hoelang is lekker

27-03-2015 17:38 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is lekker, in sexfilms zie je dat mannen een uurtje flink doorneuken! Nou zal mij dat niet lukken maar vinden vrouwen dat überhaupt wel fijn?



Bekend is dat veel mannen het helemaal niet zo lang volhouden en is dat dan wel weer voldoende voor een vrouw om er plezier aan te beleven?
Hoelang is een chinees..
Alle reacties Link kopieren
Verschilt per persoon, maar een uur lang pompen lijkt me erg vermoeiend.

Afwisseling is key.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop nergens tegenaan , anders had ik dat wel gevraagd
Alle reacties Link kopieren
Een derde keer nou dan vind ik het dus niet meer lekker, het moet wel ontspannen gaan en niet dat je een pauze moet nemen om nog een derde rondje te doen
Hoelang is lekker?



Ik dacht dat Hoelang een Chinees was.



Jeetje.
quote:Thordis007 schreef op 27 maart 2015 @ 18:58:

Hoelang is lekker?



Ik dacht dat Hoelang een Chinees was.



Jeetje.Chinees is best lekker op zijn tijd. Sambal bij?
Alle reacties Link kopieren
Chinezen neuken heel vaak daarom zijn er ook 1,2 miljard misschien komt daar de vraag hoelang wel vandaan. Nou hoelang buurman? Nee ze is al weer zwanger
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 27 maart 2015 @ 18:08:

Volgens onderzoek wil een vrouw tussen de 7 en 13 minuten gepenetreerd worden, dan is ze er wel klaar mee. Dat lijkt heel kort maar een vrijpartij bestaat toch niet alleen uit penetratie, als je afwisselt met vanalles ben je zo een uur, of 2 of 3, verder.



Ik wil dat onderzoek wel even overdoen. Vrijwilligers?

Dat is toch erg weinig, 7 tot 13 minuten penetratie? Zeker met condoom.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 27 maart 2015 @ 18:32:

Kwartiertje vind ik lang zat. En dan heb ik het alleen over de penetratie. Pauzes waarin hij mij oraal bevredigt en andersom niet meegerekend. Ik denk dat we alles bij elkaar gemiddeld een halfuur bezig zijn. Er zitten weleens vluggertjes of langertjes bij.Een half uur ís een vluggertje. I feel sorry for you.
F.U.
viva-adam schreef op 27 maart 2015 @ 19:06
Alle reacties Link kopieren
Kan me niet lang genoeg duren, neuken tot alles pijn doet! Penetratie een uur lang volhouden lijkt me wel lang, maar beetje standjes wisselen en dan zit je er al snel aan toch?

Het hoeft niet altijd lang. Liever wel. Veel en lang. En hard.
Hoe langer hoe beter!
On ja, uiteraard houden álle mannen hier het véél langer vol dan in dat onderzoek
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dit weer zo'n piemellengte topic was eigenlijk.
F.U.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 27 maart 2015 @ 19:00:

[...]



Chinees is best lekker op zijn tijd. Sambal bij?Lekkel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 27 maart 2015 @ 19:17:

On ja, uiteraard houden álle mannen hier het véél langer vol dan in dat onderzoek



Stuur me een pm anders.

Hypothetisch natuurlijk.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Een derde keer niet meer lekker? Zo blij dat mijn kloris er anders over denkt, die piept na de 8e keer nog niet, zo zie ik het graag!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 27 maart 2015 @ 19:18:

[...]





Stuur me een pm anders.Waarom niet lekkel hier uit de school klappen?
...
quote:viva-adam schreef op 27 maart 2015 @ 19:18:

[...]





Stuur me een pm anders.Wat zou een pm bijdragen aan dit topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 27 maart 2015 @ 19:08:

[...]





Een half uur ís een vluggertje. I feel sorry for you.



Hoeft niet. Mijn ex hield het hooguit twee minuten vol en had 0 fantasie in bed. Ik voel me hier heel goed bij.

Zoals ik al aangaf zitten er ook uitschieters naar de langere kant tussen. Maar doordeweeks voor het slapengaan vind ik een half uur meer dan zat. Vaak liggen we ervoor en erna toch nog te zoenen en knuffelen.

Ik heb absoluut niks te klagen
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ben het verkeerde topic begonnen want schijnbaar ben ik erg afwijkend, 8 keer achter elkaar, meer dan een uur tja gaat me niet lukken, en heb er ook geen trek aan.
quote:Janos schreef op 27 maart 2015 @ 20:05:

Ben het verkeerde topic begonnen want schijnbaar ben ik erg afwijkend, 8 keer achter elkaar, meer dan een uur tja gaat me niet lukken, en heb er ook geen trek aan.Je hoeft toch niet 8x te komen in een uur?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks een topic open op "thuis" met de vraag hoe ik tafels in elkaar moet zetten. Om na 23 reacties te roepen dat ik het topic niet had moeten openen omdat tafeltjes in elkaar zetten toch niet helemaal mijn ding is.
...
Alle reacties Link kopieren
...en ik maar denken dat hoelang een chinees is. Blijkt 'ie lekker te zijn. (of is dat juist de vraag?)
quote:Uggla schreef op 27 maart 2015 @ 20:09:

...en ik maar denken dat hoelang een chinees is. Blijkt 'ie lekker te zijn. (of is dat juist de vraag?)Wil je daar een bitterbal bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven