hoeveel sekspartners

29-09-2010 14:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.
Oh ja, ik heb in die periode van 15 jaar een relatie van 6 jaar gehad en ben nu 4 jaar samen met mijn huidige man. Dus in 5 jaar (als ik het goed heb) 15 verschillende bedpartners versleten. Dat zijn er dus 3 per jaar.



Goh, dat heb ik goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
2 totaal in mijn leven als man zijnde nu 31
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 30 ( give or take )

Ben 37, actief sinds mijn 18de. Twee lange relaties. ( 7 en 2 jaar ) Geen one-night stands.
Ik denk dat je ook moet vragen om de leeftijd van degene die antwoord,

Jongeren kunnen onmogelijk een heel hoog aantal sexpartners hebben want die zijn toch gewoon nog pas komen kijken?

Het is niet meer zo aktueel die aids-kwestie en men praat niet meer over met een condoom neuken maar ik denk dat hoe hoger het aantal seks partners hoe hoger de kans op ziektes en dat je dus kieskeurig moet zijn en zo min mogelijk wisselende contacten moet hebben,
Alle reacties Link kopieren
Wat doet iedereen hier toch altijd heerlijk moeilijk over!

Ik ben een vrouw, 20, in de afgelopen 4,5 jaar 11 bedpartners. En dan alleen "hand&span" niet meegetelt..
Alle reacties Link kopieren
Ooowh wat doet iedereen hier dus heerlijk moeilijk over, en volgens mij is meerendeel niet eerlijk geweest, ik ben 26 en heb toen ik 18 was voor het eerst het fenomeen sex ontdekt wat dus erg intressant was, flink wat rond gesnuffeld en in 1 jaar gemiddeld 1 partner per weekend gehad, reken dus maar uit, daarna nog een stuk of 10 per jaar ( in een jaar zitten 12 maanden dus valt mee naar mijn zin, dis jaar trek ik mn gemiddelde denk wel naar beneden ben nu met mn 3 de bezig. Dus voor wie het wilt weten rekend het zelf maar uit
Alle reacties Link kopieren
Ik ben man, 46 jaar, teller staat op 14. Eerlijk! Ik dacht altijd dat ik onder het gemiddelde zat. Zal wel komen omdat ik met losgeslagen types omga en op dit forum kom .



Ik vind de vraagstelling wel leuk. To voegt geen waarde-oordeel toe aan een aantal, veel lezers wel.



Geloof zal zeker uitmaken, en ik denk dat in dorpen het gemiddelde ook lager zal liggen.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Alle reacties Link kopieren
De teller staat op 4 sekspartners. Nu 26 en nergens spijt van, altijd in context van verliefdheid/gevoelens gedaan. Ondertussen wel tijdje stil. Dringend tijd om iets te ondernemen...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik een uitzondering

Ben midden 30, actief sinds 15e, laatste 10 jaar alleen mijn man.

Maar daarvoor? Ik schat tussen de 40 en 50... misschien meer, heb t nooit echt bij gehouden.

Zaten wel one night stands tussen.

En nee, schaam me er niet voor, heb er ook geen spijt van!

Was overal met volle verstand bij (drink geen alcohol) en was bewuste keuze...

Snap ook niet waarom vrouwen er op aangekeken worden, terwijl t bij mannen 'stoer' is

Ik denk, moesten alle vrouwen eerlijk zijn, dat het gemiddelde veel hoger ligt.
My way or the highway!
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn 29e 5 sex partners gehad, waarvan 2 lange relaties van ongeveer 5 jaar. Toen volledig losgeslagen en genoten van mijn vrijgezellen bestaan tot ik mijn man leerde kennen. Heb ooit eens geteld en kwam toen op 30+. Bijna allemaal one night stands. He he he
No worries
Alle reacties Link kopieren
Eerst de achtergrondinformatie maar :

49 jaar, 2 keer getrouwd geweest, ( 1 1/2 jaar en 13 jaar), sinds december partner, preuts opgevoed, er werd echt niet over gepraat bij ons thuis, in dorp in de Achterhoek, rooms-katholiek, maar desondanks ligt mijn aantal "bed"partners boven het gemiddelde.

Ergens tussen de 10 en meer, geen idee, maakt mij persoonlijk niet uit, mochten mensen me daarop beoordelen, jammer dan.

Ik vind seks heerlijk, met de één lekkerder en intenser dan met de ander, ligt aan meerdere factoren vaak.
Ik haal het gemiddelde omlaag hoor



Ik ben 35 jaar, en al sinds mijn 20ste samen met mijn man (en grote liefde), voor hem maar 1 andere bedpartner, ook een vaste relatie van mijn 17de tot mijn 19de. Kortom, totaal is 2.



Ik denk wel dat mijn totaal anders had gelegen als ik bijvoorbeeld kortere relaties zou hebben gehad in mijn "20-er jaren", nu kwam ik meteen mijn man tegen en wij passen in alle opzichten bij elkaar, ook totaal geen behoefte aan andere mannen.
quote:mrgrey_88 schreef op 01 oktober 2014 @ 15:21:

De teller staat op 4 sekspartners. Nu 26 en nergens spijt van, altijd in context van verliefdheid/gevoelens gedaan. Ondertussen wel tijdje stil. Dringend tijd om iets te ondernemen...





Hengel in een 3 jaar oud topic?

Als je avatar je eigen foto is hoeft het toch niet zo stil te blijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:liefmupske schreef op 29 september 2010 @ 15:12:

Nou dan denk ik dat ik er helemaal buiten val. Ik heb er maar 1 haha. Dat is mijn man.Ik ook. Inmiddels ben ik al bijna gepensioneerd, en nog altijd alleen mijn eigen man als sekspartner gehad.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels alweer 14 jaar seksueel actief en in die tijd 3 bedpartners gehad waarmee ik ook een relatie had op dat moment (incl mijn man met wie ik nu alweer 10+ jaar samen ben). Tel daar nog 6 bedpartners bij voor sex zonder liefde en ik kom op het totaal van 9 stuks Voor wereldse begrippen dus gemiddeld
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 25e voor het eerst met iemand naar bed geweest, en uiteindelijk met haar getrouwd. Welgeteld1 sekspartner.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf (man 51) 60 partners, mijn vriendin (55 jaar) ongeveer 40
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 01 oktober 2014 @ 20:18:

Ikzelf (man 51) 60 partners, mijn vriendin (55 jaar) ongeveer 40En het dan ook nog precies weten met 60 bedpartners? Of hield je dat al turvend bij?
Alle reacties Link kopieren
25 jaar en 5 partners.Om precies te zijn was de eerste omdat ik het gewoon tijd vond om ontmaagd te worden, daarna 2 one-night stands en een second-night stand en nu mijn huidige vriend.
Alle reacties Link kopieren
14,
Alle reacties Link kopieren
quote:sexymama schreef op woensdag 01 oktober 2014 20:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="oudebaas in "hoeveel sekspartners"" class="messagelink">oudebaas schreef op 01 oktober 2014 @ 20:18</a>:</b>

Ikzelf (man 51) 60 partners, mijn vriendin (55 jaar) ongeveer 40</div></blockquote>En het dan ook nog precies weten met 60 bedpartners? Of hield je dat al turvend bij? Ik weet alle namen nog. Ik ben het niet zo lang nagegaan in verband met een sessie bij de psych. Het zijn 58 partners 'all the way' geweest. Pas toen ik 25 was ging ik voor het eerst all the way. Mer name tussen mijn scheiding en het ontmoeten van mijn huidige partner heb ik veel gedate en ben met vriendinnen 'met benefits' ook wel naar parenclubs geweest. Het was een leuke en leerzame periode maar ben blij dat ik nu een vaste en monogame relatie heb.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik bezoek ook prostituees, dus als dat meetelt naast relaties en dates die ik heb gehad, dan ben ik de tel kwijt. Zo'n aantal zegt me niets, maar als ik 1 of 2 keer per maand een prostituee bezoek, soms 1 dame, soms 2 tegelijk, dan komt dat misschien op 30 verschillende per jaar. Er zijn ook jaren met relaties geweest, maar een ruwe schatting is dan toch zeker 400 verschillende vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
16/26 jeugd liefde

26/28 single, stuk of 10

28/heden mijn man

In die single periode had ik meerdere vaste Sex vriendjes, en losse scharrels, geen relaties
Alle reacties Link kopieren
Ik haal het gemiddelde omlaag geloof ik : ik ben 45, heb eerst een relatie van 23 jaar gehad, daarna 1 jaar single geweest met 3 se partners. Nu alweer 2 jaar vaste relatie

Totaal dus 5 sexpartners
Ik had het bij 1 relatie bedpartner willen houden maar met mijn eerste partner was het op een gegeven moment niet echt leuk meer en hij was niet in staat het leuker nog met mij te maken maar deed dat zogenaamd leuk hebben wel met een andere vrouw.



Daarna lang alleen geweest en toen kwam er weer een man in mijn leven maar ook hij ging er niet echt voor.



Toen kwam nr. 3 en op een gegeven moment nr. 4. Teleurstellingen in relaties je bent alweer vele jaren alleen, je gaat uit, ontmoet een leuke vent en hebt behoefte aan intimiteit, iemand die tegen je aanligt en het is gezellig. nr. 5. En zo tel je langzaam door de jaren heen verder. Iemand gaat dood, je ontmoet weer iemand anders.



Eerlijk gezegd is tellen een pijnlijk iets, moet ik er trots op zijn? Ben ik dan een slet? Het herinnert me in eerste instantie aan verloren relaties en verdriet, daarna herinnert het me aan leuke tijden die je ook kunt hebben met mensen waar je wellicht geen vaste relatie mee hebt maar je elkaar iets meegeeft in verhalen en daden en je elkaar ook met respect kunt behandelen op gelijkwaardig niveau zonder groot verdriet achteraf.



Het daadwerkelijke aantal? Waarom zou ik tellen, iemand komt in mijn leven, het klikt, of verdwijnt weer door omstandigheden. Het is geen cijfer wat bepaalt tegenover anderen over hoe je in het leven staat. Sommigen wil je vergeten en anderen komen soms in goede herinnering weer op. Het gaat om de mensen, om de connectie, het alleen zijn en gemis en om trouw of plezier, voor mij in ieder geval niet om het aantal en om iemand anders zijn nieuwsgierigheid naar dat aantal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven