Hoeveel tijgerpunten heb jij?

28-12-2014 17:11 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit zojuist tegen op facebook: http://www.tijgerpunt.nl/



Wat zijn Tijgerpunten?

Tijgerpunten geven aan hoe wild iemands seksleven is. Het behaalde aantal punten is een gewogen optelsom van waar, met wie en hoe je seks hebt gehad. Tijgerpunten verschillen voor mannen en vrouwen en zijn afhankelijk van onder andere je leeftijd. Het is de tegenhanger van de Pandapunt, welke juist aangeeft hoe soezig je seksleven is.



Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde Viva Forumer scoort
45, en nu wat heb ik aan die wetenschap?
quote:dedoper schreef op 29 december 2014 @ 00:39:

45, en nu wat heb ik aan die wetenschap?Nu weet je dat je lager scoort dan ik en hoger dan bijna iedereen op dit topic
Ja en?

Trouwens 0 pandapunten, ook iets waar ik niets aan heb.
Ja, geen en. Gewoon een suf iets.

Of had je gehoopt iets te winnen?
-3



"Tijgers zijn al een tijdje uitgestorven in jouw deel van het universum"...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een panda, misschien kan ik beter mijn avatar veranderen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
73.

Maar ik heb de laatste 4 jaar ook eea ingehaald.
42
Ik mis wel een aantal plekken waar je het óók kan doen.
36
Ik heb 30 tijgerpunten en 0 pandapunten.



Trouwens, vroegah toen ik nog mensen tot panda mocht bestempelen in het huis van mijn koorvriendinnetje moest de panda afwassen en opruimen.. Blij dat ik daar niet woonde (was toen single )
Alle reacties Link kopieren
0 panda, 33 tijger
Alle reacties Link kopieren
17 tijgerpunten en 1 panda punt
Alle reacties Link kopieren
20 tijger...
Oohh...27, valt mee toch??
Lieve mensen, het wiskunde-meisje (ben even haar naam vergeten) geeft aan dat panda's (luie beesten) 1 keer per jaar sex hebben. Een jaar geen sex staat voor 1 panda-punt. De variaties zijn natuurlijk leuk verzonnen maar nergens op gebaseerd.
57
quote:*speels* schreef op 02 januari 2015 @ 20:09:

Lieve mensen, het wiskunde-meisje (ben even haar naam vergeten) geeft aan dat panda's (luie beesten) 1 keer per jaar sex hebben. Een jaar geen sex staat voor 1 panda-punt. De variaties zijn natuurlijk leuk verzonnen maar nergens op gebaseerd.Een jaar geen seks?
quote:lux. schreef op 04 januari 2015 @ 01:07:

[...]





Een jaar geen seks? Jij trouwens DERTIG tijgerpunten? In mijn ervaring zijn geneeskundestudenten allemaal degelijke verantwoordelijke mensen die hun eerste (en laatste) partner ergens tijdens hun coschappen ontmoeten en pas later na hun 40ste soms een inhaalslag maken . Respect!
quote:Antoon69 schreef op 04 januari 2015 @ 02:33:

[...]





Jij trouwens DERTIG tijgerpunten? In mijn ervaring zijn geneeskundestudenten allemaal degelijke verantwoordelijke mensen die hun eerste (en laatste) partner ergens tijdens hun coschappen ontmoeten en pas later na hun 40ste soms een inhaalslag maken . Respect!



Euh ik ben al getrouwd nog voor ik aan mijn coschappen begonnen ben



Mijn wilde haren (en die waren best wild ) heb ik zo tussen mijn 15de en 20ste verloren haha. Nu alweer jaren onder de pannen.

Maar ben ook 25, pas op m'n 22ste ingeloot, dus ben ook ietsje ouder dan de gemiddelde geneeskundestudent, misschien ligt het daaraan?
Ik ben trouwens best degelijk en verantwoordelijk
Geneeskundestudenten doen het toch vooral allemaal met elkaar? Om sex te hebben hoef je geen partner te hebben 😄 of de verhalen van mijn vriendinnen kloppen blijkbaar niet 😄
Bovendien kan je ook tijgerpunten verdienen tijdens een huwelijk met je eerste lover hoor... dat is helemaal niet ingewikkeld, wel erg lekker!
8
14

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven