hoeveel sekspartners

29-09-2010 14:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge...



Wat wil je hiermee bereiken?



Mijn vrouw weet het ongeveer... +/- 25



Ik weet het zelf niet eens precies.



Duidelijk genoeg zo ?
Alle reacties Link kopieren
quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:



Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.?????????????????????
Geen.



En jij?
Alle reacties Link kopieren
4, 7, of 9.



alledrie niet.. hoeveel wel? Dat hou ik voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
5, waarvan met de laatste nu bijna 15 jaar samen. Die overige 4 heb ik dus in 2 jaar weggewerkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 29 september 2010 @ 14:58:

5, waarvan met de laatste nu bijna 15 jaar samen. Die overige 4 heb ik dus in 2 jaar weggewerkt.



Nou, dan heb jij dus een echt schouderklopje verdiend !



Alle reacties Link kopieren
Tja, zal hier wel bovengemiddeld zijn met al die door sex geobsedeerde types. Val zelf ook binnen de bovengemiddelde categorie.

Wellicht ook ff dezelfde vraag stellen op een refo-forum en dan door 2-en delen. Niet doen op een katho-forum, begreep ik uit de pers, daar is het ook weer bovengemiddeld...
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 29 september 2010 @ 14:58:

5, waarvan met de laatste nu bijna 15 jaar samen. Die overige 4 heb ik dus in 2 jaar weggewerkt.Weggewerkt
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat boeit jou dat nou? En wat als ik zeg dat ik ongeveer hetzelfde aantal bedpartners heb gehad als mijn leeftijd is???
Alle reacties Link kopieren
quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:

Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Met 1 "pertner" kun je ook veel ervaring op doen!



quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?



Veel verschil weet ik niet maar verschil zal er best wel zijn tussen stede- en dorpelingen. Het aanbod in een dorp is natuurlijk kleiner dan in een stad.



quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.Omdat het niet leuk is om teleurgesteld te worden waneer je iets verwacht wil ik je wel meedelen dat ik het gemiddelde omhoog trek
Alle reacties Link kopieren
Nou dan denk ik dat ik er helemaal buiten val. Ik heb er maar 1 haha. Dat is mijn man.
Alle reacties Link kopieren
maak er maar ff een anoniem polletje van anders
Alle reacties Link kopieren
Nou...in dorpen kunnen ze er ook anders wat van hoor....
Alle reacties Link kopieren
I know, ik kom uit een dorp :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 29 september 2010 @ 15:14:

Nou...in dorpen kunnen ze er ook anders wat van hoor....



I.d.d. Ik kom ook uit een dorp in Oost Nederland...



Hier kun je nog gewoon naakt over straat lopen, en staat niemand er gek van te kijken als je even onder het rokje voelt van de vrouw die voorover in de diepvries hangt bij de Supermarkt.



Ook rijdt de politie hier nog naakt rond op een varken met zwaailicht !



En het grootste verschil met de preutse westerlingen uit zich in het feit dat we hier elke 2e zondagmiddag van de maand een Lik- en Pijp-instuif hebben in de recreatieruimte van het plaatselijke bejaardencentrum. Zij werken hier belangeloos aan mee. Bejaarden moeten overigens achter de dranghekken blijven...



We zijn echt open hier ! Dat zie je wel...
Alle reacties Link kopieren
Zal ik op dit oversekste forum het gemiddelde dan maar even naar beneden halen?



1 en daar doe ik het al 11 jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Als je zo'n vraag stelt, dien je natuurlijk zelf wel eerst antwoord te geven.



Nou zal ik wel abnormaal zijn maar ik heb nooit echt lopen tellen en bijhouden. Nu kan ik natuurlijk wel terugdenken en zo op het ongeveeraantal uitkomen (en het is zooo jammer dat dit natuurlijk als heeel veel opgevat gaat worden), maar misschien vergeet ik wel iemand.
kairouan waarom noem je jezelf in hemelsnaam naar een tunesische stad?
Alle reacties Link kopieren
quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.Nou dan scoor ik zonder twijfel bovengemiddeld. Als ik mee had gedaan had de gemiddelde Nederlander misschien wel 8 bedpartners gehad.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Vind dat TO zelf eerst maar iets moet zeggen, of vertellen waarom hij het wil weten... heb mijn cijfer hier wel eens genoemd maar het is zo genant dat TO maar in de database moet kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolapaloeza schreef op 29 september 2010 @ 16:03:

[...]



Nou dan scoor ik zonder twijfel bovengemiddeld. Als ik mee had gedaan had de gemiddelde Nederlander misschien wel 8 bedpartners gehad.Hoeveel miljoen heb je er gedaan, LOL...
Alle reacties Link kopieren
2 stuks



En ik ben 40 jaar
Alle reacties Link kopieren
2 maal 3 is 4 wie-de-wie-de-wie en 2 is 9...



Succes met je "research"...
Alle reacties Link kopieren
quote:FockeWulf schreef op 29 september 2010 @ 16:09:

[...]





Hoeveel miljoen heb je er gedaan, LOL...Ik denk dat de enquete is ingevuld door 10 héél gemiddelde vrouwen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven