Hoe voelt het om gepijpt te worden ?

19-02-2009 21:14 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit voor de mannen : hoe voelt het eigenlijk om gepijpt te worden ?



Ben eens benieuwd ...
Alle reacties Link kopieren
Het is winter, guur, koud en nat en je fietst zonder regenkleding over een koude hollandse dijk een kilometer of 10 naar huis. Je komt thuis, gaat naar de badkamer waar een warm, lees heet water gevuld bad op je staat te wachten.

Tussen thuiskomen en uitkleden zitten zo'n 10 seconden en dan laat je je in het hete bad zakken.

Als een pijpbeurt goed gebeurt, voelt het einde zo ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Een blowjob is voor mij een prima starter. Het probleem is dat ik het ZO lekker vind dat als mijn vrouwtje eenmaal is begonnen, ik haar moeilijk kan laten stoppen. Natuurlijk wil ik

de "whole 9 yards" maar wat zij kan met haar mondje heb ik nimmer meegemaakt. Het gevoel is moeilijk te beschrijven; een soort van neuken maar dan met details. Net dat likje of zuigje extra daar waar IK het wil hebben. Bij mij geldt wel: hoe dieper hoe lekkerder. Dit is niet ontstaan door de zgn. Deep Throat film maar uit pure exctase. Hoe verder ze m'n kloppende pik ik haar keel neemt, hoe nauwer het wordt...tel daarbij het samentrekken v.d. slikspieren op en probeer een idee te krijgen hoe het voelt (ik wel inmiddels en denk dat een loopje naar boven er nu aan zit te komen.) Ooit zou ik wensen dat ze tijdens het klaarkomen doorgaat met pijpen. NIET om haar te verplichten te slikken maar voor het genot. Meestal maakt ze het af met handwerk maar vergelijk dit als beffen en op het dat je klaarkomt het met een vinger wordt afgemaakt.

ZO...en nu eerst up-stairs..
Alle reacties Link kopieren
Hoe het voelt ? Hemels ! Heerlijk !



En niet alleen het gevoel, ook het zicht van een vrouw die dat voor je doet !



Ongelooflijk gewoon !
Alle reacties Link kopieren
@Rotterdammert:

Mijn man wil ook graag zo diep mogelijk. Hij zegt dat het niet alleen lekkerder is maar het geeft hem ook een machtig gevoel. Maar ik weet nog steeds niet precies wat hij precies bedoeld hiermee
Alle reacties Link kopieren
Je moet je zelf kunnen overgeven en de controle uit handen geven, als het goed wordt gedaan is je penis daarna kei en keihard, En daarna volgt de beloning voor de vrouw die dan hard genomen wordt.
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt in vreemde termen over seks hoor...Beloning? Ja, geld. Maar als dank voor een pijpbeurt hard genomen worden? Ik hoop dat ik daar, behalve gewoon geil en lekker zijn, niks voor hoef te doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat neem je altijd toch alles letterlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwaar autistisch.
Alle reacties Link kopieren
Enige zelfkennis is je gelukkig niet vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Wat neem je toch alles letterlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het discussieren met jou enorm inspirerend. Ga vooral door!!
Alle reacties Link kopieren
voor mij is het de hele belevenis en omgeving etc die het zo geweldig maakt, het gaat zeker niet alleen om het pijpen zelf. Het gaat erom of je oogcontact maakt tijdens het pijpen, waar gebeurt het, met wie, kan je betrapt worden, wat doen de handen en vingers, de intensiteit etc etc .. de totale beleving maakt het voor mij geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Vind je niet dat het beter in alle prive zoiets kan plaatsvinden, dus dat je niet betrapt kan worden?
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, de plek is ook bepalend voor het genot, ik ben weleens in een kroeg gepijpt ... zonder dat iemand het doorhad, tussen de jassen .. was heel geil, maar ook ik bad, of in bed tussen rozenblaadjes en in de kaarslucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miyagi75 schreef op 09 maart 2009 @ 21:23:

Dat mag best...

Met *mijn* nickname maak ík hooguit een enkele verstokte Karate Kid fan blij Jij bent ook wel van alle markten thuis he. Nu heb je hier weer een mening over! Je bent een topper.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen ben ik een beetje een uitzondering: gepijpt worden vind ik niet zo belangrijk en meestal helemaal niet indrukwekkend. Als een vrouw het zacht doet voelt het wel ontspannend, maar niet enorm opwindend. Gewoon prettig (zonder orgasme dus).

(Mijn ballen zijn blijkbaar wat gevoeliger dan gemiddeld, dus als die gelikt worden (geschoren en fris gewassen uiteraard) voelt dat ook erg rustgevend). Dus als ik met mijn ogen dicht, op mijn rug, en met benen wijd op bed lig. Veel ontspannender voor mij dan een massage. Hoewel likken ook een soort hele subtiele massage is).



Lastig als een vrouw het te hard doet: dan is er ineens een verkeerde spanning, namelijk de vrees dat ze dat nog een keer gaat doen en het (weer) vervelend voelt. (Zowel pijpen als likken). Weg relaxed gevoel....:(



Een goed orgasme door pijpen kan wel, maar dan moet ze wel slikken. (En mijn voorhuid strak naar achter trekken als ik een orgasme krijg, dan voelt het veel dieper/heviger).

Alleen in haar mond klaarkomen vind ik al minder (zonder slikken), en daarbuiten komen al helemaal minder fijn. Met/in condoom nog veel minder).

Als een vrouw slikt maakt dat 't niet alleen prettiger om te voelen, maar ook schoner. Ook veel meer overgave en intimiteit als ze het op die manier doet.

Als zij 't zaad in haar mond houdt en vervolgens discreet naar de badkamer gaat of een rol keukenpapier grijpt.....kan, maar dan ervaar ik het gewoon als 10 keer minder fijn en compleet.



(Komt ook omdat ik 't liefst even tot rust wil komen na het orgasme: dan duurt het een paar minuten voor mijn hartslag weer normaal is, en mijn lichaam weer kalm is zeg maar. Dat lukt veel minder goed als zij plots wegloopt of stopt na het klaarkomen. Alsof het dan te abrupt eindigt. Erg onbevredigend vind ik.

Het is voor mijn gevoel pas compleet als ze én slikt, en mij daarna nog een aantal minuten heel zachtjes in haar mond houdt).
Alle reacties Link kopieren
Wow, complimenten voor alle heren die hier hun genot hebben weten te verwoorden. Leuk topic!



Ga door, ga door, ga door....
Alle reacties Link kopieren
Even vraagje voor de dames:

Veel mannen hier geven aan dat hoe verder in de mond hoe beter/lekkerder. T ligt natuurlijk ook wel een beetje aan t formaat penis maar t lukt mij echt niet om m ver in mn mond/keel te krijgen. Dus doe dat ook niet om kokhalzen te voorkomen

Hoe zit dat bij jullie? Is er nog een bepaald foefje voor?



Verder erg leuk topic
Alle reacties Link kopieren
Jann, je kokhalsneiging proberen te onderdrukken.



Ik doe bijna ook geen deepthroat hoor (is onveilig zonder condoom). Als het niet lukt, dan lukt het niet, toch?
Alle reacties Link kopieren
@ Jann



Probeer eens of het beter lukt als je met je kin richting je borst gaat.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar genieten onze mannen er toch van. Daar doen we het ook voor
hoe verder in de mond is natuurlijk vooral een psychisch effect he maar ja isnt it all in the brain?
Alle reacties Link kopieren
@Jann

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen... zelf had ik daar een flexibele lange maar dunne dildo voor. Je kotsneigingen worden minder als je her regelmatig 5 of 10 minuutjes oefent.
Alle reacties Link kopieren
@ Saroeja, wil je dit een keer aan mijn vriendinnetje voordoen? Dat zal zij (en ik) heel fijn vinden hehe
Alle reacties Link kopieren
quote:starr schreef op 07 april 2009 @ 15:58:

@ Saroeja, wil je dit een keer aan mijn vriendinnetje voordoen? Dat zal zij (en ik) heel fijn vinden heheJe bedoeld met die dildo in mijn mond/keel voordoen? En daar geil jij op???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven