Hoe zou het zijn om met een meisje...

13-04-2007 18:53 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid van 25 jaar en heb al 3 jaar een hele fijne relatie met een hele leuke jongen. Alleen ben ik ook heel nieuwschierig naar hoe het zou zijn om eens met een meisje te zoenen en misschien wel meer :$

Ik vraag me alleen af hoe je dat nou doet en waar je eigenlijk andere meisjes ontmoet. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? En was het bij jullie toevallig gebeurt, of met een vriendin? Sorry voor al die vragen, maar ik zou graag wat ervaringen willen lezen!

xxx Lindsay
Alle reacties Link kopieren
heb gister nog even met mijn vriendin gepraat, en dat was opzich wel prettig... maar beter... ach...ben nog niet echt wegwijs op het msn groep gebeuren...



groetjes
Alle reacties Link kopieren
maakt niet meis, dat word je vanzelf wel toch?? ik moest er ook even aan wennen, maar dat geldt ook voor het nieuwe forum hier O_o ......................

heb je je wel al aangemeld?

goed dat je weer hebt gesproken met je vriendin....probeer het luchtg te houden anders word t denk ik wel een heel beladen onderwerp nu....en het zou zonde zijn als dit tussen jullie in komt te staan.....
Alle reacties Link kopieren
ja heb me nu aangemeld, maar vind het jammer dat er niet gechat kan worden.

en veel mensen daar zijn al veel verder dan mij. ik ben nog zeg maar in de ontkennings fase en heel veel zijn daar al voorbij, vandaar dat ik eigenlijk niet zo kapot er van ben... niets persoonlijks bedoeld, maar voor mij heeft dat weinig zin, denk ik,

en ja tussen ons in staan is het laatste wat ik wil, maar ben bang dat dat al gebeurd is...



bedankt voor je reactie,,, en om 6:07 al?!



groetjes
Alle reacties Link kopieren
haha ja ik ben altijd vroeg wakker...en vind t dan lekker nog even op me gamk wakker te worden met koffie en wat te forummen...

hee maar eerst zeg je dat je t jammer vind dat je niet kan chatten en vervolgens dat iedereen al veel verder is met alles?? denk dat dat wel meevalt hoor...en zo heel erg actief word er nog niet gepost...helaas........voordeel daar is dat je vrij anoniem je verhaal kwijt kan....

dus laat je niet bang maken....kom gewoon gezellig langs.... 8-P
Echt niet iedereen op die groep is al veel verder hoor. Er zijn er inderdaad die al wat of zelf veel ervaring hebben met een vrouw. Maar er zijn er ook die, net als ik, nog totaal geen ervaring hebben. Ik heb nog nooit gezoend met een vrouw, laat staan meer...

Maar als je geen zin hebt in die groep, dan meld je je toch gewoon weer af? Het moet echt niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
j22 ja zo ervaar ik dat dus ook... maar geeft op zich niet...

en ja blijf jammer van het niet chatten vinden....

kan daar nog niet echt een topic vinden waar ik mee uit de voeten kan...

sorry...



groetjes
Alle reacties Link kopieren
jenny dat kan dat je erniets bij ziet staan wat je aantrekt hoor....maar je zou zelf ook een topic kunnen openen en daarin zetten wat je kwijt wilt!

fijne zondag!!! enne....gaat t goed met je nu???? 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
hoi cherokee..

ja heb zelf ook al zitten denken om een topic te openen... maar vind nog moeiljk er een te beginnen....



jij ook een fijne zondag.. en ja het gaat wel redelijk goed met me, bedankt voor het vragen....
Alle reacties Link kopieren
nou heb net een topic geopend...groen als gras.... kijken wat de reactie zijn....



groetjes ;-]
Alle reacties Link kopieren
Iemand zin om mee te gaan naar de party van Zij aan Zij?



Hét vrouwenfeest van 2007!!

LADIES ONLY!!!



Op 14 september viert Zij aan Zij haar 15-jarig bestaan groots met The Lipstick Lounge, in de Asta in Den Haag ! ||| Foyer: Buena Vista Ladiesclub met dj's:Carla da Costa,Martine Ferrer |||| Side-acts: sensual latin dancing, sepia foto shoot, cuban sigar tasting |||| Cocktails: shake-it rum rum yum yum |||| Grote Zaal: 22:00 : Live-concert "Sonando" Feminine Salsa Band, Dj's: Nancy, Blossom, Natarcia |||| Acts: Fashion Show, powered by desires, The beat of the drum ( live percussion ) ||||| Fluor dance, Laser show ||||| Meer info over kaartverkoop binnenkort op www.zijaanzij.nl



Prijs : 12,50



Open: 21.00 - 03.00 uur





Wie oh wie heeft er zin om mee te gaan?



Ik ben een 26 jarige (bi)meid uit Den Haag en heb wel zin in een feestje! (geen liefdesdate, just fun, tenminste....)

Laat het me weten, stuur een mailtje birtanem100@yahoo.com
Ik vind het op dit topic met de dag informatiever worden! :applause:
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
je bent er vrij in meis...niets moet en alles mag.....denk dat sommige het besloten van een groep prettig vinden...je wisselt daar ook makkelijker emailadressen uit....en t kletst toch makkelijker altijd zo via de msn.....actie en reactie.....

zit zelf in twee groepen nu te schrijven...en is erg leuk vrouwen te spreken over van alles en nog wat....binnenkort is er een meeting ook.....en ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen ( vrouwen).....dan zie je pas echt hoe iemand is in real life.....
Volgende week in de Viva een heel artikel over bischierigheid. Ben heel benieuwd!!
@ Bloosje (of tenminste, degene die op de msngroep zo heet):

Ik heb een foutje gemaakt! Ik heb je per ongeluk uit de groep gegooit :-$ . Ik moest eigenlijk degene hebben die onder je stond, maar klikte dus blijkbaar op jou. Maar je bent niet geblokkeerd, dus je kunt je zo weer aanmelden! Ook al je berichten zijn gewoon blijven staan.

Sorry!!
Alle reacties Link kopieren
klinkt allemaal erg bekend.. t lijkt alleen alsof jullie er heel makkelijk over denken.. lijkt me geweldig! Sinds ik nl doorheb dat ik ook wel sex zou willen hebben met vrouwen begin ik ook steeds meer naar vrouwen te kijken en daar kan ik heel slecht tegen. Het verwart me echt zo! Ik zit er echt een beetje door in een dip.. Ik heb nl wel gewoon een vriend waar ik echt van hou. Toch kan ik de fantasie niet uit mn hoofd zetten. Mijn vriend vertelde dat zijn ex het ook een keer met een vriendinnetje van haar had gedaan, sindsdien denk ik er steeds aan hoe het zou zijn om met haar zoiets te doen maar zou niet weten hoe ik met haar daarover in contact kom. vragen durf ik niet echt.. Anywayz.. vraag is: hoe gaan jullie om met al die verwarrende gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Wil je met de ex van je vriend ervaring opdoen ???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
vraag is nu...wat vind je verwarrend precies....dat je t met een vrouw wil gaan beleven allemaal....of dat je het er niet over durft te hebben??

volg je gevoel gewoon...komt t allemaal wel goed...
Alle reacties Link kopieren
kussie33, past het in je relatie om sex te hebben met een ander dan je vaste partner? cherokee zegt je gevoel te volgen en dat is op zich je goed recht, maar je vriend zal ook zo zijn gevoel hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hier nog een Lynn én nieuwsgierig naar meisjes. Ik schrijf ook op een bi-forum en heb één keer gedate met een meisje. We hebben gezoend en zij werd verliefd. Ik niet, dus heb dat afgekapt.



Nieuwsgierigheid blijft en ik wil verder gaan! :)
Alle reacties Link kopieren
Lieve vrouwen,



Ook ik ben al een hele tijd nieuwsgierig hoe het zou zijn om seks te hebben met een vrouw. Ik ben 22, heb al vijf jaar een vriend en ik ben volgens mij niet homo- of biseksueel. Toch lijkt het me leuk om voor 1 keer erachter te komen hoe het is en dan het liefste met een vrouw die dezelfde instelling heeft als ik. Het heeft niets te maken met een relatie maar met aantrekkingskracht. Hebben jullie in de zoektocht sites etcetera gevonden waar je in contact kunt komen met zulke vrouwen? Sites voor echt bi- of homoseksuele schrikken me erg af, omdat je daar meer gaat voor the whole package zeg maar, en niet voor die ene ervaring...
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 21 jaar en ook bischierig, ik heb ook een vriend. Het lijkt me leuk om een keer seks met een meisje te hebben om te ervaren hoe het is..
Alle reacties Link kopieren
Phileine84 schreef op 01 november 2007 @ 16:09:

Lieve vrouwen,



Ook ik ben al een hele tijd nieuwsgierig hoe het zou zijn om seks te hebben met een vrouw. Ik ben 22, heb al vijf jaar een vriend en ik ben volgens mij niet homo- of biseksueel. Toch lijkt het me leuk om voor 1 keer erachter te komen hoe het is en dan het liefste met een vrouw die dezelfde instelling heeft als ik. Het heeft niets te maken met een relatie maar met aantrekkingskracht. Hebben jullie in de zoektocht sites etcetera gevonden waar je in contact kunt komen met zulke vrouwen? Sites voor echt bi- of homoseksuele schrikken me erg af, omdat je daar meer gaat voor the whole package zeg maar, en niet voor die ene ervaring...




Als je 100 % hetero bent moet je waarschijnlijk niet eens denken aan een hand vol tiet(jes ) , laat staan meer :)

Maar goed , jij vindt de naam bi te veel van het goede ......



Je bent bang dat op een lesbi/bi site je meteen een relatie voor het leven af moet sluiten ? Dat doe je toch ook niet als je een afspraakje maakt met een knul , dan kijk je toch ook eerst de kat uit de boom ? en net zo goed als dat manen/vrouwen met elkaar daten om te kijken of er seks van kan komen , zo kunnen twee vrouwen ook elkaar ontmoeten....niet elke bi/lesbische vrouw wil ( meteen ) verkering ........... zijn net mensen :) :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Op veel erotisch getinte dansfeesten ( sensation white etc ) gaat het er tussen de meiden ook behoorlijk "vrij " aan toe en kijkt niemand raar op van twee kussende vrouwen.......misschien is dat iets voor jullie ? Redelijk vrijblijvend en mocht het écht écht écht klikken kan je altijd nog zien of je verder wilt en hoe je dat aan pakt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb me ook aangemeld.... ff afwachten hoe en wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven