Hoe vind je een leuke vrouw voor alleen sex?

08-01-2017 00:24 67 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal als Janneke_48, maar om een serieuze vrouw voor alleen sex te vinden is volgens mij voor een man nog moeilijker.

Vooral op al die zogenaamde sex websites. Ik ben in elk geval veel geld hierdoor kwijtgeraakt en nog steeds geen succes.

Heeft iemand hier een idee?
Een prostituee? Ik noem maar iets hoor...
Alle reacties Link kopieren
Niet hier iig
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Aan een prostituee ben je minder geld kwijt. Bij een goede prostituee word je niet opgelicht, i.t.t. de zogeheten seksdatingsites. Veel mannen trappen daar in en menen daar een vrouw te vinden voor de seks. Jij krijgt geen vrouw, maar de beheerders krijgen wel geld door hun zwendel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou een leuke vrouw genoegen nemen met alleen maar seks als een andere man haar veel meer kan bieden?



Niet raar dus dat jij niet zo'n vrouw kan vinden.
bij de topic als hoe vind ik een leuke man, alleen voor sex!
quote:sugarmiss schreef op 08 januari 2017 @ 00:36:

Waarom zou een leuke vrouw genoegen nemen met alleen maar seks als een andere man haar veel meer kan bieden?



Niet raar dus dat jij niet zo'n vrouw kan vinden.+100
Gewoon net als iedereen, Tinder. Maar als je lelijk bent of stinkt gaat geen enkele site helpen, dan moet je maar gewoon iemand betalen.
Het is heel eenvoudig, TO; je moet haar aanspreken op haar diepste verlangens, die ze tot op heden niet vervuld heeft weten te krijgen.



Je hoeft dus alleen maar gedachten te kunnen lezen en je door het labyrint van al haar korte- en langetermijnbeslommeringen heen weten te werken om passioneel de liefde met haar te kunnen bedrijven.



Nog even naast de pieken en dalen van haar maandelijkse hormonale schommelingen.



Makkie. Echt.
In een tijdmachine stappen? Als 1953 je geboortejaar is, ben je nu 63. Ik denk dat vrouwen van 63 misschien iets minder makkelijk zijn in een fwb voor iemand zijn.



Het is hier niet toegestaan om te hengelen. Lees de huisregels. En dit gaat al heel snel op hengelen lijken.
quote:Amand schreef op 08 januari 2017 @ 00:43:

Het is heel eenvoudig, TO; je moet haar aanspreken op haar diepste verlangens, die ze tot op heden niet vervuld heeft weten te krijgen.



Je hoeft dus alleen maar gedachten te kunnen lezen en je door het labyrint van al haar korte- en langetermijnbeslommeringen heen weten te werken om passioneel de liefde met haar te kunnen bedrijven.



Nog even naast de pieken en dalen van haar maandelijkse hormonale schommelingen.



Makkie. Echt. Ik denk toch dat het tijd wordt, de homosexuele man in jezelf op te zoeken, die iedere man bezit gezien de vele veranderingen van sexualiteit bij mannen die lang in het gevang moeten zitten. Vrouwen zijn niks voor jou joh.
Nah. Ik blijf bij mijn eerdere uitleg.
quote:Amand schreef op 08 januari 2017 @ 00:43:

Het is heel eenvoudig, TO; je moet haar aanspreken op haar diepste verlangens, die ze tot op heden niet vervuld heeft weten te krijgen.



Je hoeft dus alleen maar gedachten te kunnen lezen en je door het labyrint van al haar korte- en langetermijnbeslommeringen heen weten te werken om passioneel de liefde met haar te kunnen bedrijven.



Nog even naast de pieken en dalen van haar maandelijkse hormonale schommelingen.



Makkie. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon op de wallen vind je ze wel.
Only dead fish go with the flow
quote:Amand schreef op 08 januari 2017 @ 00:43:

Het is heel eenvoudig, TO; je moet haar aanspreken op haar diepste verlangens, die ze tot op heden niet vervuld heeft weten te krijgen.



Je hoeft dus alleen maar gedachten te kunnen lezen en je door het labyrint van al haar korte- en langetermijnbeslommeringen heen weten te werken om passioneel de liefde met haar te kunnen bedrijven.



Nog even naast de pieken en dalen van haar maandelijkse hormonale schommelingen.



Makkie. Echt.
quote:Amand schreef op 08 januari 2017 @ 00:51:

Nah. Ik blijf bij mijn eerdere uitleg.



Dat snap ik. We zijn ook zo leuk he, wij vrouwen. Amand, is het nooit bij je opgekomen, dat je zelf ook een ingewikkeld mens bent? Er zijn zat simpele vrouwen hoor. Maar die vind jij niet leuk waarschijnlijk. Komt het neer op twee ingewikkelde mensen die een relatie moeten hebben, het kan wel hoor, echt.



1 tip: probeer eens ipv met scherpe argumenten te komen om de ander onderuit te schoffelen, om eens heel goed te luisteren en je proberen in te leven in de ander. Daar moet je soms je ratio even voor uitzetten. Inleven in een ander kan je leven ontzettend verrijken en veranderen. Ik zeg niet dat je dat niet kunt, ik zeg dat je het niet doet, uit nijd.



Sorry voor de off-topic.
Alle reacties Link kopieren
Tinder?
Hij is 63, hoeveel vrouwen zouden er op Tinder zitten van die leeftijd? Ik denk drie. To is gewoon te oud om los rond te neuken, dat is het hele probleem. Misschien is er een forum voor senioren met een wild sexleven.



Anders denk ik dat ie de meeste kans maakt door swingers te vragen of hij erbij mag zijn. Als hij er heel goed uitziet voor zijn leeftijd, heeft ie een kansje op een eenmalige hete ervaring maar een vrouw alleen om te neuken van die leeftijd, tja, zet je mailfunctie maar open hier he, misschien dat ze zich hier wel ophouden, de dames van boven de 60 die dat wel leuk vinden. Wel slim bedacht.



Misschien hoopt ie ook, dat dames boven de 60 verontwaardigd reageren op mijn post, dan kan hij die pb-en. Ik zeg, hengelaar. Hoe ouder, hoe manipulatiever... eh.. gekker, denk ik wel eens.
O o, of een jongere dame die en sugardaddy wil. Waarom zet je je geboortejaar in je nick, als je zo oud bent?
Check zijn profiel. Wel knap, de meeste forummers die hier net komen, weten niet dat je de mailfunctie handmatig aan moet zetten om pb te kunnen ontvangen.
Nee! Geen Tinder ajb! Dan gaat TO zijn leeftijd op 45 zetten om de pakkans te vergroten ;(
Maar ehm TO, wat schuift het?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het voor een man veel moeilijker. Voor dames die weten waar ze moeten zijn, is het easy. Jullie mannen zijn er echter in veel grotere getale. Vandaar ook de sites die daar commercieel behoorlijke successen van weten te maken (met betaalde krachten achter de knoppen die nooit met je af zullen spreken). Echter, vandaar ook het feit dat wij echte dames kritisch kunnen zijn. En dat zijn we dus ook. Puur voor seks zul je de meesten van ons niet eens krijgen. Wij willen een avond met alles erop en eraan. Die aandacht, de skills... vul maar in. Wij zijn geen gat om je kwakje in te dumpen.

Concluderend zijn dat de redenen dat je zoektocht een heel moeilijke is. Beter gezegd een schier onmogelijke. Of je moet die man zijn die zich onderscheidt. Die weet hoe het spel gespeeld wordt. Maar die man heeft zijn weg al lang gevonden. Die komt hier niet klagen of om hulp vragen.

Ik denk dat je aan een vaste betaalde dame nog het meest zal hebben. Wij zijn er alleen voor die happy view...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven