Hoevaak vrijen jullie per week/maand

15-04-2012 20:42 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle mooie verhalen uit de boekjes ben ik wel eens benieuwd hoevaak er echt gevreeen wordt. Soms vraag ik me wel eens af of wij een beetje abnormaal zijn na wat ik lees. Wij zijn 10 jaar bij elkaar en hebben een (peuter)zoontje. Door mijn werk en de zorg voor onze jonge man en het huishouden ben ik doordeweeks uitgeteld en lig bijtijds op bed. Daardoor gebeurt er doordeweeks eigenlijk niets bij ons. Daarom alleen in het weekend. En soms slaan we ook wel eens een weekend over
Alle reacties Link kopieren
Iedere dag en in het weekend vaak ook nog wel 's ochtends. Maar hier gelukkig geen (kleine) kinderen ;p

Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk niet om hoe vaak anderen het doen, maar wat jullie eigen behoeften zijn.
quote:benq schreef op 03 mei 2015 @ 08:56:

Sex is zo overrated. Ik ben 25 jaar getrouwd en ik vind het tegenwoordig opwindender om een spelletje scrabble met de man of zo te doen dan te sexen. Plakkerig, klef gebeuren en dan dat gehijg in je nek en het duurt en het duurt... pff nee ik ben er helemaal klaar mee.Je komt er eerlijk voor uit in ieder geval. Ik vind het eigenlijk ook bewonderenswaardig als je na 25 jaar huwelijk nog steeds sex met elkaar hebt. Alle goede bedoelingen ten spijt.
Alle reacties Link kopieren
7 keer per week. Nu 2 jaar samen
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:xenigmax schreef op 03 mei 2015 @ 09:50:

@bitxor: Maar waarom accepteer je dit, als je zelf wel behoefte aan seks hebt? Is er sprake van andere intimiteit tussen jullie? Klinkt een hoop frustratie uit je post...'t Is ingewikkeld. Life is indeed a bitch maar gelukkig tijdelijk. Intimiteit tussen ons nauwelijks, trouwens getsie. En wat doet 't er allemaal ook toe, ik wist lang geleden al dat 't leven uitzichtloos lijden was en heb toen dan ook op 't punt gestaan me voor m'n kop te schieten het moge duidelijk zijn dat ik dat toen niet gedaan heb, waar ik thans nog dagelijks spijt van heb. Enfin genoeg daarover ik wil er niet eens meer aan denken en daarbij nu andere dingen te doen.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Als dat echt is hoe je in het leven staat bitxor, wordt het dan niet tijd voor wat hulp?

En intimiteit getsie.... wat is er gebeurd met genieten van en met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel, zit het lekker in het slachtofferhoekje, Bitxor? Je bent 57 en hebt nog steeds niet in de gaten dat je enkel jezelf gelukkig kan maken? Daar is wel meer mis dan enkel non-seks denk ik zo.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 mei 2015 @ 11:06:

Mijn hemel, zit het lekker in het slachtofferhoekje, Bitxor? Je bent 57 en hebt nog steeds niet in de gaten dat je enkel jezelf gelukkig kan maken? Daar is wel meer mis dan enkel non-seks denk ik zo.

Oh zeker heb ik dat door al geruime tijd zelfs, eigenlijk moet ik 't er ook niet over hebben want het doet er ook niet toe, sorry let maar niet op mij.

<public service announcement>

Hoedt U voor het lulsnijdersmannetje, want het lulsnijdersmannetje waakt immer.



Warning: Entropy ahead.



Zoals ik al zei: let maar niet op mij, ik besta niet echt, ik ben slechts een vluchtige schaduw.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Alle reacties Link kopieren
Verschilt. 2-4x per week
Design your own life
Alle reacties Link kopieren
bij mij ook, verschilt, 2-3 keer per week, vaker in het weekend, en mn vriend heeft vaker zin dan ik dus soms is het beetje ' nou vooruit dan maar even'
Voorheen 1 x per mnd. Hooguit.



Nu met nieuwe impulsen, elke avond en elke ochtend. Ben er blij om, ik voel me begeert en man is vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 2-3 keer p week gemiddeld. Een enkele keer wel 7/8 dagen achter elkaar, meestal omdat mijn vriendin dan in geile bui is
Alle reacties Link kopieren
Nou, komt ie: 4 jaar samen, kind van 2.

We doen het gemiddeld eens per twee weken.

Wat mij betreft zou ik iets vaker in de gordijnen willen hangen.
quote:bitxor schreef op 08 mei 2015 @ 04:11:

[...]



Oh zeker heb ik dat door al geruime tijd zelfs, eigenlijk moet ik 't er ook niet over hebben want het doet er ook niet toe, sorry let maar niet op mij.

<public service announcement>

Hoedt U voor het lulsnijdersmannetje, want het lulsnijdersmannetje waakt immer.



Warning: Entropy ahead.



Zoals ik al zei: let maar niet op mij, ik besta niet echt, ik ben slechts een vluchtige schaduw. Zo, koekoek!
Hier 2,5 jaar samen, latten. Seks zo'n 3-4 keer per week. Iets aan de weinige kant, maar ja, we wonen nu eenmaal niet samen en er is meer te doen dan enkel seksen.
Alle reacties Link kopieren
@Xenigmax Entschuldigung bitte dat ik je nu pas antwoord "En intimiteit getsie.... wat is er gebeurd met genieten van en met elkaar?" De lust tot / behoefte aan intimiteit met mijn lieve wederhelft is reeds lang verdwenen, zij wil nog wel 's knuffelen of lepeltje-lepeltje doen maar voor mij hoeft dat echt niet ik speel dan gewoon mee want dat komt de lieve vrede ten goede. Genieten van en met elkaar dat had ik wel destijds met m'n minares.

En nog @Rooss4.0 Slachtofferhoekje? Zo ik al een slachtoffer ben dan toch slechts van m'n eigen tekortkomingen en slechte keuzes.

Tot zover dan, verder wil en zal ik 't er niet meer over hebben.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Alle reacties Link kopieren
quote:bitxor schreef op 10 mei 2015 @ 09:44:

Tot zover dan, verder wil en zal ik 't er niet meer over hebben.



'Tuurlijk joh. Je plaatst elke keer zeer cynische/negatieve opmerkingen over je leven, maakt daar vervolgens relativerende/grappende opmerkingen over en sluit af met "tot zover dan". Al een paar keer achter elkaar.



Je probeert dat negatieve weg te drukken, maar dat lukt blijkbaar niet, want je deelt het telkens toch weer. Ik zou zeggen: zoek uit wat het is en los het op. Daar wordt de wereld, inclusief jijzelf, een stuk leuker van.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Bugs. Daarom laat ik het er verder ook bij want het is noch mijn bedoeling noch mijn wens jou en/of anderen te deprimeren, ik ben hier niet om de sfeer te bederven. Dag lieve allemaal, bedankt voor jullie geduld.Ik wens jullie allemaal vreugde, geluk,wijsheid en kracht toe.



Jullie aller

Bitxor™ (gegarandeerd was- en kleurecht)
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Het riekt hier naar exclusieve disjunctie bitxor. Eerst drop je een 1 en probeert die daarna uit te wissen met een 0, maar je weet zelf ook wel dat de 1 zal blijven staan in het geheugen!
Hier over een jaar verspreid een keer of vijf, zes.

20 jaar samen en twee tieners.
quote:benq schreef op 03 mei 2015 @ 08:56:

Sex is zo overrated. Ik ben 25 jaar getrouwd en ik vind het tegenwoordig opwindender om een spelletje scrabble met de man of zo te doen dan te sexen. Plakkerig, klef gebeuren en dan dat gehijg in je nek en het duurt en het duurt... pff nee ik ben er helemaal klaar mee.



Oh...ik doe scrabble ook!! ..dat heet tegenwoordig WF....is zó leuk...leuke mensen ook...



Maar ik doe seks ook erbij...veel seks...en toch ook 31 jaar samen....





@ bixtor: Je weet dat ik medelijden met je heb...ook al wil je dat niet.

Maar let een beetje op je teksten....ik weet: je hebt evenveel recht al ieder ander om te posten, maar je werkt inderdaad deprimerend.

Ook mag je er op letten dat je niet teveel bakpoeder in de cake doet...anders denken mensen inderdaad dat je koekoek bent...

Ik zou je de kracht willen geven om iets aan je situatie te veranderen, want in het land der blinden is een éénoog koning!!



Je kunt best nog véél...waarom zoek je niet een andere manier om een prettiger leven te hebben??
quote:benq schreef op 03 mei 2015 @ 08:56:

Sex is zo overrated. Ik ben 25 jaar getrouwd en ik vind het tegenwoordig opwindender om een spelletje scrabble met de man of zo te doen dan te sexen. Plakkerig, klef gebeuren en dan dat gehijg in je nek en het duurt en het duurt... pff nee ik ben er helemaal klaar mee.



Seks is absoluut overrated!

Net als drinken, eten, praten, knuffelen en om niet te vergeten scrabblen...

Ik ben het niet met je eens!
Alle reacties Link kopieren
Ons libido is normaliter al niet zo heel hoog, denk gemiddeld 2x per week. Maar nu is ons seksleven dramatisch, want ik ben zwanger. Ik voel me verre van sexy. Man vindt me mooi, hij vindt het prachtig dat ik zijn kind draag, maar sexy neuh dat ook niet.
quote:Enjoy73 schreef op 12 mei 2015 @ 16:08:

[...]





Seks is absoluut overrated!

Net als drinken, eten, praten, knuffelen en om niet te vergeten scrabblen...

Ik ben het niet met je eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het gemiddeld 3x pw, maar dat verschilt ook per periode.
Alle reacties Link kopieren
21 jaar samen, dochter van 9 jaar. Gemiddeld zo'n 4 x per week. Kan me ook niet voorstellen dat je geen behoefte meer hebt aan intimiteit.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven