Hoeveel jongens?

23-02-2016 18:38 296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin zei laatst tegen mij dat jongens niet snel een relatie willen met een meisje die al veel seks heeft gehad met verschillende jongens. Ik ben 17 jaar en heb seks gehad met 9 jongens. Waarvan 2 in een relatie.

Ik krijg makkelijk aandacht van jongens, maar ik wil niet overkomen als een slet.



Is 9 jongens veel voor mijn leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
ja.. vind ik wel.. 7 zomaar casual sex gehad ? en 2 relatie .. op je 17e.. ik vind het veel ja.. Ik zou er wat zorgvuldiger mee omgaan..
Ik vind het niet weinig.

Waarom zoveel wisselende sekspartners?
Ja, ik vind dat veel.

Voor jou, niet zozeer vanwege het feit dat jongens misschien daarom geen relatie met je zouden willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 23 februari 2016 @ 18:39:

ja.. vind ik wel.. 7 zomaar casual sex gehad ? en 2 relatie .. op je 17e.. ik vind het veel ja.. Ik zou er wat zorgvuldiger mee omgaan..Waarom ? Je vagina slijt er niet van, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg veel. Maar dit moet niet jouw eigenwaarde bepalen. Je hoeft een jongen niet meteen te vertellen met hoeveel mensen je al sex hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zou er een paar afhalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het is ook een beetje " de kunst " om je seksleven voor jezelf te houden. Het gaat ook niemand ene drol aan en mensen vinden nou eenmaal overal wel wat van. Bovendien is het ook wel zo netjes om een beetje discreet te zijn zodat mensen niet alleen alles van jou weten maar ook meteen van degene waar je het mee gedaan hebt.

Er bestaat gelukkig ook geen wet die het verplicht stelt om al je ervaringen op ge biechten als een eventuele aanstaand vriendje daar om zou vragen. Moet je het van hem natuurlijk ook niet willen weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2016 @ 18:41:

[...]



Waarom ? Je vagina slijt er niet van, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Als je het met plezier doet en je gaat er veilig mee om; waarom niet.

Je moet niet dingen wel of niet gaan doen omdat een toekomstig vriendje dat eventueel niet leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 23 februari 2016 @ 18:41:

Ik vind het niet weinig.

Waarom zoveel wisselende sekspartners?

Ik vind het zelf ook wel veel nu. Afgelopen zomer was het net uit met mijn vriend en toen ben ik naar Lloret geweest met vriendinnen.

Toen ben ik in die week met 3 verschillende jongens meegegaan. Ik heb er wel een beetje spijt van nu dat ik zo makkelijk was.

De meeste van mijn vriendinnen hebben het pas 1 of 2 keer gedaan en sommige zijn nog maagd.
Ik vind het bizar veel voor 17 jaar.



Waarom doe je het? Denk je dat dit de manier is om leuk gevonden te worden door jongens?



Vaak is seksueel losbandig gedrag op jouw leeftijd een teken van weinig eigenwaarde en aandacht en liefde nodig hebben.



Het verdrietige is alleen, dat het geen oprechte aandacht en liefde is. Je zoekt op de verkeerde plaats.



En ja, je krijgt zo een naam als matras, makkelijk, slettebakje. De echt leuke serieuze jongens zoeken wel even verder naar een meisje die wat kritischer is op dat gebied en die zichzelf stijlvoller willen presenteren



Je ziet dit verschijnsel ook onder de niet/laagopgeleide meisjes, uit de lagere sociale milieus. Klopt dit bij jou ook?
Ik vind dat je lekker zelf moet weten met hoeveel jongens je seks hebt. Zolang je het doet omdat je het fijn vindt en er zin in hebt is het prima. Anders is het als je met jongens naar bed gaat omdat je aandacht wil hebben of probeert ze op die manier aan je te binden. Dus uit onzekerheid.



Toch zou ik voorzichtig zijn met dit aan een eventueel vriendje te vertellen. Helaas wordt in onze maatschappij nog erg met twee maten gemeten en veel mensen (en jongens) veroordelen meisjes met een actief seksleven die verschillende sekspartners hebben gehad.



Zorg er wel voor dat je met condoom vrijt, zodat je geen soa oploopt.
Ik vind het veel maar als je ervan geniet, moet je het doen. Als een jongen je dan niet leuk genoeg vindt: Zijn probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is veel, maar je moet niet gaan nadenken over wat jongens er wel if niet van vinden, who cares? Het slaat nergens op dat zij veel meisjes mogen hebben en meisjes het moeten beperken.

Voor jezelf echter, is het misschien wel goed om kritischer te worden over met wie je slaapt. Maar wel enkel voor jezelf. En als een potentieel vriendje daar moeilijk over doet, laat je hem lekker links liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg veel op die leeftijd. Ik vind altijd dat je lekker moet doen waar je zin in hebt. Je moet alleen geen spijt krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor1998 schreef op 23 februari 2016 @ 18:49:

[...]



Ik vind het zelf ook wel veel nu. Afgelopen zomer was het net uit met mijn vriend en toen ben ik naar Lloret geweest met vriendinnen.

Toen ben ik in die week met 3 verschillende jongens meegegaan. Ik heb er wel een beetje spijt van nu dat ik zo makkelijk was.

De meeste van mijn vriendinnen hebben het pas 1 of 2 keer gedaan en sommige zijn nog maagd.



Spijt is alleen maar nuttig als je er iets van leert. Dat je voortaan geen dingen tegen je zin moet doen, of waar je je de volgende dag niets meer van herinneren kan, of dat je iemand voortaan eerst onder een TL balk wil zien en niet alleen bij maanlicht zodat je je ' s morgens niet de pl.... schrikt.

Maar als je je prima vermaakt hebt, daverende orgasmes hebt gehad, leuke hetinnereingen hebt gemaakt dan is spijt niet echt nodig, toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou niks met een man willen die daar een probleem van maakt
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2016 @ 18:41:

[...]



Waarom ? Je vagina slijt er niet van, hoor.nee vast niet.. maar ik ben daar zelf niet zo makkelijk in geweest .. vond het niet zo nodig om met jan en allemaal het nest in te duiken.. ik vond en vind sex niet iets waar ik lichtzinnig mee omsprong .. Iedereen moet doen waar ze zich prettig bij voelen, maar ik ben blij dat mijn dochter daar meer over nadenkt iig..
Zolang je doet waar je je goed bij voelt moet je je niks aantrekken van wat anderen misschien van je zouden denken.

Ik vind t niet veel maar mijn norm wijkt nogal af van t gemiddelde
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel een beetje spijt van nu. Maar op dat moment vond ik de aandacht wel fijn.

Laatst hoorde ik jongens praten of er nog sletjes kwamen naar een feestje en toen zeiden ze mijn naam.

Ik wil liever gezien worden als een net meisje die niet zo makkelijk is.
Gewoon doen waar je zin in hebt, als je het maar veilig doet en die arme jongemannen nog een beetje heel laat

Mijn huidige partner weet dat ik er vroeger wel pap van lustte en een echte kerel interesseert dat niet. En a lady never tells, concrete getallen noemen is nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook bizar veel, 17?! Nu ben ik zelf heel anders, dus vandaar dat ik er van schrik. Maar als je het echt fijn vindt en er echt geen problemen mee krijgt dan vind ik niet dat je er per se mee moet stoppen. Maar als je denkt dat je later toch problemen krijgt dan zou ik wat minderen. En met problemen bedoel ik dat anderen negatief naar je kijken, of jongens niet iets serieus meer willen, maar voornamelijk psychisch dat je later spijt krijgt. Want zoals hierboven al gezegd werd, op deze leeftijd wordt vaak seks gedaan omdat dat een gevoel van zelfvertrouwen en "leuk gevonden worden" geeft, maar dit gevoel ga je hier waarschijnlijk niet van krijgen.
quote:Dubbs schreef op 23 februari 2016 @ 18:51:

Ik vind het bizar veel voor 17 jaar.



Waarom doe je het? Denk je dat dit de manier is om leuk gevonden te worden door jongens?



Vaak is seksueel losbandig gedrag op jouw leeftijd een teken van weinig eigenwaarde en aandacht en liefde nodig hebben.



Het verdrietige is alleen, dat het geen oprechte aandacht en liefde is. Je zoekt op de verkeerde plaats.



En ja, je krijgt zo een naam als matras, makkelijk, slettebakje. De echt leuke serieuze jongens zoeken wel even verder naar een meisje die wat kritischer is op dat gebied en die zichzelf stijlvoller willen presenteren



Je ziet dit verschijnsel ook onder de niet/laagopgeleide meisjes, uit de lagere sociale milieus. Klopt dit bij jou ook?Je bent niet bekend met hockeymeisjes begrijp ik.
quote:Floor1998 schreef op 23 februari 2016 @ 19:00:

Ik heb er wel een beetje spijt van nu. Maar op dat moment vond ik de aandacht wel fijn.

Laatst hoorde ik jongens praten of er nog sletjes kwamen naar een feestje en toen zeiden ze mijn naam.

Ik wil liever gezien worden als een net meisje die niet zo makkelijk is.



Goed, het is prima dat je er nu anders over denkt. Zie het dan gewoon als dingen die je gedaan hebt en waar je wijzer van bent geworden. Nu weet je dat het niets voor jou is om met zoveel jongens naar bed te gaan. Dat heb je geleerd van je keuzes en nu ga je keuzes maken die beter bij je passen.



En trek je niet teveel aan van wat anderen zeggen. Het was zo toen ik 17 was (lang geleden) en het is nu nog steeds zo: over meisjes van jouw leeftijd wordt door leeftijdsgenoten heel vaak gesprokken als oftewel preutse trutten oftewel sletten.



Als jij je er goed bij voelt ga je vanaf nu minder snel met een jongen naar bed, en laat de rest van de wereld maar kletsen. Probeer wel een beetje meer te werken aan je zelfvertrouwen, dan is het makkelijker keuzes te maken die echt bij je passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven