Hoe zou het zijn om met een meisje...

13-04-2007 18:53 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid van 25 jaar en heb al 3 jaar een hele fijne relatie met een hele leuke jongen. Alleen ben ik ook heel nieuwschierig naar hoe het zou zijn om eens met een meisje te zoenen en misschien wel meer :$

Ik vraag me alleen af hoe je dat nou doet en waar je eigenlijk andere meisjes ontmoet. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? En was het bij jullie toevallig gebeurt, of met een vriendin? Sorry voor al die vragen, maar ik zou graag wat ervaringen willen lezen!

xxx Lindsay
Alle reacties Link kopieren
Het gaat gewoon op de zelfde manier als heet ontmoeten van een jongen waar je wel mee zou willen zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe je dat nou doet? Gewoon... op je gevoel af gaan. Dat is tenminste hoe ik het gedaan heb.. Er zijn, net als bij een jongen, geen protocollen voor ofzo. Het feit is dat je, naar mijn idee, als vrouwen elkaar nog vele malen beter aan voelt!

Ja, ik heb er dus ervaring mee. Met een vriendin van me. Het gebeurde eigenlijk toen ik een keer bij haar thuis zat te chatten met een vriend van me. Dit zat mij uit te dagen en doen hebben we t een en ander gedaan. Ook voor de webcam. Daarna is dit nog een aantal keer gebeurd.

Waar je andere meiden ontmoet, dat kan volgens mij overal zijn... Als je je er maar goed bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of vier à vijf geleden zat ik zelf erg in de knoop met mezelf omdat ik opeens gevoelens had voor een meisje. Ik ben toen op onderzoek uitgegaan en heb een tijdje rondgehangen op het forum van Expreszo, een organisatie voor biseksuele en homoseksuele jongeren. Daar heb ik toen contact gekregen met een meisje, dat ik uiteindelijk een keertje ontmoet heb. Ik heb toen ook met haar gezoend. Het voordeel was natuurlijk dat ik wist dat ze lesbisch was en dat zij van mij wist dat ik nieuwsgierig was naar hoe het zou zijn met een meisje. Als je echt een keer iets met een meisje zou willen proberen (weet natuurlijk niet hoe jouw vriend daarin staat en of jullie het daarover hebben), kun je altijd een keertje naar een vrouwen uitgaansgelegenheid gaan. Natuurlijk kom je ook in het 'normale' leven wel vrouwen tegen die óf op vrouwen vallen óf gewoon ook wel eens met een vrouw willen zoenen, maar op dit soort plekken is de kans gewoon een stuk groter :)
Alle reacties Link kopieren
hoi lindsay,



een aantal jaren  geleden was ik ook benieuwd hoe het zou zijn met een andere meid..het zoenen vond ik niet zo bijzonder, maar het beffen destemeer...dat is zo'n bijzondere ervaring..je weet gewoon precies wat je moet doen om die meid naar een hoogtepunt te krijgen, omdat je precies weet waar je moet zijn...



Ik fantaseer er nog dagelijks over, zou het graag nog eens willen doen, maar manlief is bang dat ik dan verliefd op haar zou worden, maar dat is helemaal niet zo...ben alleen "befgericht" zeg maar...verder niet....



veel succes met ontdekken en struin het internet gewoon eens af...



groetjes, flowergirl
Alle reacties Link kopieren
ik bied mij aan Lynn3 !! :P
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_22768 wijzigde dit bericht op 30-12-2008 21:57
Reden: niet van toepassing.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik ben 2 jaar gelukkig getrouwt,en nu 7 jaar samen.altijd wel nieuwschierig geweest,veel met man over gefantaseert.

totdat een vriendin(na een paar borrels,ik was redelijk nuchter)vertelde dat zij nieuwschierig was naar rotzooien met vrouwen,en dit met mij wilde doen,mijn en haar man zaten erbij en die hoorde dat ook.

Ze hebben samen even gebabbelt over hun grenzen(altijd met hun erbij/toekijken) en dat gedeelt met ons.

Vriendin en ik vonden dat een goede voorwaarde en zij begon mij te zoenen voor dat ik er erg in had.

Mannen hebben toegekeken

Advies:bespreek dit eerst met je vriend,wat vind hij ervan,maak samen goede afspraken daarover.



Mijn man zei net,zolang ik toe mag kijken mag jij een hoop met vrouwen.



hij heeft overigens geen behoefte aan andere vouwen/mannen.



Hoe het was??? fijn zacht maar toch vreemd en eerrgg ondeugend.

meer vragen/wensen?

ik vertel/doe graag meer

xxx
Alle reacties Link kopieren
ik was echt blij om jullie reacties te lezen, gewoon om te lezen dat anderen meiden ook wel eens iets willen uit proberen... ik bedoelde eigenlijk met 'hoe doe je dat nou?' van hoe weet je nou of een meisje ook iets wil proberen...ik ben denk ik veel te verlegen om met een ander meisje te gaan flirten, of op haar af te stappen met bepaalde intensies. Maarre...ik zag hier al wel een paar aanbiedingen, hi hi :P 

Ik las dat het vaak met een vriendin gebeurde ofzo, maar ik heb zelf geen vriendin met wie ik verder zou willen gaan, misschien juist omdat ik ze al zo lang ken ofzo...
Alle reacties Link kopieren
hoi lynn,ik heb het ook al een tijdje dat ik vrouwen toch ook wel erg leuk vind maar ook mezelf elke keer afvroeg hoe pak je dat nou aan.in februari voor het eerst naar de ladie's night geweest in de fun en merkte dat ik toch wel erg opgewonden raakte van al die mooie vrouwen.ik ga samen met mijn man vaak op zaterdagavond naar club live in scheveningen en afgelopen zaterdag haalde een striptease danseres mij op het podium en heeft mij tijdens haar show een paar keer een tongzoen gegeven ik kan je zeggen dat dat heeeerlijk was!!!!! dit smaakt naar meer.....dus gewoon doen veel sucses xxx
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is wel heel uitdagend zo voor het publiek :D dat zou voor mij een beetje te extreem zijn denk ik, maar wel spannend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Garbo (meer) danceretrogay

Vrouwen feest. Alleen toegang voor vrouwen.

Eigentijdse en 70/80-er jaren muziek en muziek op aanvraag

DJ Nancy en Wisselende DJs en optredens

15:00 – 22:00 uur • € 4,50

€ 2,00

Vrouwen feest. Alleen toegang voor vrouwen. Garbo is in het leven geroepen om lesbische- en biseksuele vrouwen in de gelegenheid te stellen om andere vrouwen te ontmoeten. Dit kan door met elkaar te dansen of gezellig met elkaar een drankje te drinken

www.garboinexit.nl
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://
www.
partyscene.nl/
industry/
organisaties/
item?
orgid=128144






op dit soort partys zul je niet raar aangekeken worden wanneer je als vrouw hevig met een andere vrouw flirt, of zoent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook zo ontzettend spannend om iets met een vrouw te doen! Ik heb vroeger wel eens met een meisje gezoend, maar wil meer! Maar dan wel met een onbekende, met een vriendin wil ik niet. Ik heb dit met mijn man gesproken, het lijkt hem heel opwindend om mij met een vrouw te bezig te zien. Nu hebben we afgesproken dat we binnenkort naar een kroeg gaan voor lesbische/bi vrouwen... Kben benieuwd... Kvind het wel heeel erg spannend!

Wie heeft er ervaring hoe dat gaat in zo'n kroeg?
Alle reacties Link kopieren


Het lijkt mij ook zo ontzettend spannend om iets met een vrouw te doen! Ik heb vroeger wel eens met een meisje gezoend, maar wil meer! Maar dan wel met een onbekende, met een vriendin wil ik niet. Ik heb dit met mijn man gesproken, het lijkt hem heel opwindend om mij met een vrouw te bezig te zien. Nu hebben we afgesproken dat we binnenkort naar een kroeg gaan voor lesbische/bi vrouwen... Kben benieuwd... Kvind het wel heeel erg spannend!

Wie heeft er ervaring hoe dat gaat in zo'n kroeg?
Ik  weet niet of je man daar nou wel zo welkom is in een kroeg speciaal voor vrouwen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


goedemorgen....las dit titeltje als topic....en dacht ik ga ff kijken en meelezen......en nu dus ook ff reageren......ik ben...inmiddels 42 jaar en weet al heel lang...sinds me 17e dat ik vrouwen ook heel interessant vind....ben wel gewoon getrouwd met een man toen ik 20 was......inmiddels ook weer van hem af sinds 2000.....ben nooit vreemd gegaan in die tijd al was er best wel eens een mogelijkheid toe...maar vond dat gewoon niet kunnen....toen ik eenmaal in scheiding lag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en ben ik op onderzoek gegaan...lang leve t internet!!...........kwam al snel op chatgroepen enzo...en heb ik iemand leren kennen die me wegwijs maakte in de vrouwenliefde en met wie ik uiteindelijk een relatie mee heb gekregen....was in die tijd niet zo ondernemend....is nu wel anders hoor....

ik denk dat als je echt een vrouw zoekt, dat een les/bi cafe niet de aangewezen plek is als je dat samen wil doen met je man of vriend.....misschien is een club dan een beter idee.....al moet je daar ook maar zin in hebben natuurlijk...ieder zijn/haar ding tenslotte..............ik heb mijn huidige vriendin gevonden op lexa....nooit verwacht maar bij de eerste date was het raak :D.....zonde van me 29.95 die ik gelijk betaalde voor 3 maanden lidmaatschap! maar plaag haar wel eens dat ze echt een koopje voor me was hihi...........

misschien is t handig om eerst alleen op onderzoek uit te gaan?? zonder je man....snap best dat tie wil kijken hoor...welke man vind dat nu niet geil? maar geloof me niet elke vrouw zit daar op te wachten hoor.....die wil dan met een vrouw vrijen....en niet onder toeziend oog van manlief! 

ik ben zelf na scheiding van ex man alleen nog maar met vrouwen geweest....en dat bevalt mij prima!!! mis een man ook niet.....



kom er eerst voor jezelf achter of je het wel lekker vind en of je er van kan genieten....dat lijkt mij verstandig....sterkte er mee....hou echter in gedachten dat het ook je wereld op zijn kop kan zetten...dat moet je niet onderschatten.............

sterkte en wijsheid toegewenst....ik kom nog wel eens kijken hier....fijne dag!! 


Alle reacties Link kopieren




quote: flower18 reageerde



Het lijkt mij ook zo ontzettend spannend om iets met een vrouw te doen! Ik heb vroeger wel eens met een meisje gezoend, maar wil meer! Maar dan wel met een onbekende, met een vriendin wil ik niet. Ik heb dit met mijn man gesproken, het lijkt hem heel opwindend om mij met een vrouw te bezig te zien. Nu hebben we afgesproken dat we binnenkort naar een kroeg gaan voor lesbische/bi vrouwen... Kben benieuwd... Kvind het wel heeel erg spannend!

Wie heeft er ervaring hoe dat gaat in zo'n kroeg? Ik  weet niet of je man daar nou wel zo welkom is in een kroeg speciaal voor vrouwen ?







Hoii Bianca,



Sorry, ik bedoelde eigenlijk een cafe voor homo's, en (les)bi's...:-)
Alle reacties Link kopieren
zo'n cafe/kroeg is natuurlijk een goeie plek...maar ik denk dat je daar vooral vrouwen vind die echt weten dat ze bi/lesbisch zijn. Ik weet van mezelf dat ik echt op jongens val. Het lijkt me alleen heel spannend om eens wat met een meisje te proberen...ik vind meisjes gewoon ook heel mooi :D Maar ik zou nooit een relatie met een vrouw willen bijvoorbeeld. Ik vind het een spannender idee om eens wat met een meisje te proberen die er net zo over denkt...of klinkt dat gek? :$
Alle reacties Link kopieren


nee hoor lynn dat is niet zo gek, zullen er vast meer rondlopen met dit verlangen...........dat weet ik heel zeker zelfs wel........op chatten.nl zit ook een lesbo-box....weet natuurlijk niet of je van chatten houd....maar is wel een leuke manier om iemand te lern kennen denk ik.........



succes er mee...........


Alle reacties Link kopieren
zo'n cafe/kroeg is natuurlijk een goeie plek...maar ik denk dat je daar vooral vrouwen vind die echt weten dat ze bi/lesbisch zijn. Ik weet van mezelf dat ik echt op jongens val. Het lijkt me alleen heel spannend om eens wat met een meisje te proberen...ik vind meisjes gewoon ook heel mooi :D Maar ik zou nooit een relatie met een vrouw willen bijvoorbeeld. Ik vind het een spannender idee om eens wat met een meisje te proberen die er net zo over denkt...of klinkt dat gek? :$
hoi lynn kijk ook is op www.clublive.nl staan veel foto's op van zoenende meiden erg opwindend xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 28 jaar, heb een vriend, maar ben ook erg nieuwsgierig naar zoenen (en meer) met vrouwen. Mijn vriend weet dit, maar zou dan zelf (ja welke man niet? :-) ) ook mee willen doen of willen kijken. Terwijl ik het juist voor mezelf zou willen doen en daar niet nog eens iemand bij zou willen hebben.

Ik heb jaren terug wel eens een aparte sfeer gevoeld tussen een meisje en mij, maar kon dat op dat moment niet zo plaatsen... Jaren later heb ik haar daar toch nog eens over aangesproken (via MSN gaat dat toch makkelijker :-) ) en die sfeer tussen ons die ik toen niet kon thuisbrengen bleek idd spanning te zijn...Kans gemist... Was echt een leuk mens met hetzelfde gevoel voor humor.



Nou zou ik niet weten waar ik een meisje tegen zou komen waar mee kan zoenen (al ben ik dus ook wel nieuwsgierig naar meer). Ik zou ook het liefste willen dat het spontaan gebeurt...gewoon als je uitbent, vrolijk en uitgelaten en niet zo vooropgelegd met een advertentie op internet ofzo.

Behalve dat het niet ongedwongen is, vind ik het ook nog een behoorlijke drempel... Een man kom ik ook liever ongedwongen ergens tegen dan dat dat via internet moet gebeuren. En dat geldt voor mij voor een vrouw ook..

In Utrecht zijn er PANN feesten die zowel voor homo's als hetero's erg leuk schijnen te zijn. Afgelopen zaterdag was er weer 1, maar zou dan niet zo goed weten met wie ik moet gaan. En ik ben best stoer, maar om nou in mn eentje te gaan? Daar ben ik dan net iets te weinig heldhaftig voor :-)



Reacties zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
zo'n cafe/kroeg is natuurlijk een goeie plek...maar ik denk dat je daar vooral vrouwen vind die echt weten dat ze bi/lesbisch zijn. Ik weet van mezelf dat ik echt op jongens val. Het lijkt me alleen heel spannend om eens wat met een meisje te proberen...ik vind meisjes gewoon ook heel mooi :D Maar ik zou nooit een relatie met een vrouw willen bijvoorbeeld. Ik vind het een spannender idee om eens wat met een meisje te proberen die er net zo over denkt...of klinkt dat gek? :$
Idd Lynn3, zo denk ik er ook over :-).. Een relatie met een vrouw zou ik ook niet willen, maar experimenteren wel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik herken dit verhaal wel! Ik weet van mezelf ook dat ik echt volledig hetero ben maar het lijkt me gewoon ontzettend spannend om eens te vrijen met een vrouw. Ik heb wel vaker gezoend maar dat vond ik niet heel erg spectatulair ofzo dus ben gewoon heel erg benieuwd. Ik denk dat er in een gewone kroeg ook wel meiden rondlopen die er hetzelfde over denken, alleen vind ik het dan moeilijk om contact te maken. Het risico op afwijzing bij een vrouw is toch een stuk groter dan bij een man. Is best moeilijk om dan duidelijk te maken wel kant je op wil laten gaan.

@Eva333: ik wil ook best eens naar zo'n feest gaan, maar idd niet alleen. Misschien kunnen we via de mod emailadressen uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
-.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedoel ik nou ook! Dat die ander ook nog 'groen' is en ook voor het eerst wilt experimenteren...! Dat is de ideale situatie in mijn fantasie in ieder geval....:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven