Hoevaak vrijen jullie per week/maand

15-04-2012 20:42 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle mooie verhalen uit de boekjes ben ik wel eens benieuwd hoevaak er echt gevreeen wordt. Soms vraag ik me wel eens af of wij een beetje abnormaal zijn na wat ik lees. Wij zijn 10 jaar bij elkaar en hebben een (peuter)zoontje. Door mijn werk en de zorg voor onze jonge man en het huishouden ben ik doordeweeks uitgeteld en lig bijtijds op bed. Daardoor gebeurt er doordeweeks eigenlijk niets bij ons. Daarom alleen in het weekend. En soms slaan we ook wel eens een weekend over
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 15 april 2012 @ 21:27:

[...]





Als jullie allebei hiermee tevreden zijn, dan is het toch goed?



Klopt! Ik bedoel alleen dat er echt geen stel is waarbij het hetzelfde gaat, dus dat TO het wel kan vragen, maar dat er geen richtlijn is waar je aan hoeft te voldoen...



Ik ben hier tevreden mee, hoewel iets meer ook niet erg is , maar het is niet anders en ik ben gek op mijn vriend. De seks is niet het enige dat we delen, de rest is net zo belangrijk, en dat is dik in orde.
Wij hebben vanwege omstandigheden en het lage libido van mijn partner gemiddeld 1 keer per maand seks. Soms zijn er periodes dat het iets meer is en soms zijn er periodes dat het nog minder is. Op zich heb ik er niet zo'n probleem mee en ben ik er inmiddels wel aan gewend. Alhoewel het van mij zeker vaker zou mogen. Maar elke dag, of meerdere malen per dag zou voor mij zeker niet hoeven. 1 x per week zou ik wel ideaal vinden.
quote:iris1969 schreef op 15 april 2012 @ 21:17:

[...]





En jij? Ben jij nog een beetje blij met je sexleven?Ja hoor, prima. Door psychische klachten van mijn man nu minder dan ooit, maar dat vinden we allebei prima op dit moment. Dat komt wel weer goed als het beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
hier net zo hoor TO.



Ik moet altijd wel lachen om die antwoorden die hier gegeven worden. Bijzonder stel vrouwen hier, dat ze het zo vaak doen. Waarschijnlijk zitten de meesten in een andere levensfase of ze leuken het aantal wat op.



In mijn omgeving (veel midden dertigers met jonge kinderen) ben ik absoluut niet de uitzondering met 1x per week (en idd soms een week overslaan)
We houden elkaar gewoon lekker in balans!

Het gemiddelde is maar een gemiddelde....moeten we niet te zwaar aan tillen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Midden dertig en partner bijna veertig... Maar geen kinderen en daardoor ws een goed gemiddelde. Minimaal 2 keer per week maar meestal vaker. Ik denk gem 4x, maar dan wel de helft in het weekend.

Niet elke keer een uitgebreide versie trouwens hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:ernie63 schreef op 15 april 2012 @ 20:47:

Wij bijna elke dag,



Maandag bijna

Dinsdag bijna

Woensdag bijna

Donderdag bijna

Vrijdag bijna

Zaterdag bijna

Zondag ook bijna....





Ow ja, en al bijna 13 jaarErnie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hier 0 komma 0 keer per week, maand jaar,

geen partner.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nu ongeveer 2x per week, heb een zoontje van 16 maanden en ik ben in verwachting van de 2e. De zin neemt nu een beetje af, moe en de buik gaat in de weg zitten. Normaal is ons gemiddelde ongeveer 3x per week.. Wij zijn bijna 10 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:krokusje schreef op 15 april 2012 @ 21:45:

hier net zo hoor TO.



Ik moet altijd wel lachen om die antwoorden die hier gegeven worden. Bijzonder stel vrouwen hier, dat ze het zo vaak doen. Waarschijnlijk zitten de meesten in een andere levensfase of ze leuken het aantal wat op.



In mijn omgeving (veel midden dertigers met jonge kinderen) ben ik absoluut niet de uitzondering met 1x per week (en idd soms een week overslaan)Maar een uitzondering in je omgeving, die zou je ook niet geloven? Daarvan zou je denken dat ze het aantal een beetje opschroeft vanwege " kijk mij eens interessant en geil zijn " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het wisselt. Ik heb geen relatie, maar wel iemand waar ik het af en toe mee doe. Ik denk ongeveer een keer in de week a twee weken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrij al 5 maanden niet,en daar voor 6 jaar niet,maar heb dan ook geen partner.



Heb geen zin om een vent uit de kroeg te rukken voor een ONS,en een relatie wil ik niet.

Dus dan maar geen sex......
Relatie van 2 jaar, hebben gemiddeld zo'n 3-4 keer per week seks. Soms vaker, soms minder. Ligt er maar net aan wat voor week we hebben
Alle reacties Link kopieren
3 a 4x per week ongeveer. Ligt er ook een beetje aan. Mijn partner is vaak zowiezo 3 avonden in de week niet thuis, dus dat moet dan later ingehaald worden he
Alle reacties Link kopieren
1-2 keer per week.

Ik zou wel vaker willen, maar meestal zijn we beide zo moe dat het er niet van komt. We zijn anderhalf jaar samen en zien elkaar 3 keer per week.
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 16 april 2012 @ 12:02:

3 a 4x per week ongeveer. Ligt er ook een beetje aan. Mijn partner is vaak zowiezo 3 avonden in de week niet thuis, dus dat moet dan later ingehaald worden he Je kunt ook 's ochtends nog even snel een wip doen hoor
Alle reacties Link kopieren
Goh, wat vaak bij de meesten.

Hier denk ik 1x per maand de laatste 2 jaar.

Relatie van 13 jaar.

Twee kinderen (2 en 4 jaar).

Beiden drukke baan met wisselende werktijden (avond, nacht, weekend). Meestal erg vroeg wakker door de kids en/of voor werk.

Op vakantie of samen weekend weg halen we weer iets in.

Ontevreden? Nee, behoefte bij beiden niet heel groot nu, althans, de slaapbehoefte wint het. En zolang we -heel af en toe- een lekker geile uitspatting hebben, zijn we allebei weer even voldaan.

In eerste 4 jaar deden we het nog vrijwel dagelijks (student, lekker uitslapen mogelijk etc). Werd geleidelijk minder, met evenredige toename van andere verplichtingen (werk, kinderen).

Zolang we er beiden geen problemen mee hebben boeit de frequentie ons niet echt, en ja dat bespreken we ook wel met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Relatie van 8 jaar, nog geen kinders. Hier is t ongeveer 2x per week met mijn vriend en ook wel 1-2x per week met nr2. (open relatie).

Ik vind het prima zo, maar kan me in TO's situatie wel voorstellen dat het dan op een laag pitje staat...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben toch wel meerdere malen per week sex.

Ik denk toch wel om de dag... soms elke dag.

Toch wel heel frequent, beide hoog libido? of gewoon vaak zin in elkaar, tis altijd weer lekker he hahah
Alle reacties Link kopieren
Ohja 3 jaar samen, geen kids, wel huisdieren en werken 40 uur per week
Alle reacties Link kopieren
quote:krokusje schreef op 15 april 2012 @ 21:45:

hier net zo hoor TO.



Ik moet altijd wel lachen om die antwoorden die hier gegeven worden. Bijzonder stel vrouwen hier, dat ze het zo vaak doen. Waarschijnlijk zitten de meesten in een andere levensfase of ze leuken het aantal wat op.



In mijn omgeving (veel midden dertigers met jonge kinderen) ben ik absoluut niet de uitzondering met 1x per week (en idd soms een week overslaan)Misschien komt het omdat ik geen kinderen heb, maar 1 keer per week is voor mij teweinig en voor vriend ook... ik probeer daar niets mee op teleuken , ik geef gewoon aan hoe het voor mij is, en ook ik heb weleens helemaallll geen zin maar dat is meestal als er ruzie is ofzo of als ik ongesteld ben
Alle reacties Link kopieren
Te weinig ivm met zwangerschap, 2x per week ofzo. Normaal 3 a 4 x per week. 6 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Het is vaak zo dat je aan het begin van een relatie vaker seks hebt dan jaren daarna. In mijn laatste relatie zag ik mijn vriendin 1x per week en hadden we 3 tot 4x seks op die dag/nacht. Als je elkaar een week niet ziet dan is de behoefde/verlangen/zin heel erg groot. Ik heb ook 5 maanden samengewoond met een ex en toen hadden we gemiddeld 5x per week seks.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger: 1/week, dan 1,5a2/maand. Tijdens en 6maand na zwangerschap = 0/mnd. Nu relatiecrisis = 0/maand ;^). Zij vindt me eigenlijk al een tijdje geen liefdespartner meer en kon het de laatste tijd nog moeilijk opbrengen (eigenlijk sinds geboorte van eerste zoon). Ik heb zelf wel altijd weinig iniatief getoond door bepaalde redenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:isisVG schreef op 16 april 2012 @ 16:15:

Goh, wat vaak bij de meesten.

Hier denk ik 1x per maand de laatste 2 jaar.

Relatie van 13 jaar.

Twee kinderen (2 en 4 jaar).

Beiden drukke baan met wisselende werktijden (avond, nacht, weekend). Meestal erg vroeg wakker door de kids en/of voor werk.

Op vakantie of samen weekend weg halen we weer iets in.

Ontevreden? Nee, behoefte bij beiden niet heel groot nu, althans, de slaapbehoefte wint het. En zolang we -heel af en toe- een lekker geile uitspatting hebben, zijn we allebei weer even voldaan.

In eerste 4 jaar deden we het nog vrijwel dagelijks (student, lekker uitslapen mogelijk etc). Werd geleidelijk minder, met evenredige toename van andere verplichtingen (werk, kinderen).

Zolang we er beiden geen problemen mee hebben boeit de frequentie ons niet echt, en ja dat bespreken we ook wel met elkaar.Erg herkenbaar.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven