan je dit niet volgen? Ik zie weerstand tegen jou in dit topic door meerdere forum leden, toch stellen ze je vragen, en een deel daarvan probeert jouw gedachtengang te begrijpen. Maar omgekeerd doe je alsof je neus bloedt, en toon je geen wil om hun gedachtengang te begrijpen. Ik hoor alleen hoe jij het lekker en leuk vind, en de rest kan stikken (bij wijze van). En dan antwoord je heel droog, maar ze weet toch van niks. Dan kan je toch wel nagaan dat mensen zo reageren als ze doen in dit topic.Mijn gedachtengang is: ik neuk hoeren, omdat ik dat lekker vind. Dat was het, het is niet zo ingewikkeld.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven