Hoe voelt het om gepijpt te worden ?

19-02-2009 21:14 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit voor de mannen : hoe voelt het eigenlijk om gepijpt te worden ?



Ben eens benieuwd ...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk.

Het ligt er wel aan hoe het gebeurt.

In mijn jonge jaren ervaringen opgedaan met een dame die een stuk ouder was dan ik en ook veel ervaring had.

Haar partner deed ook weleens mee en ik moet toegeven dat ie het toch beter deed dan zijn vriendin.



Intussen veel ervaring met andere dames en niet allemaal zijn ze er evengoed bedreven in.



Maar het idee dat en meisje/vrouw je lid in haar mond neenmt en met haar tongetje over je eikel en langs je schacht gaat is heerlijk.

En wanneer ik klaarkom moeten ze vooral door blijven gaan dat gevoel is onbeschrijfelijk.

En of ze het zaad langs mijn lid naar beneden laat glijden of inslikt maakt mij niet zoveel uit.



En wat nog geiler is om elkaar daarna lekker te (tong)zoenen.



Eigenlijk is het moeilijk onder woorden brengen het gevoel, het is net zoiets als wanner ik het aan een meisje vraagt hoe het nou voelt als mijn lid in haar flamous op en neer gaat.



Het is gewoon nat en geil.
Alle reacties Link kopieren
Over pijpen gesproken: ik sprak laatst een vriend van me. Hij vertelde dat zijn vriendinnetje zelf ook klaar kon komen puur door hem te pijpen
Alle reacties Link kopieren
Nou moet ik wel zeggen dat mijn SV vorige week wel ontzettend geil werd om het feit dat ze mijn lid heerlijk aan het pijpen was.

Ze genoot er echt van maar kwam klaar op een andere manier.
Alle reacties Link kopieren
Gepijpt worden is gewoon fijn, mits het goed gebeurd. Dus toewijding. Ze (de vrouw in kwestie) moet je iig het gevoel geven dat je gewoon geweldig bent.



Dat je pik heerlijk is en de moeite waard om te begeren en te beminnen. Dat is wat mij betreft het ultieme gepijpt worden gevoel.



Haar mond begeerlijk ovr je eikel, je penis-stam voor haar vrijwillig vol overgave op-en-neer raggend in haar mond. Dat is gewoon een heerlijk gevoel.



Al het andere is een soort van plichtsgetrouw iets waar je zelf eerlijk gezegd als man, hoe eventueel ook, toch echt zelf niet op zit te wachten. Voelt anders dan niet anders als verplichting.



Dames, stel je voor dat hij jou oraal doet uit verplichting, niet uit lust, fijn, liefhebberij omdat je zo lekker smaakt (volgens hem), maar omdat je hem ook oraal gedaan hebt of gaat doen.. Is toch ook een afknapper? Daarom dus.



Gepijpt worden als man is geil, totale toewijding, zeker met een "mag ik spuiten over je gezicht?" dat met als antwoord haar een geil: "Ja, graag" weerwoord opleverd, of zelfs (als ze zo ver gaa)t dat ze je zaad doorslikt, dat is het summom van genot.



Enkel dan is als man gepijpt worden door een vrouw uitermate geil.

Of het moet een (69) vooorpoefje zijn, dan is de seks daarna geil/heerlijk, geweldig, want dan wilde ze jou ook en kom je (liefst beiden tegelijk) heerlijk klaar...
Waarom is het niet gewoon leuk? Wat kan er beter, dat wil ik mijzelf best met jou afvragen, maar voor de rest: geniet svp, het leven is straks nog zo kort...
Als ik goed gepijpt word is het heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:datmeenjeniet schreef op 21 februari 2009 @ 09:58:

macht geeft het de vrouw niet bij mij.

in tegendeel juist.

ik heb de macht * zoals altijd*

want als ik je hoofd tussen mijn handen pak en ik geef het tempo aan, trek je hoofd als het ware over mijn lul, en ik kom zo diep mogelijk in je keel, heb ik de macht.



en je mag niet slikken, loopt het lekker langs mijn lul uit je mondhoeken, langs je kin.DMJN, dat zou voor mij geen pijpen zijn, maar inderdaad machtsvertoon van de man en ik zou het niet prettig vinden, want dan ga ik vreselijk kokhalzen. Voor iedereen zijn voorkeuren en invullingen verschillend, dat snap ik, maar als je mij vraagt je te pijpen en verwacht dit dan kom je van een koude kermis thuis. En als je dit zou doorzetten nadat ik had duidelijk gemaakt dat ik dit niet prettig vind dan zou ik maar even goed nadenken hoeveel schade een vrouw kan aanrichten met haar tanden op dat gevoelige lichaamsdeel....
Alle reacties Link kopieren
quote:Marianne1969 schreef op 19 februari 2009 @ 21:27:

ALs het goed gedaan wordt (beffen in mijn geval) dan is het wel meer dan alleen heerlijk.

Dan is het geil, opwindend, kreunen, nat, schokjes en scheutjes door je onderbuik, mezelf vastgrijpen aan de spijlen van het bed, niet meer nadenken, alleen maar voelen, meer willen, zn hoofd vastgrijpen. Als ik er alleen al aan denk...



Nou, zo een beetje dus...Krijg er spontaan zin in....whahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beffen (om te doen natuurlijk) ook opwindend, vooral omdat de vrouw (prostituee in mijn geval) ervan klaarkomt. Ik lik vrij krachtig en snel over haar schaamlippen, en dan ertussen in de buurt van haar klit. Ze begint te schokken met haar onderlichaam en ze begint te blazen. En dat windt me behoorlijk op!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Tja,ik hou ervan maar ik hou ook van lasagna en dat is ook niet altijd lekker,ligt er erg aan wie het heeft gemaakt.

Dus in geval van pijpen ligt het er erg aan wie het doet bij je....Maar als het goed gedaan wordt is het "pure heaven",dan kan het niet lang genoeg duren .....maar heb het ook meegemaakt dat je het gevoel hebt met je salami in een betonmixer te zitten!Brrrrrrrr!

Maar gelukkig komt dat niet al te vaak voor!
Alle reacties Link kopieren
Pijpen.. . Hmm.. . goed gedaan lijkt het een beetje op neuken maar dan met veel meer controle en finesse.
Alle reacties Link kopieren
Even een tegenvraag:



Niet alleen hoe voelt het, maar vooral: wat versta je onder goed pijpen??
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... om 'um d'r meteen maar tegen aan te gooien: Pijpen is als neuken maar dan met bonus! :-S Je krijgt de vochtigheid, warmte en "strakheid" van een doosje maar dan met een heerlijk speeltje als een tong + je kunt heerlijk passief liggen te ontspannen terwijl een ander het werk doet. Het standje doet opzich minder met mij (staan/zitten/liggen), maar ja... blijf wel een vent he, dus het visuele wil ook wat! Wil graag zien wat "daar" gebeurt! Om een of andere reden hebben vrouwen de ongekende behoefte om over je buik heen te hangen (als je ligt) en het is altijd weer een hele klus om ze tussen je benen te parkeren (staat hier wat ranziger dan dat ik het bedoel hoor, mea culpa). Niet alleen zie je de "aktie" niet maar wordt op een bepaald moment ook wat vervelend zo'n gewicht op je buik. Goed pijpen... Nou ja, geef het op dezelfde wijze als jij zou willen krijgen! Soms wordt er een duik naar ondere gedaan en zo hard getrokken dat ik het idee had dat ie 2x zo groot moest worden (heb weleens in wanhoop geschreeuw:: "pas op! hij zit nog maar aan 1 kant vast!") Kussen/strelen van de ballen is lekker ontspannend, het werken aan de "schacht" doet me niet zoveel (wrijf maar eens over je onderarm/pols). het gevoeligste is toch rond de eikel (geen "deep throat" nodig) Oh... als je een kerel erg verward wil laten kijken dan moet je vooral vlak voor zijn moment je mond oefeningen vervangen door handwerk! Denk dat je zelf ook niet zit te wachten op het moment dat de dijkdoorbraak daar is en je afgeschoten wordt richting de sterren dat je lief dan ineens met een andere vesnelling aankomt of andere oefeningetjes begint. Je hp komt dan nog wel maar is toch niet hetzelfde! Dus als je het type bent: "komt in de hand, niet in de mond" dan begin vroegtijdig met het opvoeren van het handwerk en afbouwen van de mond oefeningen. Waar je na afloop het kwakje laat zal mij eigenlijk een zorg zijn ( heb m'n fun gehad :-) ) dus slikken of ergens anders is weinig relevant. Vind het zelf wel lekker om samen nog een beetje te kijken hoe het over m'n buik kloddert.
Alle reacties Link kopieren
Zeilbootje, je punt is helder (en imo niet 'ranzig') maar soms gaat het (de dame dus) pas richting eind (deels) over op handwerk, omdat het (nog los van deep throat) niet altijd vol te houden is. Kan slikreflex zijn, of kaakkramp of houding.....



Waar ik na jouw bericht wel benieuwd naar ben, tongzoenen wel of geen optie na (deels) slikken?? (ik heb er namelijk een idee over, puur op basis van je posting, maar wacht liever eerst je antwoord af).
Alle reacties Link kopieren
btw, er was toch ook een topic over deep throat? Kijk ik er zelfs bij de 90 dagen optie overheen of is het topic ouder?
Alle reacties Link kopieren
Probleem met handwerk is vooral dat dan die lekkere warmte ineens weg is. Als de vrouw het niet volhoud en overstapt is het natuurlijk niet erg, kaakkramp hoeft ze er ook niet van te krijgen en dat mindere orgasme, even uitstellen en opnieuw opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 09 maart 2009 @ 17:49:

Zeilbootje, je punt is helder (en imo niet 'ranzig') maar soms gaat het (de dame dus) pas richting eind (deels) over op handwerk, omdat het (nog los van deep throat) niet altijd vol te houden is. Kan slikreflex zijn, of kaakkramp of houding.....



Waar ik na jouw bericht wel benieuwd naar ben, tongzoenen wel of geen optie na (deels) slikken?? (ik heb er namelijk een idee over, puur op basis van je posting, maar wacht liever eerst je antwoord af).



Lieve thee,



Misschien is zoenen na het pijpen iets voor een ander topic?

(zelf niet zo veel problemen mee by the way, niet bang zijn voor wat je aanbiedt he, mits het ook andersom geldt)
Alle reacties Link kopieren
Hoe het voelt om gepijpt te worden? Ja persoonlijke vraag dat wel, maar voor mij:

ten eerste een Supergeil en mega opwindend gevoel! Even geen grip meer op je ademhaling hebben, de controle over je lichaam kwijt raken...je gaat zweven..je wordt verdoofd, je kan niet meer nadenken..en je voelt langzaam het orgasme dichterbij komen en soms weer even wegzakken en weer terug komen..Als de vrouw dan ook ook nog een doorzuigt wanneer je klaarkomt dan ontplof ik echt en weet ik echt totaal even niet meer wie, wat, of waar ik ben...Op die manier klaarkomen is voor mij echt 1 van de meest heftige orgasmes..Ik denk dat het valt te vergelijken met een beforgasme of als je gevingerd word en alleen maar via je gspot wordt klaar gevingerd en niet clitoraal.
Alle reacties Link kopieren
Hi Thee,



Tongzoenen is okay! Zal de laatste zijn om te beweren dat het dan een gourmet maaltijd is maar ja, tongzoenen is wel heerlijk om weer opgewonden te worden en weer verder te gaan! :-) Wil natuurlijk graag wat "terug doen" voor zo'n heerlijk genoegen! De wat ongenuanceerde toon waar te blijven met het kwakje was eerder bedoeld om aan te geven dat het er werkelijk niet toe doet waar klaar te komen, zeker geen ongeintereseerdheid. Het gaat uiteindelijk om de weg naar het doel, niet het doel opzich :-)
Alle reacties Link kopieren
@zeilbootje, oké, dank voor het reageren!



@blueeyes, nee, zelf geen behoefte aan nieuw topic daarover. Was in geval van zeilbootje gewoon nieuwsgierig. Temeer daar je vaak hoort en deels merkt dat mannen die manier van komen wel geil vinden, maar zoenen absoluut not-done vinden...
Alle reacties Link kopieren
Nu ik er aan herinnerd word...Gevoel van gepijpt worden met warme thee is trouwens ook wel een aanrader...
Alle reacties Link kopieren
grin Miyagi, zal dat met mijn nick dan maar als compliment opvatten !
Alle reacties Link kopieren
Dat mag best...

Met *mijn* nickname maak ík hooguit een enkele verstokte Karate Kid fan blij
Alle reacties Link kopieren
Lekker; overweldigend warm en nat, en een opwindend gezicht.

Maar niet perse lekkerder dan neuken, waarbij je meer contact hebt en net zo goed overweldigend warm en nat is.

Gebruik ook je handen!
Alle reacties Link kopieren
quote:NietsenAlles schreef op 20 februari 2009 @ 10:51:

Poeh, wat een stomende reacties!

Wat een leuke vraag is dit. Blijkbaar was ik hier ook latent benieuwd naar.



Wil ik iets extra's vragen;

Als je gepijpt wordt, moet dat dan helemaal tot aan het hoogtepunt of is het ook een goeie opwarmer voor vervolgsex?



Heren, graag een antwoord met toelichting.



Het mag bij mij beiden..ik vind het dus heerlijk om op deze manier opgewarmd te worden voor het "echte" werk Als je lekker lang gepijpt bent kom je daarna tijdens het n@#ken ook lekker heftig klaar. Maar bij mij geldt alle orgasmes die de vrouw zeg maar bepaalt zijn het heftigst. Die de vrouw bepaalt? Ja waarbij kan bepalen of ze het snel, langzaam, hard doet etc. Dus de controle ligt bij haar...zij weet niet wat jij voelt dus soms kom je bijna en dan stopt ze even en dan gaat ze weer verder etc..die zijn het heftigst!

Maar klaarkomen door pijpen is ook heeeel erg lekker...enige wat ik zelf echt een groot minpunt vind, is als de vrouw stopt met zuigen terwijl je bijna klaarkomt...dus jij als man voelt je orgasme naderen en de vrouw denkt ojeee niet in mijn mond..dan stopt ze met zuigen en dan ipv dat je orgasme met de TGV op spoor 1 aankomt kom je nu met de stoptrein op spoor 12 langzaam het perron op rijden.Dit is zoooo veel minder heftig en daardoor voor mij echt minder lekker. Ik vind het het lekkerst als een vrouw doorzuigt terwijl je komt..dan zit ik echt tegen het plafond aan en ben ik het tegenovergestelde van een stille genieter...Op die manier klaarkomen vind ik echt 1 van de lekkerste orgasmes!!
Alle reacties Link kopieren
quote:dewit schreef op 20 februari 2009 @ 11:27:

En dan voeg ik er nog een vraag aan toe...

Ik heb wel eens gehoord dat mannen ook wel eens een ervaring hebben met een vrouw die dus niet kan pijpen. Dat eht tegenvalt, maar als ik de reacties hier zo lees zou dat bijna niet kunnen lijkt wel.

Bestaat er zoiets als slechts gepijpt worden?

En wat is dan de goede manier, volgens de heren dan he.



Dat hangt denk ik heel erg af van de man, altijd belangrijk om even na te vragen wat je bedpartner prettig vindt. Geldt toch ook andersom niet iedere vrouw houdt van stevig en hard sommigen willen het juist wat liever en zachter etc..dat is ook zo met pijpen wat voor de 1 werkt kan juist totaal verkeerd uitpakken voor de ander. Slecht pijpen bestaat dus wel degelijk!

wat zou ik als minder pretttig ervaren, want slecht vind ik ook weer zo een rot:

*als ze zuigt maar je voelt er nauwelijks iets van. Oftewel te weinig zuigkracht. Hierdoor kan je dus gewoon slap worden.

*als ze hem niet in haar mond neemt maar likt aan een lollie

*TANDEN brrrr, vrouwen die pijpen met hun tanden. Oftewel ze schuren steeds met hun tanden langs je P#K. Ik vind dat echt een vreselijk naar gevoel, er schijnen mannen te zijn die het geweldig vinden, maar in mijn vriendgroep echt nog ooit iemand gehoord die dat op prijs stelde. Ik kan ook totaal niet ontspannen als ze het op die manier zou doen. brrrrrr

zoals ik al eerder hierboven beschreven heb;

*als de vrouw stopt met pijpen 3 sec voordat je echt klaarkomt...en je dus nog wel klaarkomt maar zoooo veel minder heftig en daardoor wodt het ook zoooo veel minder lekker. Ik vind het het lekkerst als een vrouw doorzuigt terwijl je komt..dan zit ik echt tegen het plafond aan en ben ik echt even totaal van de wereld..en ik weet dan echt even niet wat ik zeg of wat ik doe..dan komen er echt oerkrachten los.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven