Hoe zou het zijn om met een meisje...

13-04-2007 18:53 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid van 25 jaar en heb al 3 jaar een hele fijne relatie met een hele leuke jongen. Alleen ben ik ook heel nieuwschierig naar hoe het zou zijn om eens met een meisje te zoenen en misschien wel meer :$

Ik vraag me alleen af hoe je dat nou doet en waar je eigenlijk andere meisjes ontmoet. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? En was het bij jullie toevallig gebeurt, of met een vriendin? Sorry voor al die vragen, maar ik zou graag wat ervaringen willen lezen!

xxx Lindsay
Alle reacties Link kopieren
Op zich jammer , dat jullie hier niet zitten.... Nou zijn er denk ik niet veel die interresse hebben in jullie hond/kat/werk/ gezin :) ..... maar er zijn denk ik zat vrouwen die willen / kunnen meepraten over andere dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gaan we hier nou echt lopen zeiken over wie waar gaat forummen? Als mensen bij de groep willen mag dat. En BGB, wat had je hier nog graag besproken dan? Heel persoonlijke dingen en ervaringen zet je niet zo snel op een forum wat iedereen kan lezen, ook al lijkt het allemaal zo anoniem.



@Pleuni: Aanmelden is trouwens heel gemakkelijk: ga naar http://groups.msn.com/bischierigvanviva Dan krijg je de melding dat je lid moet zijn om de groep te bekijken en kun je je aanmelden. Als je lidmaatschap dan door één van de beheerders van de groep is goedgekeurd ben je lid!
Alle reacties Link kopieren
j22 schreef op 25 augustus 2007 @ 20:10:

Gaan we hier nou echt lopen zeiken over wie waar gaat forummen? Tuuttuuttuuttuut.....denk aan je hart , zeg Als mensen bij de groep willen mag dat. En BGB, wat had je hier nog graag besproken dan? Alles- van waar ontmoet je die vrouwen , hoe leg je contact, hoe "breng " ik dat bij mijn partner, ..... , .......... onderwerpen zat lijkt mij ... Heel persoonlijke dingen en ervaringen zet je niet zo snel op een forum wat iedereen kan lezen, ook al lijkt het allemaal zo anoniem. Dat is jouw mening dan..... ik voel me hier anoniemer dan anoniem , maar ja ; ik voel dan ook niet de behoefte om erg off topic te vertellen dat ik ruzie heb met de buuf, een rode auto heb , in Kuttegrubbeveen woon en zulke kekke gouden teenslippertjes heb gekocht, ofzo....



@Pleuni: Aanmelden is trouwens heel gemakkelijk: ga naar http://groups.msn.com/bischierigvanviva Dan krijg je de melding dat je lid moet zijn om de groep te bekijken en kun je je aanmelden. Als je lidmaatschap dan door één van de beheerders van de groep is goedgekeurd ben je lid!






Misschien dat voor sommigen de stap naar zo'n kleinschalig gebeuren waar je je voor moet stellen wel groter is , zeker als zo'n beetje iedereen deel ( lijkt ) te nemen aan meetings...... Maar goed, dat is mijn idee, mensen moeten vooral forummen waar ze dat het leukst vinden.

Maarrrrrrr , ... als ik vragen mag ; is iedereen daar bi-SCHIERIG , of zitten er ook vrouwen die weten wat ze zijn en willen en dat ook misschien wel eens beleefd hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sedert heb ik gelezen dat er wat commotie is ontstaan omtrent het forum en msn-groep. Ik ben nieuw en heb me net aangemeld bij de msn- groep. Om antwoord te geven op de gestelde vraag " of iedereen alleen bi- schierig is of ook daadwerkelijk ervaring heeft?". Ik heb ervaring en ik weet van mezelf dat ik echt bi- seksueel ben.

Ik weet niet of je iets aan deze informatie hebt. Alsnog is het gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het niet sneu voor mannen dat zij nu ook op dit terrein al aan belang moeten inleveren? Als vrouwen massaal vibtrators kopen en het zelfs met elkaar gaan doen, worden mannen minder begerenswaardig. En dat terwijl de salarissen ook al naar elkaar toe aan het groeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
BURke ; talk to the hand, enzo....





http://www.gocollect.com/images/EbonyVisions/300/37109.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
tijd geleden dat ik hier typte....ben nu meer in de msn groep moet ik zeggen...en ik moet zeggen t begint aardig te lopen daar....hoeveel leden er zijn weet ik niet, maar zit van alles wat...vrouwen met en zonder ervaring....van jong tot wat ouder....en niets moet en alles mag! niks is verplicht wat mij betreft....kortom ik heb t daar prima naar mijn zin tot nog toe....



:rolling:
Alle reacties Link kopieren
ik ben al een tijd aangemeld (en goedgekeurd) voor het msnforum maar ik kan er nog steeds niet opkomen! Als ik inlog krijg ik dee melding dat ik nog goegekeurd moet worden!! Kan iemand me even helpen? inlognaam miepje57531.
Alle reacties Link kopieren
miepje ik zal t daar op t forum zetten, wie weet leest de beheerder t dan...misschien ben je nog niet toegevoegd ofzo?

ga me best voor je doen ok? :worship:
Hoi Miepje,



Je was eerst inderdaad lid! Maar omdat we een nieuwe voorstel-regel hebben ingevoerd, hebben we er een heleboel leden uitgegooit die hier niet aan voldeden. Ook jij was één van diegenen. Maar je kunt je nu weer gewoon opnieuw aanmelden als je besloten heb om toch (actief!) lid te worden van de groep!
Alle reacties Link kopieren
Voor de meiden (en mannen) met bi-gevoelens, die een LN of soortgelijke gelegenheid nog een stap te ver vinden, organiseren LNBi en COC op 22-9 een groot bi-feest in COC Amsterdam (na afloop van een symposium 's middags). Ik denk dat er enkele honderden bi's uit het hele land komen, dus een mooie gelegenheid om gelijkgestemden te leren kennen. Alle details vind je op www.hoebibenjij.nl
Alle reacties Link kopieren
Frank, leuk weer eens van je te horen, heb je een nieuw groepje opgestart?

de hoebenjij club? ga zo nog even kijken op de site, ben er bij de 22/09...(heb me nick veranderd) zal het ook op de msn-group vermelden je brichtje...dank je

Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Edmund Burke schreef op 27 augustus 2007 @ 12:40:

Vinden jullie het niet sneu voor mannen dat zij nu ook op dit terrein al aan belang moeten inleveren? Als vrouwen massaal vibtrators kopen en het zelfs met elkaar gaan doen, worden mannen minder begerenswaardig. En dat terwijl de salarissen ook al naar elkaar toe aan het groeien zijn.
Hahahahahahahahahahahahha!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik heb nog geen idee wie je bent/was Fatalflower, maar anyway welkom op 22-9, dan ga ik het zien :-) Die site is er tijdelijk, speciaal voor het bi onderzoek dat we houden, en voor 22-9 waar we de uitkomsten bekend maken en er over gaan discussiëren. Dank voor je medewerking! Hoe meer zielen hoe meer vreugd he...
Alle reacties Link kopieren
Hee Frank...alles goed? Lang niet gesproken....
Alle reacties Link kopieren
dag allemaal,



ben er sinds een paar maand achter gekomen dat ik meer gevoelens voor een vriendin heb dan gewoon vriendin zijn. of in iedergeval net al Vrouw19 zegt erg nieuwschierig ben om te voelen hoe het 'is' met een vrouw te strelen/zoenen.

ik kan hier niet mee omgaan, en wordt er eigenlijk behoorlijk depri van.

wel fijn dat er meer mensen dezelfde 'wensen' gevoelens hebben.

misschien kunnen jullie me helpen...
Alle reacties Link kopieren
Jenny, wil je dat persé met die vriendin ervaren , of is een ervaring met een andere vrouw ook een optie ?

( alleen strelen en zoenen ? Meer niet , begrijp ik ? - even voor de duidelijkheid )

Hoe wou je geholpen worden ? Wil je hier mensen leren kenen , wil je horen hoe anderen het aangepakt hebben , wil je tips waar je vrouwen kunt ontmoeten die ook "in " zijn voor de wensen jij hebt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Jenny vooral nog erg worstelt met haar bi-gevoelens ten opzichte van haar vriendin, lijkt me ook best wel moeilijk als je ineens andere gevoelens voor je vriendin hebt. Ik denk niet dat je je vriendin dit moet vertellen Jenny. Als je echt graag eens een vrouw wilt voelen zul je stappen moeten durven ondernemen, ook dat is best eng denk ik, het ligt er ook aan hoe graag je het wilt. Er is een msn-groep waar vrouwen van dit topic met elkaar kletsen over hun bi-gevoelens, ergens in dit topic staat wel het adres van deze groep. Misschien kun je die drempel alvast nemen?
Alle reacties Link kopieren
even een reactie voor blijf gewoon bianca, Ja heb het alleen maar die vriendin... klinkt stom ik weet het....en ja alleen strelen en zoenen, tot dusver... vind het nogal moeilijk allemaal... ja wil graag iemand die me zegt wat te doen.



Jaschenca, ik heb dit haar wel verteld omdat ik me erg 'onprettig' voel bij haar in de buurt... en vroeg wat er aan de hand was en heb het dus wel moeten vertellen. zit met mijn handen in het haar en wordt er bepaald niet blij van... bedankt voor jullie reactie in elk geval...



Ben ook opgegroeid met het idee dat dat niet 'goed' is... niet verkeerd naar iemand anders toe hoor. wil alleen daar mee zeggen dat het het me niet gemakkelijk wordt gemaakt...
Alle reacties Link kopieren
ha jenny, goedemorgen.....snapprecies waar je het over hebt hoor....zat ooit in precies dezelfde situatie....ben inmiddels al jaren verder,maar ik wist wel al van mezelf dat ik vrouwen erg interessant vond....alleen niemand wist dit van mij....ik werd ook verliefd....en ik schaamde me kapot dit te laten weten aan de buitenwereld...t werd al snel serieus allemaal.........maar ik vond t doodeng....ook t gevoel van dat t niet hoorde....uiteindelijk is alles reuze mee gevallen, aan reacties om heen te merken....maar heb er bijna een jaar over gedaan om er voor uit te durven komen toen...viel kilo's af....( op zich niet erg, maar toch)...

hoe reageerde je vriendin eigenlijk op jou openbaring toen je het haar vertelde??

lucht je hart hier meis...ofkom naar de msn-groep...ik geloof dat t op bladzijde 7 staat delink naar de groep...zal zo even voor je kijken ok.... :worship:
Alle reacties Link kopieren
ja dus bladzijde 7 is het!!!
Alle reacties Link kopieren
cherokee,



bedankt voor je reactie.. en ja mijn hart luchten.... moeilijk,,,

vriendin reageerde goed, maar heeft niet dezelfde gevoelens terug...

niet dat ik dat had verwacht, maar toch stiekum deed het een beetje zeer.. :(



want nu is het een beetje vervelend om samen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
jenny, natuurlijk doe dat zeer als je er niet t zelfde in zit! is nooit fijn, maar wel jammer dat t jullie samnezijn beinvloed.....balen dus! vind het wel heel moedig dat je het haar hebt verteld....dat is een feit!

:smooch: knuffel voor jou nu.....kop op, misschien moet t even zinken bij jullie beiden....
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor je lieve reactie..



dikke knuf terug
Alle reacties Link kopieren
geen dank, graag gedaan hoor....voel je je inmiddels wat beter???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven