Hoevaak seks 35 plus

08-10-2015 23:13 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ben nieuw hier dus misschien is de vraag al gesteld????



Hoevaak hebben jullie sex en hoe? Standaard naar bed sex hebben en gaan slapen???
quote:Sid-returns schreef op 08 oktober 2015 @ 23:25:

[...]



Ohhhh.... zucht.
Niet zo vaak meer maar áls we het doen dan sowieso op 29 februari.
Alle reacties Link kopieren
Gewwon ik zou jullie ervaringen willen horen. Ik WIJ halen 1 a 2 keer per week. Reden van ons. Moe zijn
quote:shala91 schreef op 08 oktober 2015 @ 23:22:

En als je nou onder de35 bent met een gezin?En als je nou boven de 35 bent zonder gezin?
quote:Moiren_ schreef op 08 oktober 2015 @ 23:27:

[...]



Ohhhh.... zucht.Nou to, voor je statistieken: Moi kun je van 2x naar 3x per jaar op je 35+ lijstje schrijven.
quote:Jbn75 schreef op 08 oktober 2015 @ 23:30:

Gewwon ik zou jullie ervaringen willen horen. Ik WIJ halen 1 a 2 keer per week. Reden van ons. Moe zijnWaar haal je dat?
quote:Sid-returns schreef op 08 oktober 2015 @ 23:31:

[...]



Nou to, voor je statistieken: Moi kun je van 2x naar 3x per jaar op je 35+ lijstje schrijven.Met jou zou ik het elke dag doen
quote:Moiren_ schreef op 08 oktober 2015 @ 23:34:

[...]



Met jou zou ik het elke dag doen Dat lukt mij wel, maar jij bent boven de 35.
Weekend relatie en dan 3 a 4 keer per weekend....schade van doordeweeks inhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 08 oktober 2015 @ 23:30:

[...]



En als je nou boven de 35 bent zonder gezin?Goeie!!
quote:Sid-returns schreef op 08 oktober 2015 @ 23:35:

[...]



Dat lukt mij wel, maar jij bent boven de 35.Ik ben getraind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 08 oktober 2015 @ 23:25:

Stel nou dat ik 9x per week seks heb met 3 verschillende mannen en soms een vrouw, wordt jouw seksleven er dan slechter of beter op?Hahahahaha! Nee, maar dat zou wel mijn beeld van jou bevestigen....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 08 oktober 2015 @ 23:51:

[...]





Hahahahaha! Nee, maar dat zou wel mijn beeld van jou bevestigen....
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wij halen weken niet, en dan weer weken wel. Na 20 jaar , 5 kinderen, en een man die van de 8 weken 3 in het buitenland is,,,,, Dus.... wat wil je nou eigenlijk weten...... Hangt toch ook van de situatie af....
quote:2east schreef op 08 oktober 2015 @ 23:51:

[...]





Hahahahaha! Nee, maar dat zou wel mijn beeld van jou bevestigen.... Wat voor beeld heb jij dan van mij?
Ja standaard iedere avond naar bed, even snel seks en dan slapen.mzodat we 's ochtends genoeg energie hebben voor de uitgebreide beurt. Vanmorgen was dat met een zooi kettingen, voor morgenochtend moest ik mijn fijnste vieb alvast klaarleggen. Oh ik moet stoppen, tijd voor het snelle doorsmeren, truste he!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Marana.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nou jemig, wat een onwijs rare reacties. Ik snap de vraag wel hoor. Ik ben 33 en ik merk echt wel dat mijn sexleven veranderd is. Opeens zijn er misschien kinderen of carriere en moet je soms zelfs plannen. Reageer even niet als je het zo'n stom topic vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kangoeroe33 schreef op 09 oktober 2015 @ 01:56:

Nou jemig, wat een onwijs rare reacties. Ik snap de vraag wel hoor. Ik ben 33 en ik merk echt wel dat mijn sexleven veranderd is. Opeens zijn er misschien kinderen of carriere en moet je soms zelfs plannen. Reageer even niet als je het zo'n stom topic vindt.Weet niet of dit je eerste account is, maar als je nog maar 3 dagen lid bent, dan weet je misschien nog niet dat sommige mensen hier alleen maar komen om verhalen van anderen te horen. Met zo'n vraag in een summiere openingspost zou ik niet te veel verwachten van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ben inderdaad nieuw op dit forum maar wel een hele actieve forumganger op andere fora (?). Het valt me gewoon heel erg op hier, niet alleen in dit topic. Maar ik snap je punt, maar dat betekent dus dat je op dit forum al bepaalde dingen niet meer kunt posten want dan krijg je al die 'fakerjagers' die niet normaal en inhoudelijk reageren? Dit is toch best een logische vraag, je sexleven wordt toch gewoon anders op een gegeven moment?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die dit soort vragen op het forum stellen zijn vaak op zoek naar een norm. Hoe vaak seks is normaal als je 35 bent? Maar er is geen norm, de norm voor jullie bepaal je samen. Er zijn stellen die volmaakt gelukkig zijn met lustvolle, stomende seks 1 x per 3 maanden. Anderen worden ongelukkig als er niet minimaal dagelijks gepenetreerd wordt. Kortom, alle mensen zijn verschillend, je zult geen norm kunnen halen uit de antwoorden die je op dit forum krijgt.
Love is the meaning of life
3x per week gewoon en een keer per week 1x uitgebreid en dat twee weken per maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kangoeroe33 schreef op 09 oktober 2015 @ 03:54:

Dit is toch best een logische vraag, je sexleven wordt toch gewoon anders op een gegeven moment?Heeft dat met je leeftijd te maken dan? Wat als je pas op je 35e een relatie met iemand krijgt, neukt je dan meteen vanaf het begin maar 1 of 2 keer per week?
quote:Kangoeroe33 schreef op 09 oktober 2015 @ 01:56:

Nou jemig, wat een onwijs rare reacties. Ik snap de vraag wel hoor. Ik ben 33 en ik merk echt wel dat mijn sexleven veranderd is. Opeens zijn er misschien kinderen of carriere en moet je soms zelfs plannen. Reageer even niet als je het zo'n stom topic vindt.Daar heb ik nou nooit last van. Dat die kinderen er opeens zijn. En dan ook nog opeens misschien...herken dit niet.
quote:Kangoeroe33 schreef op 09 oktober 2015 @ 03:54:

Hmm, ben inderdaad nieuw op dit forum maar wel een hele actieve forumganger op andere fora (?). Het valt me gewoon heel erg op hier, niet alleen in dit topic. Maar ik snap je punt, maar dat betekent dus dat je op dit forum al bepaalde dingen niet meer kunt posten want dan krijg je al die 'fakerjagers' die niet normaal en inhoudelijk reageren? Dit is toch best een logische vraag, je sexleven wordt toch gewoon anders op een gegeven moment?

Open er een topic over.



On topic: na 35 is het alleen maar beter geworden hier.

Reden:kinderen die groter worden.

Dat de seks minder wordt als je kleine kinderen hebt is logisch. Het is alleen raar om er standaard vanuit te gaan dat iedereen pas rond haar 35ste aan die kinderen begint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven