Hoe zou het zijn om met een meisje...

13-04-2007 18:53 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid van 25 jaar en heb al 3 jaar een hele fijne relatie met een hele leuke jongen. Alleen ben ik ook heel nieuwschierig naar hoe het zou zijn om eens met een meisje te zoenen en misschien wel meer :$

Ik vraag me alleen af hoe je dat nou doet en waar je eigenlijk andere meisjes ontmoet. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? En was het bij jullie toevallig gebeurt, of met een vriendin? Sorry voor al die vragen, maar ik zou graag wat ervaringen willen lezen!

xxx Lindsay
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf laatst naar een PANN-feest geweest, wat een andere topicster al noemde. Ben ook nieuwsgierig, maar ja; ik durf ook niet veel/makkelijk....



PANN-feest was gezellig, maar er is niets 'gebeurd'. Ook niet geflirt of wat dan ook; ben al mega verlegen bij mannen...laat staan....

Nou, mocht hier een groepje ooit het plan hebben om weer te gaan, ik hoor het graag. Nu had ik met veel moeite een vriend mee kunnen nemen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 100% hetero,zou je denken ? een 100 % hetero wil er niet aan denken hoe het zou zijn om en jij denkt eraan én wil het uitproberen........... maakt mij niks uit hoe jij je noemt hoor , maar waarom dat 100 % hetero erbij vermelden ? Mij lijk je namelijk minimaal een ietsiepietsie biseksueel........... zou nooit een relatie willen met een vrouw, maar het idee om een keer met een vrouw te zoenen, elkaar te strelen enz. lijkt me gewoon heel aantrekkelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik de ladysnight in de Fun4two ( ww ervoor en nl erachter ) eens pr drie maanden dan nog maar eens ter sprake brengen ?

Een avond met overwegend biseksuele vrouwen..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ehm....die Ladiesnight is op mij altijd overgekomen als een 'all the way' avond; soort parenclub maar dan voor vrouwen. Die drempel vind ik nogal hoog, zo ver hoeft het van mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ehm....die Ladiesnight is op mij altijd overgekomen als een 'all the way' avond; soort parenclub maar dan voor vrouwen. Die drempel vind ik nogal hoog, zo ver hoeft het van mij niet.




Het is een plek waar het zou kúnnen , mocht het met iemand klikken.......maar geen plek waar het moet als het klikt...........

In ieder geval een plek waarbij je van de ander weet waar ze voor komt, een plek met veel keus , zonder te hoeven adverteren, cammen etc. .........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het liefste iemand spontaan tegenkomen tijdens het uitgaan. Hou er niet zo van als dingen er dik bovenop liggen. Dan lijkt het ook net of er druk achter zit ofzo (voor mezelf)

Ben gewoon nieuwsgierig...en plaats mezelf niet in een hokje... doe er niet geheimzinnig over..mijn vriend en goede vriendinnen weten dit van mij.



Ik herken veel in wat vrouw19 schrijft. Over vriend (mijn vriend of een andere man hoef ik er niet bij :) ), over vriendinnen (mijn vriendinnen zijn mijn vriendinnen en daar ga ik niet mee experimenteren! Dat wil ik niet eens!), over huisgenootje (dat had ik met een meisje op vakantie) en over gaydar (zou idd wel makkelijk zijn).



Zazou je had het over e-mailadressen uitwisselen via de mod? wat is mod? En lijkt me ook best wel eng hoor, om daar met een onbekende heen te gaan. t moet ook maar net klikken (als in vriendschappelijk) met elkaar. Dus moet daar nog even over nadenken..



Weet je wat me nou leuk lijkt? Om een (nee niet als in mijn)vriend te hebben die homo is. Lekker ongecompliceerd (geen spanning) en kun je leuk samen naar dit soort dingen :)
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hello! De twee meiden met wie ik heb gezoend zijn alletwee vriendinnen van elkaar. Dat ik ze nu minder zie, heeft hele andere redenen als dat we door het gebeuren uit elkaar zijn gegroeid. Met een van de twee gebeurde juist het tegendeel. Daar heb ik ook vaker mee gezoend en gesekst.



Als je geen vriendinnetje wilt 'nemen' dan weet ik het ook niet zo goed. Ik loop zelf ook een beetje tegen dat 'probleem' aan. Ik durf wel te flirten met meiden, maar kom in het gewone uitgaansleven niet snel vrouwen die op vrouwen vallen tegen. Wellicht ook eens naar fun4two :) Of verder zoeken via internet. Of een ander vriendinnetje zoeken die ook wel wil :P xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier en ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk nieuwsgierig ben naar hoe het zou zijn met een vrouw.

Vraag me ook af hoe ik zoiets aan zou moeten pakken. Ik woon in een niet erg grote stad en zou het prettig vinden zoiets eerst een beetje anoniem te proberen. Niet iedereen hoeft het meteen te weten.

Mijn vriend vind het geen probleem, hij wil er wel het liefst bij zijn.

Hebben jullie nog meer tips?
Alle reacties Link kopieren




Mijn vriend vind het geen probleem, hij wil er wel het liefst bij zijn.

Hebben jullie nog meer tips?
adverteren

advertenties doospitten

sjanzen in uitgaansgelegenheden

naar de wat meer erotische feesten gaan

naar een parenclub gaan  ( al dan niet naar een ladiesnight )

op chatboxen gaan chatten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Mijn vriend vind het geen probleem, hij wil er wel het liefst bij zijn.

Hebben jullie nog meer tips?
In iedergeval niet je vriend er bij aanwezig laten zijn. Het lijkt mij lastig iemand te vinden wanneer je vriend aan het voeteinde zit toe te kijken
Alle reacties Link kopieren




Mijn vriend vind het geen probleem, hij wil er wel het liefst bij zijn.

Hebben jullie nog meer tips?




Natuurlijk wil je vriend erbij zijn, het is zo'n beetje de natte droom van elke hetero man, twee vrouwen. ;) Met een van de vriendinnen was mijn vriend erbij (dus was het meer een trio..) in het andere geval (met de leukste, lees aantrekkelijkste, vriendin) een keer met haar vriend, maar voornamelijk (en de eerste keer sowieso) met haar.



Met zn tweeën is ook veel relaxter. Dan hoef je je niet druk te maken om jaloezie (van zijn kant), onzekerheden (van jouw kant of van die van het andere meisje).



Ik mag wel hoor, zonder vriendje :P
Alle reacties Link kopieren
Wat " grappig " dat er altijd zoveel eisen gesteld worden aan een (s)experimentje met een andere vrouw ; liefst ook een beginnende dame ( maar wel met initiatief want zelf durft men niet ) , liefst "écht " bi  ( wanneer ze " teveel " hetero is is het een bedreiging  want vriendlief moet er wel bij zijn ) , ......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoelang die rage duurt .........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
rage..? Zulke fantasien/gevoelens hebben zie ik niet als een rage, dan was het waarschijnlijk allang een keer gebeurd..!  :P
Alle reacties Link kopieren
De bi-sgierige dames maken het zichzelf idd wel moeilijk: liever niet met een bekende, liever niet met een onbekende, in een gewone uitgaansgelegenheid kom je ze niet tegen c.q. staat het niet op het voorhoofd, in een holebi-uitgaansgelegenheid is te eng c.q. ligt het er te dik op, durf niet alleen maar ken ook niemand die mee wil... En de man wil wel meedoen c.q. toekijken. Maar het moet wel "spontaan" gebeuren.

Geen idee hoe je zoiets "spontaan" wilt laten gebeuren als je zoveel barrières opwerpt, je verkleint je kansen er wel erg mee...



Ik zou als ik jullie was naar een LN gaan (waar helemaal niets moet maar waar je wel weet dat men open staat voor...) of als je dat te "eng" vindt een holebi-uitgaansgelegenheid zoals de genoemde PANN-feesten. Baat het niet schaadt het niet en de trefkans is er 100x groter dan in een gewone uitgaansgelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
rage..? Zulke fantasien/gevoelens hebben zie ik niet als een rage, dan was het waarschijnlijk allang een keer gebeurd..!  :P
Sinds Madonna Britney " plat op d'r bek pakte " zie ik in elke "normale " kroeg zoenende meiden, dus kennelijk tóch een soort van rage.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren




quote: princessleah reageerde



Mijn vriend vind het geen probleem, hij wil er wel het liefst bij zijn.

Hebben jullie nog meer tips?

In iedergeval niet je vriend er bij aanwezig laten zijn. Het lijkt mij lastig iemand te vinden wanneer je vriend aan het voeteinde zit toe te kijken
Hmmm. Lijkt mij inderdaad wel minder gemakkelijk als hij er bij is. Had ik nog niet zo zeer bij stilgestaan, maar ik denk dat ik me steeds met hem bezig zou houden in plaats van met de dame in kwestie...
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoelang die rage duurt .........
Ik heb persoonlijk niet het idee dat gevoelens en nieuwsgierigheid een rage zijn. Misschien dat het nu meer in openheid gebeurd (mensen praten er makkelijker over, het is sociaal meer geaccepteerd) en je daarom denkt dat iedereen het doet en wil (omdat het een rage zou zijn). Maar ik zie het absoluut niet als rage!
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde



Ben benieuwd hoelang die rage duurt .........

Ik heb persoonlijk niet het idee dat gevoelens en nieuwsgierigheid een rage zijn. Misschien dat het nu meer in openheid gebeurd (mensen praten er makkelijker over, het is sociaal meer geaccepteerd) en je daarom denkt dat iedereen het doet en wil (omdat het een rage zou zijn). Maar ik zie het absoluut niet als rage!

als je écht biseksueel bent..., maar ik heb het idee dat zowat elk pubermeisje gaat uittesten hoe het zou zijn en daarna bepaalt of ze het wel of niet is......toch een iets ander uitgangspunt lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote: vrouw19 reageerde



Voorbeeldje, zo lijkt het iemand misschien wel iets om seks te hebben in het vliegtuig. Dan boek je toch ook geen ticket om maar in een vliegtuig te zitten om daar vervolgens te seksen??



ja, dat zou ik dus wél doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In iedergeval niet je vriend er bij aanwezig laten zijn. Het lijkt mij lastig iemand te vinden wanneer je vriend aan het voeteinde zit toe te kijken



Hmmm. Lijkt mij inderdaad wel minder gemakkelijk als hij er bij is. Had ik nog niet zo zeer bij stilgestaan, maar ik denk dat ik me steeds met hem bezig zou houden in plaats van met de dame in kwestie...
Ik denk dat de dame in kwestie daar niet echt op zit te wachten, dus zal het moeilijk zijn iemand te vinden.

Niet iedereen wil een trio met een andere man en een toeschouwer al helemaal niet, ik in iedergeval niet.
Alle reacties Link kopieren


Niet iedereen wil een trio met een andere man en een toeschouwer al helemaal niet, ik in iedergeval niet.
 
Nou als het een erg leuke man is....



Maarre, als ik voor een vrouw ga, ga ik voor een vrouw, niet voor de daarbij behorende man. En wat betreft die rage; ik had altijd wat moeite met het idee van 'bi-zijn', maar eigenlijk ben ik kennelijk heel hip :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven