Hoeveel jongens?

23-02-2016 18:38 296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin zei laatst tegen mij dat jongens niet snel een relatie willen met een meisje die al veel seks heeft gehad met verschillende jongens. Ik ben 17 jaar en heb seks gehad met 9 jongens. Waarvan 2 in een relatie.

Ik krijg makkelijk aandacht van jongens, maar ik wil niet overkomen als een slet.



Is 9 jongens veel voor mijn leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 10 maart 2016 @ 13:55:

[...]

Jongeren in hun puberteit zijn net op zoek naar zichzelf; die weten niet helemaal wie ze zelf zijn laat staan wat ze zelf doen. Dat zijn kinderen die hun eerste stappen richting volwassenheid beginnen te zetten, en die daarbij gigantisch gevoelig zijn aan peer pressure, erbij willen horen en niet onderdoen voor de rest. In hoeverre kan je stellen dat je op die leeftijd effectief voor jezelf kan kiezen en dat er niet iets aan je opgedrongen wordt (zelfs al is dat onbewust), vanuit die peer pressure, die drang om erbij te horen en die drang om niet onder te doen voor de rest?



Serieus hoe kan je beeld zo verkleurd zijn?

Mijn broertje zat op zijn 16e al op het HBO, op zichzelf, zelfstandig en wist al wat hij wilde in het leven. Hij gaat zijn eigen weg. Hij had al op jonge leeftijd die ontwikkeling naar volwassenheid doorgemaakt. Waarom is het voor jou zo moeilijk te begrijpen dat de ene puber de andere niet is?



TO wordt daar haar vriendin en volwassen vrouwen hier vertelt dat het niet goed is dat ze seks heeft met zoveel mannen... over peer pressure gesproken!
quote:Kwejeebo schreef op 10 maart 2016 @ 14:12:

Que? Je projecteert dus wél je stiuatie op die van TO, want hoe kan jij op basis van de OP bepalen dat TO niet bewust bezig is?



Noem het mensenkennis :-D



quote:Ik was persoonlijk op mijn 17e niet veel anders dan nu ik volgens de wet volwassen ben. Op mijn 17e woonde ik al op mezelf en volgde een studie. Mijn leven bestond echt niet uit op de bank zitten bij papa en mama hoor. Misschien dat dat bij jou zo was, maar bij mij en bij mijn vriendinnen was dat echt niet zo. En ik heb op die leeftijd naast een one night stand ook met mannen seks gehad met relatie-potentieel. Volgens TO hebben al haar vriendinnen lang niet zoveel bedpartners gehad, dus "neuken om erbij te horen" gaat niet helemaal op. Ik snap niet zo goed waarop jij baseert dat ze seks heeft omwille van de anderen?



Wettelijke volwassenheid zegt niets over hoe volwassen je mentaal wel of niet bent. Als jij op je 17de al alleen woonde en door omstandigheden wel geforceerd was om volwassen te zijn, dan is het nogal wiedes dat jij niet voldeed aan het standaard scenario voor een doorsnee tiener. Maar dat zulks niet opgaat voor de doorsnee tiener is eveneens een gegeven. Die houden zich typisch met weinig meer dan dat bezig.

Hoe denk ik dan dat dat niet op gaat voor de OP? Simpelweg door wat ze post en door de vraag die ze stelt.

Als ze op die leeftijd al genoeg maturiteit heeft om bewust met haar seksualiteit om te gaan en om mentaal volwassen te zijn, dan zit je niet met zo’n vragen, laat staan dat je je afvraagt of je er geen teveel hebt gehad.



quote:

Natuurlijk ben je jezelf nog aan het ontwikkelen op die leeftijd. Ik moet zeggen dat ik mezelf nog steeds ontwikkel en ook nog weleens op mijn bek ga. Niet iedereen maakt dezelfde ontwikkeling door. En ja TO is niet meer bezig met haar eerste stapjes, maakt dat uit dan? Sommige mensen zijn al snel seksueel actief en anderen wat later. Sommigen hebben eerst 5 jaar verkering en doen het dan elke dag met dezelfde jongen. Anderen hebben wisselende bedpartners.



Opgroeien is net het echte leven.



Geconfronteerd worden met meningen die ingaan tegen die van jezelf en antwoorden krijgen die je misschien niet wil horen, is ook deel van dat opgroeien .

Waarom voel je je zo aangevallen?



quote:Kwejeebo schreef op 10 maart 2016 @ 14:20:

Serieus hoe kan je beeld zo verkleurd zijn?

Mijn broertje zat op zijn 16e al op het HBO, op zichzelf, zelfstandig en wist al wat hij wilde in het leven. Hij gaat zijn eigen weg. Hij had al op jonge leeftijd die ontwikkeling naar volwassenheid doorgemaakt. Waarom is het voor jou zo moeilijk te begrijpen dat de ene puber de andere niet is?



Ze plaveien de straten met pubers die niet weten wat ze willen. Die enkele uitzonderingen die zichzelf voor de regel nemen, gaan heus het verschil niet maken hoor.



But again, waarom voel je je zo aangevallen? ’t Klinkt wel alsof ik je persoonlijk aanval op het feit dat je op je 17de al een one night stand had en wat andere partners.

Als jij werkelijk al zo jong zo volwassen was en je daar werkelijk zo goed bij voelde en voelt, dan is er nu geen één reden om je zo persoonlijk aangevallen te voelen eh .



quote:TO wordt daar haar vriendin en volwassen vrouwen hier vertelt dat het niet goed is dat ze seks heeft met zoveel mannen... over peer pressure gesproken! Vraag wordt gesteld, vraag wordt beantwoord. Het probleem ontgaat me hier toch wel.
Als je jong bent ben je inderdaad nog opzoek naar jezelf. Door ervaringen op te doen leer je steeds een beetje beter wat wel en niet bij je past. Juist door als tiener te experimenteren, weet je als volwassene zo goed wat je wil. De één is er op jonge leeftijd al klaar voor, de ander op latere leeftijd.



Bovendien kun je jonge mensen toch niet verbieden seks te hebben. Goede voorlichting en acceptatie is hierin gewoon belangrijk.
Zo vreselijk eens met Sinjoren. Precies wat ik ook benoemde. Maar dan beter uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 10 maart 2016 @ 14:52:

[...]

Wettelijke volwassenheid zegt niets over hoe volwassen je mentaal wel of niet bent. Als jij op je 17de al alleen woonde en door omstandigheden wel geforceerd was om volwassen te zijn, dan is het nogal wiedes dat jij niet voldeed aan het standaard scenario voor een doorsnee tiener. Maar dat zulks niet opgaat voor de doorsnee tiener is eveneens een gegeven. Die houden zich typisch met weinig meer dan dat bezig.

Hoe denk ik dan dat dat niet op gaat voor de OP? Simpelweg door wat ze post en door de vraag die ze stelt.

Als ze op die leeftijd al genoeg maturiteit heeft om bewust met haar seksualiteit om te gaan en om mentaal volwassen te zijn, dan zit je niet met zo’n vragen, laat staan dat je je afvraagt of je er geen teveel hebt gehad.





Haha grappig dat je van jezelf vindt dat je mensenkennis hebt. Ik voel me helemaal niet persoonlijk aangevallen. Waarom zou ik mij persoonlijk aangevallen moeten voelen? Ik was op mijn 17e nog maagd en heb ook geen 9 bedpartners gehad, dus de situatie van TO is ook helemaal niet hetzelfde als die van mij. En dat ik geforceerd was om volwassen te zijn? Hoe haalt je dat uit mijn tekst? Heb ook geen zware jeugd of puberteit gehad mocht je dat denken. Het is allemaal vanzelf gegaan. Ik vond het gewoon leuk om op mezelf te gaan, gewoon omdat ik daar zin in had. Niemand heeft mij geforceerd. Had ook niks met omstandigheden te maken. Ik was alleen maar voorbeelden aan het geven om te laten zien dat niet elke tiener hetzelfde is. Niet élke tiener doet dingen onder druk van anderen. Ik haal dat ook totaal niet uit de OP. Waarom ben je zo veroordelend over mensen?



"Maar dat zulks niet opgaat voor de doorsnee tiener is eveneens een gegeven." Dat ben ik met je eens. En dat is ook precies mijn punt. TO is geen doorsnee tiener! Want de doorsnee tiener heeft geen 9 bedpartners gehad. Maar dat maakt toch niets uit? Waarom zou je doorsnee moeten zijn?



Bewust met je seksualiteit omgaan betekent óók dat je kritisch blijft op jezelf en vragen blijft stellen. Lekker losgaan zonder af en toe stil te staan en te reflecteren op jezelf dat versta ik persoonlijk onder onvolwassen gedrag. Je blijft je leven lang ervaringen opdoen, vallen en weer opstaan, experimenteren. Zeker op seksueel gebied. Dat lijkt mij tenminste niet meer dan gezond. En ja, soms doe je weleens iets waarvan je achteraf denkt "Goh, dat had ik misschien beter niet kunnen doen." Dat is toch gewoon onderdeel van het leven?



Ik zou me ook wel even achter mijn oren krabben als een vriendin mij zou vertellen dat mannen mij niet meer leuk vinden vanwege X. En ja als een stel volwassen vrouwen mij dan ook nog eens volledig de grond in proberen te trappen dan zou ik ook gaan twijfelen aan mezelf. Dat is toch gewoon een menselijke reactie van haar? En begrijp me niet verkeerd, natúúrlijk is het ook gewoon een meisje van 17 die nog heel veel moet ontdekken. Maar sommige mensen doen alsof het normaal is op je eigenwaarde op te hangen aan het aantal bedpartners dat je gehad hebt. Waarom moeten mensen in hokjes gestopt worden? Is dat wat we jonge vrouwen willen leren... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?



Ik vind het gewoon walgelijk om zo te oordelen over een andere vrouw. De leeftijd doet er verder niet toe.
Alle reacties Link kopieren
Amen Kwejeebo!
quote:Kwejeebo schreef op 10 maart 2016 @ 21:01:

Haha grappig dat je van jezelf vindt dat je mensenkennis hebt.



Grappig is dat niet, handig wel 



quote:Ik voel me helemaal niet persoonlijk aangevallen. Waarom zou ik mij persoonlijk aangevallen moeten voelen? Ik was op mijn 17e nog maagd en heb ook geen 9 bedpartners gehad, dus de situatie van TO is ook helemaal niet hetzelfde als die van mij. En dat ik geforceerd was om volwassen te zijn? Hoe haalt je dat uit mijn tekst? Heb ook geen zware jeugd of puberteit gehad mocht je dat denken. Het is allemaal vanzelf gegaan. Ik vond het gewoon leuk om op mezelf te gaan, gewoon omdat ik daar zin in had. Niemand heeft mij geforceerd. Had ook niks met omstandigheden te maken. Ik was alleen maar voorbeelden aan het geven om te laten zien dat niet elke tiener hetzelfde is. Niet élke tiener doet dingen onder druk van anderen. Ik haal dat ook totaal niet uit de OP. Waarom ben je zo veroordelend over mensen?



Om dezelfde reden dat jij jezelf als het typevoorbeeld beschouwt wellicht 

Je stelling dat niet elke tiener hetzelfde is, heeft wat mij betreft een hoog “captain obvious to the rescue” gehalte. Dat weet iedereen. Net zoals iedereen weet dat het gros van de tieners wel perfect in dat plaatje vallen. Dat is quasi de definitie van puberteit zelf. Je kan dat gaan ontkennen en jezelf als referentie nemen, uiteraard, maar je kan net zozeer gaan ontkennen dat water nat is.

Is dat veroordelend? Nee. Is dat oordelend? Absoluut, maar waarom zou dat slecht zijn? Meningen hebben, zelfs al zijn die uitgesproken, zijn geen slechte zaak weet je. Daarmee om leren gaan is ook een stuk volwassen worden.



quote:"Maar dat zulks niet opgaat voor de doorsnee tiener is eveneens een gegeven." Dat ben ik met je eens. En dat is ook precies mijn punt. TO is geen doorsnee tiener! Want de doorsnee tiener heeft geen 9 bedpartners gehad. Maar dat maakt toch niets uit? Waarom zou je doorsnee moeten zijn?



Mij komt ze wel over als doorsnee tiener; zelfs ietwat naïef.

Moet ze doorsnee zijn? Uiteraard niet. Waar haal je dat weer vandaan?



quote:Bewust met je seksualiteit omgaan betekent óók dat je kritisch blijft op jezelf en vragen blijft stellen. Lekker losgaan zonder af en toe stil te staan en te reflecteren op jezelf dat versta ik persoonlijk onder onvolwassen gedrag. Je blijft je leven lang ervaringen opdoen, vallen en weer opstaan, experimenteren. Zeker op seksueel gebied. Dat lijkt mij tenminste niet meer dan gezond. En ja, soms doe je weleens iets waarvan je achteraf denkt "Goh, dat had ik misschien beter niet kunnen doen." Dat is toch gewoon onderdeel van het leven?



Puber en kritisch zijn op jezelf... Quite a contradiction.



Tuurlijk, volwassen zijn is ervaringen opdoen en daar uit leren, kritisch reflecteren over jezelf en op basis daarvan gedrag aanpassen. Als je die puntjes afdekt, dan kom je hier zo geen topics openen 



quote:Ik zou me ook wel even achter mijn oren krabben als een vriendin mij zou vertellen dat mannen mij niet meer leuk vinden vanwege X. En ja als een stel volwassen vrouwen mij dan ook nog eens volledig de grond in proberen te trappen dan zou ik ook gaan twijfelen aan mezelf. Dat is toch gewoon een menselijke reactie van haar? En begrijp me niet verkeerd, natúúrlijk is het ook gewoon een meisje van 17 die nog heel veel moet ontdekken. Maar sommige mensen doen alsof het normaal is op je eigenwaarde op te hangen aan het aantal bedpartners dat je gehad hebt. Waarom moeten mensen in hokjes gestopt worden? Is dat wat we jonge vrouwen willen leren... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?



Hoe vrouwen onderling elkaar onderste boven halen, laat ik volledig aan hun over.

Welke boodschap wil je dan wel aan jonge meisjes meegeven? Be yourself, niet iets wat een ander wil dat je bent of doet.

De kans dat de OP doelbewust heeft gekozen om op 17 jaar al 7 one night stands te hebben, om dan hier zo’n posts te komen doen, is even groot als de kans dat jonge meiden van 13-15 zich uit eigen keuze ordinair en goedkoop gaan kleden en gedragen, en niet omdat ze dat zien in de zoveelste Rap/Rnb-clip. Dat is niet jezelf zijn.



quote:Ik vind het gewoon walgelijk om zo te oordelen over een andere vrouw. De leeftijd doet er verder niet toe.
quote:Sinjoren schreef op 11 maart 2016 @ 08:05:

[...]



Puber en kritisch zijn op jezelf... Quite a contradiction.





[...]



Welke boodschap wil je dan wel aan jonge meisjes meegeven? Be yourself, niet iets wat een ander wil dat je bent of doet.



[...]





Ik geloof dat ik weinig mensen ken die kritischer zijn op zichzelf dan pubers. En 'be yourself, niet iets dat een ander wil dat je bent of doet' is inderdaad precies wat ik een jong meisje zou willen meegeven.



Be yourself en heb sex met 100 mannen als je dat wil. Ook op je 17de. Ondanks dat het hele vivaforum je dan een slettebak met psychische problemen vindt.
Pubers zijn over het algemeen totaal niet kritisch op zichzelf. Ze zijn onzeker en willen allemaal op elkaar lijken om leuk gevonden te worden. Daarom zien ze er allemaal hetzelfde uit.



Ze doen wel moeilijk over precies de goede schoenen en make-up, maar dat is écht wat anders dan kritisch zijn, jezelf reflecteren.



Laat staan jezelf kennen.
Alle reacties Link kopieren
Één ding legt dit topic mooi bloot, en dat is dat er nog steeds veel, heel veel meisjes zijn die onder puberale peer pressure met jan en alleman het nest in duiken. In dit topic zie je hen dat allemaal afdoen als 'niet erg' en hun sletterige verleden relativeren. Niks mis met iemand die in de early twenties al wat bedpartners heeft gehad, en dan heb ik het over een handjevol of zo, die hebben dan inderdaad wat meer ervaring. Maar op je 17e al 9 bedpartners hebben gehad is gewoon verknipt. Daar hadden we een jaar of 10 geleden, toen ik nog aan het puberen was en nog vuistdiep in dat uitgaanscircuit zat, een naam voor: Breezersletjes.
wat handig als de wereld zo vol zekerheden is. Je eigen normen zijn feiten. Echt, handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eigenlijk niet dat anno 2016 het woord 'slet/sletterig' nog bestaat en überhaupt gebruikt wordt.
quote:Timetraveler schreef op 11 maart 2016 @ 08:53:

Ik snap eigenlijk niet dat anno 2016 het woord 'slet/sletterig' nog bestaat en überhaupt gebruikt wordt.ik snap niet dat er vrouwen of meisjes bestaan die accepteren dat het woord gebruikt wordt.
quote:JollyJ schreef op 11 maart 2016 @ 08:55:

[...]



ik snap niet dat er vrouwen of meisjes bestaan die accepteren dat het woord gebruikt wordt.Moeten we de jongens en meisjes die het woord gebruiken finaal in elkaar meppen dan?
quote:pommiaan schreef op 11 maart 2016 @ 09:37:

[...]





Moeten we de jongens en meisjes die het woord gebruiken finaal in elkaar meppen dan? Kan. Persoonlijk zou ik voor negeren kiezen.
quote:lux. schreef op 11 maart 2016 @ 08:14:

[...]





Ik geloof dat ik weinig mensen ken die kritischer zijn op zichzelf dan pubers. En 'be yourself, niet iets dat een ander wil dat je bent of doet' is inderdaad precies wat ik een jong meisje zou willen meegeven.



Be yourself en heb sex met 100 mannen als je dat wil. Ook op je 17de. Ondanks dat het hele vivaforum je dan een slettebak met psychische problemen vindt.



Precies.

Een meisje zou toch eens sex gewoon leuk kunnen vinden en nogal nieuwsgierig van aard zijn. Oi oi oi.
Alle reacties Link kopieren
Moet ze doorsnee zijn? Uiteraard niet. Waar haal je dat weer vandaan?

Omdat je ze in jouw plaatje moet vallen van wat 'normaal' is. Ze past blijkbaar niet in je hokje. Als ze bij wijze van met 3 naar bed was geweest was het oké geweest, maar omdat het er 9 zijn is het ineens teveel.



Puber en kritisch zijn op jezelf... Quite a contradiction.

Hoe erg kun je woorden verdraaien? Ik ken veel pubers die onzeker zijn over zichzelf en die er graag bij willen horen. Uiteindelijk wil iedereen graag normaal zijn. Kritisch op jezelf vind ik toch niet hetzelfde als willen voldoen aan het plaatje... Het idee dat een aantal mensen hier schetst is: "Je moet niet met teveel mensen seksen want dan ben je niet normaal, dan ben je een slet". Nogal sneu om een jong meisje zo'n trauma aan te praten.



Hoe vrouwen onderling elkaar onderste boven halen, laat ik volledig aan hun over.

Ben jij geen vrouw dan? Dan hierbij mijn excuses. Mannen kunnen er blijkbaar ook wat van.



Welke boodschap wil je dan wel aan jonge meisjes meegeven? Be yourself, niet iets wat een ander wil dat je bent of doet.

Ja. Is dat zo'n rare boodschap dan? Iedereen is vrij om zijn leven in te vullen zoals hij/zij dat zelf wil. En ja soms doe je iets waar je later spijt van hebt. That's life en daar leer je van. Dat wil niet zeggen dat je niet normaal bent of een slet ben. En het heeft ook geen gevolgen voor de rest van je leven.



De kans dat de OP doelbewust heeft gekozen om op 17 jaar al 7 one night stands te hebben, om dan hier zo’n posts te komen doen, is even groot als de kans dat jonge meiden van 13-15 zich uit eigen keuze ordinair en goedkoop gaan kleden en gedragen, en niet omdat ze dat zien in de zoveelste Rap/Rnb-clip. Dat is niet jezelf zijn.



Heb jij dan nooit zo'n fase gehad dat je verschillende kledingsstijlen uitprobeerde? Volgens mij is dat gewoon onderdeel van je eigen identiteit vinden. Dat dat iets met eigenwaarde te maken heeft dat koppel jij eraan. En sommige van die meiden blijven dan in die kledingsstijl hangen, maar de meeste krijgen vanzelf een andere smaak. Zoals de ene vrouw soms wel 9 kledingsstijlen uitprobeert, is er een andere vrouw die 9 mannen uitprobeert. Lekker belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 11 maart 2016 @ 08:36:

Pubers zijn over het algemeen totaal niet kritisch op zichzelf. Ze zijn onzeker en willen allemaal op elkaar lijken om leuk gevonden te worden. Daarom zien ze er allemaal hetzelfde uit.



Ze doen wel moeilijk over precies de goede schoenen en make-up, maar dat is écht wat anders dan kritisch zijn, jezelf reflecteren.



Laat staan jezelf kennen.Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 11 maart 2016 @ 08:42:

wat handig als de wereld zo vol zekerheden is. Je eigen normen zijn feiten. Echt, handig.





Misschien moeten ze er een tabel bij maken. Dan kunnen we even kijken of we binnen de gemiddeldes vallen en wie er de echte sletten van het viva forum zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 11 maart 2016 @ 10:14:

Moet ze doorsnee zijn? Uiteraard niet. Waar haal je dat weer vandaan?

Zoals de ene vrouw soms wel 9 kledingsstijlen uitprobeert, is er een andere vrouw die 9 mannen uitprobeert. Lekker belangrijk.Ja, want je lichaam te grabbel gooien en intiem zijn met iemand is natuurlijk exact hetzelfde als een

identiteitscrisis wat betreft garderobe. Man man man, wat objectificeren sommige lui seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:impossibruuu schreef op 11 maart 2016 @ 10:30:

[...]

Ja, want je lichaam te grabbel gooien en intiem zijn met iemand is natuurlijk exact hetzelfde als een

identiteitscrisis wat betreft garderobe. Man man man, wat objectificeren sommige lui seks.



Sinjoren maakte de vergelijking met ordinaire kleding bij jonge meisjes, ik niet.



En je lichaam te grabbel gooien? Je lichaam blijft altijd van jezelf hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik ook erg veel voor jouw leeftijd. Een beetje zichzelf zelfrespecterende vrouw gaat niet zomaar met iedereen het bed in.

Ik heb zelf seks gehad met 5 jongens/mannen, met één daarvan ben ik nu getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor1998 schreef op 23 februari 2016 @ 18:49:

[...]



Ik vind het zelf ook wel veel nu. Afgelopen zomer was het net uit met mijn vriend en toen ben ik naar Lloret geweest met vriendinnen.

Toen ben ik in die week met 3 verschillende jongens meegegaan. Ik heb er wel een beetje spijt van nu dat ik zo makkelijk was.

De meeste van mijn vriendinnen hebben het pas 1 of 2 keer gedaan en sommige zijn nog maagd.Voor seks gelden maar 2 voorwaarden, doe het veilig en doe het vrijwillig. En verder is de keuze geheel aan jou. Jij kiest óf je seks hebt, met wie je seks hebt en hoe mededeelzaam je over je ervaring bent tegen anderen.



Ik had op mijn 17e ook met meerdere jongens seks gehad, maar dat was dus wel allemaal vrijwillig. Achteraf zit er wel eentje bij, waarvan ik nu, 30 jaar later, denk dat ik dat niet had moeten willen, maar hé, ik ben er niet zwanger van geworden, heb er geen ziekte aan overgehouden en wel een hoop van geleerd.

En zegt het iets over je toekomst? Nee, toen ik iets ouder was dan jij ontmoette ik de man van mijn dromen. Hij had nauwelijks ervaring, ondanks dat hij een stukje ouder was dan ik. Inmiddels zijn we bijna 30 jaar monogaam samen en hebben we het prima. Het aantal bedpartners in onze jeugd is geen geheim (voor elkaar dan, ik praat er niet met de postbode over) en ook geen issue.
Alle reacties Link kopieren
quote:Veertje- schreef op 11 maart 2016 @ 10:38:

Dat vind ik ook erg veel voor jouw leeftijd. Een beetje zichzelf zelfrespecterende vrouw gaat niet zomaar met iedereen het bed in.

Ik heb zelf seks gehad met 5 jongens/mannen, met één daarvan ben ik nu getrouwd.En precies waarom is 5 respectabeler dan 9? Waar ligt dat omslagpunt, had 6 in jouw geval ook gemogen? En hoeveel maanden moeten er precies tussen zitten?
quote:sassafras schreef op 11 maart 2016 @ 10:40:

[...]





En precies waarom is 5 respectabeler dan 9? Waar ligt dat omslagpunt, had 6 in jouw geval ook gemogen? En hoeveel maanden moeten er precies tussen zitten?

Het heeft met de leeftijd te maken. 9 als je 35 bent is totaal anders dan 9 als je 17 bent.



Maar ook puur met de motivatie om seks te hebben met Jan en Alleman als je 17 bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven