Hoevaak vrijen jullie per week/maand

15-04-2012 20:42 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle mooie verhalen uit de boekjes ben ik wel eens benieuwd hoevaak er echt gevreeen wordt. Soms vraag ik me wel eens af of wij een beetje abnormaal zijn na wat ik lees. Wij zijn 10 jaar bij elkaar en hebben een (peuter)zoontje. Door mijn werk en de zorg voor onze jonge man en het huishouden ben ik doordeweeks uitgeteld en lig bijtijds op bed. Daardoor gebeurt er doordeweeks eigenlijk niets bij ons. Daarom alleen in het weekend. En soms slaan we ook wel eens een weekend over
Alle reacties Link kopieren
Alweer?
Internagelaktisch
Hahaha Maaique....verrassend onderwerp he?



Maar hier komt ie hoor spaghettisliertje81 (hoe kom je op de naam hahaha) min 4 keer in de week. En al >20 jr bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Wij bijna elke dag,



Maandag bijna

Dinsdag bijna

Woensdag bijna

Donderdag bijna

Vrijdag bijna

Zaterdag bijna

Zondag ook bijna....



Ow ja, en al bijna 13 jaar
Alle reacties Link kopieren
Elke dag.. Maar pas net samen
Alle reacties Link kopieren
In huize Barones worden regelmatig ddw de schroten van het plafond afgeragd..(bijna 3 jaar samen)
Hier waakt de enige echte Barones
quote:ernie63 schreef op 15 april 2012 @ 20:47:

Wij bijna elke dag,



Maandag bijna

Dinsdag bijna

Woensdag bijna

Donderdag bijna

Vrijdag bijna

Zaterdag bijna

Zondag ook bijna....



Ow ja, en al bijna 13 jaarBijna is net niet helemaal.....dat is wel balen!
Alle reacties Link kopieren
wat heb je eraan om te weten hoe vaak wij naaien? je kunt je beter bezighouden met je eigen seksleven... sowieso zou ik alles met een korrel zout nemen...
Alle reacties Link kopieren
elke dag ± 4x en 11 jaar samen.
Iedere keer als we elkaar zien (dat is gewoonlijk iedere dinsdag/woensdag en ieder weekend) en dan vele malen per dag/nacht, maar ja we zijn pas samen en dan is dergelijk konijnengedrag heel gewoon .



In jouw geval lijkt me dat heel veel mensen zich in een dergelijke positie bevinden, zeker als je kleine kinderen hebt of al heel lang samen bent.
quote:ooijen1310 schreef op 15 april 2012 @ 20:52:

wat heb je eraan om te weten hoevaak wij naaien? je kunt je beter bezighouden met je eigen seksleven... sowieso zou ik alles met een korrel zout nemen...Eens, behalve dan wat betreft naaien (wist niet dat dat woord nog gebruikte werd )
quote:ooijen1310 schreef op 15 april 2012 @ 20:52:

wat heb je eraan om te weten hoevaak wij naaien? je kunt je beter bezighouden met je eigen seksleven... sowieso zou ik alles met een korrel zout nemen...Naaien? Daar vraagt ze ook niet naar hoor....ze bedoel sex natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 15 april 2012 @ 20:50:

[...]





Bijna is net niet helemaal.....dat is wel balen! Precies en dat al bijna 13 jaar met bijna dezelfde vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook af wat je er aan hebt als je weet hoe vaak andere stellen het doen. Jullie situatie is nu zo, en kan over 2 jaar weer anders zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Delete
quote:ernie63 schreef op 15 april 2012 @ 20:56:

[...]





Precies en dat al bijna 13 jaar met bijna dezelfde vrouw hahaha ik wilde bijna zeggen; toppie!
Is maar net wanneer we zin hebben, daar zit niet iets van een structuur in eigenlijk. In mijn vruchtbare periode wel vaker (Ik wil graag zwanger worden)
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 15 april 2012 @ 21:00:

[...]





hahaha ik wilde bijna zeggen; toppie!Vind het dan ook bijna belachelijke vraag.
quote:ernie63 schreef op 15 april 2012 @ 21:04:

[...]



Vind het dan ook bijna belachelijke vraag.Ach soms kun je je wellicht wel eens afvragen of je zo'n uitzondering bent als het lijkt alsof iedereen 10 keer per nacht gillend ligt klaar te komen en jij zelf door de kleine kinderen hooguit tot 1 keer per 2 weken in staat bent, dus dan vind ik zo'n vraag zo gek nog niet.
quote:iris1969 schreef op 15 april 2012 @ 20:53:

Iedere keer als we elkaar zien (dat is gewoonlijk iedere dinsdag/woensdag en ieder weekend) en dan vele malen per dag/nacht, maar ja we zijn pas samen en dan is dergelijk konijnengedrag heel gewoon .Zul jij ff moe zijn
quote:achnein schreef op 15 april 2012 @ 21:12:

[...]



Zul jij ff moe zijn Yep, maar it's worth it en er zitten genoeg dagen tussen om weer bij te kunnen komen
quote:iris1969 schreef op 15 april 2012 @ 21:13:

[...]





Yep, maar it's worth it en er zitten genoeg dagen tussen om weer bij te kunnen komen
quote:achnein schreef op 15 april 2012 @ 21:13:

[...]



En jij? Ben jij nog een beetje blij met je sexleven?
Alle reacties Link kopieren
.
quote:lionlily schreef op 15 april 2012 @ 21:22:

Wij seksen maar heel weinig, eens per 2 maanden ongeveer, of 2x per maand als het meezit ... Jammer, maar niet onoverkomelijk, hoewel ik er wel aan heb moeten wennen. Mijn ex en ik deden het zowat elke dag gedurende 4 jaar relatie.



Ach ja, het kan verkeren Als jullie allebei hiermee tevreden zijn, dan is het toch goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven