hoeveel sekspartners

29-09-2010 14:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp niet waarom mensen dit een vreemde vraag vinden ? Moet zeggen dat ik de antwoorden vreemder vind. Kennelijk is dit nog de ultieme taboe vraag. Maar dat wisten we allemaal al. Programma s als 40 dagen geen sex leverde altijd veel gespreksstof omdat de kandidaten 40 of wel meer sekspartners hadden gehad.



Omdat mensen bang zijn veroordeeld te worden geven ze ook zelden eerlijk antwoord. Dat geldt ook voor andere onderwerpen zoals vreemdgaan , minnaars, en niet te vergeten iemands gewicht enz . Je hebt leugens en statistieken is mij geleerd.



Ook komen er veel stigmas naar boven zoals : als een man....dan is het stoer en als een vrouw....is het een slet.



Ook dit is een algemeen taboe omdat de vrouw in het algemeen bijna niks hoeft te doen om seks te hebben. Dat geldt voor de meeste mannen niet. Het is geen representatief onderzoek geweest maar algemeen wordt aangenomen dat 60 % va alle vrouwen alle mannen kunnen krijgen, terwijl 7 % van alle mannen alle vrouwen kunnen krijgen. Of dit waar is weet ik niet maar het is in ieder geval een indicator.





Je zou zeggen dat in deze tijd dit soort vragen minder hoogdrempelig zijn maar kennelijk niet





Behalve anonieme enquettes natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.en ik verwacht dat er niet van die oerdomme dingen gevraagd worden, wat word jij er nou wijzer van hoeveel bed partners hebben gehad. Come on Get a life !
Alle reacties Link kopieren
Ben toe aan mijn 5e, ben 23 jaar. Wat dat gemiddelde uitmaakt vraag ik me ook af. Je kan toch niet in iemands leven kijken hoe dat aantal er gekomen is. Dat iemand veel sekspartners gehad heeft wil bijvoorbeeld niet zeggen dat hij/zij geen waarde hecht aan deze partners of aan seks. Kortom: het is makkelijk oordelen van een afstand met een cijfertje wat geen ruk zegt over iemand.
Alle reacties Link kopieren
Niet dat het zo belangrijk is, maar ik tel zelf 7.

Kwaliteit voor kwantiteit vind ik.
Alle reacties Link kopieren
7....heel gemiddeld dus blijkbaar? 4 one night stands en 3 vriendjes. En dan nog heel veel gefriemel met anderen, maar niet al the way.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, kom ik met 2,5. Met eentje niet all the way.

Haal het gemiddelde mooi naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
haha kom ik met mijn 2 wel op een hele lage score!!moet wel zeggen dat het geen bewuste keuze is.van de ene in de andere relatie gerold,en tot nu toe is een open relatie hier in huis nog taboe.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd mijn partners niet bij in aantallen. Ik werk ze op alfabet af. Heb nu ernstige problemen om iemand te vinden wiens naam met een X begint. Waar zijn alle Xanders?
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar 15, ik hou wel van wat afwisselling
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel sekspartners hou ik voor mezelf, maar ik haal het gemiddelde wel naar beneden

Denk vooral omdat ik niet aan seks puur voor de seks doe.
Alle reacties Link kopieren
Denk toch wel dat ik er een paar honderd heb afgewerkt......in gedachten
Alle reacties Link kopieren
ik heb meer wijven gehad dan er klinknagels in de Erasmusbrug zitten... Duidelijk toch ?
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik mijn huidige partner leerde kennen, had ik +- 6 sexvriendjes gehad. Vond mijn partner helemaal niet leuk en was toendertijd dus ook groot tabou en hij was ook heel jaloers.

Na +- 8 jaar relatie kwam vriend met idee om naar parenclub te gaan (wat indirect dus eigenlijk mijn idee was). Dit heeft ons sexleven een enorme boost gegeven. Nu ben ik al een paar keer (alleen) naar een saunaclub geweest waar ik betaald wordt voor de sex. Heerlijk opwindend is dat.

Ik zou echt niet meer kunnen tellen met hoeveel mannen ik de afgelopen jaren geneukt hebt. Kan me ook niet zoveel schelen eigenlijk. Sex is heerlijk en voor mij verslavend.
Ik denk zeker dat het uitmaakt waar je vandaan komt, en hoe je opvoeding is/was.

Mijn gemiddelde ligt op 25 mannen. En nee ik schaam me er echt niet voor.
Alle reacties Link kopieren
26 jaar.. 8 bedpartners..net relatie van 8,5 jaar achter de rug.
Alle reacties Link kopieren
25 jaar en 1 sekspartner... (al 8,5 jaar samen) moet vorige vriendjes alleen een beetje gespeeld...
Alle reacties Link kopieren
Helaas zal ik, ondanks het rondstruinen op een seksforum, het gemiddelde denk ik naar beneden halen ben bijna 25 jaar samen met m'n 1e vriendje, moet zeggen dat de seks naarmate ik ouder word ook steeds beter en leuker wordt tot grote vreugde van manlief, hij vond mij altijd nogal preuts. Manlief heeft wel de nodige ervaring opgedaan, gelukkig maar anders was het misschien nooit wat geworden met mij.
Alle reacties Link kopieren
veuls te weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:kairouan schreef op 29 september 2010 @ 14:46:



Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn. grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
"quote:



Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn."



3.. Kwaliteit is iets anders dan kwantiteit..
Common sense is not so common.
Voltaire
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38 en blijf steken op 10



vind het mooi, was op 1 one-night-stand na altijd echt uit gevoel



niemand hoeft zich ergens voor te schamen omdat een ander iets vind
Alle reacties Link kopieren
Ik kom niet verder als 3 bedpartners
Alle reacties Link kopieren
Tja... Ik las dit bericht en dacht eerst lekker belangrijk..Wie is er nou echt geinteresseerd..

Om vervolgens te bedenken dat ik echt nooit eerlijk antwoord geef mocht het op dit onderwerp komen. Gewoon omdat het toch een beetje genant is misschien als vrouw om idd een hele rits bedpartners te hebben gehad..



Ik heb dus geturfd en vanaf mijn 17e tot nu kom ik op een totaal van 17.

Daar zitten 2 relaties tussen van ca. 9 mnd tot een jaar, 1 relatie van langer dan 3 jr. allemaal na mijn na mijn 20e.

4 vriendjes ( ook na 20e ) van ca. 2 tot 6 mnd.

2 vriendjes voor mijn 20e ( voelde echt alsof het voor eeuwig was) en de rest bij elkaar gescharreld ...op elk willekeurig moment ..



O ik ben 35 .. en ik was er nog twee vergeten ( polderse kermis is ook altijd goed voor promiscue gedrag) dus totaal 19
Alle reacties Link kopieren
Vind de vraagstelling wel heel stom.

Jammer ook dat ik altijd niet standaard wil zijn, En nu met mijn 5 heel regular ben. Ben 24 nu al bijna 3 jaar samen met mijn huidige vriend.
Mkay.



Ik sex vanaf mijn 16e, ben nu 31 en ..denk...tel...denk...pieker...

zo rond de 17 bedpartners. Maar ik denk dat ik er best eentje of twee vergeten zou kunnen zijn. Ik weet van 17 mannen de naam nog.



Jajaaa, allemaal veilig, en met de vaste relaties pas zonder condoom na test.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven