Hoe vind je een serieuse sexpartner (vrouw)

02-12-2016 15:37 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Een man van 56 en in mijn relatie is door medicatie en menopauze van mijn patner ons sexleven tot diep onder nul gezakt en meestal stelt dit niks meer voor dan de 123 sex, terwijl ik zoveel meer verlang, maar je kan en mag iemand niet firceren natuurlijk. Dit is respect voor elkaar. Maar ik wil graag sex herbeleven zoals in de tijd van toen, ontdekken, experimenteren en zalig geniet met zijn 2. Ik ben nu op zoek hoe ik een vrouwelijke pattner kan vinden die in dezelfde situatie zit, maar waarbij haar man niet echt veel zin heeft. Ik ben al op het internet gaan kijken maar daar tref je alleen maar betalende datingsites aan met nepprofielen en credit verslinders. Dus mijn vraag is heel eenvoudig, waar kom je in contact met een echte vrouw die ook verlangt om terug te genieten van sex met een andere man. Geen relatie, maar wel een soort sexbuddy, die mekaar begrijpen en elkaars verlangen kunnen aanvullen, je opnieuw echt man of vrouw voelen. Alle tips zijn meer dan welkom, alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Je vrouw weet hier van?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je wil niets forceren, want dat is respect voor je vrouw hebben.



En minnares nemen, valt dat ook onder dat kopje? "Respect voor je vrouw"?
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Alle reacties Link kopieren
Vind is trouwens zonder t, serieuze met een z en seks met een k.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 15:44:

Vind is trouwens zonder t, serieuze met een z en seks met een k.

Om over de rest van de fouten nog maar te zwijgen. Ik zou niet online gaan daten als ik jou was, ik zou afknappen op zulke teksten.

Maar als ik het goed begrijp wil je vreemdgaan? Of weet je vrouw hier vanaf?
Alle reacties Link kopieren
Kun je geen dealtje sluiten met die vrouw van dat andere topic die een man zoekt voor seks? Zelfde leeftijdsklasse, opgelost toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vind ik een leuke man voor alleen sex



Heb jij ff geluk.....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Tarya83 schreef op 02 december 2016 @ 15:51:

Kun je geen dealtje sluiten met die vrouw van dat andere topic die een man zoekt voor seks? Zelfde leeftijdsklasse, opgelost toch?Dus dat...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Echt sorry als er schrijffoutjes instaan, maar het is de inhoud die telt. En neen vreemdgaan is niet echt respectvol, maar ik denk toch dat iedereen zijn behoeftes heeft. Wat stellen jullie dan voor? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 02 december 2016 @ 15:42:

Je vrouw weet hier van?hee je kerstavatar weer
very metal
quote:Octopussy69 schreef op 02 december 2016 @ 15:53:

En neen vreemdgaan is niet echt respectvol, maar ik denk toch dat iedereen zijn behoeftes heeft. Wat stellen jullie dan voor? Wat dacht je van praten met je vrouw bijvoorbeeld, zodat ze in ieder geval op de hoogte is van je plannen.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik hiernaast ook al zei: secondlove. Niet iedereen is daar fake. Maar schrijfstijl is wel belangrijk daar dus daar heb je nog wel wat werk te doen vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Heb dit al menig maal gedaan maar dan wil ze wel maar dit stelt niet veel voor, ze doet dan om mij te plezieren en dat geeft mij geen goed gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Je vrouw gaat doir de overgang wat op zich al geen makkelijke periode is voor een vrouw.

Daarnaast is ze ook nog eens ziek want ze heeft natuurlijk niet vokr niets medicijnen.



In pkaatst dat jij haar steunt omdat ze het moeilijk heeft denk jij alleen aan je eigen behoefen wil vreeemd gaan.



Ik stel voor dat je dit aan je vrouw verteld. Zodat ze zelf de keuze kan maken of ze dan bij je wil blijven of liever op zoek gaat naar een man die niet alleen aan zich zelf denkt.



Als jij wat minder egoistisch bent heeft zij misschien ook wel meer zin en zo niet je gaat niet doid hoor door e eed n periode minder of geen seks.
quote:Octopussy69 schreef op 02 december 2016 @ 15:58:

Heb dit al menig maal gedaan maar dan wil ze wel maar dit stelt niet veel voor, ze doet dan om mij te plezieren en dat geeft mij geen goed gevoel.Ik had het over praten over je plannen voor seks met andere vrouwen. Het je het daar ook al over gehad? Wat was haar reactie?
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar dit is misschien egoistisch maar wel een feit en na meer dan 5 jaar ga je bijna dromen van sex, ik kan er ook niet aan doen, ben maar een mens (man)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2016 17:02
Reden: schelden
% gewijzigd
quote:Octopussy69 schreef op 02 december 2016 @ 16:02:

Sorry maar dit is misschien egoistisch maar wel een feit en na meer dan 5 jaar ga je bijna dromen van sex, ik kan er ook niet aan doen, ben maar een mens (man)Dat geeft je nog niet het recht om je partner te belazeren. Geef haar in ieder geval de keuze of ze samen wil blijven met een man die met anderen neukt, dán heb je pas respect voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet kunnen dat je vrouw er open voor staat dat je op zoek gaat naar een sexbuddy? Zonder dat je daarvoor hoeft te liegen en bedriegen?
Alle reacties Link kopieren
En op welke dagen / tijden kun jij ongestoord vreemd gaan dan ? En waar denk je dat te doen : hotel? Auto ? Bos ?

En wat heb je te bieden, buiten hoge nood ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
lijkt me redelijk, het seksleven van je huidige huwelijk te herbeleven met een ander
Alle reacties Link kopieren
quote:Octopussy69 schreef op 02 december 2016 @ 16:02:

Sorry maar dit is misschien egoistisch maar wel een feit en na meer dan 5 jaar ga je bijna dromen van sex, ik kan er ook niet aan doen, ben maar een mens (man)Het gaat je dus meer om de seks dan om de persoon die eraan vastzit? Als dat inderdaad zo is zou ik een beroeps inhuren, mét goedvinden van je vrouw uiteraard.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
In de bibliotheek natuurlijk.
quote:retrostar schreef op 02 december 2016 @ 17:19:

[...]



Het gaat je dus meer om de seks dan om de persoon die eraan vastzit? Als dat inderdaad zo is zou ik een beroeps inhuren, mét goedvinden van je vrouw uiteraard.



Een beroeps kost geld hoor.



Op dergelijke datingsites zitten trouwens wel vrouwen die een seksdate zoeken. Ze zijn in de minderheid en je moet dus echt van goede huize komen wil je een kans maken. Dat verhaal van to en ook al die spellings- en taalfouten lijken mij flinke afknappers. Ook voor elke andere datingsite overigens.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al op het VIVA-forum geprobeerd ? Daar lopen genoeg zure gleuven rond.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven