Hoe vragen of ze wilt swingen

21-11-2016 15:18 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je hebt maar 1 kans om het goed te doen denk ik altijd maar. Maar hoe doe je dat. Vragen of je vriendin wilt swingen. Zonder haar te beledigen of een naar gevoel te geven.



Ik ben op zoek naar verrijking van ons sexleven.

Mijn vriendin is nogal nugter, maar wel voor veel in. We praten niet veel over sex, maar doen het wel regelmatig. 1 ding weet ik zeker als ik het gewoon op de bank vraag, tijdens het tv kijken, is het antwoord nee. Hoe kan ik haar in de goede 'mood' krijgen? Zonder dat zij zich beledigd voelt?
Misschien eens een gesprek over fantasieën beginnen?

Waarom wil jij graag swingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht aan dansen.

Jee wat word ik oud
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me super spannend om sex te hebben waar andere bij zijn. Als er af en toe een hand (of iets anders) verdwaald lijkt dat mij helemaal supergeil.
Alle reacties Link kopieren
Vraag eerst eens naar haar balboekje!
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje bleu, maar wat kan ik met de informatie over haar balboekje?
Alle reacties Link kopieren
In fatsoenlijk Nederlands?



En ik zou vast in de sprinthouding gaan staan, voor het geval ze wil slaan .
óu sont les neiges d'antan

Haar in de 'goede mood' krijgen zodat ze het voor jou gewenste antwoord geeft lijkt mij geen goed idee. Je wilt neem ik aan dat ze een eerlijk antwoord geeft, ook al strookt haar antwoord misschien niet met wat jij graag wil.



Misschien kan je eerst bespreekbaar maken dat je je seksleven met haar graag wil verrijken? Omdat je seks met haar fijn en spannend vindt maar ook nieuwsgierig bent om wat nieuwe dingen uit te proberen? Dan kan je haar mening daarover horen en vragen of ze daar ook voor in is. Misschien heeft ze zelf ook wel fantasieën. Uit dat gesprek en haar antwoorden zou je denk ik al het eea af kunnen leiden voor welke dingen ze openstaat en waarvoor niet. Als je tijdens dat gesprek het gevoel hebt dat ze er misschien wel voor openstaat, zou je haar kunnen vragen of ze er wel eens over fantaseert om met een ander te vrijen o.i.d. en zo het onderwerp langzaamaan op swingen kunnen brengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 15:24:

Het lijkt me super spannend om sex te hebben waar andere bij zijn. Als er af en toe een hand (of iets anders) verdwaald lijkt dat mij helemaal supergeil.Mogen anderen dan ook seks hebben met jouw vriendin terwijl jij kijkt of wil je alleen voyeurs?
Alle reacties Link kopieren
@downton. Dank voor je reactie daar kan ik wel wat mee denk ik.
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 15:24:

Het lijkt me super spannend om sex te hebben waar andere bij zijn. Als er af en toe een hand (of iets anders) verdwaald lijkt dat mij helemaal supergeil.je beseft dat swingen meer is dan seks hebben waar anderen bij zijn?
Is swingen een verrijking van je seksleven???
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 21 november 2016 @ 15:29:

[...]



Mogen anderen dan ook seks hebben met jouw vriendin terwijl jij kijkt of wil je alleen voyeurs?



Ja zeker mag dat. Ik zou dat wel eens willen zien.



Maar misschien eerst t gesprek eens op gang proberen te krijgen zoals @downton zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 21 november 2016 @ 15:32:

Is swingen een verrijking van je seksleven???Dat hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 21 november 2016 @ 15:31:

[...]



je beseft dat swingen meer is dan seks hebben waar anderen bij zijn?Haha, ja zeker wel. Maar ik denk dat je alles rustig moet opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 15:34:

[...]

Dat hoop ik.Maar wat wil je dan? Zo nu en dan naar een club of gezamenlijke dates of afzonderlijk van elkaar daten? Wil je een vaste nr 2? Er zijn veel gradaties in swingen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het gaan om clubbezoek en thuisdaten.

Maargoed ik heb geen ervaring dus kan er ook helmaal naast zitten. Misschien vind ik er uiteindelijk wel geen zak aan. Je weet nooit hoe het loopt. Maar je moet het wel eerst proberen en dat doe ik niet zonder mijn meissie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 15:41:

Voor mij zou het gaan om clubbezoek en thuisdaten.

Maargoed ik heb geen ervaring dus kan er ook helmaal naast zitten. Misschien vind ik er uiteindelijk wel geen zak aan. Je weet nooit hoe het loopt. Maar je moet het wel eerst proberen en dat doe ik niet zonder mijn meissie.Is ook wel lastig swingen zonder partner maar jullie begrijpen wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie überhaupt al samen?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
10 jaar
Alle reacties Link kopieren
Mijn tip: wil je swingen?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is dus net iets te direct.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenjevriend schreef op 21 november 2016 @ 15:49:

Mijn tip: wil je swingen?Voor TO zou het dan zijn: "Wilt je swingen?"
Als je echt goed zoekt vind je vast wel iets waarvan je weet dat jouw vriendin daar ook voor in is. Je kent haar blijkbaar goed genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Als ze het echt wil dan zou het moment van vragen niet moeten uitmaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven